Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Wampir.zip

Download: Wampir.zip

17,31 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


Lost



WAMPIR



Wydawca: Sfera



Wampir jest grą dla dwóch osób do czterech osób. Jeden z graczy wciela się w postać Wampira, a pozostali zostają Łowcami. Zadaniem Łowców jest osaczenie i zniszczenie Wampira, muszą w związku z tym współpracować ze sobą. Tworzą drużynę, która może wspólnie ustalać i konsultować kolejne posunięcia poszczególnych graczy, jak i działać w Grupie. Gracz, który kieruje postacią Wampira, ma za zadanie zniszczenie Łowców i wprowadzenie na swoją kartę Ruchów Wampira żetony sześciu Sług. Zwycięstwo Wampira oznacza przegraną wszystkich Łowców.



Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
archiwum zawiera: okładki tomów: 04, 10, 21 oraz brakujące strony: 11 i 33 z nr 12; 27 z nr 14 i 04 z nr 22 - to dla tych, którzy pliki pobrali wcześniej, aktualnie zamieszczone są już uzupełnione.
ok_miasto_grzechu_01.gif Przedstawię ci pewnego faceta, twardziela. Miał na imę Marv. Tak, "miał" i nie pytaj o nic więcej, masz prawo wiedzieć tylko tyle. Lubił Miasto Grzechu, a ono lubiło jego, do licha, uwielbiało go jak wszyscy diabli. I jednej nocy Marv obudził się w cieplutkim łóżeczku obok ognistej dziewczynki. Była cholernie martwa, a policja właśnie wyważała cholerne drzwi. Potem uciekał. Miał tu dziwnych przyjaciół, zwłaszcza Gladys, zimną kobitkę, którą strasznie lubił. Pomagała, gdy był sam. Strasznie wyszczekana, zwykle mówiła szybciej i chętniej niż Marv. Ale tym razem to Marv miał trochę pytań i Gladys strasznie się wściekała, gdy on nie mógł uzyskać odpowiedzi. Ktoś strasznie nie lubił Marva, ktoś kto chyba nie do końca zdawał sobie sprawę, że Marv nie lubi go jeszcze bardziej. Ale manewr z martwą babką u boku był nie fair, pal licho gliniarzy, ale tę babkę zdążył polubić. To z jej powodu całe polowanie, bo w Mieście Grzechu niewiele osób da się lubić. A Marv uwielbiał polowania na równi ze znajdywaniem odpowiedzi. Frapujący temat "komu zależało na zabiciu Anioła?" był wtedy na czasie. Poznaj Marva, faceta, któremu lepiej nie wchodzić w drogę...
ok_thorgal_egmont_25.gif Thorgal wraz ze swoją rodziną podróżuje w poszukiwaniu nowego domu. Podczas rejsu natrafiają na dryfującą łodź z martwym człowiekiem, którego skóra trupa jest cała błękitna. Jolan - syn Thorgala - penetrując łódź zostaje przypadkowo ugryziony przez szczura i po jakimś czasie spostrzega w miejscu ugryzienia tworzącą się błękitną plamę. Tymczasem łódź Thorgala zostaje zaatakowana przez piratów-karłów. Mimo, iż nasz bohater celnie strzela - siły wroga są pzeważające... Z opresji ratuje ich pojawiająca się nagle potężna łódź ze zbrojnymi na pokładzie. Okazuje się, iż to książę krainy, w obrębie której znalazł się Thorgal. Nasz bohater wraz z rodziną zostaje zaproszony do pałacu księcia Zarkaja i następne dni płyną na zabawie i ucztach. Po jakimś czasie okazuje się jednak, iż książę zakochał się w żonie Thorgala - Aaricii. Podczas pierwszej próby okazania jej swoich względów książę z przerażeniem zauważa błękitną plamę na ramieniu Aaricii. Okazuje się, iż jest ona nosicielką śmiertelnej choroby (którą to zaraziła się od Jolana) i zostaje wraz z resztą rodziny wtrącona do przepastnego labiryntu, by wraz z innymi chorymi dokonać żywota. Thorgal jednak nie godzi się na taką smierć i postanawia znaleźć legendarną postać maga, który jest w stanie uleczyć zarazę. Podziemnymi tunelami wydostaje się z labiryntu i... znów trafia na karłowatych piratów. Okazuje się, iż są to ludzie wypędzeni kiedyś z królestwa Zarkaja a dowodzi nimi brat bliźniak księcia - Zajkar. Thorgalowi i Zajkarowi udaje się odnaleźć siedzibę maga, ale okazuje się, iż został on właśnie porwany przez ludzi Zarkaja. Thorgal wraz z Zajkarem wykorzystują wynalazek maga - lotnie - by dostać się szybko do pałacu księcia. Tam podstępem uwalniają maga, który przyrządza odpowiednią miksturę ratującą życie Jolanowi, Aaricii i Louve oraz reszcie uwięzionych w labiryncie ludzi. Bracia Zarkaj i Zajkar postanawiają razem panować...
ok_thorgal_egmont_30.gif W poprzednim albumie syn Thorgala, Jolan, obiecał, że zostanie uczniem, a może nawet niewolnikiem istoty z międzyświata, Manthora. Choć ten nie jest ani bogiem, ani człowiekiem, jego potęga dorównuje mocy mieszkańców niebios. Jolan żegna się z Thorgalem i rusza na służbę do półboga. Jednak rzecz się komplikuje. Aby zasłużyć na przebywanie w pałacu Manthora, Jolan musi przejść szereg prób, a po drodze zmierzyć się również z innymi kandydatami, którzy z własnej woli postanowili zostać sługami Manthora... Album kończący cykl poświęcony Thorgalowi, jest jednocześnie pierwszym z nowej serii - z Jolanem w roli głównej. Przygody młodego bohatera zapowiadają się interesująco - autorzy wyznaczyli Jolanowi cel, ukazali jego wrogów i przyjaciół, a nawet poszerzyli mityczno-religijny świat Thorgala, by przygody Jolana nabrały nowego wymiaru.
ok_thorgal_egmont_04.gif Thorgal i Aaricia zamieszkali w niewielkiej wiosce nad brzegiem morza. Ich szczęście zostaje jednak zaraz zmącone, gdy Thorgal zostaje fałszywie oskarżony przez zazdrosną dziewczynę - Shaniah o to, iż pomógł w ucieczce Galathornowi - buntownikowi poszukiwanemu przez rycerzy dworu Brek Zarith. Thorgal zostaje uwięziony na galerze zarządzanej przez okrutnego księcia Veronara, gdzie szykujący zdradę hrabia Ewing nakładnia go do wspólpracy w zamian za wolność. Niestety zdrada zostaje odkryta i Thorgal wraz z Ewingiem zostają skazani na śmierć. Wyrok przerwany jest jednak napaścią Wikingów pod wodzą Jorunda-Byka. Uwolniony Thorgal wraca do wioski, którą w międzyczasie zniszczył Ewing. Tam dowiaduje się o śmierci Aaricii i... zabija Ewinga.
ok_thorgal_egmont_14.gif "Aaricia" to album składający się, podobnie jak "Gwiezdne Dziecko", z kilku krótkich opowieści opisujących dzieciństwo Thorgala i Aaricii. Dowiadujemy się z nich, iż losy naszych bohaterów już od najwcześniejszych lat były ze sobą powiązane przeznaczeniem i jak starali się omijać surowy zakaz spotkań między sobą, jaki wydał ojciec Aaricii - Gandalf Szalony. Dodatkowo przeczytać można o baśniowych przgodach małej Aaricii bez udziału Thorgala.
ok_thorgal_egmont_28.gif Jak wiadomo Thorgal został otruty, a Aricia wraz z całą rodziną trafiła w niewolę u rzymskiego namiestnika. Przekonana o śmierci męża postanawia uciec z wyspy i wrócić do rodzinnego kraju. Niestety próba ucieczki zostaje odkryta. Aaricia z dziećmi zostaje zamknięta w kopalni, w której strażniczką jest Kriss de Valnor! Kriss namawia wszystkich do ucieczki. Ale Jolan nie chce uciekać, ponieważ nadal wierzy, że Thorgal żyje. Zwłaszcza, że nikt nie odnalazł jego ciała...
ok_thorgal_egmont_12.gif Nasi bohaterowie dotarli wreszcie do Mayaxatl. Thorgal, dowiedziawszy się co jest prawdziwym celem ich misji odmówia dalszej współpracy. W niedługim czasie on i Aaricia zostają uwięzieni i mają zostać straceni podczas najbliższego święta. Przed śmiercią ratuje ich Kriss z Valnoru i Tjall, który traci przy tym życie. Reszta bohaterów dostaje się do pałacu Ogotaja, lecz tylko Aaricii i Thorgalowi udaje się przejść bez szwanku przez liczne pułapki wewnątrz pałacu. W końcu Varth dowiaduje się kim jest Thorgal lecz ginie z ręki Kriss, która pomimo tego, że wskutek pałacowych pułapek stała się stuletnią staruszką, nie poddała się i wypełniła swą misję. Całą trójka udaje się do kraju plemienia Xinjins by spotkać się z Jolanem i Drewnianą Stopą.
