Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Van Halen - And The Cradle Will Rock.mp3

kolek85 / Rock i podobne / Van Halen / Van Halen - Best Of Volume I / Van Halen - And The Cradle Will Rock.mp3
Download: Van Halen - And The Cradle Will Rock.mp3

3,25 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Po zainstalowaniu gra zajmuje ponad 2 Gb.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Druga cześć niezbyt ciepło przyjętej taktycznej gry akcji przedstawiającej działania osławionej, rosyjskiej jednostki do zadań specjalnych – Specnaz. Tym razem gracz obejmuje dowodzenie nad oddziałem komandosów, któremu zostało powierzone zadanie zbadania kulisów zniszczenia amerykańskiego czołgu w Iraku przez rakietę produkcji rosyjskiej. Początkowo musimy odpowiedzieć na pytanie skąd w rękach irackich terrorystów znalazł się tajny rosyjski pocisk rakietowy przeznaczony do zwalczania celów opancerzonych, jednakże z czasem zadanie Specnazu okazuje się być o wiele bardziej poważniejsze. Ślady prowadzą bowiem do dilera broni pracującego dla jednego z gubernatorów rosyjskich, a następnie dowiadujemy się o kulisach ogromnej konspiracji w najwyższych kręgach władzy. Wielka wojna domowa wisi na włosku, a tylko dowodzony przez nas oddział Specnaz może uratować ojczyznę.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Silent Hunter V to kolejna odsłona jednego z najpopularniejszych drugowojennych symulatorów okrętów podwodnych. W piątej części twórcy wysyłają nas na wody Oceanu Atlantyckiego oraz Morza Śródziemnego, gdzie jako dowódca niemieckiego U-boota typu VII polujemy na jednostki pływające Aliantów. Do przejścia czeka dynamiczna kampania, co oznacza, że na nasze działania, sukcesy i niepowodzenia, mają bezpośredni wpływ na jej przebieg. Warto dodać, że w czasie jej trwania bierzemy także udział w słynnych, historycznych bitwach morskich. Jedną z głównych innowacji wprowadzonych w tej części cyklu jest w pełni interaktywne wnętrze okrętu podwodnego. Sterowanie przypomina to znane z FPS-ów. Klawisze WSAD służą do poruszania się, a myszka do rozglądania i klikania na odpowiednie elementy wnętrza. Z użyciem tego zestawu wykonujemy zdecydowaną większość czynności. By skorzystać z urządzeń, musimy najpierw do nich podejść, a torpedy odpalamy, wyłącznie patrząc przez peryskop. Również do działek pokładowych trzeba dojść na własnych nogach. Rezultat jest taki, że nie wszystko da się zrobić własnoręcznie. Często również nie ma nas w miejscu, gdzie dzieje się coś ważnego. To, w połączeniu z wyraźnie odchudzonym systemem skrótów klawiszowych, powoduje, że – by mieć jakiekolwiek szanse na sukces – musimy nauczyć się ufać podwładnym. Tryb FPP rozciąga się zresztą także na wizyty w portach, gdzie możemy sobie pogawędzić z bohaterami niezależnymi i w ten sposób uzupełnić uzbrojenie czy paliwo oraz pozyskać nowe misje do wypełnienia.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Brothers in Arms: Hell's Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell's Highway cofa graczy do 1944 roku, rzucając ich w wir najznamienitszych bitew II wojny światowej. W tym przypadku mamy okazję samodzielnie przekonać się o skali tragizmu jednej z najsłynniejszych operacji przeprowadzonych przez Aliantów – Market Garden. Głównymi postaciami najnowszej odsłony Brothers in Arms są znani z poprzednich części żołnierze, czyli Joe Hartsock oraz Matt Baker, przy czym przejmujemy kontrolę tylko nad tą drugą postacią. Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, karta grafiki 4 MB, 128 MB RAM, 600 MB HDD, Windows 98SE/2000/XP Arsenal of Democracy to rozbudowana strategia wojenna, dzięki której możemy przejąć kontrolę nad wybranym przez siebie państwem z okresu II wojny światowej. Całość pod wieloma względami nawiązuje do drugiej części serii Hearts of Iron, a za produkcję omawianej gry odpowiadają między innymi autorzy najlepszych nieoficjalnych modyfikacji do słynnego dzieła Paradox Interactive.W trakcie zabawy zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem zakrojonych na szeroką skalę działań wojennych, choć równolegle musimy mieć też na uwadze wiele innych czynników i to o charakterze globalnym. Mowa tu między innymi o skomplikowanych zależnościach ekonomicznych, społecznych, gospodarczych czy politycznych. Niewątpliwą zaletą gry jest pełna swoboda przy wyborze państwa. Może to być zarówno mało znacząca nacja, która siłą rzeczy nie zdziała zbyt wiele, jak i potężne mocarstwo z realnymi szansami na przyczynienie się do zmiany biegu historii.Właściwe zmagania toczymy na ogromnej planszy podzielonej na kilkaset pól i symbolizującej powierzchnię całego globu. Kolejne ruchy wykonujemy w systemie turowym, mając dużo czasu na podjęcie słusznych decyzji. Lista rozkazów możliwych do wydawania oddziałom jest bardzo pokaźna, a ponadto producent zadbał o duży realizm w ustalaniu wyników poszczególnych starć w oparciu o liczebność oraz zdolności bojowe jednostek. Jeśli zaś chodzi o decyzje nie związane bezpośrednio z akcjami wojskowymi, możemy między innymi wpływać na handel, gospodarkę państwa, opracowywać najbardziej potrzebne w danym momencie technologie czy prowadzić zaawansowane działania o charakterze szpiegowskim. W zależności od własnych upodobań do zabawy możemy przystępować w pojedynkę lub z udziałem innych graczy. Na uwagę zasługują w tym przypadku bardzo zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji. Sterowane przez komputer nacje mogą w rezultacie agresywnie reagować na nasze poczynania, próbować nas zmylić czy zawiązywać ze sobą sojusze. Przewidziano tu naturalnie możliwość utrzymywania stosunków dyplomatycznych z bliższymi i dalszymi sąsiadami.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 3 GB HDD Druga część świetnej strategii czasu rzeczywistego, z akcją osadzoną podczas II Wojny Światowej, której twórcy postawili duży nacisk na elementy taktyczne. Gracze po raz kolejny otrzymują pod swoją komendę stosunkowo mały, ale dobrze wyposażony oddział żołnierzy, zaś zadania jakie stawiają przed nimi autorzy rozgrywają się w śródziemnomorskim teatrze działań. Lwią część wszystkich misji gracze wykonują w Afryce, gdzie przychodzi im wziąć udział między innymi w bitwie pod El Alamein, a także w obronie twierdzy Tobruk. Druga z kampanii umieszczonych w grze obejmuje operację „Husky” (lądowanie Aliantów na Sycylii i późniejszy marsz w stronę Rzymu), zaś osoby, które ukończą przynajmniej jeden wątek fabularny dostaną szansę sprawdzenia swoich umiejętności w kilku bonusowych scenariuszach umiejscowionych w ówczesnej Jugosławii. Podobnie jak w Phase One, wydarzenia historyczne stanowią tutaj jedynie oś zmagań i twórcy nie obiecują pełnej zgodności z podręcznikami - główny nacisk położony został na przyjemność płynącą z grania. Do rywalizacji wprowadzono ponad 20 nowych jednostek, włączając w to na przykład średnioopancerzone czołgi (włoski M13/40 „Carro Armato” czy amerykański M3 Grant/Lee „Daimler Dingo”) oraz nowe rodzaje dział samobieżnych. Twórcy poprawili funkcjonowanie AI podległych oddziałów (zniknęły najbardziej rażące problemy ze znalezieniem właściwej ścieżki przemarszu), a także sztuczną inteligencję sił wroga kierowanych przez komputer (próbuje teraz zaskoczyć czy wymanewrować gracza). Dodano możliwość niszczenia poszczególnych komponentów wybranych budowli (vide wieże strażnicze w pałacach), jak również wprowadzono szereg zupełnie nowych struktur (pustynne fortece i inne umocnienia). Gruntowna przebudowa nie ominęła trybu multiplayer, w którym do dotychczas istniejących opcji zmagań („Deathmatch”, „Kill the Leader”, „Hold the Line” i „Domination”) doszły nowe. Usprawnienia dotknęły także kod programu (usunięto wykryte błędy) oraz efekty audio-wizualne - tereny zurbanizowane czy leśne zastępuje teraz wszechobecny piasek. Twórcy z zespołu developerskiego Stormregion dołączyli do Codename Panzers - Phase Two kompleksowy edytor, pozwalający miłośnikom gry na tworzenie własnych poziomów, zarówno do kampanii dla pojedynczego gracza jak i do zmagań wieloosobowych. Do tego dochodzi możliwość modyfikacji podrzędnych celów już istniejących misji, a także, dla osób wprawionych w opracowywaniu wszelakiej maści modów, opcja tworzenia zupełnie nowych jednostek czy budynków.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności