Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Revolt.ISO

grzegorzhe1 / gry / Revolt.ISO
Download: Revolt.ISO

142,45 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Druga po Xpand Rally produkcja rodzimego studia developerskiego Techland Software, poświęcona samochodom. Jednak w odróżnieniu od Xpand Rally, w którym mięliśmy do czynienia z wymyślonymi markami i modelami samochodów, ten produkt posiada oficjalną licencję koncernu Volkswagen. GTI Racing to druga po Xpand Rally produkcja rodzimego studia developerskiego Techland Software, poświęcona samochodom. Jednak w odróżnieniu od Xpand Rally, w którym mięliśmy do czynienia z wymyślonymi markami i modelami samochodów, ten produkt posiada oficjalną licencję koncernu Volkswagen, a co za tym idzie znajdziemy w nim autentyczne pojazdy tej marki. Łącznie możemy prowadzić ponad 15 modeli samochodów z pięciu serii VW, w tym klasycznego Volkswagena GTI z 1975 roku, Golfa V GTI z roku 2004, Volkswagena New Beatle, Sambę czy kilka pojazdów koncepcyjnych. Ponadto autorzy gry oddali w nasze ręce bogaty asortyment wszelakiego rodzaju opcji tuningowych oraz części, które można wykorzystać do zmiany wyglądu i parametrów prowadzonej maszyny. Za wizualizację zmagań jak i za odwzorowanie oddziaływań fizycznych odpowiada poprawiony silnik znany z Xpand Rally (zmodyfikowany Chrome Engine). Gwarantuje on dopracowaną, fotorealistyczną grafikę oraz spory realizm rozgrywki. W GTI Racing nie zabrakło również modułu zniszczeń pojazdów oraz zaawansowanych procedur A.I. komputerowych oponentów. Tytuł ten oferuje zarówno możliwość gry jednoosobowej w kilku równych trybach, m.in.: kariera, standardowy rajd, time attack, wyścigi na 0,5 mili, last man standing, follow the leader, baja czy survival; jak i wieloosobowej, do ośmiu osób równocześnie za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Natomiast dla tych którym znudzą się podstawowe trasy przygotowano specjalny edytor.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64MB (Geforce FX5900 lub lepsza), 1 GB HDD, Win 2000/XP W 2030 roku eksploracja kosmosu stała się koniecznością. Ogromne zanieczyszczenie Ziemi, widmo przeludnienia oraz wyczerpania surowców naturalnych sprawiły, że ludzie coraz częściej myśleli o szukaniu szczęścia poza niebieską planetą. Doszło nawet do tego, że prywatni przedsiębiorcy gotowi są inwestować w rozwój technologii pozwalających na podróże kosmiczne, byle jak najszybciej wyrwać się ze skazanego na zagładę świata. Dodatkowym bodźcem do działań stała się udana kolonizacja Marsa przez NASA. Wkrótce potem powołano Międzynarodową Unię Eksploracji Kosmosu, która zajęła się zbieraniem informacji na temat planet nadających się do zamieszkania. W przestrzeń wysłano mnóstwo statków. Akcja ruszyła pełną parą. Po dziesięciu latach od tamtych wydarzeń, jednostka Protoplastus odnalazła wreszcie świat, który sprostałby wygórowanym wymaganiom Ziemian. Okazał się nim jeden z księżyców Jowisza – Ganimedes. Niedługo później rozpoczęto terraforming, mający na celu całkowite przystosowanie panujących warunków dla potrzeb ludzi. Zebrano ogromne fundusze, do akcji włączyło się również wojsko. W 2070 roku na Ganimedesie powstała pierwsza placówka naukowo-badawcza o nazwie New Atlantis. Kiedy wydawało się, że los wreszcie uśmiechnął się do Ziemian, nastąpiła tragedia. Jak zwykle. Akcję obserwujemy w rzucie izometrycznym, zmagania rozgrywają się w pełni trójwymiarowym środowisku. Nasi śmiałkowie (do wyboru jest kilka postaci) przemierzą olbrzymie kompleksy kolonii i spróbują pozbyć się wszystkich agresorów. Przeciwnicy podzieleni na kilka gatunków, kontrolowani są przez olbrzymie stwory, pełniące funkcję tzw. „bossów”. Oczywiście od czasu do czasu przyjdzie nam się z nimi zmierzyć. Mimo bogatego arsenału środków zagłady, walka nie będzie łatwa i wróg z pewnością zdąży upuścić nam trochę krwi. Niezmiernie ciekawą opcją Shadowgrounds jest możliwość dowolnego udoskonalania środków zagłady. Gracze sami decydują, jaki element będzie im aktualnie potrzebny i według tego, dostosowują oręż do zagrożenia.
Undercover: Operation Wintersun austriackiego studia Sproing Interactive to gra przygodowa zrealizowana w klasycznym stylu z wykorzystaniem interfejsu point&click. Autorzy skorzystali z popularnego schematu „co by było gdyby”, umieszczając swoją historię w czasach drugiej wojny światowej. Założeniem było jak najwierniejsze trzymanie się realiów historycznych, jednak mamy do czynienia z pewną modyfikacją faktów znanych z przeszłości. Zabiegi te mają na celu uatrakcyjnienie rozgrywki. W grze wcielamy się w postać sławnego fizyka Johna Russella. Nasz bohater zwerbowany przez brytyjski wywiad MI6 przebywa na terenie nazistowskich Niemiec, z misją szpiegowską. Jego zadaniem jest odkrycie nad jakim rodzajem broni pracują hitlerowcy, desperacko szukający sposobu na przechylenie szali zwycięstwa na swoją stronę. John został wybrany do tej misji ze względu na swą biegłość w zakresie technologii jądrowych, nie jest jednak zawodowym szpiegiem. Dlatego też podczas wykonywania zadania potrzebuje pomocy osób bardziej wykwalifikowanych w rzemiośle tajnego agenta. Interakcja i współpraca ze spotykanymi postaciami są bardzo ważnymi elementami rozgrywki. Każdy z bohaterów ma swoje plany, odmienne charaktery i motywację działania. Zadaniem gracza jest rozgryzienie poszczególnych osób, zarówno partnerów jak i przeciwników. Intryga jest tak skonstruowana, że czeka na nas niejedna niespodzianka.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 256 MB RAM, 64 MB akcelerator grafiki 3D, 1.1 GB HDD Greyhawk: The Temple of Elemental Evil to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Akcja gry komputerowej rozgrywa się w tych samych warunkach i tym samym otoczeniu jak to miało miejsce w oryginalnym module, tj. w świecie Oerth, i rozpoczyna się w momencie, w którym drużyna bohaterów przybywa do wioski Hommlet. W zależności od tego czy nasza drużyna ma charter zły, dobry, neutralny, chaotyczny, itp. (dziewięć możliwości) zmienia się powód, dla którego przybywa akurat w to miejsce - może trafić do Hommlet bo jakiś potężny NPC zlecił jej wykonanie pewnej misji czy też przywiodła ją tu mapa znaleziona gdzieś w podziemiach. Dalej zaś czeka już walka z siłami zła, w tym i eksploracja ruin tytułowej świątyni. Na samym początku przygody możemy stworzyć pięcioosobową drużynę, jednakże w czasie gry można przyłączyć kolejnych trzech NPC-tów. Przy czym gracz może bezpośrednio kontrolować tylko pięć bazowych postaci, a trzy pozostałe, pomimo tego, że stanową część drużyny i uzyskują doświadczenie, są niezależne. Maksymalnie nasza grupa śmiałków może się składać z ośmiu postaci. * Około 20 zdolności, w tym: Appraise, Bluff, Concentration, Diplomacy, Disable Device, Escape Artist, Gather Information, Heal, Hide, Intimidate, Listen, Move Silently, Open Lock, Perform, Pick Pocket, Search, Sense Motive, Spellcraft, Spot, Wilderness Lore. * Nowoczesny engine graficzny, pre-renderowane tła, trójwymiarowe modele postaci, szereg nowoczesnych efektów graficznych, które mają uatrakcyjnić takie czynności jak np. rzucanie zaklęć. * Ponad sto różnych bestii, począwszy od goblinów, a skończywszy na potężnych gigantach i demonach. * Setki postaci pobocznych (NPC-tów), w tym szereg tych które mogą przyłączyć się do drużyny. Każda z własną historią, systemem wartości, itp. * Główny wątek fabularny obliczony na około 30-40 godzin rozrywki. * Ponad 50 questów nie powiązanych z główną fabułą gry. * Ponad 20 różnych zakończeń gry zależnych od decyzji i wyborów, których dokonał grający.
wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 512 MB RAM, karta grafiki 16 MB (Riva TNT lub lepsza), Windows 98/Me/2000/XP LGKU48MQ3LPXH-2328 Supreme Ruler 2020 jest kolejną częścią rozbudowanej gry strategicznej opracowanej przez Battlegoat Studios. Podobnie jak poprzedniczka, produkcja pozwala nam przenieść się w niedaleką przyszłość do pogrążonego w chaosie świata. Stabilność polityczna na arenie międzynarodowej legła w gruzach, nastąpiła eskalacja konfliktów, handlowa konkurencja przemieniła się w regularną wojnę. Na Ziemi zapanowała anarchia. W tak trudnych i niesprzyjających warunkach przejmujemy kontrolę m.in. nad rządem, ekonomią, stosunkami dyplomatycznymi i siłami zbrojnymi, jednego z państw. Tylko od nas zależy, czy staniemy się główną potęgą świata czy też jedynie kolejnym pionkiem. W związku z bardzo szerokim wachlarzem możliwości i wieloma płaszczyznami, na których toczy się gra, poprzednia część serii została oskarżona o to, że jest zbytnio skomplikowana i trudna w opanowaniu. Tym razem jednak autorzy poprawili cały interfejs, czyniąc go prostszym w obsłudze. Mamy również możliwość wyboru stylu gry bardziej odpowiadającego naszym upodobaniom - nieważne, czy wolimy strategie czasu rzeczywistego, czy też te, w których rozgrywka podzielona jest na tury. W Supreme Ruler 2020 wprowadzono także wiele innych zmian. Przede wszystkim poprawie uległa oprawa graficzna, mapy i jednostki przedstawione są obecnie w wyższej rozdzielczości. Dodatkowo wykorzystano liczne zdjęcia satelitarne udostępnione przez NASA. Wzbogacono również ścieżkę dźwiękową, dodając muzykę charakterystyczną dla danego regionu. Ważnym krokiem naprzód jest też zaawansowana względem poprzedniej części sztuczna inteligencja.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4.7 GB HDD, Windows XP/Vista Summer Athletics to gra sportowa, umożliwiająca nam znalezienie się pośród rzeszy wirtualnych zawodników, startujących w letnich Igrzyskach Olimpijskich. Za produkcję odpowiada studio 49Games, które dotychczas przodowało w tworzeniu gier o sportach zimowych. Wydaniem tytułu zajęła się ekipa z Hamburgu – dtp entertainment. Gra oferuje w sumie 25 dyscyplin sportowych, a wśród nich są takie jak pływanie, rzut młotem oraz oszczepem, bieg ze skokami przez płotki, łucznictwo, kolarstwo czy skok o tyczce. Summer Athletics udostępnia tryby Arcade oraz Realistic, w których skupiamy się na osiąganiu jak najlepszych rezultatów wybranym podopiecznym. Dzięki zaimplementowanemu narzędziu edytora postaci możemy wpierw wykreować wygląd sportowca, którego później zdecydujemy się poprowadzić ku zdobyciu jak największej ilości medali. Oprócz tego dostajemy do dyspozycji cztery tryby trudności dla trybu jednoosobowego, a także opcję multiplayer pozwalającą na wspólne uczestniczenie w konkurencjach sportowych wielu graczom jednocześnie.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 4GB HDD, Windows 2000/XP Edward „Stubbs” Stubblefield był komiwojażerem, który w latach trzydziestych dwudziestego wieku szukał własnego sposobu na dorobienie się fortuny. Niestety, sprzedawca miał pecha – podczas jednej z wypraw do stanu Pennsylvania został napadnięty i brutalnie zamordowany. Dwadzieścia sześć lat później, w 1959 roku, miliarder Andrew Monday postanawia zbudować monument zdolny zaspokoić jego ego: miasto przyszłości o nazwie Punchbowl, gdzie znudzeni życiem Amerykanie mogliby szukać rozrywki i szansy na lepsze życie. Monday nie wie, że jego wymarzony kompleks został zbudowany na miejscu pochówku Stubbsa i że ów jegomość dziwnym trafem został pobudzony do życia. Ileż to razy głównym tematem gier, była eksterminacja zombie? W produkcie Wideload Games (firmie założonej przez Alexandra Seropiana – niegdysiejszego twórcy potęgi Bungie Software), będziesz miał okazję spojrzeć na problem z drugiej strony i wykorzystując szeroki wachlarz możliwości, walczyć z ludźmi. W dokonywaniu masakry na ulicach metropolii z pewnością pomoże Ci bogaty arsenał broni: eksplodujące granaty stworzone z jelit, zombie’a plwocina do ataków na odległość, odrywana ręka, która potrafi przedostać się przez ciasne przejścia, czy odseparowana od reszty ciała głowa, która służy Stubbsowi jako bluźniercza i siejąca zniszczenie kula do kręgli. Jakby tego wszystkiego było mało, nasz bohater może wgryzać się w mózgi żywych ludzi i w ten sposób powiększać szeregi powłóczącej nogami hordy.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows 2000/XP Spellforce II: Shadow Wars to druga część udanego połączenia gatunków cRPG i strategii w konwencji fantasy, Spellforce: The Order of Dawn. Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniku, wykonujemy tu różnego rodzaju zadania, rozwijając przy okazji swojego bohatera, jak również prowadzimy do boju armie przeróżnych monstrów i stworzeń. Postać gracza może być wspierana maksymalnie przez pięciu herosów. Przyzywa się ich na specjalnych monumentach pojawiających się w dalszej części gry, gdy zdobędziemy już nieco doświadczenia oraz ujawnimy odpowiednią część fabuły. Konflikt, który przyniosły ze sobą magiczne Cienie, spowodował rozbicie wśród Mrocznych Elfów i na pięć lat pogrążył ich ojczyznę w wojnie domowej. Te zamieszki nie są już tylko wewnętrzną sprawą - ich macki sięgają daleko poza granice kraju. W Eo powstała nowa potęga, zagrożenie, którego cień powoli zaczyna ogarniać cały świat i wystawia na próbę odwieczne sojusze. Craig Un'Shallach, generał Mrocznych Elfów oraz członek kasty Dracon, dowodząc swoim klanem, osamotniony walczy z przerażającymi Cieniami, ale szczęście zaczyna go powoli opuszczać. Gdy klęska wydaje się tylko kwestią czasu, jego córka Nightsong, ucieka i usiłuje ostrzec ludzi przed zbliżającym się niebezpieczeństwem - paktem pomiędzy Mrocznymi Elfami i armią Cieni, dowodzoną przez szaloną alchemiczkę, Sorvinę. Nightsong dociera do twierdzy Shaikanów, legendarnych smoczych wojowników, obawiających się zarówno sił Światła jak i Mroku, gdzie zyskuje niespodziewaną pomoc w osobie odważnego młodzieńca, który decyduje się dołączyć do niej i uratować rodzinę oraz ojczyznę. Jednak aby powstrzymać zagładę potrzebna będzie potężna armia - uśpione sojusze sił Światła muszą zostać odbudowane, a to nie będzie prostym zadaniem dla dwóch istot uważanych za wrogów Dobra.
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, 64 MB akcelerator 3D (DirectX9), 2.5 GB HDD, Windows 98SE/Me/2000/XP Sacred: Złota Edycja to specjalne wydanie gier z serii Sacred. W jego skład wchodzi ulepszona wersja części pierwszej tego cyklu Sacred Plus oraz dodatek do niej, pt. Sacred: Podziemia. Sacred Plus to specjalne wydanie gry z gatunku action/cRPG pt. Sacred. W jego skład prócz standardowej wersji Sacred wchodzi także patch (v.1.8.2.6) jak i rozszerzenie o nazwie Plus zawierające szereg elementów opracowanych przez autorów programu po jego rynkowej premierze. Są to m.in. ulepszone tryby rozgrywki wieloosobowej, zoptymalizowany interfejs i całkowicie zmienione zbalansowanie gry. Underworld to pierwszy, oficjalny dodatek do gry action-RPG (hack'n'slash), zatytułowanej Sacred. Fabuła rozszerzenia rozpoczyna się w momencie zakończenia historii znanej z oryginalnej produkcji. Gracze na nowo przenoszą się do królestwa Ancaria, które po obaleniu Shaddara musi zmierzyć się z nowym niebezpieczeństwem, mającym swe podłoże w podziemnym świecie zmarłych. Po wielu perypetiach, prowadzona postać stanie nawet przez portalem prowadzącym do piekieł i tylko od niej będzie zależał los Ancarii oraz jej mieszkańców.
wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, 8MB akcelerator 3D RollerCoaster Tycoon II to sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii, w którym ponownie zarządzamy parkiem rozrywki konstruując niesamowite kolejki i inne atrakcje. Sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon. Grę stworzył ten sam zespół developerski (pod przewodnictwem Chrisa Sawyera) co część pierwszą, wprowadzając wiele modyfikacji i usprawnień. Nowa odsłona serii posiada ładniejszą i bardziej szczegółową grafikę, większą liczbę rollercoasterów (kolejek), sklepów i innych składowych części wesołego miasteczka. Posiada także oficjalną licencję firmy Six Flags, potentata w dziedzinie parków rozrywki i projektowania kolejek górskich. W RollerCoaster Tycoon II znajdziemy pięć autentycznych parków firmy Six Flags, tj. California's Magic Mountain, New Jersey's Great Adventure oraz parki w Texasie, Belgii i Hollandii, a także 25 rodzajów licencjonowanych rollercoasterów Six Flags, w tym te najsławniejsze Viper, Titan oraz Goliath. Znacznie udoskonalony został system projektowania kolejek, teraz pozwalający na łatwiejsze ich konstruowanie; ponad dwukrotnemu powiększeniu uległy mapy, na których budujemy swoje królestwo rozrywki; dodano także nowe zestawy tematyczne przyciągające kolejnych klientów (m.in. Egipski i Rzymski) oraz wbudowano potężny edytor pozwalający na tworzenie własnych map i scenariuszy.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności