Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

[PSP] BlazBlue Continuum Shift II (M33-FIX).cso

gienekk1999 / PSP® / GRY PSP ® / Bijatyki / [PSP] BlazBlue Continuum Shift II (M33-FIX).cso
Download: [PSP] BlazBlue Continuum Shift II (M33-FIX).cso

595,51 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Kontynuacja serii dwuwymiarowych bijatyk autorstwa studia Arc System Works. BlazBlue: Continuum Shift II to przeznaczona dla użytkowników konsol przenośnych PlayStation Portable i Nintendo 3DS adaptacja tytułu znanego bywalcom salonów z automatami do gier.

Seria BlazBlue korzeniami sięga automatów Type X produkowanych przez firmę Taito. W 2009 roku jej twórcy z firmy Arc System Works pokusili się o przygotowanie konwersji gry BlazeBlue: Calamity Trigger z przeznaczeniem dla użytkowników konsol Xbox 360, PlayStation 3 i PlayStation Portable oraz komputerów PC. Okazała się ona na tyle dobra, że deweloperzy zdecydowali się dokonać kolejnych adaptacji. Efektem tego jest przeznaczony na konsole przenośne port BlazBlue: Continuum Shift II.

Gra, która na automatach zadebiutowała w grudniu 2010 roku, nie jest pełnoprawnym sequelem serii, a jedynie nieco zmodyfikowaną i rozszerzoną wersją BlazBlue: Continuum Shift. Gracze mają okazję wcielić się w 18 postaci (w tym także dostępne wcześniej jako DLC: Makoto Nanaya, Valkenhayn R. Hellsing i Platinum the Trinity) i toczyć emocjonujące pojedynki w klasyczny dla bijatyk 2D stylu z mnóstwem specjalnych ataków i combosów.

W BlazBlue: Continuum Shift II przewidziano takie tryby rozgrywki jak: arcade, versus, story (zawiera kilka nowych wątków), tutorial, score attack, training, challenge, legion i abyss. Dostępna jest również opcja zabawy wieloosobowej za pośrednictwem sieci WiFi. W starciach multiplayer może brać udział od 2 do 4 graczy podzielonych na dwa zespoły.

Gra korzystnie wyróżnia się pod względem oprawy-audiowizualnej. Utrzymana w stylistyce anime grafika nie jest co prawda tak szczegółowa jak w pierwowzorze z platform stacjonarnych, ale wynika to z ograniczonych możliwości technicznych kieszonkowych konsol. Twórcy BlazBlue: Continuum Shift II zadbali zwłaszcza o efektowne animacje ruchu postaci oraz bardzo widowiskowe ataki.



WIĘCEJ INFO NA STRONIE:
LINK


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Bijatyki, inaczej mordobicia (z ang. beat'em up - "pobij ich wszystkich") – popularna nazwa gatunku gier komputerowych kładącego nacisk na walkę jeden na jednego pomiędzy dwoma graczami lub graczem i sterowanym przez komputer przeciwnikiem lub przeciwnikami. Gry z tego gatunku pozwalają oglądać sztuki walki bez oręża, niektóre pozwalają na używanie broni białej (miecze, noże, itp.), a jeszcze inne pozwalają na wyzwolenie wewnętrznej energii qi i atakowanie nią przeciwnika (słynne fireballe).
obrazek

Ten gatunek powstał w środku lat osiemdziesiątych i stał się fenomenem wraz z wydaniem gry Street Fighter II; ów gatunek popularny jest wśród graczy oraz King of Fighters. Prócz bijatyk dwuwymiarowych są także bijatyki trójwymiarowe, pierwszą z nich był Virtua Fighter.

W RAZIE PRZYCINANIA SIĘ JAKIEJKOLWIEK GRY WYSTARCZY PRZEKONWERTOWAĆ JĄ DO FORMATU ISO TYM PROGRAMEM: LINK


Inne pliki do pobrania z tego chomika
The Warriors jest kolejnym elektroniczno-rozrywkowym dziełem projektantów, którzy stworzyli m.in. Manhunt i popularną serię Grand Theft Auto. Omawiany produkt powstał na kanwie słynnego filmu, znanego w Polsce pod tytułem Wojownicy i nakręconego przez Waltera Hilla pod koniec lat siedemdziesiątych XX wieku. Kinematograficzne nawiązania są widoczne szczególnie w przypadku wirtualnych scenek przerywnikowych, znakomicie odtwarzających wybrane ujęcia z filmowego pierwowzoru. Trafiamy więc do Nowego Jorku z drugiej połowy dwudziestego stulecia, gdzie kwitnie bezprawie. Rozmaite gangi, w łącznej sile około sześćdziesięciu tysięcy ludzi, bezwzględnie rywalizują o zachowanie w metropolii stref wpływów, posługując się w tym procederze przeróżnymi barbarzyńskimi metodami. Wykorzystywana jest broń palna i inne narzędzia zaczepne (np. butelki z benzyną i kije baseballowe), chociaż najbardziej liczą się twarde pięści i mocne nogi, gdyż przesycona brutalnością walka w zwarciu stanowi kluczowy element zabawy. Pozytywnie na atrakcyjność rozgrywki wpływa mnóstwo dostępnych ciosów (m.in. rozbijanie głów wrogów o asfalt), jak również realistyczna animacja postaci i sugestywny dźwięk (chrzęst łamanych kości itp.). Developerzy zaprezentowali nam szereg rozmaitych nowojorskich dzielnic (zaimplementowano np. stacje metra, brudne zaułki, a nawet nieco zdewastowane wesołe miasteczko), ukazanych w wyjątkowo mroczny sposób – nie tylko dlatego, że akcja toczy się po zmierzchu. Na ulicach nie spotykamy zatem zbyt dużej ilości zwykłych przechodniów, ale całkiem sporo gangsterów, narkomanów, prostytutek etc. W swoistym miejskim bagnie znajdują się także policjanci, których stosunkowo niewielka liczba (jeden do pięciu na korzyść przestępców) skutecznie ogranicza ich możliwości strzeżenia prawa i porządku.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Guilty Gear XX Accent Core Plus to rozszerzona wersja ostatniej edycji słynnych dwuwymiarowych bijatyk, które swój największy sukces odniosły w Kraju Kwitnącej Wiśni. Wersje na każdą platformę (PS2, WII) zostały usprawnione w stosunku do swych poprzedniczek. Mało tego, developer zdecydował się także przygotować wersję dla przenośnego PlayStation Portable. Do dyspozycji dostajemy sporo trybów rozgrywki. Możemy walczyć zarówno z drugą osobą, jak i zmierzyć się w wielu opcjach z konsolowym przeciwnikiem. Jest między innymi standardowy tryb Arcade, w którym stajemy do serii pojedynków z kolejnymi postaciami, by na końcu walczyć z bossem. Oprócz tego do dyspozycji mamy między innymi tryb VS CPU, gdzie możemy ułożyć sobie walkę wedle własnych upodobań (wybieramy postać sterowaną przez konsolę i reguły walki) oraz dwa tryby wytrzymałościowe: M.O.M oraz Survival. Ten pierwszy polega na tym, by zbierać specjalne medale, które wypadają z oponenta, gdy zadajemy mu ciosy. Drugi z kolei stawia przed nami nieskończoną liczbę przeciwników – my musimy pokonać ich jak największą ilość na jednym pasku energii (oczywiście im dalej, tym wyższy poziom trudności). Dostępny jest również stosowny tryb treningowy, w którym możemy poćwiczyć konkretne ciosy. Guilty Gear XX Accent Core Plus to przede wszystkim powrót dwóch grywalnych postaci - Kliffa Undersna oraz Justice. Była to decyzja fanów oburzonych brakiem tychże bohaterów w poprzedniej edycji programu. Wszyscy zawodnicy, których jest około dwudziestu pięciu, posiadają swą odmienną historię. Tutaj każda z nich została poszerzona o nowe, dotąd nieznane nam wątki. Powrócił także Survival Mode oraz Versus Mode. Ten ostatni pozwala na stworzenie trzyosobowego teamu, który stanie się ostatecznym "Guilty Gear".

WWE SmackDown vs. Raw 2011 to kolejna odsłona ukazującej się od lat serii gier traktującej o wrestlingu. Ten sport walki najbardziej popularny jest w Stanach Zjednoczonych i Japonii, a największe znaczenie odgrywa w nim tak naprawdę odegranie jak najbardziej efektownego show na ringu, a rywalizacja sportowa schodzi na drugi plan. Wielką zaletą tej marki dla fanów wrestlingu jest pełna licencja, dzięki czemu wcielić możemy się w rzeczywistych wrestlerów znanych z prawdziwych walk. Wśród nich znajdują się takie sławy jak Randy Orton, Chris Jericho, The Miz czy The Undertaker. Nie wszystkie postacie dostępne są od samego początku – część trzeba odkryć w miarę postępów w grze. Autorzy dużo uwagi poświęcili właściwemu odwzorowaniu wyglądu poszczególnych zawodników i charakterystycznych dla nich ruchów, dzięki czemu można z łatwością rozpoznać największe ikony tego sportu. W kontekście zmian względem poprzedniej części warto wspomnieć o nowym silniku odpowiedzialnym za fizykę. Ma on jeszcze większe znaczenie niż dotychczas, a także poprawił sposób, w jaki zawodnicy wchodzą w interakcje z różnymi przedmiotami, z których można skorzystać w trakcie walki. Jak wiadomo, wrestlerom nie jest obce używanie w pojedynku krzeseł, stołów czy drabin i właśnie korzystanie z nich jest w tej odsłonie jeszcze bardziej dopracowane. Każdego z przedmiotów można używać na różne sposoby. Na przykład stoły łamią się w zależności od miejsca, w którym wykonywane jest uderzenie. Możliwe jest umieszczenie drabiny niemal w dowolnym miejscu na arenie – choćby na linach, jeśli wymaga tego sytuacja. Fizyka krzeseł też została dopracowana na tyle, że wreszcie możliwe jest rzucanie nimi w opponenta z zachowaniem odpowiednich animacji dla takiej sytuacji. Tradycyjnie ważnym punktem programu jest rozbudowany tryb kariery, w którym wspinamy się coraz wyżej po jej szczeblach, pokonując kolejnych uznanych przeciwników. Dla miłośników wspólnych posiedzeń przed konsolą przygotowano lokalny multiplayer oraz możliwość rozgrywania walk przez Internet.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Gra, w której uczestniczymy w walkach w formule MMA (Mixed Martial Arts). UFC Undisputed 2010 to kolejna produkcja studia Yuke’s na licencji UFC - amerykańskiej organizacji mieszanych sztuk walk (MMA). Gra jest kontynuacją świetnie przyjętej UFC Undisputed 2009, wydanej w połowie 2009 roku. W UFC Undisputed 2010 bierzemy udział w walkach toczonych na zamkniętym ringu (tzw. oktagonie). Naprzeciw siebie staje w nich dwóch zawodników mających za zadanie pokonać oponenta przy użyciu dowolnych technik. Pojedynki, z uwagi na spory wybór stylów walki, są dynamiczne i rozbudowane – starcia toczą się na różnych płaszczyznach - zarówno w stójce, klinczu, a także w parterze. Twórcy ze studia Yuke’s wprowadzili w UFC Undisputed 2010 kilka istotnych zmian, nieznacznie przyspieszających rozgrywkę. Gra posiada również bardziej dopracowaną oprawę graficzną i dokładniejsze animacje ruchów postaci.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Fate/Unlimited Codes to kieszonkowa wersja bijatyki znanej z komputerów osobistych oraz konsol PS2 (visual novel zatytułowana Fate/Stay Night), autorstwa firmy Capcom. Gra dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem sklepu PlayStation Store. Za jej produkcję odpowiedzialny jest japoński deweloper, Eighting, który graczom znany jest z takich produkcji jak Castlevania Judgment czy Bleach: Heat the Soul. Akcja gry przenosi nas do bliżej nieokreślonego japońskiego miasteczka, w którym siedem par mistrzów i ich uczniów toczy bój o zdobycie Świętego Graala dającego ogromną moc swojemu posiadaczowi. Rozgrywka jest bardzo dynamiczna i oferuje spory wachlarz ruchów i ataków, jakie wykonywać mogą postacie widziane na ekranie. Oczywiście oprócz podstawowych wersji, przygotowano także widowiskowe, specjalne odmiany wspomnianych ataków. Twórcy gry oddali w nasze ręce również szereg dodatków do odblokowania, m.in. różne ubiory dla walczących, ponad 250 misji oraz mini-gry. Fate/Unlimited Codes wspiera połączenia bezprzewodowe, tak więc gdy znudzi nam się samotna rozgrywka, możemy do zabawy zaprosić drugiego gracza.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

