Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Alcohol 120% 2.0.3.7612 Multi Portable.7z

koni86 / gry / Alcohol 120% 2.0.3.7612 Multi Portable.7z
Download: Alcohol 120% 2.0.3.7612 Multi Portable.7z

29,18 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekobrazekobrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, karta dźwiękowa Zeus: Pan Olimpu jest polityczno-strategiczną grą, w której poznasz codzienne życie w starożytnej Grecji.Zeus: Pan Olimpu jest już szóstą grą z doskonałej serii strategii ekonomicznych firmy Impressions Software. Tym razem twórcy Caesara i Faraona przenoszą gracza w świat starożytnej Grecji, pełen bohaterów, bogów i mitologicznych stworzeń. Możemy: budować legendarne miasta (Ateny, Sparta), śledzić ich rozwój, zakładać kolonie, podbijać nowe krainy, handlować z sąsiadami. Możemy także poprowadzić prawdziwych bohaterów, którzy bez lęku walczą z potworami, plądrują tajemnicze ruiny i dowodzą w najważniejszych bitwach. Scenariusze osadzone są w mitologicznej Grecji. Polska lokalizacja gry doczekała się rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej jako materiału dydaktycznego do nauki historii na poziomie gimnazjum i szkoły ponadpodstawowej.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, karta dźwiękowa Zeus: Pan Olimpu jest polityczno-strategiczną grą, w której poznasz codzienne życie w starożytnej Grecji.Zeus: Pan Olimpu jest już szóstą grą z doskonałej serii strategii ekonomicznych firmy Impressions Software. Tym razem twórcy Caesara i Faraona przenoszą gracza w świat starożytnej Grecji, pełen bohaterów, bogów i mitologicznych stworzeń. Możemy: budować legendarne miasta (Ateny, Sparta), śledzić ich rozwój, zakładać kolonie, podbijać nowe krainy, handlować z sąsiadami. Możemy także poprowadzić prawdziwych bohaterów, którzy bez lęku walczą z potworami, plądrują tajemnicze ruiny i dowodzą w najważniejszych bitwach. Scenariusze osadzone są w mitologicznej Grecji. Polska lokalizacja gry doczekała się rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej jako materiału dydaktycznego do nauki historii na poziomie gimnazjum i szkoły ponadpodstawowej.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Elemental: War of Magic to turowa gra strategiczna rozgrywana w fikcyjnym świecie fantasy, pełnym magii i fantastycznych postaci. Producent i wydawca tego tytułu, firma Stardock Studios, znany jest chociażby z kosmicznej serii Galactic Civilizations oraz dwóch części The Political Machine. Ponadto firma wydała kilka ciekawych tytułów, jak np. Sins of a Solar Empire. Elemental przenosi nas do wykreowanego przez twórców wymyślonego uniwersum fantastycznego, w którym prócz starożytnych wierzeń spotykamy się także z potężną magią. Wcielamy się w wyjątkową postać w królestwie – osobę, która jako jedyna potrafi wykorzystywać magię zaklętą w rozsianych po świecie odłamkach, będących pozostałościami po potężnym kataklizmie. Innymi królestwami dowodzą podobne wybitnie uzdolnione jednostki, dążące także do ustanowienia swojej władzy. Możemy stanąć po stronie jednej z 12 frakcji podzielonych na dwie rasy: dobrych ludzi oraz złych upadłych („ulepszona” okrutna wersja ludzi). Prócz tego, świat gry pełen jest rozmaitych bestii (między innymi smoki).
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion. Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion. Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion. Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
obrazek obrazek Wymagania: Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Jest to kompletne wydanie jednej z najlepszych serii gier łączących w sobie najbardziej pożądane elementy strategii i klasycznych RPGów. Zestaw zawiera pierwszą część gry Majesty: Władca Ardanii z dodatkiem Północna Ekspansja oraz drugą część Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy ze wszystkimi dodatkami: Obrońca Korony, Wojna o Ardanię i Mroczne Królestwo. Majesty Anthology zawiera: Grę Majesty: Władca Ardanii Dodatek Majesty: Północna Ekspansja Grę Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy Dodatek Majesty 2: Obrońca Korony Dodatek Majesty 2: Wojna o Ardanię Dodatek Majesty 2: Mroczne Królestwo Edytor przeznaczony do tworzenia własnych misji i bitew
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim to długo oczekiwany sequel innowacyjnej gry strategicznej, stworzonej przez grupę Cyberlore Studios w 2000 roku. Opracowaniem omawianego tytułu zajęła się jednak zupełnie inna ekipa - podległe firmie 1C rosyjskie studio Ino-Co, znane głównie z Fantasy Wars, czyli bardzo dobrze ocenianej produkcji w założeniach przypominającej legendarną serię Heroes of Might & Magic. Gra przenosi nas w magiczny świat, w którym roi się od zamków, smoków, rycerzy, kościotrupów i innych stworów, znanych z opowieści fantasy. Wcielamy się tu w rolę głównego dowódcy królestwa Ardanii, a naszym zadaniem jest oczywiście zadbanie o rozwój państwa i bezpieczeństwo naszych podwładnych. Musimy zająć się więc rozbudową infrastruktury, gromadzeniem zasobów, rekrutowaniem bohaterów i wojska oraz obroną kraju przed groźnymi bestiami tylko czekającymi na nasz błąd i okazję do przypuszczenia ataku na nasze ziemie. Pod swoją komendą mamy dzielnych i lojalnych, choć czasem nieznośnych herosów posiadających wolną wolę i kierujących się własnymi zasadami moralnymi. W przeciwieństwie do zwykłych strategii, nie mamy tu bezpośredniego wpływu na ich poczynania - wyznaczamy jedynie cele i nagrodę za ich osiągnięcie, a nasi podwładni sami zajmują się realizacją zadania. Trzeba jednak pamiętać, że czasem ich priorytety są inne niż nasze - mają też własne plany i poglądy na temat tego, co jest dobre dla królestwa i czym należałoby zająć się w pierwszej kolejności.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4400 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP Star Wolves 2 jest kontynuacją trójwymiarowej gry, łączącej elementy fabularne, symulacyjne i strategiczne. Developerzy ponownie umieścili akcję w odległej przyszłości, a konkretnie w XXIII wieku. We wszechświecie nadal panuje niepokój, chociaż nad większością znanych ludzkości terenów sprawuje władzę potężne imperium. Kosmos przemierzają bowiem również piraci i tzw. bersekerzy, czyli rasa, bazująca na wysoko rozwiniętej technice. My natomiast przejmujemy kontrolę nad członkami eskadry bojowej o nazwie Gwiezdne Wilki, która musi walczyć o byt w międzyplanetarnym chaosie.Jako świetnie wyszkolony pilot możemy bez problemu podróżować pomiędzy kilkudziesięcioma systemami gwiezdnymi. Wirtualny scenariusz rozwija się w zależności od frakcji (trzy dostępne stronnictwa), którą wspieramy w trakcie wykonywania rozmaitych misji. Te ostatnie polegają m.in. na handlowaniu i walce z nieprzyjaciółmi (w tej bardzo przydaje się tryb taktycznej pauzy i specjalny zestaw umiejętności, odmienny dla każdej postaci). Ponadto nasze działania determinują charakter koniecznych do zrealizowania zadań, a zatem zaczynając ponownie zabawę ze Star Wolves 2 od zera i grając w podobny (aczkolwiek nie identyczny) sposób wcale nie musimy natknąć się na takie same cele misji, jak poprzednio.Warto zauważyć, iż w stosunku do poprzedniej części autorzy wprowadzili szereg nigdzie nie prezentowanych wcześniej statków kosmicznych. Teraz możemy zasiąść np. za sterami wehikułu-bazy, obsługiwanego przez dwóch pilotów, a także pokierować nową generacją galaktycznych myśliwców. Do tego dochodzą jeszcze oddziały najemników, gotowe bez wahania służyć pod naszą komendą za odpowiednie wynagrodzenie. Całości dopełniają odświeżone elementy graficzne, zawarte w interfejsie użytkownika.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności