POSEJDON ZEUS FARAON KLEOPATRA.iso
-
Board_Games -
Board_Games_Worksheets -
Brainy_kl7_Progress_Tests_Dyslexia_Answer_key -
Brainy_kl7_Short_Welcome_unit -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Answer_key -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Dyslexia_Answer_key -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Unit_1 -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Unit_2 -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Unit_3 -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Unit_4 -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Unit_5 -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Unit_6 -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Unit_7 -
Brainy_kl7_Unit_Tests_Unit_8 -
Festivals_Teaching_Notes -
Festivals_Worksheets -
Let_s_learn_more -
Let_s_learn_more_Worksheets -
prak -
Przydatne -
Repetytorium_Answer_keys_pdf -
Repetytorium_Answer_keys_word -
Repetytorium_Grammar_short_tests_pdf -
Repetytorium_Grammar_short_tests_word -
Repetytorium_Revision_tests_pdf -
Repetytorium_Revision_tests_word -
Repetytorium_Units_1_14_tests_pdf -
Repetytorium_Units_1_14_tests_word -
Repetytorium_Vocabulary_short_tests_pdf -
Repetytorium_Vocbulary_short_tests_word -
Repetytorium_Writing tasks_pdf -
Repetytorium_Writing tasks_word -
Technikum -
Unit_1_Worksheets -
Unit_1_Worksheets_Extra_support -
Unit_2_Worksheets -
Unit_2_Worksheets_Extra_support -
Unit_3_Worksheets -
Unit_3_Worksheets_Extra_support -
Unit_4_Worksheets -
Unit_4_Worksheets_Extra_support -
Unit_5_Worksheets -
Unit_5_Worksheets_Extra_support -
Unit_6_Worksheets -
Unit_6_Worksheets_Extra_support -
Unit_7_Worksheets -
Unit_7_Worksheets_Extra_support -
Unit_8_Worksheets -
Unit_8_Worksheets_Extra_support -
Word_Quiz
Wstawiam cztery pełne wersje gier po polsku Zeus + Posejdon Bóg Atlantydy, oraz Faraon + Kleopatra królowa Nilu wszystko w jednym instalatorze w jednym pliku *.iso Wersje pełne niewymagające żadnego serialu ani cracka, wrzucamy płytkę do wirtualnego Cd otwiera się instalator i montujemy jeden z zestawów, lub dowolna grę. Zapytacie, dlaczego tak mało miejsca zajmują i to oryginały, powiem krótko, kto wie jak to zrobić to tak ma.

Kolejna część serii opowiadającej o podbojach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę i Środkowy Wschód.
Cultures 2: The Gates of Asgard to kolejna część serii opowiadającej o poczynaniach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę i Środkowy Wschód. Przyczyną, dla której to robią jest wizja ich przywódcy, Bjarni, w której widział siebie i trzy tajemnicze postacie walczące z okropnym wężem zwanym Midgard. Jak się okazuje w miarę upływu gry, te postacie charakteryzują trzy nacje: Franków, Saracenów oraz Bizancjum. Celem Cultures 2 jest zjednoczenie wszystkich nacji, udanie się do Valhalli i przeciwstawienie się wężowi. Gra posada jeszcze ładniejszą grafikę niż w poprzedniej części (izometryczny widok akcji) oraz bardzo intuicyjny interfejs. Jej podstawowe atuty to rozbudowane drzewo technologiczne, specjalny system walki i dowodzenia oddziałami oraz szereg elementów cRPG znacznie urozmaicających rozgrywkę.
* Ponad 40 budynków, które możemy ulepszać i rozbudowywać.
* Ponad 50 artykułów i przedmiotów.
* Ponad 25 prac i czynności, które wykonują nasi poddani.
* Możliwość gry w trybie single i multiplayer.
Dwie przebojowe gry strategiczne zespołu Impressions Games z serii „budowania miast”: Faraon oraz dodatek Kleopatra: Królowa Nilu.
Dzięki tym produktom mamy okazję zapoznać się z historią starożytnego Egiptu od epoki Wielkich Piramid, aż do schyłku lat Nowego Imperium. Możemy kierować wszystkimi aspektami egzotycznej egipskiej kultury, od religii po kontakty handlowe z odległymi miastami. Będziemy uprawiali rozległe farmy położone w dolinie Nilu i poznawali doniosłą rolę tej rzeki w życiu Egipcjan. Kamień po kamieniu będziemy wznosić monumentalne budowle takie jak Wielkie Piramidy, Sfinksa, Koloseum Ramzesa II w Abu Simbel, czy latarnię i Bibliotekę Aleksandryjską.
W tej grze prawie kazdy znajdzie cos dla siebie - dziecko swietna zabawe w wesolym miasteczku, a dorosly wyzwanie ekonomicznego zarzadzania nim.
Któż z nas nie lubi wesołych miasteczek? W tej grze francuska firma Bullfrog daje nam świetny symulator wszystkich aspektów parku rozrywki. Projektujemy park i jego atrakcje, ustalmy ceny biletów, pensje personelu, menu w barach itp. Mamy wpływ nawet na takie drobiazgi jak polecenie przesalania frytek, aby odwiedzający spożywali więcej napojów.
Ponadto możemy inwestować w wynajdowanie nowych atrakcji i modernizację istniejących. Jeśli nie interesuje nas aspekt ekonomiczny, to wszystkie te czynności możemy powierzyć komputerowi, a na nas czeka największa atrakcja: zwiedzanie naszego parku i wirtualna zabawa w nim. Za dodatkową atrakcję można uznać możliwość umieszczenia swojego parku w Internecie, gdzie będzie konkurował z innymi o miano „lunaparku wszechczasów”.
Trzecia odsłona cyklu Patrician. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, jej głównym elementem jest handel, akcja zaś umiejscowiona jest w historycznych realiach, tj. XIV-wieczna Europa Północna.
Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, jej głównym elementem jest handel, akcja zaś umiejscowiona jest w historycznych realiach, tj. XIV-wieczna Europa Północna. Rozpoczynamy w małym średniowiecznym miasteczku jako jeden z pomniejszych, nic nieznaczących kupców, a celem rozgrywki jest dorobienie się fortuny i awansowanie w hierarchii społecznej do statusu tytułowego patrycjusza (tj. bogatego, wpływowego mieszczanina, członka patrycjatu miejskiego), a być może nawet głowy Hanzy (związku miast opartego na handlu). Nasze działania nie ograniczają się wyłącznie do legalnych transakcji handlowych i możemy też zarobić maczając palce w takiej działalności jak piractwo czy szmuglerstwo. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by inwestować w rozbudowę miast (budynki, itp.).
* Nowy edytor map pozwalający graczom tworzyć swoje własne mapy do rozgrywek w trybach single i mulitplayer.
* Możliwość wybudowania „od zera” maksymalnie dwóch własnych miast podczas jednej gry. Jako burmistrz miasta możemy ustalać wysokość podatków oraz zabezpieczyć miasto i jego mieszkańców przed zagrożeniami z zewnątrz budując fortyfikacje, bramy czy portowe wierze strażnicze. Istnieje też możliwość negocjowania z wojskami oblegającymi miasto lub nawet zorganizowania kontrataku.
* Wzbogacone, względem poprzedniej części, opcje organizowania i prowadzenia ekspedycji – szczegółowe rozkazy, które możemy wydawać kapitanom okrętów, podpisywanie różnych kontraktów z odległymi miastami, itd.
* Nowe efekty atmosferyczne (deszcz, śnieg, lód, itp.), sezonowe zmiany pogody. Szczegółowo odtworzony wpływ warunków pogodowych na życie ludzi, produkcję, transport i inne dziedziny związane z naszą działalnością.
* Poprawiona oprawa graficzna gry, w tym: animowane drzewa, zwierzęta, nowy wygląd budynków, szczegółowo przedstawione okręty (wystarczy raz popatrzeć by zorientować się w jakim stanie technicznym jest jednostka).
* Sześć nowych rodzajów budynków, które poszerzają możliwości gracza w dziedzinie inwestowania i zarabiania pieniędzy, m.in.: magazyn, mennica oraz szkoła elementarna.
* Od nowa zaprojektowane i zaprogramowane komputerowe A.I.
* Udoskonalone i rozszerzone opcje handlowe ułatwiające prowadzenie interesów, a także dające większą kontrolę nad swym imperium handlowym.
* Szereg nowych scenariuszy, misji, questów i zadań, które można wykonać.
Pobierz