Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

[PSP] No Heroes Allowed (M33-FIX).cso

gienekk1999 / PSP® / GRY PSP ® / Strategie / [PSP] No Heroes Allowed (M33-FIX).cso
Download: [PSP] No Heroes Allowed (M33-FIX).cso

163,63 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Aby rozwiać wszelkie wątpliwości, No Heroes Allowed! to kontynuacja serii What Did I Do to Deserve This, My Lord?!. Trzecią odsłonę postanowiło wydać Sony (zamiast Nippon Ichi Software), zmieniając przy okazji tytuł.

Owa część wprowadza kilka nowości takich jak zawarcie wody w podziemiach oraz następną generację żyjących w niej stworów. Twórcy zafundowali nam ponadto kilkanaście dodatkowych kilofów służących do drążenia naszego podziemnego królestwa. Pierwszy raz w uniwersum pojawi się także dwuosobowy tryb multiplayer poprzez Ad-hoc. Oprócz trybu fabularnego składającego się z 33 poziomów, otrzymamy również 100 wyzwań w Dungeon-A-Day.

Podstawą biotopu są zielone bloby, które de facto nawożą okoliczne kwadraciki. Bardziej nawożony klocek daje po rozbiciu mocniejszego stworka: po blobach są to robale, po robalach zaś jaszczury, a każde z nich żywią się stworzeniami niższego poziomu. Łańcuchów pokarmowych jest więcej - kolejnym rodzajem kwadracików są bowiem takie nasączone magią. Wychodzą z nich błędne ogniki, które później roznoszą magię po okolicy, co podobnie jak w poprzednim przykładzie, powoduje powstawanie bardziej nasyconych klocków, z których wykluwają się mocniejsze bestie, jak wróżki i smoki, każde żywiące się swoimi poprzednikami.

A skoro już mowa o klockach, to żart dotyczący smoczej kupy też nie wziął się znikąd - faktycznie smoki sadzą stosy łajna, które nie pozostaje bez wpływu na ekosystem lochu. Oba łańcuchy pokarmowe, podstawowy i magiczny, przeplatają się ze sobą, bo choć smok żywi się tylko wróżkami (które z kolei pochłaniają błędne ogniki), to jednak jako agresywna bestia atakuje wszystko co się rusza, co może spowodować przetrzebienie populacji któregoś gatunku. Takich zależności jest w No Heroes Allowed więcej.

Wizyta bohaterów również potrafi nieźle przeorać życie w okolicy - nagle okazuje się, że słabsze potworki zostały wybite przez wrażych wojowników, niedobitki dojedzone przez stworzenia drugiego poziomu, które teraz zaczynają padać z głodu, w wyniku czego żywiące się nimi najmocniejsze stwory wędrują dalej w poszukiwaniu pożywienia i wszystko zaczyna się sypać. A tu nie ma czasu na panikę, gdyż kolejni żądni przygód bohaterowie przybywają...

Jak widać, hodowla potworów nie jest zadaniem łatwym - a nie wspomniałem jeszcze o mutacjach, ewolucji gatunków, wodnych istotach, przywoływaniu demonów, wskrzeszaniu szkieletów bohaterów... Niemniej, puszczenie w ruch takiego systemu i patrzenie na to, jak zaczyna on funkcjonować, jest szalenie wciągające. Obserwując skomplikowane wzory podziemnych lochów i krzątające się po nich stworzenia, odczuwałem satysfakcję jak kiedyś podczas gry w SimCity. A uczucie, kiedy podopieczni gracza właśnie konsumują kolejnego bohatera jest bezcenne.



Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

W RAZIE PRZYCINANIA SIĘ JAKIEJKOLWIEK GRY WYSTARCZY PRZEKONWERTOWAĆ JĄ DO FORMATU ISO TYM PROGRAMEM: LINK


Inne pliki do pobrania z tego chomika
Kultowe robaki powracają na PSP. Worms: Battle Islands to druga odsłona kultowej serii turowych strategii wydana na PSP. W grze bierzemy udział w efektownych bitwach, przejmując kontrolę nad drużynami złożonymi z robaków. Produkcja umożliwia toczenie zmagań zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i opcji wieloosobowej. Gra Worms: Battle Islands to klasyczny przedstawiciel cyklu Worms, zatem rozgrywka toczona jest w niej z podziałem na tury. Każdy gracz czeka na swoją kolej obserwując ruchy przeciwników. Całość polega na wykorzystaniu jednego z robaków do zadania jak największych szkód oponentom. Dokonuje się tego robiąc użytek z czterdziestu typów broni. W produkcji Team 17 Software znalazła się rozbudowana kampania dla pojedynczego gracza, w skład której wchodzi trzydzieści zróżnicowanych misji. Uzupełnia ją tryb Puzzle Challenge oferujący możliwość wzięcia udziału w ponad trzydziestu logicznych wyzwaniach. Żywotność Worms: Battle Islands zwiększa rozbudowany edytor, pozwalający ingerować w kształt mapek, właściwości broni, a także wygląd oraz zachowanie robaków. Zabawę urozmaica tryb rozgrywki wieloosobowej, w ramach którego gracze mogą toczyć zmagania zarówno przy jednej konsoli, jak i przez Sieć. Gra opracowana została w charakterystycznym stylu dla serii Worms.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Star Trek: Tactical Assault jest pierwszą grą, związaną ze światem Gwiezdnej Wędrówki, przeznaczoną dla konsol kieszonkowych nowego typu (PlayStation Portable i Nintendo DS). Za developing omawianej pozycji, powstałej z okazji czterdziestych urodzin wspomnianego uniwersum, odpowiadają pracownicy studia Quicksilver Software, znanego głównie posiadaczom komputerów osobistych klasy PC – m.in. za sprawą pamiętnej strategii pt. Castles z początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przewodni element zabawy stanowi kierowanie kosmicznymi statkami bojowymi w trakcie bitew w czasie rzeczywistym (oddawanie salw, manipulowanie osłonami etc.). Możemy sterować zarówno okrętami Zjednoczonej Federacji Planet (maszyny Floty Gwiezdnej pokroju USS Enterprise), jak i licznymi wytworami klingońskiej myśli technicznej. Rzecz jasna każdy model przygotowano w taki sposób, aby nawet najbardziej zagorzali entuzjaści marki Star Trek byli zadowoleni z ich wyglądu. Również zestaw efektów dźwiękowych oraz interfejs użytkownika nawiązuje swoim charakterem do tego, co widzieliśmy w pełnometrażowych filmach i telewizyjnych serialach spod znaku Gwiezdnej Wędrówki. Twórcy Star Trek: Tactical Assault zadbali ponadto o zaimplementowanie kilku odmiennych trybów rozgrywki. Podstawową formą zabawy jest kampania single-player (federacyjna lub imperialna) z możliwością wyboru ścieżki postępowania. Opracowano także opcję multiplayer, pozwalającą na rywalizowanie w przestrzeni kosmicznej za pośrednictwem bezprzewodowego połączenia typu Wi-Fi.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Yu-Gi-Oh! 5D’s Tag Force 5 gra karciana na podstawie anime autorstwa Kazukiego Takahashiego. Jak na razie pewnym jest, iż w Yu-Gi-Oh! 5D’s Tag Force 5 ujrzymy postacie znane z Yu-Gi-Oh! 5D's (DS). Więcej faktów dotyczących tego tytułu poznamy zapewne w niedługim czasie. Oprawa wizualna Tag Force 5 prezentuje bardzo zbliżony poziom wykonania do swojego poprzednika. Wygląd widocznych na ekranie postaci utrzymano w mangowym stylu, a najcenniejsze zwycięstwa nagradzane są krótkimi filmikami zaczerpniętymi z serialu telewizyjnego. Przez znaczną część rozgrywki na ekranie widoczna jest plansza do gry, na której umiejętnie rozkłada się dostępne karty.

Tom Clancy's EndWar to strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez Ubisoft Entertainment i jak wiele produktów tej firmy promowana nazwiskiem Toma Clancy'ego. Pieczę nad niniejszą pozycją przez cały okres developingu trzymał Michael de Plater, odpowiedzialny chociażby za serię gier Total War. Fabuła przenosi nas do roku 2020 i wrzuca w sam środek konfliktu, w którym uczestniczą trzy siły: Stany Zjednoczone, Europa oraz Rosja. Oficjalną przyczyną wojny jest atak terrorystyczny na amerykańską stację kosmiczną o nazwie Freedom Star, lecz w rzeczywistości chodzi o zaburzenie równowagi sił pomiędzy Wschodem i Zachodem, związane z dużymi postępami USA w rozwoju broni antyrakietowej, która zmniejsza skuteczność głowic nuklearnych. Nie bez znaczenia są także wzajemne niesnaski, dotyczące rywalizacji Ameryki i Europy w militaryzacji przestrzeni kosmicznej, czy fakt, że większość kluczowych naturalnych surowców (np. ropa) znajduje się w rękach Rosji. Przystępując do rozgrywki należy wybrać jedną ze wspomnianych stron globalnego konfliktu. Zabawa podzielona została na dwa główne etapy. Musimy zatem operować na mapie taktycznej, przedstawiającej ogólny układ sił na globie ziemskim, niczym w grze planszowej o nazwie Ryzyko. W tej fazie dokonujemy przemieszczania wojsk, obserwujemy przebieg frontów etc. Z kolei drugi etap rozgrywki poświęcony jest bezpośredniemu dowodzeniu w bitwie. Pod naszą komendę trafiają żołnierze piechoty, czołgi, helikoptery, czy artyleria. Ważną rolę odgrywają też przekaźniki satelitarne, które dają szereg możliwości stronie, która je kontroluje, wobec czego są często obiektami, o które toczy się walka. Do starć pomiędzy wojskami dochodzi zarówno w szczerym polu, jak i na terenach zurbanizowanych (np. w Paryżu, zawierającym charakterystyczne budowle pokroju Wieży Eiffla), więc należy stosować zróżnicowaną strategię. Wprawdzie toczenie bojów ze Sztuczną Inteligencją jest dość ciekawe, ale prawdziwe wyzwanie stanowi zabawa multiplayerowa. Ogromna kampania toczy się bez przerwy i w każdej chwili można wesprzeć jedną z walczących frakcji, wnosząc wkład w jej sukcesy bądź porażki militarne. Warto zauważyć, iż developerzy pozwolili graczom na kontrolowanie wojsk poprzez wydawanie komend głosowych. System ten oparty jest o zbiór krótkich i przez to łatwych do zapamiętania poleceń.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Turowa gra strategiczna, w której obejmujemy kontrolę nad mechem. Do dyspozycji mamy dwie strony konfliktu i cztery kampanie przeznaczone dla jednego gracza. Mytran Wars jest turową grą strategiczną, która w przeciwieństwie do większości produkcji węgierskiego studia Stormregion trafiła wyłącznie na przenośną konsolę Sony, a nie pecety. Warto wspomnieć, że twórcy ci znani są szerszej publiczności głównie z serii wojennych RTSów Codename: Panzers oraz Rush for Berlin. Akcja Mytran Wars przenosi nas do XXIII wieku, kiedy to ludzkość praktycznie całkowicie wyeksploatowała już wszystkie bogactwa naturalne swojej macierzystej planety. Największe światowe konglomeraty postanowiły zapobiec zbliżającej się katastrofie i poszukać nadających się do wykorzystania surowców poza Ziemią. W końcu udało się odnaleźć planetę wręcz idealnie nadająca się do tego celu, a jedyną przeszkodę przed rozpoczęciem wydobycia stanowili jej mieszkańcy, którym najwyraźniej przybycie ludzi nie przypadło do gustu. W takiej sytuacji wojna była nieunikniona. Musimy poprowadzić, więc do boju jednego z mechów, czyli olbrzymich robotów bojowych wybranej armii i chociaż w Mytran Wars dostępne są tylko dwie nacje twórcy zadbali o to, aby znacznie się od siebie różniły i zabawa nie była monotonna. Oprócz toczenia kolejnych, zrealizowanych w sposób turowy potyczek musimy zadbać także o ulepszanie swojej maszyny i wzbogacanie jej o nowe właściwości - w sumie czeka na nas ponad dwieście pięćdziesiąt przedmiotów podzielonych na sześć różnych drzewek technologicznych. Twórcy przygotowali cztery kampanie przeznaczone dla jednego gracza, po dwie na każdą ze stron konfliktu, których ukończenie powinno zająć około 30-40 godzin. To jednak nie oznacza wcale końca zabawy - możemy również zmierzyć się z mechami kierowanymi przez innych graczy w kilku różnych trybach multiplayer. Oprawa graficzna Myrtan Wars wykonana została w technologii cel-shading przez co jest bardzo kolorowa i komiksowa. Również zapoznające nas z przedstawianą w grze historią cut-scenki zrealizowane zostały w formie komiksowych kadrów.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

W Holy Invasion of Privacy, Badman! wcielamy się w rolę samego boga destrukcji, który musi uratować tytułowego Badmana przed atakującymi jego włości śmiałkami, rycerzami oraz herosami. Osobnik ten co prawda jest wielkim lordem podziemnych lochów, ale tak naprawdę cechuje się bezradnością i tchórzliwością. Mroczny bohater jest też niezwykle zabawny, więc niejednokrotnie komentuje barwnie różne sytuacje oraz poczynania, także wytykając błędy i wpadki gracza. W praktyce uczestnik zabawy steruje małym kilofem (reprezentującym ingerencję złego bóstwa) i musi odpowiednio rozbudowywać podziemia, zastawiać brutalne pułapki oraz przede wszystkim kopać. Poszerzając własne włości produkujemy bowiem nowych wojowników, czyli rozmaite pomioty ciemności oraz demony. Wszystkie bestie są elementami większego ekosystemu. Poszczególne z nich zjadają się więc nawzajem i reprodukują, tworząc w ten sposób potężniejszych przedstawicieli oraz nowe gatunki. Naszym zadaniem, oprócz odparcia ataku herosów, jest pilnowanie, aby w szeregach podziemnego wojska panowała równowaga – w innym przypadku możemy stracić sporą część armii. Całość stawia na humor oraz prostotę zarówno sterowania, jak i samej rozgrywki. Dzięki tym cechom gra oferuje wiele godzin dobrej zabawy. Dzieło zostało stworzone przy wykorzystaniu grafiki nawiązującej do starszych produkcji elektronicznych. Oprawa wizualne jest więc dość archaiczne, ale może się podobać.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

The Sims 2 na konsolę PSP jest jak dotąd chyba najciekawszym projektem twórców serii. Grę zalicza się raczej do przygodowych, w przeciwieństwie do jej pozostałych, strategiczno-symulacyjnych odsłon. Wykreowana przez Ciebie postać będzie brała udział w niesamowitych przygodach, dzięki czemu nie będziesz mógł oderwać się od zabawy. Kontynuacja najlepiej sprzedającej się gry wszechczasów, tym razem w kieszonkowym wydaniu. Seria The Sims początkowo była projektowana wyłącznie z myślą o posiadaczach komputerów osobistych, dopiero po pewnym czasie zdecydowano się na wydanie licznych konwersji na najpopularniejsze typy konsol. Wersja przeznaczona na przenośnego handhelda firmy Sony wprowadza wiele nowych elementów do rozgrywki. Podstawowy punkt programu, czyli obserwację i kontrolę życia Simów, pozostawiono jednak bez poważniejszych zmian.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Pierwsza część nowej serii gier strategiczno-taktycznych przeznaczonych na konsole przenośne. Legends of War: Patton's Campaign pozwala na wcielenie się w rolę generała Pattona i poprowadzenie jego dzielnych amerykańskich żołnierzy przeciwko siłom nazistów. Gracz będzie miał możliwość zmiany kart historii, a tym samym wpłynie na przebieg II wojny światowej. Tytuł charakteryzuje się dwoma odmiennymi trybami gry. Z jednej strony Legends of War jest bowiem strategią pozwalającą na stworzenie armii z własnoręcznie wyselekcjonowanych jednostek. Z drugiej zaś - opartą o system turowy grą taktyczną, w której celem jest pokonanie przeciwnika w jak najmniejszej liczbie tur przy minimalnej liczbie ofiar po własnej stronie. Każdy z żołnierzy oddanych pod dowództwo Pattona może rozwijać swoje zdolności oraz obsługiwać wiele różnych rodzajów broni. Autorzy nie zapomnieli o snajperach, czy żołnierzach elitarnych. Ponadto – za pomocą specjalnych, znalezionych na polu boju przedmiotów, gracz może w każdej chwili zwiększyć atrybuty swoich podopiecznych. W grze zawarto w sumie 53 różne typy jednostek, wliczając w to piechotę, pojazdy pancerne oraz samoloty. Główny tryb fabularny składa się z 35 misji, z których każda charakteryzuje się odmiennymi zadaniami (między innymi atak, obrona, sabotaż, czy przygotowanie zasadzki). Gra została dostosowana specjalnie do konsoli PSP. Szczegółowa grafika przedstawia w sumie 21 różnych map rozgrywających się w trzech odmiennych sceneriach. Nie zapomniano również o różnych porach roku urozmaicających oprawę wizualną.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

The History Channel: Great Battles of Rome to kolejna odsłona znanej serii gier strategicznych, powstała we współpracy firmy Black Bean oraz popularnego historycznego kanału telewizyjnego. Tym razem użytkownik otrzymuje niepowtarzalną okazję wnikliwego prześledzenia przebiegu największych wojen Imperium Rzymskiego z okresu od IV do I w. p.n.e. Zaimplementowano ponad sto bitew, wliczając w to liczne konflikty zbrojne z Kartaginą i plemieniem Samnitów bądź podbój Brytanii dokonany przez Juliusza Cezara. Gracz dowodzi potężną armią, składającą się m.in. z łuczników, jazdy, legionistów, a nawet specjalnie wyszkolonych słoni. Postarano się o wysoki stopień realizmu, zapewniony dokładnym odwzorowaniem strojów i uzbrojenia żołnierzy oraz lokalizacją konkretnych starć. Rekonstrukcje spotkań odbywają się w wielu zróżnicowanych środowiskach, jak chociażby na pustyni czy w lesie. Użytkownik dostaje sposobność podejmowania własnych decyzji taktycznych, wpływając tym samym na kształt określonego starcia. Może on także pozostawić strategię w rękach Sztucznej Inteligencji, skupiając się wyłącznie na akcji. Dla ułatwienia zadania przed każdym kolejnym scenariuszem wyświetlany jest materiał filmowy z kanału The History Channel, pokrótce prezentujący graczowi przebieg danej bitwy oraz zaznajamiający go z manewrami, wykonanymi przez jego armię. Ogromny atut niniejszej pozycji stanowią stojące na wysokim poziomie efekty wizualne i dźwiękowe. Odgłosy bitwy, umierający żołnierze i pozostałe na polu walki zgliszcza znacząco podkreślają dramatyzm sytuacji i brutalność wydarzeń, dziejących się dookoła. Ponadto całemu przedsięwzięciu towarzyszy kapryśnie zmieniająca się pogoda (np. nieprzewidziane opady śniegu bądź nieznośne upały) oraz następujące po sobie pory doby.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Sam Badman to bardzo niezaradna i tchórzliwa postać, lecz nie da się ukryć jego komizmu, jaki wprowadza podczas gry przez zabawne komentarze, wyśmiewając nasze wpadki czy błędy. Co może wydawać się mało ekscytujące w grze jesteśmy kilofem - należy nim kopać, rozbudowując podziemia i zastawiając kolejne pułapki. W miarę powiększenia naszych włości wzrasta również liczba wojowników, którzy tak naprawdę stanowią część ekosystemu. Stwory żywią się innymi, przez co rosną i reprodukują się, tworząc tym samym nowe potężniejsze gatunki. Naszym zadaniem jest odparcia ataku, oraz utrzymanie równowagi w szeregach podziemnej armii, co aby nie stracić sporej jej części. Gra jest całkiem prosta, stawia na humor, ale ma mnóstwo głębi. Wizualnie oferuje styl retro, który idealnie wpasował się w tematykę gry. Dzięki tym walorom możecie być pewni, że gra dostarczy Wam wielu godzin dobrej zabawy.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności