Quake Wars Enemy Territory Xbox 360.part03.rar
-
4th Wave -
ATV_2002_Left_data -
ATV_2002_Main_data -
ATV_2002_Up_data -
buran-e_pliki -
Dnepr-e_pliki -
Energia2-e_pliki -
Energia-e_pliki -
EnergiaM-e_pliki -
et_colored -
et_uncolored -
LEK-e_pliki -
LOK-e_pliki -
Mobile Launch Platform -
MobileLaunchPlatform_pliki -
moonliner_instructions -
My Documents -
n1_part2_96 -
Nowy folder -
Ostatni okręt sezon 1 -
Papercraft -
PDFs -
Polyus-e_pliki -
Projects -
Proton-e_pliki -
Proton-LP1-e_pliki -
Proton-LP2-e_pliki -
Proton-LP3-e_pliki -
R7-Vostok -
Rockot-e_pliki -
Saturn C8 -
Skrivebord -
srb -
Start-e_pliki -
thab_2_pliki -
Tit3cx20inst -
Titan 1 and X-20 -
Titan 1 and X-20 instructions -
Titan_3C_A4_v10 -
tongemini -
Tsyklon4-e_pliki -
Tsyklon-e_pliki -
Tsyklon-LP-e_pliki -
view_pliki -
Voskhod-e_pliki -
VoskhodLV-e_pliki -
VOSTOK-e_pliki -
VostokLV-e_pliki -
Vulcan Rocket from the Russian Space fleet -
X_33_0611
Enemy Territory: Quake Wars to gra akcji ukazana z perspektywy pierwszej osoby, przeznaczona przede wszystkim do rozgrywek wieloosobowych.
Akcja programu toczy się w roku 2065, czyli przed wydarzeniami ukazanymi w grze Quake 2. Na ziemi ląduje armia obcych, zwanych Strogg. Ich celem jest całkowite unicestwienie ludzkości. W inwazji biorą udział zarówno obcy, jak i zaawansowane technicznie cyborgi. Najeźdźcom przeciwstawia się elitarna jednostka komandosów (Global Defense Force lub GDF).
Gracz może kierować żołnierzami jednej ze stron konfliktu. Do wykonania czeka kilkadziesiąt rozmaitych misji, takich jak: obrona strategicznych pozycji czy atak na bazę wroga. Użytkownicy mogą tworzyć własne scenariusze.
Podstawowym trybem rozgrywki jest zabawa wieloosobowa, gdzie jedna grupa graczy kieruje Stroggami, a druga członkami GDF. Duży nacisk położono przy tym na współpracę w ramach drużyny. Każdy gracz ma przypisane określone zadania, a niewykonanie ich kończy się porażką całej drużyny.
Każda ze stron konfliktu dysponuje sporym arsenałem. Siły ziemian mają do dyspozycji szereg konwencjonalnych środków w stylu karabinów maszynowych, pistoletów, granatników czy wyrzutni rakiet. Cybernetyczni obcy używają natomiast różnego typu zaawansowanej technicznie broni, rodem z fantastyki naukowej. Postacie obu stron mogą ponadto kierować rozmaitymi pojazdami (przykładowo samochodami czy ogromnymi robotami - mechami). Żołnierze obu ras mogą należeć do jednej z 10 klas (po 5 na frakcję) i wraz z postępami rozgrywek rozwijać swoje zdolności.