Proaktywny_telemarketing_protel.pdf
-
101 mitów o związkach, Tim Ray -
Anioły, Jan Paweł II -
Bal w San Francisco, Jennie Lucas -
Bractwo róży, David Morrell -
Cel namierzony, Paul Graham, Damien Lewis -
Człowiek - instrukcja obsługi, Hanna Brycz -
Dawca, Tess Gerritsen -
Dom nad rzeką Loes, Mateusz Janiszewski -
Druga twarz doktora Robinsona, Dianne Drake -
Dziedzictwo ziemi, Andres Vidal -
Dziennik Bridget Jones, Helen Fielding -
Easylog, Mariusz Zielke -
Istota, Arno Strobel -
Jezioro marzeń, Lisa Kleypas -
Kot Bob i ja, James Bowen -
Kryształy dla początkujących, Corrine Kenner -
Legenda. Patriota, Marie Lu -
Mapa czasu, Félix J. Palma -
Mini guides, Managing people, George Sandford -
Mini guides, Memory, George Sandford -
Mini guides, Time Menagement, George Sandford -
Mroczne sekrety, Margaret McPhee -
Na pokuszenie, PM Nowak -
Nieznane oblicze pontyfikatu, Grzegorz Polak -
O Chinach, Henry Kissinger -
Oczy zasypane piaskiem, Paweł Smoleński -
Podejrzany, Lee Child -
Polityka Becka, Stanisław Cat-Mackiewicz -
Pomnik Cesarzowej Achai, Andrzej Ziemiański -
Pragnienie miłości, Penny Jordan -
Rozmówki. Rosyjski, Beata Pawlikowska -
Sonety, William Sheakspeare -
Ścieżka nad urwiskiem, Jess Walter -
Ta ostatnia noc, Francisco Gallardo -
Taka jak Ty, Maureen Lindley -
Taste the spirit, Dharma Gabrielle -
Tatuś Muminka i Morze, Tove Jansson -
Trupia Farma Kości zdrady, Jefferson Bass -
Trylogia Henryk Sienkiewicze ebook -
Twój mózg, twoje pieniądze, Jason Zweig -
Tydzień w Kornwalii, Lee Wilkinson -
W 80 dni dookoła świata Juliusz Verne ebook -
Widziałem ją tej nocy, Drago Jančar -
WORLD WAR Z, Max Brooks -
Wysłanniczka, Stephen Miller -
Z jednej gliny, Liliana Fabisińska -
Za wielką wodą, Andrzej Galicki -
Zakazany romans, Yvonne Lindsay -
Zielona kula, Jeanne Davenport -
Życie wysłuchane, Stephen Grosz
Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.
Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.