Anno 2070 (2011) CrackFix RELOADED.zip
-
- FT2 BOT -
1 - Różne -
2 - Lata 90 -
3 - Wolne Utwory -
ABC 6lat -
Adaś i pirat Barnaba -
Anno 1404 -
Anno 1701 -
Anno 2070 Deluxe Edition -
Artur i Zemsta Maltazara -
Bajki PL -
Bijatyki -
CITIES XL 2012 -
Counter Strike 1.6 -
Dla Dzieci -
FILMY NOWOŚCI 2012 -
FILMY NOWOŚCI 2013 -
Filmy z Lektorem! -
Filmy Z Napisami PL -
Inne -
inne słuchowiska -
INSTALACJA Z USB -
KODEKI -
KOMENTARZ PL -
Medal of Honor Warfighter -
Microsoft Office 2010 -
Might and Magic Heroes VI -
Mody do GTA SA -
Muzyka -
Na Komóre ! -
NAPRAWA -
Nero 11 Platinum -
Polskie Imperium Od Krzyżakow Do Potopu -
Poradniki Do Gier ! -
Radiowy Teatr Sensacji -
Risen 2 -
Sci-Fi -
Scooby-Doo Nawiedzone Bagno -
Słuchowiska -
Spreje do Cs 1.6 -
Symulator Farmy 2013 POLSKA WERSJA [PC] -
Teatrzyk Zielone Oko -
Test Drive Ferrari Racing Legends -
The Sims 3 Nie z tego świata -
Top 50 Filmów Wszechczasów ! -
UEFA Euro 2012 -
W JEDNYM PLIKU -
Windows 95 -
Windows XP -
Zręcznościowe
Anno 2070 Deluxe Edition (2011)
POLSKA WERSJA JĘZYKOWA
PRODUKCJA / PRODUCTION
Related Designs ( producent )
Ubisoft ( wydawca )
Ubisoft ( dystrybutor PL )
strategiczne (ekonomiczna)
17 listopada 2011 ( światowa data premiery )
17 listopada 2011 ( data wydania w Polsce )
WYMAGANIA SPRZĘTOWE / REQUiREMENTS
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
OPiS / iNFO
Kolejna odsłona cenionej wśród miłośników pecetowych strategii serii Anno. Akcja Anno 2070 osadzona została w niedalekiej przyszłości, gdzie ludzkość zmaga się z niebezpiecznymi zmianami klimatu na Ziemi.
To już piąta część jednej z najpopularniejszych strategii ekonomicznych na rynku. Cykl narodził się w studiu Sunflowers, które stworzyło dwie pierwsze jego odsłony. Przy produkcji edycji 1701 oraz 1404 pałeczkę przejął zespół Related Design. Natomiast nad Anno 2070 pracuje głównie ekipa Blue Byte, czyli twórcy Settlersów.
Akcja przeniesiona została w niedaleką przyszłość. Do roku 2070 zmiany klimatu spowodowały drastyczne podniesienie się poziomu wód, co zafundowało ludzkości biblijny wręcz potop. W takiej sytuacji postanowiono wrócić do sprawdzonych metod i wzorem Noego wybudowano Arki, mające zapewnić naszemu gatunkowi przetrwanie i umożliwić mu odbudowę swojej dawnej potęgi na tych skrawkach lądu, które wciąż wystają ponad wodę.
Rozgrywka bazuje w większości na mechanizmach doskonale znanych fanom serii, które zostały jednak wzbogacone o szereg nowych opcji. Po raz pierwszy w historii cyklu dostajemy możliwość pokierowania trzema frakcjami – Tycoons, Echoes oraz Tech. Ci pierwsi stawiają na przemysł i agresywną ekspansję. Za nic mają dobro środowiska, zamiast tego priorytetem jest dla nich osiąganie dużych zysków i gromadzenie surowców w najkrótszym możliwym czasie. Drugie z tych stronnictw preferuje wolniejszy rozwój przemysłowy i koncentrowanie się na odnawialnych źródłach energii, co umożliwia mu zachowanie naturalnego środowiska w stanie praktycznie nietkniętym. Ostatnia społeczność jest ukierunkowana na nowoczesne technologie i rozwój badań nad praktycznie każdą sferą życia. Podstawą jej egzystencji są liczne laboratoria i ośrodki badawcze. Co ciekawe, frakcje nie są sobie wrogie i gra wcale nie zmusza nas do wybrania jednej z nich. Zamiast tego są po prostu ścieżkami rozwoju, które możemy swobodnie wykorzystywać i łączyć dla realizacji naszych celów. Wszystkie stronnictwa mają inne budynki, technologie oraz mieszkańców z unikalnymi potrzebami.
Inną nowością jest Arka, czyli olbrzymi wodny statek będący naszą bazą dowodzenia i czymś w rodzaju awatara gracza w wirtualnym świecie. Jest on jednocześnie jedynym stałym elementem, z którym zaczynamy każdą misję. Zapewnia wrażenie ciągłości w kampanii, ponieważ Arkę można ulepszać oraz załadowywać surowcami i wszystko to nie znika z poziomu na poziom. Tym samym nie zaczynamy już zawsze od zera. Statek jest również zintegrowany z naszym sieciowym profilem. Przeniesienie akcji w przyszłość wymusiło również kompletne przemeblowanie systemu surowców. Część z nich została usunięta, dodano też masę nowych, takich jak piasek, ropa czy szkło. Przede wszystkim jednak pojawiła się energia elektryczna, napędzająca większość budynków. Ponadto olbrzymią rolę odgrywa ekologia. Zniszczone środowisko przynosi gorsze plony i wraz ze wzrostem poziomu zdewastowania natury maleje przydatność gospodarcza danego terenu.
Anno 2070 oferuje kilka trybów zabawy. Poza obfitującą w wyzwania kampanią główną gracze mogą skorzystać z opcji „continous mode”, dzięki której gra właściwie nigdy się nie kończy. Twórcy zadbali również o bazujący na sieci Internet tryb multiplayer z rozbudowanymi funkcjami społecznościowymi.
Pod względem oprawy audio-wizualnej gra stanowi duży krok naprzód w stosunku do poprzednich części serii. Anno 2070 powstało w oparciu o nowy silnik wykorzystujący wszystkie dobrodziejstwa DirectX 11. Dzięki niemu możliwe było ulepszenie nie tylko poziomu detali, ale również zwiększenie skali praktycznie wszystkich elementów świata gry. Teraz statki maj