dxhr.exe
-
! ▣ Euro Truck Simulator 2 (2012) v 1.3.1 PL -
Bisz - Wilk Chodnikowy -
Bob One - Twój Ruch -
Buka - Wspaniały Widok Na Nic Interesującego -
CD 1 -
CD 2 -
Cira - Plastikowy Kosmos -
Cira & Hukos - Głodni Z Natury -
CRACK -
CRACK [ RELOADED ] -
Deobson - Oddycham -
donGURALesko - Projekt Jeden z Życia Moment -
Eminem - The Marshall Mathers LP 2 -
Gruby Mielzky - 1.5 -
Jamal - Miłość -
Jopel i Komar - To O Tobie -
K2 - Anatomia -
Kajman - Prototyp -
Kali & Paluch - Milion dróg do śmierci -
Mam Na Imię Aleksander - Nie Myśl O Mnie Źle -
Nullo - SPG Dystrykt -
O.S.T.R. & Hades - Haos -
Paluch - Lepszego Życia Diler 2CD -
Pih - Dowód Rzeczowy Nr 3 -
Planet ANM & EljotSounds - Pas Oriona -
PMM - Zatrzymać Gniew -
POLSKA WERSJA -
Pork Pores Porkinson - Psychoterapy -
Rafi - 10 -
REPACK [ PL ] -
REPACK [ PL ] 5.3 GB -
Rover - Odźwierny -
Słoń & Mikser - Demonologia 2 -
SOUNDTRACK -
SPOLSZCZENIE -
SPOLSZCZENIE PEŁNE -
Szad - I Niech Szukają Mnie Kule -
Szops - Goodlife -
Ten Typ Mes i Lepsze Żbiki -
Te-Tris & Pogz - Teraz 2CD -
VNM - Propejn -
W JEDNYM PLIKU -
W.E.N.A - Nowa Ziemia -
WERSJA [ DELUXE ] -
WERSJA CLONE DVD -
WERSJA CLONE DVD [-BEZINSTALACYJNA-] -
Współczesna myśl etyczna J Russ, książka, pdf -
Z.B.U.K.U - Że Życie Ma Sens -
Zeus - Zeus. Nie Żyje -
ZMIANA JĘZYKA
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 1 GB , 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.