-
2 -
487 -
115 -
33
2240 plików
1538,87 GB
Początkowo efektów pracy HotA Crew nie było widać prawie wcale, aż któregoś dnia doszło do wycieku roboczej wersji modyfikacji, tak zwanej "alfa". Mimo że paczka była chroniona hasłem, rozprzestrzeniła się niezwykle szybko. Co najważniejsze, potwierdziła ona, że zespół nie rzucał słów na wiatr i faktycznie dodał nowe miasto do gry. Niestety, wyciek alfy nie przyczynił się do przyspieszenia prac nad dodatkiem. Cała sytuacja została też bardzo negatywnie oceniona przez twórców HotA.
Gdy 31 grudnia 2011 roku ukazała się rosyjskojęzyczna wersja 1.0, zaskoczenie wśród fandomu było całkiem spore. Dodawała ona - teraz już oficjalnie - nowe miasto, co nie udało się dotychczas nikomu - w najlepszym wypadku modderom udawało się zamieniać jedno z istniejących na fanowskie. Oprócz tego dodatek wprowadzał nową, oryginalną kampanię. Zapoczątkował też tradycję umieszczania kolejnych odsłon Horn of the Abyss na Sylwestra. Wersje, które ukazywały się poza tym terminem zawierały mniej nowości, za to łatały błędy głównych wersji. Dopiero wersja 1.3 z 2014 roku zawierała tłumaczenie na angielski.
Każda nowsza odsłona coś dodawała. Przede wszystkim wspomniane nowe miasto, które wygląda jakby przy jego powstaniu pracował ten sam zespół co nad Odrodzeniem Erathii. Zostało ono oparte na znanej z M&M VIII Regnie. Wśród nowości znaleźć można także jednostki neutralne, artefakty, obiekty przygody i terenu, a także zmiany w balansie. Dodatek jest stabilny, liczba błędów jest niewielka co umożliwia grę przez internet.
Zgodnie z deklaracjami twórców wersja 1.0 dodawała Przystań, a 2.0 ma dodać kolejną frakcję - Forge (a nie krasnoludy lub inkwizycję jak miało być na początku), które miała pojawić się w dodatku Armagedon Blade. Obecną wersją jest 1.4.2, co pokazuje, że możemy spodziewać się nowego miasta któregoś styczniowego poranka.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
10 plików
0,89 GB