-
335 -
3378 -
56 -
26
4658 plików
2410,1 GB
![Foldery Foldery](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
Pełna wersja gry zawierająca aktualizację z 26-03-2013.
• Tryb przygody (Adventure) został połączony z trybem przetrwania (Survival). W trybie przetrwania odnaleźć można specjalny portal, który przenosi do trybu przygody. Gdy umrzemy w trybie przygody, zostajemy cofnięci do trybu przetrwania, poza portalem, skąd możemy ponownie rozpocząć od początku (poziomu 1) przygodę. Śmierć w trybie przetrwania nadal jest nieodwracalna i przerywa grę. Zapisy stanu gry pochodzące z poprzedniej aktualizacji będą interpretowane jako poziomy przetrwania - dzięki temu będzie można się przenosić, by uzyskać dostęp do nowych funkcji.
• Nowy wygląd ekranu z wyborem dostępnych zapisów stanu gry i rozpoczęcia nowej gry.
• Poziomy przygody zostały zaprojektowane od nowa, by były lepiej dopasowane i prowadziły stopniowo do finału. Nie są jeszcze w pełni ukończone, ale można już poznać ogólny zarys. Szczegóły na końcu.
• Healing Salve, mikstura przyrządzana z gruczołów pająka i popiołu, pozwalająca leczyć średnie rany.
• Lightning Rod, odgromnik chroniący przed piorunami wszystko, co może ulec spaleniu (np. krzewy jagód). Gdy piorun uderzy w odgromnik, przez pewien czas emituje światło.
• Heat Stone, gorący lub raczej rozgrzewający kamień, który po nagrzaniu przy ognisku przez pewien czas daje ciepło, chroniąc tym samym przed zmarznięciem. Można go nosić w ekwipunku. Dodatkowo w nocy emituje niewielką ilość światła.
• Rabbit Earmuffs, ciepłe nauszniki z królika chroniące przed zimnem.
• Piggyback, nowy plecak, który w odróżnieniu od zwykłego plecaka i Chestera, pozwala przechowywać nieco większą ilość przedmiotów.
• The Bishop, mechaniczny strażnik strzegący dostępu do portalu (Maxwell'a), strzelający promieniem światła.
• [?] Chess biome! In adventure levels, Maxwell's influence has begun creeping into the environment.
• Losowo generowane ciekawostki i pułapki mające dobre lub złe skutki.
• [?] Touchstones - these mysterious stones act as one-time-use meat effigies if you touch them. There are a handful generated in each survival level.
• Drzwi Maxwell'a (nowy rodzaj portalu) prowadzące do trybu przygody.
• [?] Pleasingly-arranged mushroom rings.
• Wormhole działające w jedną stronę (obecnie tylko w trybie przygody).
• [?] Pig-head-on-a-stick - someone’s been busy!
• Zmiana w punktach doświadczenia. Od teraz w trybie przetrwania otrzymujemy (dziennie?) 20 punktów doświadczenia według stawki ryczałtowej, co umożliwia szybsze odblokowanie niedostępnych postaci.
• Postacie mają nieco więcej zdrowia. Ma to na celu uniknięcie śmierci od jednego uderzenia, a tym samym uchronienie przed grożącymi niebezpieczeństwami.
• Zwiększenie slotów w ekwipunku do 15.
• Korzystając z teleportu przenoszącego w tryb przygody, można zabrać ze sobą tylko 4 przedmioty. Wybierz mądrze!
• Padający deszcz powoduje mniejszy spadek zdrowia psychicznego.
• Mniejszy interejs (HUD) dzięki czemu widać więcej świata gry.
• Usunięto Farm Plot (najmniej rozwiniętą formę pola uprawnego), gdyż uznano, że nie ma potrzeby były aż trzy rodzaje działek.
• Sezony pojawiania się Deerclops, piorunów i bawołów konfigurowane są za pomocą parametrów generatora.
• [?] Stepping on spider ground will trigger a response from the den.
• Poprawiono szanse na pojawianie się grzybów.
• Abigail ma więcej życia, ale musi stawać do walki ze swoimi wrogami.
ELEMENTY POPRAWIONE
• Na mapie doszły nowe ikony, m.in. leżących na ziemi plecaków i Chestera.
• Przyrządzanie potraw w garnku: grzyby traktowane są jak warzywa, poprawiono recepturę na Froggle Bunwich.
• Nie można trzymać w ręku dodatkowego plecaka i chodzić z nim, mając już ubrany jeden plecak.
• Werepigs (lub jak ja je nazywam, Świniołaki) nie uciekają (odskakują) podczas ataku, ale są bardziej złe.
• Przyciski na ekranie śmierci powinny działać za każdym razem.
• Trzymając w ręku pochodnię i klikając PPM można podpalać rzeczy, które są łatwopalne (np. drzewa).
• [?] Added a default start node so that maxwell and wilson not occluded.
• W zamarzniętych stawach nie można łowić ryb, ale można po nich chodzić.
• MacTusk może nie trafić strzelając z Blow Dart.
• Spiderhat i Miner Hat pokazują poziom pozostałego paliwa.
• Treeguards można podpalić więcej niż tylko jeden raz.
• Konsola LUA obsługuje teraz klawisze strzałek.
• Świetliki świecą bardziej niezawodnie.
• Ikona pułapki nie pokazuje się na mapie, gdy pułpaka nie jest zastawiona.
• Chester jest odporny na duchy.
• Chester ma więcej życia i wskrzesza się już po jednym dniu.
• Naprawiono błąd polegający na tym, iż pająki nie skakały za każdym razem podczas ataku.
• Skaczące pająki nie ranią Wilsona jeśli ich ataki są niecelne.
• [?] Birds that are flying away shouldn't re-start their fly-away animations mid-flight.
• Króliki zamiast uciekać wprost do nory, uciekają w różnych kierunkach starając się umknąć przed grożącym im niebezpieczeństwem.
• Poprawiono poruszanie się Abigail, które przypomina drobienie kroków.
• Duchy, jeśli muszą, przenikają przez ściany i przedmioty.
• Abigail pokazuje się co najmniej raz na 3 noce.
• Abigail pojawia się w pewnej odległości od Wendy.
• Stworzenia podczas wędrówek będą omijały mur i wodę.
• Stworzenia w trakcie ucieczki przed potworami unikają wbiegania w mur.
• Naprawiono błąd z duplikowaniem przedmiotów.
• Naprawiono błąd z nieskończonym pojawianiem się pszczół wylatujących z ula przez wielokrotne zapisywanie i wgrywanie gry.
• Zabijając na raz kilka zwierząt trzymanych w ekwipunku otrzymujemy łupy z każdego z nich, a nie tylko z jednego.
• Śpiące ogary (chodzi o zimowe) wyrwane z nocnego snu będa ostrzegać morsy, budząc je.
• Naprawiono błąd ze spaniem w śpiworze lub namiocie podczas przejścia nocy w dzień.
POZIOMY W TRYBIE PRZYGODY
Poziomy trybu przygodowego nadal są w trakcie opracowywania i zmian, ale jest już przygotowany ich ogólny zarys, z którego można wywnioskować, na jakim etapie się one znajdują i dokąd będą prowadzić:
Poziom 1
Umiarkowane opady deszczu i częste, ale krótkie zimy mające wpływ na poziom zdrowego rosądku i ogień. Zadanie polega głównie na sprawdzeniu się w tych ekstremalnych warunkach i szukaniu poszczególnych elementów teleportu. Po zakończeniu, poziom podobny jest do poziomu przetrwania, ale z większym naciskiem na wszystkie zasoby.
Poziom 2
Mniejszy i krótszy od poprzedniego, ale za to cały czas panuje zima! Celem jest przetrwanie mrozów bez czasu na przygotowania. Po ukończeniu poziomu powinniśmy szybciej się poruszać.
Poziom 3
Oferuje centralną wyspę obitującą w różne surowce. Wokół znajdują się inne wyspy, trudniejsze do przetrwania, na których znaleźć można części do teleportu. Na obecną chwilę przetrwanie na nich nie jest bardzo ciężkie, ale ostatecznie wyspy te będą dość nieprzyjazne!
Poziom 4
Pierwszy teren, na którym trzeba osiedlić się na dłużej. Co za tym idzie, należy zdobywać i gromadzić wszystko, co potrzebne będzie do przetrwania. Aktualnie nadal trwają prace nad zachowaniem równowagi na tym poziomie.
Poziom 5
Prawdziwy test przetrwania mający przygotować do ostatecznej rozgrywki. Nie tylko będą trudne warunki pogodowe i trudne do pokonania potwory, ale i zasoby będą mocno ograniczone. Ten etap przygody jest już z grubsza ukończony.
Poziom 6
Wciąż trwają prace nad tym poziomem...
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
82,74 MB
![Chomikowe rozmowy Chomikowe rozmowy](http://x4.static-chomikuj.pl/res/a2dccdc43c.png)
![Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (10) Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (10)](http://x4.static-chomikuj.pl/res/cba406437d.png)