Vladimir Volkoff - Montaż.rar
-
! PIŁKA NOŻNA - LIGA MISTRZÓW 1 -
Aero magazyn lotniczy -
Aeroplan magazyn lotniczy -
animki GIF -
Art -
Barca -
Barwa w lotnictwie -
Bohaterowie II wojny -
cycuszki -
Filmy -
Jamie Brooks -
Jan Paweł II -
Jan Paweł II ♫ nagrania mp3 -
Jan Paweł II audio-książki -
Jan Paweł II Filmy -
Jan Paweł II Galeria zdjęć -
Jenifer Stone -
JenifferLopez z ukrycia -
Jennifer Lopez FOTO -
Kampanie Lotnicze -
laski 1 -
Liga Extra Ekstraklasa Sezon 2011 2012 -
Lotnictwo -
Lotnictwo Al -
Lotnictwo z szachownicą -
Mafia -
Miniatury Lotnicze -
Monografie Kagero -
Monografie Lotnicze -
Muzyka biesiadna -
Muzyka Wojskowa i Harcerska -
na telefon -
napalone laski -
-Opowiadania Erotyczne - -
Opowiadania erotyczne mp3 -
Opowiadania.doc -
ostre filmiki -
porn stars -
Przeboje biesiadne -
Przegląd Konstrukcji Lotniczych -
pszczelarstwo -
Real Madryt Vs FC Barcelona 10 12 2011(1) -
Rita Faltoyano -
Silvia Saint -
Stacy Silver -
Śmiertelne Ślicznotki -
tapety-laski -
Teledyski -
Wędkarstwo-dla tych co lubią -
winiarstwo
Pochodził z rodziny emigrantów rosyjskich, był ciotecznym wnukiem kompozytora Piotra Czajkowskiego. Ukończył studia na Sorbonie, był profesorem Uniwersytetu w Liège. W czasie wojny algierskiej służył jako oficer wywiadu francuskiego. W Polsce znany głównie z prac dotyczących dezinformacji i propagandy.
Vladimir Volkoff (zdj.z 1979r.)
Założenia teorii dezinformacji Volkoffa[edytuj]Podstawowe pojęcia:
Klient - osoba lub grupa, która zyskuje na operacji dezinformacji.
Agent - wykonawca zleconej dezinformacji, działa poprzez agentów wpływu.
Wsporniki - wydarzenia będące podstawą akcji dezinformacyjnej, nie muszą być prawdziwe - ważne aby wywoływały jednoznaczne skojarzenia.
Przekaźniki - media.
Temat przewodni
Pudła rezonansowe - kiedyś media nie związane z agentami wpływu, a obecnie dzięki rozwojowi Internetu także osoby prywatne. Ich zadaniem jest nieświadome stwarzanie "szumu medialnego".
Grupa docelowa - grupa do której kierowane są działania dezinformacyjne.
Celem kampanii dezinformacyjnej jest wytworzenie w grupie docelowej określonego poglądu na wskazany temat, a także zdyskredytowanie argumentów przeciwników "klienta".
Dezinformacji poświęcił trzy swoje książki: powieść: Montaż, antologię tekstów wybranych przez autora: Dezinformacja: oręż wojny oraz Traktat o dezinformacji. Od Konia Trojańskiego do Internetu. Wiedzę na ten temat Volkoff czerpał m.in. z kontaktów z Aleksandrem de Marenchesem, szefem francuskiej agencji wywiadowczej SDECE.