Gothic II.rar
-
~Anno -
~The Settlers -
1980 -
1981 -
1994 -
1999 -
2000 -
2002 -
2004 -
2005 -
2006 -
2007 -
2010 -
2011 -
2012 -
2013 -
2014 -
Ameryka Od Wolności Do Faszyzmu -
Animowana Historia Polski -
Anno 1701 PL -
Anno 1701 Klątwa Smoka PL -
Anno1701_1.02_Crack -
Audio -
AutoPlay -
BaQ -
Bicho -
Buttons -
Choroby Na Sprzedaż -
Data -
DirectX -
Docs -
Duch Epoki - Świat Jutra -
Flash -
Flintstonowie -
Gothic 4 Arcania -
Icons -
Images -
Magig -
Miniobraz -
Paradokumentalne -
PATCHE 1.01 i 1.02 -
Plugins -
Romans Na Haju -
Scripts -
Spartacus -
Support -
Videos -
Wezwanie do Przebudzenia -
Wojny Owadów -
Wyznania Gejszy
29 listopada 2002 ( światowa data premiery )
16 kwietnia 2003 ( data wydania w Polsce )
Sequel jednej z najlepszych gier cRPG roku 2001. Akcja toczy się w świecie fantasy Myrtana i kontynuuje fabułę pierwszej części gry. Tym razem jednak nie poruszamy się już tylko wewnątrz kolonii przestępców objętej zasięgiem magicznej bariery, ale po dużych otwartych terenach, wśród których znajdziemy m.in. miasteczko nadmorskie, klasztor, wyspę smoków i oblężony przez orki zamek.
Nasza postać posiada szereg umiejętności, które może rozwijać, tj. kilka standardowych technik walki (single-handed, two-handed, bow oraz crossbow) oraz kilkanaście innych zdolności jak: creeping, lock picking, pick pocketing, creating runes, alchemy i forging. Ponadto może używać coraz silniejszych zaklęć wchodzących w skład sześciu kręgów magii. Całkowitym przeobrażeniom uległo komputerowe A.I. Dla przykładu teraz, zaatakowany mieszkaniec miasta wzywa straże, zaś wrogie potwory i bestie mogą ze sobą współpracować. Poprawie uległa też grafika - cała kraina i jej elementy (drzewa, miasta, domy, itp.) są bardziej dopracowane. W sumie w grze występuje około 100 różnych tekstur twarzy.
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 2.2 GB HDD