pOrIipL.part08.rar
-
▣ Afro Samurai -
▣ Arcana Heart 3 -
▣ Arcania Gothic 4 -
40-Letni Prawiczek -
Ace Combat Assault Horizon -
Air Conflicts Secret Wars -
Alan Wake -
Alice Madness Returns -
Amped 3 -
Arcana Heart 3 -
Arcania Gothic 4 -
Arcania Gothic 4(1) -
Assassins Creed -
Assassin's Creed - Brotherhood PL -
Assassin's Creed 2 -
Assassin's Creed PL -
Assassin's Creed Revelations -
Auta 2 The Video Game -
Batman - Arkham City (2011) PL -
Battlefield 3 -
Battlefield Bad Company -
Battlefield Bad Company 2 -
Battleship -
Bayonetta -
gry Pc w jednym pliku -
Just Cause -
Just Cause 2 -
Twierdza 3 PL -
Twierdza Krzyżowiec -
UEFA Euro 2012 -
Virtua Tennis 4 -
Wiedzmin PL -
Wiedźmin 2 Zabójcy Królów -
WINTER SPORTS 2011 PL -
Winter Sports 2012 PC -
Władca Pierścieni - Drużyna Pierścienia PL PC -
Władca Pierścieni Wojna na Północy 2011 -
Władca Pierścieni Wojna o Pierścień PL-O22Y -
Władcy Móch Wrzód Na Dupie -
Worms 3D -
Worms 4 Mayhem -
Worms 4- Totalna Rozwałka -
Worms Armageddon -
Worms Revolution -
WRC 2 (2011) PL -
WRC 3 -
WWE Impact 2011 -
WWE Impact 2012 -
Zemsta urzędasa PL -
Żulionerzy PL
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 128 MB , 7.6 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7
Portal 2 to oryginalna produkcja należąca do gatunku gier logicznych, stworzona przez studio Valve Software. Akcja rozpoczyna się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Nasze działania w pierwszym Portalu spowodowały przebudzenie dziesiątek rdzeni osobowości. Jednym z takich SI jest Wheatley. Znudzony monotonią laboratoriów Aperture postanawia wydostać się na zewnątrz. W tym celu budzi Chell (bohaterkę części pierwszej, do tej pory uśpioną w komorze hibernacyjnej) i proponuje wspólną ucieczkę. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem i duet natyka się na śpiącą sztuczną inteligencję GLaDOS (przeciwnik z części pierwszej), która dla dobra nauki postanawia nam przebaczyć i szybko wznawia znane z pierwszej części testy.
Graczom zaoferowano znacznie większą swobodę działania niż w pierwszej części. Poprzednio lokacje dawały jasno do zrozumienia czego można w nich dokonać, a czego nie. Teraz uległo to zmianie. Grający mogą zmieniać właściwości pomieszczeń oraz korzystać z zaawansowanego silnika fizycznego, dzięki któremu przez otwarte portale działają np. siły przyciągania. Przykładowo, tuba zasysająca powietrze jest zdolna przez otwarty portal poderwać działko strażnicze. Często natkniemy się też na urządzenia emitujące wiązkę przyciągającą lub mosty tworzone z czystej energii. Takie elementy otoczenia w połączeniu z otwartymi portalami posłużą do rozwiązywania kolejnych problemów logicznych. Inną ważną nowością jest wprowadzanie żelów, które potrafią zmieniać właściwość powierzchni. Tu znowu przykład - przejście po pokrytej pomarańczowym kolorem podłodze powoduje przyspieszenie, dzięki czemu osiągamy prędkości niedostępne tradycyjnymi metodami. Natomiast powierzchnie, które pomalujemy na niebiesko działać będą jak trampoliny. Kolejną nowością są obiekty odbijające światło, dzięki którym możliwe ma być zmienianie trajektorii laserów.
Portal 2 pochwalić się może także rozbudowanym trybem kooperacyjnym, który zawiera zupełnie odrębną kampanię, z oddzielną fabułą oraz zagadkami. Gracze wcielają się w nim w duet robotów, stanowiących ewolucje technologii wykorzystanych w działkach strażniczych. Każdy z nich uzbrojony jest we własne urządzenie do tworzenia portali (na raz otwarte mogą być cztery portale). By ułatwić współpracę między grającymi Valve udostępniło m.in. tryb split-screen, jak również możliwość włączenia mini kamery dającej podgląd na poczynania partnera. Pojawił się też system komend wizualnych, dzięki którym możemy umieszczać na poziomach ikony informujące drugiego gracza czego od niego w danym miejscu oczekujemy.