-
49 -
29 -
1 -
2
290 plików
100,58 GB
3DO Company ( wydawca )
strategiczne ( cRPG )
15 listopada 1995 ( światowa data premiery )
15 lutego 1999 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 1 CD
tryb multiplayer: LAN / Internet
liczba graczy: 1 - 6
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Screeny:
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=509
Opis
Pierwsza gra strategiczna z cyklu Heroes of Might and Magic, rozgrywająca się w średniowiecznym świecie fantasy (Enroth). Zadaniem gracza jest rozbudowa zamków oraz stworzenie silnej armii zdolnej podbić nowo odkryte lądy. Gracz pozyskuje bohaterów, gromadzi wojska i prowadzi je do zwycięstwa, rozwijając przy tym infrastrukturę swoich zamków.
Bohaterowie
Jest mobilną częścią naszej armii i jej trzonem "noszącym" ze sobą armie. Bohaterowie stanowią podstawę rozgrywki. Mogą oni odkrywać nowe tereny, zbierać zasoby i artefakty, odwiedzać różne lokacje, zajmować kopalnie, walczyć z potworami oraz wrogimi bohaterami, oraz podbijać wrogie zamki. Zarówno ruch bohaterem, jak i sama walka odbywają się w systemie turowym. Bohaterowie nie uczestniczą bezpośrednio w walce. Walczą posiadane przez nich jednostki (każdy bohater może posiadać maksymalnie 5 różnych typów stworzeń). Bohater może jedynie wspomagać swoją armię za pomocą magii. Bez niego wygranie poprawnie stworzonego scenariusza jest niemożliwe. Posiąść go można kupując w karczmie znajdującej się w forcie naszego miasta.
Fabuła
Czworo władców usiłuje podbić Enroth: Lord Ironfist (Rycerz), Lord Slayer (Barbarzyńca), Królowa Lamanda (Czarodziejka) i Lord Alamar (Czarnoksiężnik). Kampania jest jedna, dla każdej z nacji różni się pozycjami startowymi na mapach oraz doborem ostatnich misji - każda z nich to ostateczna walka z jednym z przeciwników. Pierwsza część jest bardzo ważna dla rozwoju fabuły w kolejnych częściach. Lord Ironfist o imieniu Morglin pochodzi z kolonii starożytnych. Jednak tajemniczym sposobem dostaje się do teleportu przez, który dostaje się na Enroth. Pokonuje on swoich wrogów dzięki zdolnościom dowódcy. Największym z nich jest Czarnoksiężnik Alamar, którego pochodzenie jest zagadką dla wszystkich znawców historii HoMM.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB