Zagrożenie z kosmosu - Deadly Skies (2005) (lektor).avi

komenteja / Science Fiction / Zagrożenie z kosmosu - Deadly Skies (2005) (lektor).avi
Download: Zagrożenie z kosmosu - Deadly Skies (2005) (lektor).avi

gatunek:
Sci-Fi
produkcja:
Kanada
USA
reżyseria:
Sam Irvin
scenariusz:
Keith Shaw
Madison Kelsey, znany astronom w kraju, wierzy, że udaje jej się śledzić wielki, szalejący asteroid, który zmierza w kierunku ziemi. Niestety nie znajduje nikogo wśród ludzi uznanych, kto wziąłby ją na poważnie, ponieważ istnieje on jedynie w matematycznych kalkulacjach jej programu komputerowego i jest jeszcze nie widoczny na niebie. Gdy pozostaje tylko kilka godzin do prawdopodobnego uderzenia, Madison werbuje na swoją stronę zdyskredytowanego w środowisku naukowym, byłego Pułkownika Sił Powietrznych, Richard'a Donovan'a. Wspólnie opracowują plan, ażeby wykorzystać nieużywany wojskowy laser, dzięki któremu można by wysadzić w powietrze ów asteroid, zanim zniszczy naszą planetę. Jedynym problemem jest to, że maszyna znajduje w samym centrum bazy Sił Powietrznych, a strażnicy mają nakaz strzelać w przypadku, jeśli ktoś się do niego zbliży choćby na krok.

Apokalipsa - Omega Doom 1997 lektor.avi play
gatunek: Akcja Sci-Fi produkcja: Słowacja USA ...
obrazek gatunek: Akcja Sci-Fi produkcja: Słowacja USA premiera: 21 października 1996 (świat) reżyseria: Albert Pyun scenariusz: Albert Pyun Ed Naha Akcja filmu rozgrywa się w przyszłości. Zniszczoną wybuchami atomowymi Ziemią rządzą cyborgi, które wygrały w walce z gatunkiem ludzkim i opanowały Ziemię. Jeden z nich, przeznaczony do eksterminacji ludzi, Omega Doom, po wypadku staje u boku nielicznych partyzantów, którzy usiłują przywrócić dawny ład...
Cyborg 1989 lektor.avi play
gatunek: Akcja Sci-Fi produkcja: USA premiera: ...
obrazek gatunek: Akcja Sci-Fi produkcja: USA premiera: 7 kwietnia 1989 (świat) reżyseria: Albert Pyun scenariusz: Kitty Chalmers Gibson Rickenbacker (Jean-Claude Van Damme) zarabia na życie wyprowadzaniem ze zgliszczy miasta pozostałych przy życiu ludzi po Apokalipsie. Kiedyś miał dom, rodzinę, dzieci. Wszyscy zginęli z rąk zwyrodnialców, sprawujących teraz władzę nad zdegenerowaną Ameryką. Wokół szaleje zaraza, ostateczna zagłada jest kwestią dni. W desperackim odruchu Gibson podejmuje się trudnego zadania. Ma eskortować do Atlanty piękną nieznajomą, ściganą przez hordy przeciwników. Dziewczyna jest cyborgiem, który posiada zbawcze dla ludzkości dane.
Merlin i księga bestii 2009 lektor.avi play
gatunek: Fantasy produkcja: Kanada reżyseria: W ...
obrazek gatunek: Fantasy produkcja: Kanada reżyseria: Warren P. Sonoda scenariusz: Brook Durham Czarnoksiężnik Arkadian (Jim Thorburn) zdobywa Camelot. Pomagają mu bestie wyczarowane dzięki jego magicznej księdze. Córka króla Artura, Avlynn (Laura Harris), prosi Merlina (James Callis) o pomoc w odzyskaniu miasta. Dziewczyna znajduje też święty miecz Excalibur, który może jej ułatwić zadanie.
Obcy na poddaszu 2009 lektor.avi play
gatunek: Przygodowy Sci-Fi produkcja: Kanada US ...
obrazek gatunek: Przygodowy Sci-Fi produkcja: Kanada USA premiera: 18 września 2009 (Polska) 30 lipca 2009 (świat) reżyseria: John Schultz scenariusz: Mark Burton Adam F. Goldberg Są letnie wakacje, ale dzieciaki z rodziny Pearsonów są skazane na nudny pobyt z rodzicami w domku letniskowym nad jeziorem. Jednak sytuacja ulega zmianie, gdy nagle na dachu rozbija się statek narwanych i wojowniczych kosmitów z planem podbicia nie tylko domku, ale całego świata! Mając do dyspozycji tylko swój spryt, odwagę oraz umiejętności zdobyte w grach video, grupa małolatów jednoczy siły, aby pokonać obcych i uratować Ziemię. Jednak najtrudniejszym zadaniem jest utrzymanie wszystkiego w tajemnicy przed rodzicami!
Jestem numerem cztery 2011 lektor.avi play
gatunek: Thriller Akcja Sci-Fi produkcja: USA ...
obrazek gatunek: Thriller Akcja Sci-Fi produkcja: USA premiera: 18 lutego 2011 (Polska) 17 lutego 2011 (świat) reżyseria: D.J. Caruso scenariusz: Alfred Gough Miles Millar Marti Noxon John Smith to pozornie zwyczajny młody mieszkaniec jednego z miasteczek w USA. W rzeczywistości jest jednak uciekinierem z pogrążonej w wojnie planety Lorien, który na Ziemi szuka schronienia. Trafia do cichego miasteczka w Ohio. Tu spotyka Sarę Hart, dziewczynę miejscowej gwiazdy footballu. Rodzi się między nimi uczucie. Wkrótce jednak John i jego szkolna miłość znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Okazuje się, że John jest jednym z dziewięciu uciekinierów z tajemniczej, unicestwionej planety, ściganych przez bezlitosnego wroga. Numer Jeden, Dwa i Trzy już nie żyją. Teraz kolej na Numer Cztery. By ocalić skórę, John będzie musiał użyć swych niezwykłych mocy i zjednoczyć siły z pozostałymi zbiegami.
Armia Boga. Bunt - The Prophecy. Uprising 2005.avi play
gatunek: Fantasy Thriller produkcja: USA premie ...
obrazek gatunek: Fantasy Thriller produkcja: USA premiera: 7 czerwca 2005 (świat) reżyseria: Joel Soisson scenariusz: Joel Soisson Część czwarta cyklu. Wojna między aniołami trwa nadal.  W centrum ich zainteresowania znajduje się średniowieczny manuskrypt. Zawiera on przepowiednie o antychryście. Tom ten posiada pewien ksiądz, po śmierci którego księga dostaje się w posiadanie Allison. Tropem niepodejrzewającej niczego dziewczyny podążają pragnące manuskryptu anioły. W tym czasie rumuński gliniarz i agent Interpolu prowadzą śledztwo dotyczące morderstwa. Morderca wyrywa swoim ofiarom serca - to jego znak rozpoznawczy.
Kronika 2012 lektor.avi play
gatunek: Dramat Sci-Fi produkcja: USA Wielka Br ...
obrazek gatunek: Dramat Sci-Fi produkcja: USA Wielka Brytania premiera: 3 lutego 2012 (Polska) 28 stycznia 2012 (świat) reżyseria: Josh Trank scenariusz: Max Landis Oto niewiarygodna Kronika potężnej mocy, która wymknęła się spod kontroli. Trójka studentów dokonuje niezwykłego odkrycia - nagle uzyskują niesamowite zdolności przekraczające zdolności pojmowania. Mogą poruszać przedmioty siłą umysłu, zgniatać samochody a nawet latać. Ich moc rośnie i stopniowo ukazuje swą mroczną stronę. Lekkomyślność ulegających pokusom chłopaków wymyka się spod kontroli a ich niewinne do tej pory psikusy przeradzają się w niebezpieczne wybryki, które mogą doprowadzić do tragicznego finału!
Armia Boga 3 Proroctwo - The Prophecy Ascent 2000lektor.avi play
gatunek: Fantasy Thriller produkcja: USA premie ...
obrazek gatunek: Fantasy Thriller produkcja: USA premiera: 14 marca 2000 (świat) reżyseria: Patrick Lussier scenariusz: Carl V. Dupré Joel Soisson Trzecia część cyklu opowiadającego o walce, którą toczą anioły miedzy sobą podczas rzekomej nieobecności Boga. Anioł Pyriel pragnie zniszczyć ludzkość, by postawić w miejsce doczesnego, złego świata - nowy, lepszy świat. Danyael, syn anioła i kobiety nie zna sowjego pochodzenia, ale wkrótce jakaś siła popchnie go do wypełnienia przeznaczenia i udziału w konflikcie. Gabriel, znany z poprzednich części jako ten "zły" anioł tym razem pomaga "dobru", ale już jako człowiek, bo jak pamiętamy z drugiej części - został do tej pozycji "zdegradowany".
Armia Boga - The Prophecy 1995 lektor.avi play