-
0 -
143 -
80 -
5
498 plików
256,56 GB
Pentium 4 1.3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB , 25 GB HDD, Windows XP/Vista/7
World of Warcraft: Cataclysm jest trzecim dodatkiem do najpopularniejszej gry MMO ostatnich lat. Świat Azerothu na skutek tajemniczego kataklizmu zmienia się nie do poznania, a na graczy czekają zupełnie nowe questy, potwory i lokacje.
Tytułowy kataklizm do świata gry sprowadził pradawny smok, Deathwing. Bestia od czasów Drugiej Wojny spoczywała uwięziona głęboko pod ziemią, jednak tajemnicza moc pradawnych bogów obudziła w niej gniew i furię, wyzwalając przy tym nieziemską siłę, dzięki której potwór wyzwolił się z niewoli. Jego wyjściu na powierzchnię towarzyszyły anormalne zjawiska pogodowe: wielkie sztormy, tsunami oraz erupcje wulkanów. Wszystko to przyniosło do świata Azerothu zniszczenie, które dotknęło praktycznie wszystkich części uniwersum stworzonego przez Blizzarda.
Zagłada dotknęła wielu części obu kontynentów i nic już nie wygląda jak dawniej. Znane wcześniej rejony uległy degradacji. Darkshore zostało całkowicie zalane przez wodę, Auberdine to obecnie teren totalnie wyniszczony przez rozmaite zjawiska atmosferyczne, Horda zdobyła Ashenvale, a Aszhara zamieszkiwana jest przez zgraję goblinów. Udostępnione zostały również zupełnie nowe obszary. Jednym z nich jest Deepholm, którego zniszczenia poczynione przez Deathwinga grożą zagładą całego świata. Pod powierzchnią oceanu znajduje się Sunken City of Vashj'ir, podwodne miasto - otrzymujemy więc olbrzymie tereny pod powierzchnią oceanu do zwiedzania i zupełnie nowe przygody. Twilight Highlands i Grim Batol, stały się bastionem Deathwinga i jego armii.
W Cataclysmie otrzymaliśmy dwie nowe grywalne rasy. Gobliny, których statek rozbił się na terenie Lost Isles, zdecydowały się dołączyć do Hordy. Ich startową lokacją jest Kezan, położony daleko na północy Kalimdoru. Grając Goblinem możemy wybrać każdą klasę postaci z wyjątkiem paladyna i druida. Worgeni natomiast to ludzie skażeni klątwą maga Arugala, którzy w obliczu ataku armii Forsaken zdecydowali się przyłączyć do Przymierza. Gracze decydujący się na stworzenie postaci należącej do tej frakcji, rozpoczynają rozgrywkę w Gilneas na terenie Wschodniego Królestwa i muszą się liczyć z tym, że nie pokierują szamanem oraz paladynem.
Poza nowymi rasami, wprowadzono również wiele nowych kombinacji dotyczących klas postaci dostępnych w grze. Nowe kombinacje dostępne są zarówno dla Hordy (Troll druid, Undead hunter, Orc mage, Tauren paladin, Tauren priest oraz Blood Elf warrior), jak i Przymierza (Human hunter, Dwarf mage, Dwarf shaman, Night Elf Mage oraz Gnome priest).
Kolejną ważna zmianą jest zwiększenie maksymalnego poziomu doświadczenia do 85 levelu. Modyfikacji uległ również cały rozwój postaci. Najważniejsze zmiany przypadły w udziale systemowi talentów, który został zdecydowanie uproszczony, ale i wzbogacony o sporo nowych opcji. Miedzy innymi szybki dostęp do ważnych umiejętności oraz tzw. Mastery – mechaniki wykorzystującej nowe statystyki na ekwipunku.
Istniejące w grze gildie otrzymały możliwość zdobywania kolejnych poziomów. Awans wiąże się z ciekawymi udogodnieniami dla wszystkich jej członków - tańszą naprawą sprzętu, większą żywotnością posiadanych przedmiotów czy masowym wskrzeszaniem poległych w walce towarzyszy.
Cataclysm to również setki nowych questów, nowy system wynagradzania za ich wykonanie, odnoszący się też do zadań znanych z poprzednich dodatków i podstawowej wersji gry. Poza tym, cały Azeroth możemy teraz podziwiać z lotu ptaka – o ile wykupimy specjalną umiejętność, która to umożliwia.
Spore zmiany dotknęły również systemu walki PvP. Battlegroundy, które do tej pory traciły na ważności na rzecz Aren, odzyskały dawną świetność i nagradzają graczy punktami potrzebnymi do zakupu najlepszego ekwipunku PvP. Pojawiła się również nowa lokacja, o kontrolę nad którą frakcje będą toczyć walki. Tym razem jest to Tol Barad, a zwycięstwo da dostęp do specjalnych powtarzalnych zadań.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB