NFO ENG.txt
-
1971 - Earth, Wind & Fire @256 -
1971 - Need Of Love @192 -
1972 - Last Days And Time @192 -
1976 - Spirit @160 -
1980 - Faces @256 -
1983 - Powerlight @160 -
1984 - Nightshift -
1991 - Very Best Of @320 -
Alive in South Africa, Disc.1 -
Alive in South Africa, Disc.2 -
Decade ('12) -
Disc 1 -
Disc 2 -
Generation Love -
Glee Soundtrack -
GOT1 -
Grey's anatomy - sezon 1 -
Grey's anatomy - sezon 2 -
Grey's anatomy - sezon 4 -
Grey's anatomy - sezon 5 -
Grey's anatomy - sezon 9 -
Hop, Skip and Jump -
Israel Houghton - Love God. Love People -
Jesus At The Center -
Live A Deeper Level -
Magic English 1 -
MUZA z odc. 1-9 -
New Girl 2 rmvb -
Piosenki po angielsku mp3 -
Real ('02) -
Sex w wielkim mieście - sezon 4 -
Sex w wielkim mieście - sezon 5 -
Sex w wielkim mieście - sezon 6 -
Sezon 1 -
sezon 1(1) -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sezon 6 -
Simply Kids -
Teksty i nuty do piosenek -
TGD - PS -
TGD - Uratowani -
TGD - Wiara Czyni Cuda -
The Commodores-The Very Best Of -
The Power of One -
The Ultimate Collection -
Twinkle Twinkle Little Star -
Whisper It Loud ('97) -
z wgranymi napisami -
Zabawa z słówkami
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM (2 GB dla Vista/7), karta grafiki 1 GB (GeForce GTS 450 lub lepsza), 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.
1 - Ściągnij 5 part-ów archiwum win-rar i rozpakuj . Gra nie wymaga instalacji .
2 - W rozpakowany folder wklej pliki z folderu "crack" .
3 - Grę uruchamiasz plikiem "dxhr5_win7 exe" .
4 - GRAJ .
Jest to wersja BETA , ale z dostępnego info w sieci wynika że grania jest na co najmniej 12 godzin , optymalizacja gry jest bardzo dobra , nie ma żadnych ścinek , bugów czy innych problemów jak było w przypadku CRYSIS 2 - BETA . Zacząłem w nią właśnie grać i pierwsze wrażenia są naprawdę pozytywne .
Premiera FULL wersji i tak dopiero w sierpniu , więc kto ma ochotę może już teraz poznać smak tej gry :)