Hooligans - Strom Over Europe PC.nrg
-
1988 - Pod prąd -
1990 - Ustrzyki -
1993 - Moje Bieszczady -
1994 - Na 15-lecie -
1995 - Bez prądu -
Artykuły, programy -
CD2 Art -
Ćwiczenia -
Disco Polo -
Dla Dzieci -
dla dzieci piosenki -
Elblag -
Europejska Pieśń O Chwale 1994 -
GANG OLSENA -
Gang Olsena Idzie Na Wojnę.rmvb -
Gang Olsena jedzie do Jutlandii .rmvb -
Gang Olsena w Potrzasku .rmvb -
Hvannadalsbræður -
J.Christa -
Jak Rozpętałem 2 Wojnę Światową -
KIBICOWSKIE MP3 -
Krew Naszej Rasy 2008 -
KSU -
KSU-XXX-lecie,Akustycznie (skorpionxy) -
KSW -
Kurs angielskiego mp3 -
Lustra -
Lustra 2 2010rok -
Najlepsze piosenki lat 90-tych -
Nasz Dom -LOLEK- -
Piraci z Karaibów -
RoboCop (1987)[Lucky] -
RoboCop 1 (1987) -
RoboCop 1-2-3 -
RoboCop 2 (1990) -
RoboCop 3 (1993) -
Różne -
Ryszard Rynkowski - The Best -
Sily taktyczne -
Spadkobiercy.2011.PL XviD -
Spawanie .różne metody -
szwadron 97 - Non Possumus [1999] -
szwadron 97 - ziemia jest wolnością -
T.Love -
Tatuaże -
Tragedia Na Hillsborough Liverpool -
Uniwersalny zolnierz -
Uprowadzenie Agaty -
Waza Hohenzollernów -
Wzory umów
wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D
Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów.
Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów.
Przypominająca pod wieloma względami legendarne Heroes of Might & Magic III, gra RTS / RPG w klimatach fantasy.
Złoty wiek świata Urak przeminął wiele dziesiątków lat temu. Siły śmierci przez cały czas rosły w siłę i szykowały się do decydującego rozwiązania. Pozostałych przy życiu siedmiu lordów, zdając sobie sprawę z nadchodzącego, musi zapomnieć o wzajemnych obrazach , zniewagach i pchnąć na dalszy plan własną dumę i wzajemną odrazę. Muszą się zjednoczyć by stawić czoła , nadchodzącym czarnym chmurom w postaci Lorda śmierci, który postanowił zmienić cykl życia. Tak przedstawia się sytuacja w świecie, w którym przyjdzie nam zmierzyć się i pokonać Lorda śmierci Balkotha. Nie będzie to jednak łatwe zadanie do wykonania. Oprócz wojsk zwaśnionych Lordów, Lorda śmierci po naszym świecie włóczą się różne bandy renegatów. Ty drogi graczu startujesz z namiastką surowców i minimalną gwardią przyboczną. W takich oto realiach przyjdzie Ci stoczyć bój ze złem.
wymagania sprzętowe:
Pentium II 233MHz, 32MB RAM
Producent serii Heroes of Might & Magic, po wydaniu dwóch dodatków do trzeciej części, postanowił zmienić strategię tworząc kolejną sagę. Niestety nie wnosi ona do gry właściwie nic nowego wykorzystując dalej stary engine znany z HOM&M III. Poszczególne części Chronicles można więc traktować jak dodatkowe kampanie wydane jednak jako samodzielne gry.
Seria Heroes Chronicles jest epicką historią nieśmiertelnego bohatera zwanego Tarnum, podzieloną na odrębne kampanie. Osądzony jako niegodny aby przestąpić bramy raju, szuka teraz odkupienia za dawne grzechy walcząc ze złem i licząc na przychylność bogów. Seria ta w dalszym ciągu jest tradycyjną strategią turową, w której gracz rozwija swoje zamki, buduje wojska i prowadzi je do walki z wrogiem wraz z wieloma bohaterami.
wymagania sprzętowe:
CPU 1,0GHz Intel/AMD, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D (Direct X 8.1)
The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”. Zadaniem gracza w The Lord of the Ring: War of the Ring jest opowiedzenie się po jednej ze stron zaistniałego konfliktu, tj. po stronie dobra walcząc ramię w ramię z krasnoludami, elfami i ludźmi lub po stronie sił ciemności mając za swych sprzymierzeńców Saurona, Nazgule czy też paskudnych orków, i przejęcie kontroli nad całym Śródziemiem.Grając po stronie dobra gracz ma do wykonania szereg misji (coś na kształt tych znanych z Warcraft III: Reign of Chaos), w których w większości przypadków do dyspozycji otrzymuje z góry predefiniowaną drużynę kilkunastu postaci. Opowiadając się po stronie zła, gra już bardziej przypomina typowego RTS-a i grający musi z kolei wykazać się umiejętnością dowodzenia znacznie większymi siłami, składającymi się z dziesiątek podległych mu jednostek.Akcja gry rozgrywa się w całości na obszarze Śródziemia, na terenach znanych z trylogii, w tym m.in.: Iron Hills, Mirkwood, Dol Guldur oraz Lothlórien. Uczestniczymy również w słynnych bitwach jak choćby w bitwie o Helmowy Jar. W grze występują specjalne jednostki (m.in.: Aragorn, Gandalf, Gollum czy Saruman) posiadające szereg indywidualnych, unikalnych zdolności, m.in.: zwiększanie morale żołnierzy i tym samym szansy na odniesienie zwycięstwa czy ataki specjalne o ogromnej sile rażenia. Wraz z postępami w kampanii postacie te zdobywają doświadczenie i zwiększają swe umiejętności.
Pobierz