The King of Fighters Collection: The Orochi Saga to kompilacja pięciu gier wyprodukowanych przez firmę SNK. Mowa tu kolejnych odsłonach serii The King of Fighters, wydanych w 1994, 1995, 1996, 1997 i 1998 roku. Cechą wspólną wszystkich tych gier jest to, iż są bardzo wymagającymi dwuwymiarowymi bijatykami. Seria The King of Fighters najlepiej powinna być znana posiadaczom konsol PS2. Właściciele PSP i Wii w przeszłości otrzymali bowiem zaledwie po jednym tytule z tego cyklu. W przypadku PSP była to gra King of Fighters: Maximum Impact. Użytkownicy Wii mogli zaś za pośrednictwem usługi Virtual Consol nabyć The King of Fighters '94. Zawarte w opisywanym zestawie gry przeniesione zostały praktycznie w niezmienionej postaci w stosunku do swoich oryginałów. Miłośników serii powinno także zainteresować to, iż trzy spośród pięciu produktów składają się na tytułową sagę Orochi. Opowiadają one o pojawieniu się nieznanej dotąd demonicznej siły, pragnącej zemsty na osobach odpowiedzialnych za jej uwięzienie. Niewątpliwym atutem tej kompilacji jest również dodanie wielu bonusowych materiałów, między innymi artworków. Bonusy te są sukcesywnie odblokowywane. Wszystkie bijatyki wchodzące w skład opisywanej składanki stawiają na opanowanie do perfekcji ataków wybranych przez siebie postaci wojowników. Z myślą o początkujących fanach sagi przygotowano jednak między innymi tryb treningowy, a także listę opisującą zarówno podstawowe, jak i bardziej złożone ciosy. Oprawa wizualna gier wchodzących w skład zestawu The King of Fighters Collection jest bardzo uproszczona. Wygląd biorących udział w pojedynkach wojowników oparty jest na sprite’ach, a tła obejmują jedynie kilka podstawowych animacji. Wszystkich pięć tytułów cechuje się za to dynamicznym przebiegiem rozgrywki, wymagającym podejmowania szybkich działań w oparciu o poczynania przeciwnika.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Kontynuacja zwariowanej gry, w której dzięki kamerce podpiętej do PSP szukasz potworów w swoim otoczeniu (np. domu), następnie je trenujesz i wystawiasz na pojedynki. Tym razem polować można w trybie kooperacji. Wróć do świata Invizimali - ukrytych stworów, które dostrzec może tylko Twoje PSP. - Zawiera ponad 100 nowych Invizimali do złowienia za pomocą kamery PSP. Teraz możesz modyfikować swoje Invizimale, zmieniając ich imiona, kolor i wybierając dla nich sposoby ataku z jeszcze dłuższej listy ciosów. - Weź udział w kampanii, która zabierze Cię w podróż dookoła świata z zupełnie nowymi ciosami i atakami. - Zupełnie nowy tryb kooperacji, pozwalający łowić potwory dwóm graczom naraz.

WYMAGANE ABY ZAGRAĆ NALEŻY MIEĆ PUŁAPKĘ NA INVIZIMALE. OTO ONA. (W sumie to są dwa duże białe kwadraty i jden mały czarny. Wielkość całości nie gra większej roli. Tak więc albo drukarka albo nożyczki i marker w ruch)

TNA iMPACT! Cross the Line to sequel wydanej w 2007 roku przez Midway gry o podobnym tytule. Po upadku tej firmy w 2008 roku, prawa do marki przejęło SouthPeak Interactive, tworząc kolejną sportową grę podejmującą tematykę wrestlingu. Tytułowa TNA to jedna z kilku najpopularniejszych w Stanach Zjednoczonych federacji zawodowego wrestlingu. To co wyróżnia ją na tle konkurencji, to przede wszystkim prowadzenie walk w studio telewizyjnym przy obecności niewielkiej widowni oraz wprowadzenie sześciokątnego ringu, niespotykanego w walkach innych federacji. Walki TNA toczą się zarówno wewnątrz, jak i poza wspomnianym ringiem, a zawodnicy często wykorzystują w starciu dostępne wokół przedmioty, jak na przykład krzesła. W TNA iMPACT! Cross the Line wcielamy się w najbardziej znanych zawodników tej federacji: Ravena, Rhino, Christophera Danielsa, Samoa Joe, czy AJ Stylesa, tocząc zarówno pojedynki jeden na jeden, jak i biorąc udział w większych potyczkach. Gra oferuje również tryb dla wielu graczy, wykorzystując sieciowe możliwości przenośnych konsol.

Wśród tytułów towarzyszących premierze kieszonkowej konsolki PSP nie mogło zabraknąć klasycznej, szybkiej bijatyki 2D, z dużą ilością zróżnicowanych postaci i najlepiej jeszcze wyprodukowanej i wydanej przez mistrza gatunku, firmę Capcom. Właśnie taką grą jest Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower, adaptacja znanej z automatów i konsoli Dreamcast serii Darkstalkers. Świat gry jest dosyć oryginalny – tym razem, zamiast mocno wyeksploatowanych i ogranych wzorców pokroju japońskich karateków, pijanych mistrzów i seksownych kobiet-ninja, ścierają się ze sobą różnego rodzaju wampiry, sukuby, duchy i inne potworności. Sama fabuła programu prezentuje się jednak standardowo: zły pan, o imieniu Jedah, zebrał i uwięził osiemnastu wojowników z różnych, piekielnych światów, zaś my wcielamy się w jednego z nich. Istnieje tylko jedna droga, aby ocalić naszą dusze i nie dopuścić do zniszczenia demonicznego świata, z którego pochodzimy – pokonać wszystkich potwornych konkurentów, a na koniec bezlitośnie rozprawić się ze zbójem Jedahem. Każdy z dostępnych quasi-demonów posiada unikatowy, charakterystyczny dla siebie zestaw czarów, zdolności, mocnych i słabych stron, co przy szerokim asortymencie gwarantuje fanom mordobić dobrą zabawę na długi czas. Na spragnionego krwi gracza czeka aż pięć różnych trybów gry. Arcade Mode - potyczki jeden-na-jednego, zwieńczone bojem ostatecznym z głównym prowokatorem tego całego harmidru. Training Mode - umożliwia opanowanie sztuk walki ulubionego fightera do perfekcji. Network Mode - prezentuje się arcyciekawie. Korzystając z możliwości „sieciowych” PSP, aż do czterech graczy może wziąć się za bary w trzech, dodatkowych trybach gry: Versus - standardowy pojedynek między dwoma graczami, Limit Battle podobny do Versus, tyle, że gracze do każdej walki przystępują z różnego rodzaju ograniczeniami, np. jeden z graczy przez całą walkę nie może korzystać z pięści itp. League - do czterech graczy rywalizuje w mini-turnieju, walcząc między sobą o jak najwyższą pozycję. Tower Mode - w założeniach przypominający, znany z innych gier, Survival – wybieramy drużynę trzech „zawodników”, która ma za zadanie przewiercić się przez kolejne watahy wrogów i przedostać się na sam szczyt wieży. W zależności od osiągnięć zespołu, zasady i warunki kolejnych starć mogą ulec zmianie, nadając rozgrywce wrażenie nieliniowości. Nasze postępy w trybach Arcade i Tower są sowicie nagradzane systematycznym „odkrywaniem” się kolejnych bonusów w Chronicie Mode. Dla amatorów i nowicjuszy bijatyk przygotowano dodatkową opcję sterowania „Easy” – pozwala ona na znaczne łatwiejsze wyprowadzanie ciosów specjalnych. Maniaków szybkości z pewnością ucieszy możliwość zwiększenia tempa prowadzonych walk, poprzez aktywację trybu „TURBO”. Istnieje także możliwość zmiany rozdzielczości wyświetlanej grafiki (2 tryby – normalny i panoramiczny).

Fullmetal Alchemist Brotherhood jest pierwszą grą z serii, która zagościła na konsolę PSP i jest grą akcji z elementami walki. Samo anime toczy się w alternatywnym świecie podobnym do naszego. Głównymi bohaterami są bracia Edward Elric i Alphonse Elric. W tytule nie zabrakło sporej dawki alchemii. Każda z dostępnych 15 postaci posiada po kilka ruchów oraz specjalne ataki. Na przykład Edward, może obronić się stawiając zasłonę z piasku lub narysować okrąg i puścić niszczycielską falę w kierunku przeciwnika. Atakiem specjalnym w jego przypadku są cztery ogromne ziemne łapy miażdżące wroga. Do tego oczywiście docodzą standardowe ruchy jak kopanie, gryzienie itp. Jakkolwiek w samym tytule nie będziemy zmuszeni do tułaczki tylko z Alphonse - naszym młodszym bratem. W grze jest możliwość wyboru kompana np. pułkownika Roy Mustang lub Ishavarczykiem Scar. W miarę postępu w grze i zbierania doświadczenia oraz punktów na wykupienie mocniejszych skilli odkrywamy także dodatkowe stroje bohaterów oraz ich alternatywne okrzyki podczas walki.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności