rld-cx12.part1.rar
-
!-RISEN 3 [PC-PL] -
!-SACRED 3 - POLSKA WERSJA - RELOADED !!! -
> -
▦ SNIPER ELITE III [PC] -
■ MASS EFFECT ANDROMEDA [PC] -
▦ MEN OF WAR ASSAULT SQUAD 2 [PC] -
▦ ACT OF AGGRESSION [PC] -
▦ EVOLVE [PC] -
■ MAFIA III [PC] -
▦ TRANSOCEAN [PC] -
▦ VAN HELSING III [PC] -
▦ CALL OF DUTY GHOST [PC] -
◕ Command & Conquer - Generals PL -
25 Best Songs - Alphaville - mp3-N2 -
7 Days To Die Alpha 10 -
ALAN WAKE PL -
ALAN WAKE PL(1) -
Alpha 10.4 -
Anno 1800 CPY cracked -
Attila Total War iso -
CRACK [ RELOADED ] -
Greatest Hits 80' -
Ichi The Killer Uncut [Napisy PL] -
intro odj -
Kawaler Miecza -
K-Boom Retro Vol.30 -
Minecraft 1.11.2 + launcher -
mod menager -
mod obnizający brud -
mod odblokowujący frakcje -
Mono -
Muzyka mieszana lata 80 -
NFS Most Wanted 2 (2012) -
Oblivion -
Oblivion(1) -
Rome 2 Total War Pl -
Sezon 1 -
Sezon 1(1) -
Sezon 2 -
Sezon 2(1) -
Sezon 3 -
Sezon 4 -
Sid meier's cyvilization V PL (skidrov) -
Sumptuastic !!!!!!! -
Sumptuastic !!!!!!!(1) -
The Elder Scrolls V Skyrim -
The Elder Scrolls V Skyrim PL XBOX360 RGH GOD -
WERSJA RELOADED -
Windows 7 Ultimate 64 bit -
Легенды Ретро FM Vol.1
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.