Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Snow Wave PL PC.iso

jorg / GRY PC / GRY PC / Snow Wave PL PC.iso
Download: Snow Wave PL PC.iso

695,93 MB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 8MB akcelerator 3D

Snow Wave: Avalanche to budżetowa propozycja skierowana przede wszystkim do miłośników zimowych szaleństw na desce. Choć program nie korzysta z dobrodziejstw nowoczesnych technologii graficznych, to w zamian kusi graczy niskimi wymaganiami sprzętowymi, zawartością merytoryczną i prostotą obsługi.

Filozofia gry przypomina skrzyżowanie nieskomplikowanej zręcznościówki z dynamiczną grą wyścigową, utrzymaną w konwencji snowboardowych zmagań. Nie zasmakujemy tu nazwisk prawdziwych sportowców ani wiernie odwzorowanych aren sportowych. Autorzy skupili się raczej na dostarczeniu bezkompromisowej, prostolinijnej rozgrywki. Do dyspozycji mamy cztery interesujące osobistości, które nie tylko potrafią nieźle szusować po białym jak mleko puchu na desce, ale i zmieniać zimowe kreacje, dostosowując swoją prezencję do danej sytuacji.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

GRY PC
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 2 GB HDD Indigo Prophecy to w pełni trójwymiarowa gra przygodowa zrealizowana w konwencji thrillera paranormalnego, coś w stylu popularnego niegdyś serialu Twin Peaks. Akcja rozgrywa się w Nowym Jorku w roku 2005. Miastem wstrząsa nagle fala brutalnych morderstw. Zwykli, prawi obywatele zabijają nieznanych sobie ludzi w miejscach publicznych, sami nie wiedząc czemu to robią i co ich do tego skłoniło. Policja jest bezradna – zarówno ofiar jak i sprawców nie łączy ze sobą nic, poza samym rytualnym morderstwem. Lucas Kane jest kolejną osobą, która dokonała bestialskiego mordu. Kane nie wiedząc czemu, zabija obcego sobie mężczyznę w restauracji, a teraz nawiedzany przez dziwne wizje ucieka przed policją i usiłuje dowiedzieć się co się stało – dlaczego zabił... Gracz może rozwikłać tą zagadkę wcielając się zarówno w Kane’a jak i inspektor Carlę Valenti, która wraz ze swoim partnerem Tylerem Milesem zajmuje się sprawą owych morderstw. Indigo Prophecy to mroczna i zarazem bardzo wciągająca produkcja z rozbudowaną fabułą. Gracz stopniowo odkrywa tajemnice stojące za mordami, rozmawia z napotkanymi postaciami, eksploruje nowe lokacje, a nawet walczy. Niezaprzeczalną zaletą gry jest możliwość odkrywania kolejnych kart zagadki z perspektywy „łowcy” (Carla) jak i „zwierzyny” (Kane).
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Sięgająca korzeniami początków lat 90. ubiegłego wieku historia serii Patrician kojarzy się głównie ze studiem Ascaron. Kiedy w 2009 roku niemiecki deweloper ogłosił upadłość, większość licencji na produkowane przez niego gry wykupiła firma Kalypso Media. W oparciu o 15 byłych pracowników Ascaronu uformowała one nowe studio - Gaming Minds. Zajęło się ono przygotowaniem czwartej części cyklu Patrician, która według zapewnień wydawcy, okazała się „najlepiej sprzedającą się symulacją handlową osadzoną w realiach średniowiecza”. Aby zwiększyć zainteresowanie tym tytułem wydawca zdecydował aby pół roku po premierze bazowej gry wypuścić rozszerzenie - Rise of a Dynasty.Najważniejsza zmiana, jaką wprowadza dodatek, to tryb kooperacji. We wspólnej zabawie za pośrednictwem Internetu może uczestniczyć maksymalnie 4 graczy. Twórcy Rise of a Dynasty zadbali, by nie mogli oni narzekać na nudę. Część zadań możliwa jest bowiem do wykonania wyłącznie w kooperacji z innymi.Dodatek wzbogaca bazową grę o 6 nowych scenariuszy a także 8 miast ulokowanych w różnych częściach średniowiecznego świata. Tym razem gracze mają okazję rozwinąć także handel drogą lądową (dzięki systemowi karawan), bo do niektórych miejsc nie można dotrzeć od strony morza. Pojawiają się także nowe zadania i misje, w tym na przykład mapa wiodąca do skarbu, której fragmenty odkrywane są w kolejnych scenariuszach.Oprawa graficzna Patrician IV: Rise of a Dynasty nie odbiega jakością od tego, co deweloperzy pokazali w Conquest by Trade. Wprowadzono jednak kilka zmian, w tym bardziej klimatyczne widoki wnętrz budynków. Nieco inaczej wyglądają też i zachowują się mieszkańcy wirtualnych miast. Częściej wchodzą oni w interakcje z otoczeniem, co sprawia, że świat gry wydaje się bardziej żywy i ciekawy.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.
obrazek wymagania sprzętowe: Windows 98/ME/2000/XP, Pentium 3 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna DirectX 7 SiN: Episodes to sequel pierwszoosobowego, leciwego już shootera, wydanego w 1998 SIN autorstwa studia Ritual. Świat znany nam z poprzedniej części gry przeszedł sporą metamorfozę aby sprostać zarówno wymaganiom graczy jak i sprzętu obecnej generacji. Pewnym novum w stosunku do protoplasty jak i innych gier tego gatunku, jest podzielenie gry na serię epizodów, zapoczątkowaną przez rozdział nazwany Emergence. Każdy z epizodów oferuje od 3 do 6 godzin naładowanej akcją rozgrywki, a dodatkowo ich zawartość jest częściowo uzależniona od odbioru przez graczy poprzednich części.W SiN: Episodes ponownie mamy okazję wcielenia się w postać pułkownika Johna R. Blade, weterana wojennego, dowodzącego organizacją HardCorps - elitarnymi siłami szybkiego reagowania. Najbardziej spektakularne akcje tej agencji związane są z niezwykle prężnie działającym, multimiliardowym imperium SinTEK, na którego czele stoi nasza "stara" znajoma - Elexis Sinclaire - piękna, inteligentna i bezwzględna kobieta-naukowiec usiłująca zmienić oblicze ludzkości na swój własny, pokręcony sposób. Nasz bohater, Blade, nie działa jednak sam, towarzyszą mu bowiem JC, hacker skrywający pewną tajemnicę i zatrudniany również przez HardCorps oraz Jessica Cannon, paląca się do akcji kadetka, która swoje niewielkie doświadczenie nadrabia ogromnym zaangażowaniem.Akcja przenosi nas do Freeport City, futurystycznego połączenia Nowego Jorku, San Francisco i Tokio. Środowiska, w których przychodzi nam działać, są bardzo zróżnicowane, począwszy od zaniedbanych "wnętrzności" miasta - slumsów, a skończywszy na olśniewających drapaczach chmur zamieszkiwanych przez bogate elity. Oczywiście wszystkie te otoczenia tętnią życiem - niestety, przeważnie wrogim, ponieważ Freeport City jest coraz bardziej zagrożone przez mutanty powstałe w wyniku działań SinTEK. Algorytmy sztucznej inteligencji naszych przeciwników stoją na wysokim poziomie, powodując, iż walka staje się sporym wyzwaniem. Wrogowie osłaniają się nawzajem, współpracują ze sobą, a co gorsza dostosowują taktykę i strategię walki do naszych działań. Nasi oponenci nie padają także od jednego strzału, a zachowują się odpowiednio w zależności od miejsca, w które zostali trafieni. Oczywiście, strzał w głowę jest śmiertelny w przeważającej ilości przypadków, jednak już trafienie w nogę powoduje, iż przeciwnik upada na podłogę nie przestając strzelać, a jego kompanii usiłują odciągnąć rannego.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), Windows XP/Vista Moscow Racer to gra, w której bierzemy udział w wyścigach samochodowych na ulicach rosyjskiej stolicy. Jednym z głównych atutów tego tytułu jest dokładne odwzorowanie wyglądu Moskwy. Podzielono ją na cztery główne dzielnice - miejsca ta zostały szczegółowo odtworzone, wraz z najsłynniejszymi zabytkami charakterystycznymi dla tej metropolii, między innymi Kremlem. Bardzo duży nacisk położono także na odwzorowanie codziennego życia Moskwy. Oznacza to przede wszystkim obecność gęstego ruchu ulicznego, w rezultacie czego gracz musi zajmować się umiejętnym wymijaniem pojazdów cywilnych, autobusów komunikacji miejskiej czy ciężarówek. Moscow Racer może także poszczycić się obecnością cyklu całodobowego.Wyścigi rozgrywane są co prawda na ściśle ustalonych odcinkach dróg, aczkolwiek gracz dysponuje pełną swobodą działania w kwestii wynajdywania ścieżek prowadzących do kolejnych punktów kontrolnych. Ponadto na trasach rozmieszczone są liczne skróty, a także obiekty, których przeznaczeniem jest uatrakcyjnienie rozgrywki. Do tej drugiej grupy można zaliczyć między innymi przejazdy kolejowe, czy też umiejętnie rozstawione lawety (można je wykorzystywać jak skocznie).Zastosowany model jazdy jest stosunkowo realistyczny. Producent zadbał również o poprawne odwzorowanie oddziaływań fizycznych (Moscow Racer wykorzystuje unikalne możliwości oferowane przez karty Ageia PhysX). Do dyspozycji gracza oddano ponad dziesięć modeli pojazdów, aczkolwiek autorzy nie pokusili się o wykupienie licencji znanych producentów samochodów. Niemniej jednak biorące udział w rywalizacji maszyny przypominają wiele popularnych modeli aut, takich jak: Ford Mustang, Nissan 350Z, Ferrari 360 Modena, Lamborghini Gallardo, Mercedes S-Klasse, Audi A8 czy Chrysler 300C SRT-8.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD Film zatytułowany „The Chronicles of Riddick” (w Polsce znany jako „Kroniki Riddicka”) stał się inspiracją do stworzenia gry pod identycznym jak sama ekranizacja tytułem. Jest to opowieść fantastyczna, opisująca dzieje więźnia obdarzonego zdolnością widzenia w ciemnościach, który dostaje się w sam środek galaktycznej wojny. Fabuła gry to oryginalny scenariusz przedstawiający tajemniczą przeszłość i przeznaczenie Riddicka.„The Chronicles of Riddick” jest FPS’em, którego główny bohater (czyli gracz) musi uciec z najlepiej strzeżonego w całym kosmosie więzienia. Podczas przygody mamy do dyspozycji takie bronie jak rury, kije, pręty, strzelby i pistolety (razem 15 rodzajów rynsztunku), jednak głównym sposobem na przemykanie przez kolejne korytarze więzienia jest cicha eliminacja zagrożeń. W całej twierdzy znajdują się systemy reagujące na dźwięk, korzystanie więc z broni palnych jest mocno ograniczone. Niezbędną umiejętnością Riddicka (nie licząc oczywiście widzenia w ciemnościach) jest biegłość w walce wręcz, którą wykorzystujemy do bezszelestnego unicestwiania wrogów. Jak przystało na dobrze strzeżony areszt, także i tutaj można napotykać na różnego rodzaju systemy zabezpieczeń (zamki kodowe, czytniki DNA, itp.). Riddick musi wykazać się więc umiejętnością włamywania do komputerów i bezszelestnego skradania.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP/Vista Cryostasis: Sleep of Reason to mroczne dzieło programistów z ukraińskiego studia Action Forms (twórcy między innymi serii Carnivores i Vivisector). Tym razem mamy do czynienia z mieszanką gatunków: elementy właściwe strzelankom i grom akcji są obficie doprawione klimatem rodem z najlepszych horrorów.Fabuła przenosi nas do 1981 roku na koło podbiegunowe, do rosyjskiego lodołamacza o napędzie atomowym „Północny Wiatr”. Głównym bohaterem jest jeden z naukowców – meteorolog Alexander Nesterov. To właśnie w tą postać wcielamy się w grze.Pewnego dnia Alexander wykonując swoje obowiązki zostaje zmuszony do poszukania schronienia przed nadchodzącą burzą śnieżną. Jego wybór pada na atomowy lodołamacz, przed wielu laty schwytany w pułapkę lodowych okowów. Szybko okaże się jak nietrafna jest ta decyzja. Na pokładzie okrętu panuje mroczna, mrożąca krew w żyłach atmosfera. Co więcej, z zaciemnionych miejsc dochodzą dźwięki nie do końca pasujące do opuszczonego okrętu. Najwyraźniej członkowie załogi, którzy od dawna powinni nie żyć, nie są całkowicie martwi, a naszego bohatera czeka ciężka walka o przeżycie. Jeśli chce się wydostać na wolność musi utorować sobie drogę przez hordę dziwacznych monstrów, będących niegdyś marynarzami.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów. W porównaniu z pierwowzorem, Armed Assault wyposażony został w zupełnie nowy silnik umożliwiający m.in. jeszcze większą swobodę działania oraz spotęgowanie symulacyjnego podejścia do operacji wojskowych. Do jego stworzenia wykorzystano technologie stosowane w szkoleniu rzeczywistych żołnierzy (m.in. amerykańskich oddziałów marines). Dzieło naszych południowych sąsiadów, cechuje ponadto wysoki poziom sztucznej inteligencji komputerowych żołnierzy, a obszary na których przychodzi nam uczestniczyć w konfliktach zbrojnych, osiągają powierzchnie nawet ponad dwustu kilometrów kwadratowych. Oczywiście do naszej dyspozycji oddany został szeroki wachlarz pojazdów, zarówno tych wojskowych jak i cywilnych, przy czym nie zapomniano o amatorach klasycznego uzbrojenia.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo E6400, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Aliens vs. Predator to kontynuacja świetnej serii strzelanek opowiadających o zmaganiach kosmicznych Marines, Obcych i Predatorów. Za stworzenie następnej odsłony odpowiada studio Rebellion, znane między innymi z pierwszej części Aliens vs Predator, opublikowanej w 1999 roku. Wydaniem tytułu zajęła się firma Sega. W Aliens vs. Predator wcielamy się w przedstawicieli trzech najbardziej charakterystycznych w tym mrocznym i brutalnym uniwersum frakcji. Ludzie, reprezentowani przez Marines, wyposażeni są w najróżniejsze zdobycze technologiczne, które pozwalają im stanąć do równej walki z pochodzącymi z innymi planet obcymi rasami. Obcy, znani z serii amerykańskich filmów oraz komiksów, to przerażający gatunek bardzo wytrzymałych i śmiertelnie niebezpiecznych istot, których jedynym celem jest rozwój oraz reprodukcja. Predatorzy to natomiast wyniośli wojownicy i łowcy, podróżujący po galaktyce w poszukiwaniu wyzwań i cennych trofeów. Ich charakterystyczna technologia i wyposażenie pozwalają im uzyskać częściową niewidzialną oraz filtrować otoczenie w poszukiwaniu istot żywych.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności