Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
10.29.04.RollerCoaster.Tycoon.3.+.ALL.ACCESS.CHEAT(TNT).+.Music.Addon.MYTH.tar
-
● 01. Crack do The Sims 3 Wymarzone Podróże -
● 03. Crack do The Sims 3 Kariera -
● 05. Crack do The Sims 3 Po Zmroku -
● 07. Crack do The Sims Średniowiecze -
● 08. Crack do The Sims 3 Pokolenia -
● 11. Crack do The Sims 3 Zwierzaki -
● 13. Crack do The Sims 3 Zostań Gwiazdą -
● 15. Crack do The Sims 3 Diesel Akcesoria -
● 16. Crack do The Sims 3 Nie z Tego Świata -
● 17. Crack do The Sims 3 Cztery Pory Roku -
● 19. Crack do The Sims 3 Studenckie Życie -
12 gniewnych ludzi -
Babadook -
Baranek -
bellydance- taniec brzucha -
Brudna Robota (552) -
Buntownik z wyboru -
Choroby i urazy kręgosłupa -
Dirty Dancing -
Duma I Uprzedzenie (Pride And Prejudice) 2005 -
e-booki -
Kardiologia -
latino, salsa, samba, cubana -
Medycyna -
Medycyna 2-Masaż -
muzyka -
Najgłupszy anioł -
Neurologia -
New English File - Pre-Intermediate -
New English File - Pre-Intermediate(1) -
Ortopedia i traumatologia -
Pediatria -
SeaWorld Adventure Park Tycoon -
SeaWorld Adventure Park Tycoon 2 -
Shopping Centre Tycoon -
Skateboard Park Tycoon -
Ski Resort Extreme -
Ski Resort Tycoon -
Ski Resort Tycoon 2 -
Starship Tycoon -
Stephen King -
Tabloid Tycoon -
Toilet Tycoon -
Trailer Park Tycoon -
Trains & Trucks Tycoon -
TV Tycoon -
Wall Street Tycoon -
Wine Tycoon -
Zakochana złośnica -
Zoo Tycoon 2 [PL]
wymagania sprzętowe: Pentium 1.2 GHz, 384 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1.2 GB HDD
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie. Pomimo tego, iż RollerCoaster Tycoon 3 ideowo nie odbiega od tego z czym mieliśmy do czynienia w RCT1 i 2, to stanowi spory przełom. Przyczyną tego stanu rzeczy jest przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar, a co za tym idzie znaczne jej rozbudowanie i urozmaicenie. Autorzy zaimplementowali w grze silnik graficzny własnej produkcji, dzięki któremu nawet użytkownicy starszych maszyn, typu Pentium III 733MHz z akceleratorem graficznym GeForce 2, mogą cieszyć się bezproblemową rozgrywką.
Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i w RCT3 gracz otrzymuje zadanie budowy nowoczesnego parku rozrywki, w którym pierwszorzędną rolę odgrywają olbrzymie kolejki górskie (tytułowe RollerCoastery). Może go zaprojektować i wyposażać w różne atrakcje według własnego uznania, a nawet samodzielnie projektować kolejki (łuki, zakręty, itp.). Dzięki zastosowaniu grafiki 3D w tej części zyskaliśmy możliwość sprawdzenia zaprojektowanej przez siebie kolejki i przejechania się nią. Naturalnie to nie koniec cech jakie pojawiły się wraz z nową oprawą wizualną. Teraz gracz może oglądać swoją inwestycję z dowolnego kąta, zbliżać i oddalać widok, czy przechadzać się po parku obok innych odwiedzających. Dużo łatwiej jest też konstruować kolejkę (prosty mechanizm point-and-click) czy umiejscawiać poszczególne atrakcje.
Dużą nowością w tej części są też klienci parku. Dotychczas niewiele różnili się od siebie, zarówno biorąc pod uwagę wygląd jak i indywidualne upodobania. Teraz musimy sobie poradzić z różnymi potrzebami i oczekiwaniami dziesiątek ludzi, w różnym wieku, tj. dzieci, młodzież, dorośli i starcy. Każda z tych grup żąda czegoś innego. Na przykład nastolatki pragną ekstremalnych rozrywek i szybkich rollercoasterów, zaś dzieci i ich rodzice chcą przyjemnych, wolnych karuzel, występów klownów, przedstawień, itp. Naturalnie, odwiedzający różnią się między sobą także wyglądem, mają inne włosy, postury ciała, ubrania, czy twarze.
RollerCoaster Tycoon 3 rozbudowuje też bazę wszelkiego rodzaju atrakcji i elementów w jakie wyposażamy park, zaś wszystkie one zostały podzielone na pięć grup tematycznych: standardowy (współczesny), Dziki Zachód, przestrzeń kosmiczna, przygodowy oraz paranormalny (duchy, itp.). Poprawiono mechanizmy odpowiedzialne za kształtowanie terenu oraz wzbogacono opcje ekonomiczne (np. możliwa jest sprzedaż dwóch rodzajów parasolek w dwóch różnych cenach – dla dzieci i dorosłych). Co więcej developer przerobił cały interfejs, dzięki czemu sterowanie jest bardziej bezproblemowe, niż to miało miejsce dotychczas. Gra poza znanym już trybem kampanii, gdzie zaczynamy z sześcioma parkami i otrzymujemy dostęp do kolejnych po zaliczaniu poszczególnych scenariuszy, otrzymała w końcu pełnoprawny tryb sandbox, pozwalający na bezstresowe tworzenie parku od podstaw.