Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

MIM-miasto.zip

Download: MIM-miasto.zip

33,98 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Dodatek "Miasto" jest najczęściej używany przez graczy. Wydany tylko w jednej formie - miękka plansza z pudełkiem. Dodatek wniósł możliwość zmiany ze zwykłego Poszukiwacza na Poszukiwacza-Profesje. Paczka zawiera: Karty czarów, ekwipunku, miasta, pożyczki i listu gończego, oraz przygody; karty pionków i poszukiwaczy, instrukcję oraz oczywiście planszę. Całość gotowa do wydrukowania i cieszenia się możliwością rozgrywki.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
W kosmicznej otchłani to coś, co odbiega klimatem od wszystkich innych dodatków, został osadzony w czasach laserów, apteczek, fortec kosmicznych i stref radioaktywnych. Został wydany w dwóch edycjach; pierwsza z twardą planszą wyciętą w owal, druga z miękką planszą formatu A3. Paczka zawiera: Karty czarów, ekwipunku, poszukiwaczy, pionków, przygody oraz plansza i instrukcja. Całość gotowa do wydrukowania i cieszenia się możliwością rozgrywki.
Paczka zawiera rewersy wszystkich kart niezbędnych we wszystkich dodatkach, które nie są ujęte w pozostałych paczkach. Jednym zdaniem, jeśli chcesz mieć karty identyczne jak w edycjach oryginalnych (posiadające obie strony karty) to powinieneś mieć również tę paczkę.
W Polsce Magia i Miecz wydana została po raz pierwszy w 1988 roku. Jest to jedna z pierwszych gier planszowych fantasy, która cieszy się zainteresowaniem do dna dzisiejszego. Paczka zawiera: Karty czarów, ekwipunku, poszukiwaczy, pionków, przygody i ropuchy oraz plansza i instrukcja. Całość gotowa do wydrukowania i cieszenia się możliwością rozgrywki.
Jaskinia to dodatek najmniej lubiany przez graczy. Został on w całości stworzony przez Sferę i niestety średnio wkomponował się w świat MiM. Wydany został w dwóch edycjach; pierwsza posiadała planszę tekturową różniącą się również graficznie od drugiej edycji która to wyglądała identyczne co Jaskinia która pojawiła się później w grze Magiczny Miecz. Paczka zawiera: Karty czarów, poszukiwaczy, pionków, przygody, podziemia oraz plansza i instrukcja. Całość gotowa do wydrukowania i cieszenia się możliwością rozgrywki.
Pierwszy dodatek do Magii i Miecz. Wydany w dwóch edycjach; Pierwszej zeszytowej zszywanej na środku, drugiej w pudełku z miękką planszą. Paczka zawiera: Karty czarów, ekwipunku, poszukiwaczy, pionków, przygody, alternatywne zakończenia oraz plansza i instrukcja. Całość gotowa do wydrukowania i cieszenia się możliwością rozgrywki.
Pierwszy dodatek który wyszedł bez planszy, Smoki wnoszą do gry wielu wrogów, którzy podnoszą poziom rozgrywki, niestety dodatek ten przez to że wprowadza samych trudniejszych wrogów niszczy równowagę w grze. Paczka zawiera: Karty czarów, ekwipunku, poszukiwaczy, pionków, przygody oraz plansza i instrukcja. Całość gotowa do wydrukowania i cieszenia się możliwością rozgrywki.
ok_miasto_grzechu_01.gif Przedstawię ci pewnego faceta, twardziela. Miał na imę Marv. Tak, "miał" i nie pytaj o nic więcej, masz prawo wiedzieć tylko tyle. Lubił Miasto Grzechu, a ono lubiło jego, do licha, uwielbiało go jak wszyscy diabli. I jednej nocy Marv obudził się w cieplutkim łóżeczku obok ognistej dziewczynki. Była cholernie martwa, a policja właśnie wyważała cholerne drzwi. Potem uciekał. Miał tu dziwnych przyjaciół, zwłaszcza Gladys, zimną kobitkę, którą strasznie lubił. Pomagała, gdy był sam. Strasznie wyszczekana, zwykle mówiła szybciej i chętniej niż Marv. Ale tym razem to Marv miał trochę pytań i Gladys strasznie się wściekała, gdy on nie mógł uzyskać odpowiedzi. Ktoś strasznie nie lubił Marva, ktoś kto chyba nie do końca zdawał sobie sprawę, że Marv nie lubi go jeszcze bardziej. Ale manewr z martwą babką u boku był nie fair, pal licho gliniarzy, ale tę babkę zdążył polubić. To z jej powodu całe polowanie, bo w Mieście Grzechu niewiele osób da się lubić. A Marv uwielbiał polowania na równi ze znajdywaniem odpowiedzi. Frapujący temat "komu zależało na zabiciu Anioła?" był wtedy na czasie. Poznaj Marva, faceta, któremu lepiej nie wchodzić w drogę...
archiwum zawiera: okładki tomów: 04, 10, 21 oraz brakujące strony: 11 i 33 z nr 12; 27 z nr 14 i 04 z nr 22 - to dla tych, którzy pliki pobrali wcześniej, aktualnie zamieszczone są już uzupełnione.

Rysunek: Steve Dillon
Tłumaczenie: Maciej Drewnowski

Ostatni tom serii o Kaznodziei, który musi wyrównać rachunki ze wszystkimi, a szczególnie z Bogiem.

Alamo jest dla Amerykanów tym, czym Westerplatte dla Polaków. W XIX wieku broniło się tam stukilkudziesięciu Teksańczyków (wszyscy zginęli) przeciw tysiącom Meksykanów, by zapewnić głównej armii teksańskiej generała Houstona skuteczną mobilizację.

Dla głównego bohatera serii właśnie Alamo jest miejscem godnym ostatecznej rozgrywki. Tu spotka się z irlandzkim wampirem, który go zdradził, ze Świętym od Morderców, który może się okazać najważniejszym pionem w grze, oraz z samym Bogiem, który przed laty opuścił świat i ludzi.

Tom 13 przynosi rozwiązanie głównego sporu: kto jest mocniejszy - Bóg, Kaznodzieja czy Święty.

Czy ich walka i prowadzenie wojny w imię pokoju mają jakikolwiek sens? Znakomite zakończenie serii, która wiodła czytelników przez Amerykę i Europę, by zakończyć się w miejscu symbolicznym dla Amerykanów. Czy na polskiej publiczności wywrze równie mocne wrażenie jak na odbiorcach za oceanem?
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności