Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Gta.Tokyo.Drift.rar

kamelus91 / GRY Z MALYMI WYMAGANIAMI fajne / Gta.Tokyo.Drift.rar
Download: Gta.Tokyo.Drift.rar

0,78 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
Świetna przeróbka GTA SA z nową fabułą i samochodami oraz innymi dopracowaniami bez instalacji
obrazekobrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek EXTRA ZABIJACZ CZASU :) obrazekobrazek
obrazek Trzecia odsłona popularnego cyklu gier akcji opartego na niemieckich serialu Alarm for Cobra 11. Produkcja zapewnia szybkie pościgi, efektowne kraksy i mnóstwo adrenaliny. Crash Time III to trzecia odsłona popularnego cyklu gier zręcznościowych, znanego również pod tytułem Alarm for Cobra 11. Marka bazuje na popularnym serialu kryminalnym Cobra: Oddział Specjalny, wyprodukowanym przez niemiecką stację RTL. W Crash Time III twórcy wprowadzili kilka całkiem sporych innowacji względem poprzednich odsłon. Przede wszystkim podjęli decyzję o przemodelowaniu nieco już skostniałej struktury głównego trybu fabularnego. W części trzeciej co prawda ponownie stajemy naprzeciw potężnej organizacji terrorystycznej, lecz tym razem sposób rozwikłania zagadki i doprowadzenia historii do szczęśliwego finału przebiega inaczej. Chodzi tu m.in. o umieszczenie pomiędzy kolejnymi pościgami przerywników, w trakcie których przesłuch*jemy pojmanych złoczyńców i staramy się wyciągnąć od nich jak największą ilość informacji. Zbieranie i łączenie faktów pomaga nam w kolejnych zadaniach i owocuje uzyskaniem dostępu do różnego rodzaju sekretów i dodatków (np. lepszych pojazdów). Kolejnym novum jest rozbudowana sztuczna inteligencja przeciwników, którzy dynamicznie rozważają wszystkie możliwe drogi ucieczki, dokonując przy tym różnorakich kalkulacji. Pod uwagę biorą nie tylko odległość od punktu A do punktu B, ale również warunki panujące na jezdni – zasiadając za kierownicą sportowego wozu raczej unikać będą kontaktu z polnymi, wyboistymi dróżkami. Usprawniona została ponadto fizyka świata gry. Dotyczy to oczywiście przede wszystkim pojazdów, które reagują lepiej na kraksy i kontakt z elementami otoczenia. Model jazdy pozostał jednak w dalszym ciągu mocno zręcznościowy, dzięki czemu uwydatnia dynamiczną akcję i wyjątkowość pościgów. Crash Time III oferuje około pięćdziesięciu misji, świat o powierzchni blisko 32 kilometrów kwadratowych, ponad 200 kilometrów dróg i autostrad, a także ładną trójwymiarową oprawę graficzną, ukazującą piękne niemieckie krajobrazy oraz silnie zurbanizowane tereny miejskie obrazekobrazek
obrazek "Nietrudno się domyślić, że to właśnie nam powierzono zaszczytną rolę pilota Apacha. Jeżeli oczekujecie symulatora muszę Was rozczarować – Apache Air Assault na pewno nim nie jest, chociaż trzeba uczciwie przyznać, że nie jest to też prostacka strzelanka. Grę można zaszufladkować gdzieś po środku, ale ja osobiście bardziej skłaniałbym się ku arcade niż symulacji. Do wykonania będziemy mieli ponad 30, niestety bardzo schematycznych misji. Najczęściej będziemy musieli coś zniszczyć, kogoś eskortować lub dokonać rekonesansu terenu, ale i tak przeważnie wszystko kończy się na totalnej demolce. Na uzbrojenie AH-64 składają się niekierowane rakiety Hydra, pociski Hellfire oraz działko M230. Fani arcade będą zawiedzeni, gdyż amunicja jest ściśle limitowana. Nawet z pociskami do działka należy się liczyć, bo celów do likwidacji jest zazwyczaj o wiele więcej, niż pozwala na to potencjał bojowy maszyny. Niestety nie możemy zmienić konfiguracji uzbrojenia śmigłowca i zawsze, niezależnie od misji, otrzymujemy taki sam zestaw rakiet. Wymodelowanie działania poszczególnych typów broni potraktowano po macoszemu. Kompletnie nic się nie zgadza nie wyłączając wyglądów celowników. Ich wygląd można przecież było sprawdzić w ogólnie dostępnych publikacjach. Nie da się kierować ogniem z działka za pomocą ruchu wirtualnej głowy i strzelać możemy tylko obracając cały śmigłowiec w kierunku celu. Odpalenie pocisków Hellfire jest banalnie proste – wybrać cel, a następnie odpalić i zapomnieć. Tak charakterystyczny dla tego pocisku balistyczny tor lotu również wygląda dziwnie płasko. Przeciwko nam rzucone zostaną czołgi, piechota, wyrzutnie rakiet przeciwlotniczych zamontowanych na transporterach opancerzonych oraz czasami pogoda, która znacznie utrudni nasze działania. Modelując takie efekty jak mgła, czy deszcz autorzy równocześnie zapomnieli o tak ważnym elemencie jak wiatr, mający przecież ogromny wpływ na zachowanie się maszyny w powietrzu" obrazek
obrazek Generator kluczy do gier EA GAMES
obrazek Secret Service to pierwszoosobowa, taktyczna strzelanina, której deweloperem jest studio Tigon (założone przez aktora Vin Diesela), wydawcą zaś koncern Activision Blizzard. Prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonych rozstrzygnięte. Dzień Inauguracji przebiega spokojnie i bez zakłóceń. Niestety, tylko do chwili, gdy niespodziewany atak na Kapitol przepuszcza zorganizowana i liczna grupa ekstremistów. Wcielając się w bohatera opisywanej tu produkcji podejmujemy się próby ocalenia liderów narodu amerykańskiego. Naszym głównym zadaniem jest ochrona najważniejszych osób w państwie, w tym zaprzysiężonego właśnie prezydenta USA. Nie jest to jednak takie proste, bowiem w szeregach przeciwników znajduje się nie tylko grupa przestępców, ale także spora część, nieprzychylnych nam agentów ochrony. W trakcie gry odwiedzimy Kapitol, samolot Air Force One i inne, kluczowe z punktu widzenia amerykańskich sił specjalnych, lokalizacje. Jednym z głównych twórców gry jest Daniel Arey, scenarzysta i projektant poziomów, który pracował wcześniej dla firmy Naughty Dog. Zawarł on w produkcji efektowne zwroty akcji, a także ciekawie zarysował portret psychologiczny głównego bohatera. obrazekobrazekobrazekobrazek Więcej plików w folderze z nazwą gry :)
obrazek Strzelanina z silnym naciskiem położonym na arcade'ową (zręcznościową) rozgrywkę. Gracz zasiada za sterami ściśle tajnego, prototypowego czołgu M1A6 wchodzącego w skład eksperymentalnej dywizji i bierze udział w kilkunastu fikcyjnych misjach. Dywizja, w skład której wchodził sterowany przez gracza czołg brała udział w tajnych działaniach wojennych o kryptonimie Operacja Pustynny Grom (Operation Desert Thunder). Ich celem było obalenie pewnego ugrupowania terrorystycznego, które przejęło władzę w jednym z państw bliskiego wschodu (autorzy gry nie podają jego nazwy). Niestety, operacja zakończyła się niepowodzeniem. Cały batalion został zniszczony. Na placu boju pozostał tylko jeden czołg i to od gracza będzie zależało czy zdoła wydostać się z zastawionej przez wroga pułapki. Nadrzędnym celem jest przebicie się do stolicy wspomnianego państwa gdzie będą czekały inne sojusznicze jednostki. Po drodze gracz musi stoczyć walki z zastępami wrogich żołnierzy, czołgów i innego rodzaju maszyn. Do dyspozycji ma tylko ten jeden eksperymentalny czołg. Nie może liczyć na żadną pomoc poza wsparciem satelitarnym ze strony dowódców. Autorzy gry główny nacisk położyli na atrakcyjność i widowiskowość warstwy zręcznościowej. Gra nie ma nic wspólnego z popularnymi symulatorami czołgów. Maszyną kieruje się w uproszczony sposób, jest ona także znacznie trudniejsza do zniszczenia. Zadbano jedynie o zachowanie fizyki świata. Akcję gry ukazano z perspektywy trzeciej osoby. Przez cały czas można obserwować sterowany eksperymentalny czołg. Desert Thunder powstał na ulepszonym enginie Unreala. Dzięki temu otoczenie jest szczegółowe. Gra wykorzystuje wiele nowoczesnych efektów. Jednym z największych atutów engine'u są ogromne plansze w pełni wykorzystujące potencjał silnika. Niewątpliwym atutem jest również możliwość demolowania otoczenia. Gracz może wysadzać niektóre budynki, samochody a nawet przebijać się przez wybrane obiekty (np. mury). obrazek
obrazek Płaszczyzny, smoły & opieki: W tym symulatorze zajmujemy sie budową dróg.W najnowszym w symulatorze budujemy drogi w małych miasteczkach.Istniejące drogi oczyszczamy,naprawiamy i poszerzamy.W tym samym czasie planujemy i budujemy nowe drogi i Wszystko, co jest możliwe-w budownictwie drogowym & Meisterei symulatora. Krótko Podsumowując: • Całkowity krajobraz 3D • Różnego rodzaju maszyny w tym młoty pneumatyczne koparki itp • Swobodna gra po ukończeniu wszystkich zadać Wymagania: Windows : Me / 2000 / XP / Vista / 7 Procesor: AMD oder Intel Pentium ab 2 GHz Pamięc Ram : 1 GB RAM Napend : CD-ROM i DVD-ROM Grafika : Geforce ATI Radeon ab 128 MB DirectX: 9.0c oder höher obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek
obrazek You - tank truck driver! Get behind the wheel of one of the five original models of machines. To enter into contracts, transport fuel and earn money! You have the right to themselves to make their way to their destination, and different camera angles make the ride even more enjoyable! wymagania sprzętowe: System: Windows ? XP / Vista / Windows ? 7 Procesor: 2.0 GHz Dual Core Pamięć: 1 GB Karta graficzna: GeForce 6 lub lepsza Dźwięk: karta dźwiękowa zgodna z DirectX Dysk twardy: 1,5 GB obrazekobrazekobrazek
obrazek Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, akcelerator 3D z 64MB RAM, karta dźwiękowa 3D w 100% zgodna z DirectX 9.0a Kolejna odslona nieśmiertelnych robaków, tym razem w calkowicie nowym, w pelni wykorzystujacym grafike 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwolilo na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiazań i elementów uatrakcyjniajacych zabawe, takich jak chociażby konieczność stosowania nowych strategii uwzgledniajacych istnienie trzeciego wymiaru. Pomimo, iż cale otoczenie generowane jest w 3D, gracz podobnie jak w poprzednich, stosujacych grafike 2D cześciach gry dalej posiada pelna, ograniczona jedynie wlasna inwencja, swobode deformowania świata w którym oddzialy robaków tocza ze soba pojedynki. Oznacza to, iż może on zniszczyć każdy z elementów otoczenia a na dodatek może to uczynić na wiele sposobów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby najpierw wykorzystujac jedna z wielu dostepnych broni przebić sie przez oddzielajaca nas od przeciwnika przeszkode a nastepnie jego samego poslać do krainy wiecznych lowów obrazekobrazek
obrazekMarine Heavy Gunner: Vietnam to trzecia, po Marine Sharpshooter I i II, część serii rozbudowanych strzelanek pierwszoosobowych, sygnowanych logiem korporacji Groove Games. Po raz kolejny wcielamy się tutaj w członka amerykańskich Sił Specjalnych - tym razem padło na ciężkozbrojnego piechura 6. plutonu Korpusu Marines, nazwiskiem Grant. W grze, jak sama nazwa wskazuje, przenosimy się na pola bitewne Wietnamu w 1967 roku. Zlecone zadanie polega na uwolnieniu żołnierzy, którzy wpadli w pułapkę zastawioną przez "Czarne Czaszki" - elitarny oddział armii Północnego Wietnamu, pod dowództwem brutalnego i bezwzględnego pułkownika Trunga. Odkrycie obozu przeciwnika, wydostanie przyjaciół broni z niewoli oraz zlikwidowanie przywódcy "Czarnych Czaszek" stają się teraz priorytetowymi celami misji Granta. Autorzy z zespołu developerskiego Brainbox Games nie ukrywają, iż fabuła programu powstała po zmieszaniu takich filmów o Wietnamie, jak m.in. "Pluton" czy "Czas Apokalipsy". W sumie, do pokonania udostępniono 10 zróżnicowanych poziomów. Część z nich polega na samodzielnym przedzieraniu się przez zastępy wroga, w innych dostajemy wsparcie w postaci kilku żołnierzy, którymi musimy skutecznie dowodzić (są też poziomy polegające na ostrzeliwaniu rywali z broni zamontowanej na rozmaitych pojazdach, np. jeepach). Dostępny asortyment jest standardowy dla produkcji tego typu (pistolety, karabiny, granaty, etc.). Tło dla wymiany ognia stanowią: wszechobecna dżungla, okolice rzek, liczne podziemne tunele czy silnie ufortyfikowane wzgórza, zaś za generowanie efektów graficznych odpowiada zmodyfikowana wersja silnika Unreal. Obrazu całości dopełnia klimatyczna ścieżka dźwiękowa. wymagania sprzętowe: Pentium III 750 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 600 MB HDD
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności