Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
Game Tycoon.rar
-
● 01. Crack do The Sims 3 Wymarzone Podróże -
● 03. Crack do The Sims 3 Kariera -
● 05. Crack do The Sims 3 Po Zmroku -
● 07. Crack do The Sims Średniowiecze -
● 08. Crack do The Sims 3 Pokolenia -
● 11. Crack do The Sims 3 Zwierzaki -
● 13. Crack do The Sims 3 Zostań Gwiazdą -
● 15. Crack do The Sims 3 Diesel Akcesoria -
● 16. Crack do The Sims 3 Nie z Tego Świata -
● 17. Crack do The Sims 3 Cztery Pory Roku -
● 19. Crack do The Sims 3 Studenckie Życie -
12 gniewnych ludzi -
Babadook -
Baranek -
bellydance- taniec brzucha -
Brudna Robota (552) -
Buntownik z wyboru -
Choroby i urazy kręgosłupa -
Dirty Dancing -
Duma I Uprzedzenie (Pride And Prejudice) 2005 -
e-booki -
Kardiologia -
latino, salsa, samba, cubana -
Medycyna -
Medycyna 2-Masaż -
muzyka -
Najgłupszy anioł -
Neurologia -
New English File - Pre-Intermediate -
New English File - Pre-Intermediate(1) -
Ortopedia i traumatologia -
Pediatria -
SeaWorld Adventure Park Tycoon -
SeaWorld Adventure Park Tycoon 2 -
Shopping Centre Tycoon -
Skateboard Park Tycoon -
Ski Resort Extreme -
Ski Resort Tycoon -
Ski Resort Tycoon 2 -
Starship Tycoon -
Stephen King -
Tabloid Tycoon -
Toilet Tycoon -
Trailer Park Tycoon -
Trains & Trucks Tycoon -
TV Tycoon -
Wall Street Tycoon -
Wine Tycoon -
Zakochana złośnica -
Zoo Tycoon 2 [PL]
Enjoy Software ( producent )
Modern Games ( wydawca )
strategiczne ( ekonomiczna )
08 września 2003 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
PC
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Wymagania sprzętowe:
Pentium II 350MHz,
32MB RAM,
8MB akcelerator 3D
Game Tycoon to ciekawa strategia ekonomiczna, która pozwala na zarządzanie własnym studiem developerskim, zajmującym się opracowywaniem zupełnie nowych gier. Rozgrywka rozpoczyna się w latach osiemdziesiątych XX wieku, kiedy następuje burzliwy okres rozwoju przemysłu elektroniczno-rozrywkowego. Nasze zadanie polega na wybieraniu najciekawszych projektów nowych tytułów, jakie później trafiają do etapu produkcyjnego oraz wyznaczeniu czasu, potrzebnego na ukończenie prac (włączając w to beta-testy gry, itp.). Następnie nadzorujemy wszystkie postępy i jeśli uznamy, że całość może już zostać wypuszczona na wirtualny rynek, decydujemy się na wysłanie płyty-matki do tłoczni.
W Game Tycoon nie zapomniano również o elementach marketingowych - staramy się o pozyskanie sponsorów zainteresowanych naszym projektem, a także dbamy o reklamę opracowywanego dzieła w rozmaitych mediach (prasa, telewizja, etc.). Na drodze do zdobycia całej branży „growej” staje konkurencja, która używa wszystkich możliwych środków, aby tylko wyrzucić nas z rynku (wykradanie projektów, programistów, itp.). Pełna wersja programu posiada przyjemną dla oka, rysunkową grafikę, dopasowaną ścieżkę dźwiękową oraz intuicyjny interfejs.