ok_thorgal_egmont_26.gif Thorgal wraz z rodziną przybijają do pustynnej wyspy. Aaricia, Jolan i Louve przekonują go, by wrócili do rodzinnego Northlandu, gdzie mogliby wreszcie na stałe osiąść wśród swoich. Pragnąc ich szczęścia Thorgal postanawia, że nazajutrz wyruszą w drogę powrotną. Do ich tymczasowego obozowiska przybywają dwaj osobnicy skrywający swoje twarze pod turbanami. Proszą o strawę i po miłej pogawędce odchodzą. Nocą ktoś podpala łódź Aegirsonów, a nad ranem ponownie zjawiają się ci sami tajemniczy przybysze. Zamierzają zabrać rodzinę do pobliskiej wioski, gdzie być może znajdą karawanę, która pomogłaby im się dostać do upragnionego domu. Podczas podróży przez pustynię Louve wpada do ruchomych piasków. Tylko dzięki pomocy jednego z zamaskowanych mężczyzn i jego niesamowitemu lotowi nad zdradliwymi piaskami nie dochodzi do tragedii. Na jego kostiumie widnieje trójzębny symbol ludzi z gwiazd, taki sam jaki posiadali kosmiczni rodzice Thorgala. Wioską, do której docierają rządzi szalony kontrarcha Sargon, jeden z nielicznych ocalałych ludzi z gwiazd, którzy panoszą się w osadzie. Sargon okazuje się kolejnym łaknącym boskiej władzy starcem, zamierzającym wykorzystać informacje uzyskane od Aegirsona do podbicia Northlandu i wykorzystania armii wikingów w podboju świata. Thorgal i jego rodzina, podobnie jak i garstka gwiezdnych przybyszów przeciwnych szaleństwom ich przywódcy, zostają wtrąceni do olbrzymiego labiryntu bez wyjścia, kryjącego się w podziemiach zagrzebanej pod piaskami pustyni mitycznej Atlantydy. Czas ucieka, a przyszłość świata leży w ich rękach.
ok_thorgal_egmont_29.gif 27 listopada 2006 zadebiutowała na rynku "Ofiara", 29. tom Thorgala, będący długo oczekiwaną kontynuacją najpopularniejszej w Europie serii komiksowej autorstwa Grzegorza Rosińskiego i Jeana Van Hamme`a. Tom pojawia się na rynku w 30. rocznicę rozpoczęcia prac nad tym wyjątkowym cyklem komiksowym, opowiadającym historię Thorgala, wychowanego przez Wikingów wojownika, który walczy z okrucieństwem i niesprawiedliwością. Komiks ukazał się równocześnie we Francji i w Polsce. Wraz z 29. tomem Grzegorz Rosiński zmienia technikę rysowania serii. Wcześniej do tego celu używał różnych narzędzi, m.in. art-pena, piórka, pędzelków, a plansze do późniejszych komiksów tworzył w czerni i bieli (kolory znane z tych tomów były autorstwa Grazy - Grażyny Kasprzak). Ofiara zaskakuje i zachwyca niesamowitą paletą barw, każdy z rysunków i kadrów sprawia wrażenie odrębnego dzieła artysty malarza. Taki sposób opowiadania obrazem wykorzystał już Rosiński przy okazji wydanego w ramach serii Mistrzowie Komiksu (w 2004 i 2005 roku) cyklu pt. Zemsta hrabiego Skarbka. W Ofierze Thorgal jest śmiertelnie ranny. W rodzinne strony transportuje go wierna rodzina, ale po drodze występuje tyle komplikacji, że wątpliwe jest, aby dotarli do dalekiego Northlandu... W dodatku Aaricia i Jolan przeciwstawiają się okrutnemu miejscowemu władcy, który poprzysięga im zemstę. Zrozpaczona żona Thorgala wzywa na pomoc potężną boginię germańską, Friggę, aby pomogła Dziecku z Gwiazd. To dopiero sam początek historii pełnej przygód, magii i obecności skandynawskich bogów. Po raz pierwszy w sadze wielką rolę odgrywa w niej obdarzony nadprzyrodzonymi zdolnościami syn Thorgala. Ofiara stanowi ostatni element zamykający sagę o Thorgalu, będącą pierwszą częścią cyklu. Począwszy od 30. tomu, postacią wiodącą serii zostanie posiadający zdolności telepatyczne Jolan, syn Thorgala. Zmieni się również scenarzysta serii - miejsce twórcy komiksowej sagi Jeana Van Hamme'a zajmie młody scenarzysta Yves Sente, który współpracował już z Rosińskim przy albumach Zemsty hrabiego Skarbka.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności