Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

SiN Episodes Emergence RIP PC.7z

jorg / GRY PC / GRY PC(2) / SiN Episodes Emergence RIP PC.7z
Download: SiN Episodes Emergence RIP PC.7z

1,19 GB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Windows 98/ME/2000/XP, Pentium 3 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna DirectX 7

SiN: Episodes to sequel pierwszoosobowego, leciwego już shootera, wydanego w 1998 SIN autorstwa studia Ritual. Świat znany nam z poprzedniej części gry przeszedł sporą metamorfozę aby sprostać zarówno wymaganiom graczy jak i sprzętu obecnej generacji. Pewnym novum w stosunku do protoplasty jak i innych gier tego gatunku, jest podzielenie gry na serię epizodów, zapoczątkowaną przez rozdział nazwany Emergence. Każdy z epizodów oferuje od 3 do 6 godzin naładowanej akcją rozgrywki, a dodatkowo ich zawartość jest częściowo uzależniona od odbioru przez graczy poprzednich części.W SiN: Episodes ponownie mamy okazję wcielenia się w postać pułkownika Johna R. Blade, weterana wojennego, dowodzącego organizacją HardCorps - elitarnymi siłami szybkiego reagowania. Najbardziej spektakularne akcje tej agencji związane są z niezwykle prężnie działającym, multimiliardowym imperium SinTEK, na którego czele stoi nasza "stara" znajoma - Elexis Sinclaire - piękna, inteligentna i bezwzględna kobieta-naukowiec usiłująca zmienić oblicze ludzkości na swój własny, pokręcony sposób. Nasz bohater, Blade, nie działa jednak sam, towarzyszą mu bowiem JC, hacker skrywający pewną tajemnicę i zatrudniany również przez HardCorps oraz Jessica Cannon, paląca się do akcji kadetka, która swoje niewielkie doświadczenie nadrabia ogromnym zaangażowaniem.Akcja przenosi nas do Freeport City, futurystycznego połączenia Nowego Jorku, San Francisco i Tokio. Środowiska, w których przychodzi nam działać, są bardzo zróżnicowane, począwszy od zaniedbanych "wnętrzności" miasta - slumsów, a skończywszy na olśniewających drapaczach chmur zamieszkiwanych przez bogate elity. Oczywiście wszystkie te otoczenia tętnią życiem - niestety, przeważnie wrogim, ponieważ Freeport City jest coraz bardziej zagrożone przez mutanty powstałe w wyniku działań SinTEK. Algorytmy sztucznej inteligencji naszych przeciwników stoją na wysokim poziomie, powodując, iż walka staje się sporym wyzwaniem. Wrogowie osłaniają się nawzajem, współpracują ze sobą, a co gorsza dostosowują taktykę i strategię walki do naszych działań. Nasi oponenci nie padają także od jednego strzału, a zachowują się odpowiednio w zależności od miejsca, w które zostali trafieni. Oczywiście, strzał w głowę jest śmiertelny w przeważającej ilości przypadków, jednak już trafienie w nogę powoduje, iż przeciwnik upada na podłogę nie przestając strzelać, a jego kompanii usiłują odciągnąć rannego.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

GRY PC
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania :Windows 2000 (z problemami) / XP / Vista / 7 Procesor: Pentium IV 2,4GHz / AMD Athlon 3200+ Karta Graficzna: 128MB z obsługą DX8+Pixel Shader 1.1 / DX9+Pixel Shader 2.0 RAM: 512MB Gra Crucis Fatal Fake jest kolejna częścią opisywanego już wcześniej na forum gry Fatal Fake. Jest to bijatyka 3D na podstawie gry typu Visual Novel pt. Fate/Stay Night. W pierwszej części bijatyki można było grać jedynie sługami (kto grał lub oglądał anime wie o co chodzi), natomiast w tej części steruje sie zarówno sługą jak i mistrzem. ZAMONTUJ W DEAMONIE LUB POWER ISO ZAINSTALUJ GRAJ
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz , 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP Art of Murder: Hunt for the Puppeteer (Art of Murder: Klątwa Lalkarza) to sequel gry przygodowej z 2007 r. i zarazem trzeci, po Art of Murder: Sztuka Zbrodni oraz Chronicles of Mystery: Scorpio Ritual, projekt rzeszowskiego studia City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają za sobą takie przedsięwzięcia jak Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca, a każdy z kolejnych projektów realizują w konwencji point & click.W Hunt for the Puppeteer ponownie wcielamy się w agentkę FBI, Nicole Bonnet i znów tropimy seryjnego mordercę. Tym razem rzecz dzieje się we Francji, Hiszpanii oraz na Kubie, a naszym zadaniem jest odnalezienie psychopaty, który sieje postrach w największych miastach Europy i Ameryki. Wskazówką jest fakt, że przestępca przy każdej ze swych ofiar zostawia laleczkę odzianą w XVIII-wieczny strój. Trop prowadzi do wydarzeń sprzed kilkuset lat, a my jako rezolutna bohaterka musimy stawić czoła wyzwaniu i odnaleźć zabójcę, zanim zginą kolejni ludzie. Fabuła wymaga łączenia ze sobą informacji, zbierania dowodów zbrodni i odnajdywania postaci, które mogą przysłużyć się rozwikłaniu sprawy.Wszystkie wydarzenia mają miejsce w dwuwymiarowych lokacjach, po których poruszają się trójwymiarowe sylwetki bohaterów. Do stworzenia drugiej odsłony Art of Murder użyto znanego z Syberii oraz Post Mortem silnika Virtools Engine. Zastąpił on darmowe narzędzie Wintermute, wykorzystane w części pierwszej i posłużył do wykreowania takich obszarów jak ulice Paryża i Marsylii, hiszpańskie Pireneje czy Hawana. Dla zbudowania mrocznego klimatu zadbano też o dźwiękową stronę przedsięwzięcia, implementując do projektu nastrojową, zależną od tempa akcji muzykę oraz realistyczne odgłosy otoczenia.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2/Vista SP1 Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper to kolejna gra przygodowa o jednym z najbardziej znanych detektywów świata. Sherlock Holmes powraca dzięki staraniom producenta Frogwares oraz wydawcy Focus Home Interactive. Pierwsza z wymienionych firm stworzyła już kilka tytułów opowiadających o tym bohaterze (np. Adventures of Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy, czy Sherlock Holmes: The Awakened) oraz szereg innych przygodówek (np. Dracula: Origin, Journey to the Center of the Earth).Kolejna historia o tym niezwykle bystrym detektywie jest wyjątkowo niebezpieczna, gdyż tym razem musi on zmierzyć się z nie lada przeciwnikiem. Jest nim oczywiście tytułowy Kuba Rozpruwacz, czyli jeden z rzekomo najgroźniejszych seryjnych morderców znanych ludzkości. Osobnik ten grasował podobno w osiemnastym wieku w okolicach Londynu i tam też przenosi nas akcja gry. Wcielając się w samego Sherlocka Holmesa, musimy odkryć sprawcę okrutnych zbrodni, przeczesując opuszczone i pogrążone w strachu ulice Londynu.Tytuł jest typowym przedstawicielem gatunku gier przygodowych, więc naszym głównym zadaniem jest przeszukiwanie rozmaitych lokacji, poszukiwanie śladów, łączenie zarówno przedmiotów, jak i faktów oraz oczywiście rozmawianie ze świadkami, podejrzanymi i innymi postaciami. Autorzy zastosowali także nieznany wcześniej system łączenia zbrodni, celem sprawdzenia rozmaitych hipotez, naprowadzających naturalnie na trop mordercy.Nowością względem poprzednich odsłon serii o przygodach Sherlocka Holmesa są również dwa tryby obserwowania świata gry. W pierwszym możemy oglądać otoczenie z perspektywy pierwszej osoby, dzięki czemu można dokładnie przyjrzeć się poszczególnym elementom. Drugi tryb to już bardziej standardowa kamera pokazująca naszego bohatera z oddali, na tle całej lokacji. W tym ujęciu prowadzimy typową rozgrywkę, znaną z klasycznych przygodówek.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War. Jest to pierwsza gra z serii Universe at War mającej ukazać się w przyszłości.Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, kiedy to galaktyczny konflikt, w którym bierze udział niezwyciężona dotąd rasa Obcych zwanych Hierarchy dociera na planetę Ziemia. Niebieska Planeta staje się dla Hierarchy kolejnym źródłem surowców, nie tylko mineralnych ale i organicznych – przybysze ci potrafią bowiem przetwarzać na swoje potrzeby niemalże wszystko. Nasza cywilizacja nie miałaby szans przeciwstawić się tej technologicznej potędze i zupełnie wyginęłaby, gdyby nie obecność innych, przyjaźniej nastawionych ras. Do walk przystępują zaawansowani technologicznie przedstawiciele frakcji Novus. Ponadto w wyniku toczonych na powierzchni walk do konfliktu dołącza trzecie ugrupowanie – pradawna rasa istot, znanych jako Masari. Nasza planeta staje się polem ogromnej bitwy, która zdecyduje o dalszych losach kosmosu i zamieszkujących go istot.Zasadniczo Universe at War: Earth Assault odziedziczyła swoją budowę po Star Wars: Empire at War. Warto jednak dodać, że autorzy wysłuchali opinii graczy, którym w Empire at War nie podobał się element nieprzewidywalności stale żyjącego uniwersum (np. losowe ataki na nasze planety), bo zakłócał przebieg historii. Dlatego też zdecydowali się zaopatrzyć Universe at War w tryb fabularny (bardziej linearny). Do rozegrania są tu trzy pełnoprawne kampanie (po jednej dla każdej ze stron konfliktu). Przedzielono je filmami przerywnikowymi, obrazującymi aktualne wydarzenia na polu bitwy. Oddzielny tryb podboju służy natomiast ukazaniu zmagań na dwóch różnych płaszczyznach – strategicznej oraz taktycznej. W pierwszej z nich widzimy naszą planetę w ujęciu globalnym. Możemy tu decydować o tworzeniu i rozbudowie struktur globalnych, a także ruchach bohaterów i ich grup operacyjnych. W drugiej zaś bezpośrednio dowodzimy jednostkami na placu boju.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 1 .8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 5.4 GB HDD, Windows XP/Vista/7 The Scourge Project to futurystyczna, trzecioosobowa strzelanina opracowana przede wszystkim z myślą o rozgrywce w trybie kooperacji. Została zaprojektowana przez hiszpańskiego dewelopera Tragnarion Studios, który pierwotnie miał w planach wyprodukowanie FPS-a, lecz ostatecznie wprowadził na rynek shootera z widokiem z trzeciej osoby (TPP). Gra powstała z myślą o dystrybucji cyfrowej.Historia przedstawiona w The Scourge Project została nakreślona w taki sposób, by najwięcej emocji zapewniało jednoczesne uczestnictwo w rozgrywce czterech graczy. Wcielają się oni w poszczególnych członków Echo Squad – drużyny najemników, która została wynajęta przez organizację Tarn Initiative i wyrusza na akcję wymierzoną w korporację Nogari. Ich zadaniem jest uratowanie Dr Raisbecka, podwójnego agenta działającego na zlecenie Tarn Initiative, oraz zdobycie fragmentu meteorytu służącego do produkcji Ambrozji (surowca zapewniającego dostęp do niekończących się pokładów energii).Sytuacja już na samym początku wymyka się spod kontroli – najemnicy zostają zaatakowani przez nieznane formy życia oraz żołnierzy zarażonych tajemniczym wirusem. Zadaniem Echo Squad jest odkrycie przyczyn pojawienia się obcych i znalezienie sposobu na ich wyeliminowanie przy pomocy futurystycznego asortymentu broni (dziewięć środków zagłady). Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki wybieramy jedną z czterech dostępnych postaci. Każdy z bohaterów posiada unikalną historię, wpływającą w drobnym stopniu na przebieg rozgrywki, a także zestaw wyróżniających go umiejętności. W trybach kampanii oraz multiplayerze postacie zdobywają doświadczenie, potrafiące wpłynąć pozytywnie na ich zdolności.Trójwymiarowy świat The Scourge Project, przedstawiony z perspektywy pierwszej osoby, został oparty na silniku graficznym Unreal Engine 3, przygotowanym przez firmę Epic Games. Z tego też względu wszystkie elementy, które spotykamy na naszej drodze są pieczołowicie dopracowane. Pozytywne wrażenie wywiera również fizyka świata, co skrzętnie wykorzystują przeciwnicy – m.in. miotając w naszą stronę beczki i inne elementy otoczenia.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP/Vista Code of Honor 3 to kolejna część serii strzelanin FPP, opracowanych przez rodzime studio deweloperskie City Interactive.Akcja trzeciej odsłony cyklu rozgrywa się w niedalekiej przyszłości i nawiązuje do tematyki pogłębiającego się kryzysu ekonomicznego, który objął swym zasięgiem większość krajów świata. Operujące na terenie Francji ekstremistyczne ugrupowanie wykorzystuje okazję do nakłonienia sfrustrowanej ludności do podjęcia bardziej stanowczych działań przeciw swojemu rządowi. W obawie przed licznymi aktami terroru do akcji wkraczają żołnierze Francuskiej Legii Cudzoziemskiej, a my ponownie przejmujemy kontrolę nad jedną z takich postaci. Tym razem operujemy w całości na terenie Francji, walcząc z wrogimi najemnikami i próbując zidentyfikować osoby stojące za spiskiem mającym na celu przyczynienie się do upadku państwa.Tradycyjnie już dla gier z tej serii do ukończenia mamy kilka poziomów cechujących się liniową strukturą. Najpoważniejszą nowością jest dodanie do rozgrywki systemu zasłon, dzięki którym możemy prowadzić ślepy ostrzał lub lepiej zaplanować kolejne kroki. Pewnych zmian doczekał się także arsenał. Został on nie tylko poszerzony o nowe przedmioty (m.in. granaty ogłuszające), ale również wzbogacony o opcję modyfikowania używanych broni. Pozwala to chociażby na szybkie przekształcenie karabinu maszynowego w snajperski.Oprawa wizualna Code of Honor 3 uległa znacznej poprawie. Misje rozgrywają się zarówno wewnątrz okupowanych przez wrogich najemników budynków jak i na powierzchni.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP Terrorist Takedown 2 to kolejna odsłona cyklu pierwszoosobowych strzelanin, który został zapoczątkowany w 2004 roku przez polską firmę CITY Interactive. Tym razem twórcy programu przenoszą nas do bliżej nieokreślonego kraju na Bliskim Wschodzie, gdzie trwa bezpardonowa wojna pomiędzy tytułowymi terrorystami, a siłami rządowymi, pragnącymi za wszelką cenę utrzymać pokój.Podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach tej serii, tak i w Terrorist Takedown 2 wcielamy się w doskonale wyszkoloną maszynę do zabijania. Pracując dla sił stabilizacyjnych gracz zmierzy się z wrogą partyzantką, strzelającą nie tylko do żołnierzy, ale również do cywilów. Uwalnianie zakładników, chronienie bezbronnych mieszkańców przed samobójczymi atakami, czy wreszcie tradycyjne dla strzelanin misje, w których musimy wyeliminować wszystkich bojowników – w sześciu bardzo rozbudowanych misjach gracz ma pełne ręce roboty.Jak na porządną strzelaninę przystało, produkt oferuje sporo rozmaitych środków zagłady. Wśród szczegółowo odwzorowanych broni znalazły się m.in.: karabiny szturmowe FN SCAR-H, Steyr AUG 203 i AKS-74, pistolet H&K MK.23 USSOCO, pistolet samopowtarzalny Calico M950, lekki karabin maszynowy M249 SAW oraz materiały wybuchowe.Za oprawę wizualną w grze odpowiada silnik Jupiter EX firmy Lithtech – ten sam, którywcześniej napędzał takie produkty, jak: F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon czy Condemned: Criminal Origins. Oprócz ładnej grafiki, autorzy popracowali również nad sztuczną inteligencją komputerowych przeciwników. Wróg uderza znienacka, przygotowuje zasadzki, próbuje manewrów oskrzydlających, a nawet zawiązuje sojusze, aby zlikwidować gracza i jego pomocników. Firma CITY Interactive wykorzystała również w grze oferowany przez silnik zaawansowany system oddziaływań fizycznych. Prowadzony przez nas żołnierz może przemieszczać, uszkadzać lub całkowicie niszczyć przedmioty oraz wykorzystywać je przeciwko wrogom.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP/Vista Secret Service to pierwszoosobowa, taktyczna strzelanina, której deweloperem jest studio Tigon (założone przez aktora Vin Diesela), wydawcą zaś koncern Activision Blizzard.Prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonych rozstrzygnięte. Dzień Inauguracji przebiega spokojnie i bez zakłóceń. Niestety, tylko do chwili, gdy niespodziewany atak na Kapitol przepuszcza zorganizowana i liczna grupa ekstremistów. Wcielając się w bohatera opisywanej tu produkcji podejmujemy się próby ocalenia liderów narodu amerykańskiego. Naszym głównym zadaniem jest ochrona najważniejszych osób w państwie, w tym zaprzysiężonego właśnie prezydenta USA. Nie jest to jednak takie proste, bowiem w szeregach przeciwników znajduje się nie tylko grupa przestępców, ale także spora część, nieprzychylnych nam agentów ochrony. W trakcie gry odwiedzimy Kapitol, samolot Air Force One i inne, kluczowe z punktu widzenia amerykańskich sił specjalnych, lokalizacje.Jednym z głównych twórców gry jest Daniel Arey, scenarzysta i projektant poziomów, który pracował wcześniej dla firmy Naughty Dog. Zawarł on w produkcji efektowne zwroty akcji, a także ciekawie zarysował portret psychologiczny głównego bohatera. Oprawa graficzna Secret Service nie zaskakuje nas niestety niczym wyjątkowym. Tekstury charakteryzują się średnią jakością, są jednak czytelne, co w tego typu produkcjach odgrywa ważną rolę.
obrazek Ta gra opowiada interesującą historię dziewczyny o imieniu Mary. Jej marzenie to zostać ekspertem kulinarnym, poszła więc na uniwersytet sztuki gotowania. Po studiach postanowiła otworzyć własną restaurację. Gra to rodzaj symulatora biznesu. Będziesz wykonywać różne zadania, od pracy hostessy, po przygotowywanie posiłków. Każdy klient Twojej restauracji ma inną osobowość, więc aby odnieść sukces musisz ostrożnie spełniać zamówienia. Powodzenia! "Lovely Kitchen" cechuje barwna grafika oraz niespotykana w innych produkcjach różnorodność klientów. Czy zdążysz obsłużyć gangstera, zanim zacznie strzelać i zrobi z sufitu sito? Zagraj w „Lovely Kitchen” i przekonaj się jak ekscytująca może być gra na czas! obrazek
obrazek Witaj w "Szpitalnej gorączce", ekscytujące grze na czas, dzięki której przeniesiesz się do centrum lecznictwa, poczujesz jak prawdziwy lekarz i znajdziesz w samym środku wartkiej, szpitalnej akcji. Jako Sally diagnozuj pacjentów, wypisuj recepty i lecz ludzi z różnych dolegliwości! Wykaż się nie lada sprytem i zapewnij swoim podopiecznym jak najlepszą opiekę. Zdobądź wszystkie możliwe ulepszenia i zamień podupadającą lecznicę we współczesny cud medycyny! * 50 zmian * Pięć szpitali * Sześć scenerii * Dziesięć unikalnych chorób * 20 różnych postaci obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności