Quake.4.PL-ADVANCE.iso
-
Arcania Gothic 4 + Upadek Setarrif PL -
Counter Strike -
Counter Strike - Source PL -
Diablo II + Lord of Destruction PL (2000) -
EaseUS Data Recovery Wizard 15.1.0.0 WinPE -
FIFA 12 PL (2011) -
FIFA 2019(1) -
Gothic -
Gothic 1 -
gothic 1 mody -
Gothic III -
Gothic Remake -
Gothicowo -
GTA San Andreas(1) -
Heroes 4 Gold Edition PL -
Heroes III HD Edition -
Med=al of Honor Pacific Assa=ult -
Med=al of Honor Żelazna Pię=ść -
Med=al of Honor(2010) -
Met=al Gear Ris=ing - Reven=geance -
Mor=tal Kom=bat Go=ld (Emulator Sega) -
Ne=ed for Spe=ed Car=bon -
Ne=ed For Spe=ed Shi=ft -
Ne=ed for Spe=ed Under=ground -
Ne=ed for Spe=ed™ Pro=Str=eet -
Ne=ed for Spe=ed™ Un=der=cov=er -
Need for Speed Hot Pursuit 2 -
Need for Speed Most Wanted (Czarna Edycja) -
Need for Speed Porsche 2000 -
Need for Speed Shift 2 Unleashed -
Need For Speed Underground 2 -
Overlord II -
Painkiller Resurrection -
Patche -
Prince Of Persia Zapomniane Piaski PL -
Pro Evolution Soccer 2013 -
Pro Evolution Soccer 2014 -
Pro Evolution Soccer 2017 -
Programy Edukacyjne (spakowane) -
Rome Total War No-CDFixed Image -
Rome Total War Antologia -
Rome Total War v1.1 No-CDFixed EXE -
Rome Total War v1.5 No-CDFixed EXE -
Rome.Total.War.PL -
Sil=ent Hi=ll 1 -
Sp=ec Ops The Li=ne -
Spider-Man-Shattered Dimensions -
Wiedźmin -
Wiedźmin Dzi=ki Go=n -
Wiedźmin II Zabój=cy Kró=lów
Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software.
Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.
Podobnie jak to miało miejsce w części drugiej, także teraz rozgrywka koncentruje się na trybie dla jednego gracza. Matthew Kane – bo tak nazywa się komandos, w którego rolę się wcielimy – będzie musiał polegać nie tylko na swoich umiejętnościach w operowaniu bronią, ale również zdać się na pomóc kolegów, którzy wezmą aktywny udział w kampanii przeciwko Stroggom. Mimo ogromnego ładunku akcji, rozgrywającej się zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w klaustrofobicznych korytarzach instalacji obcych, w Quake IV pojawią się również proste zadania, polegające np. na przeniesieniu przedmiotu z jednego miejsca do drugiego, itp. – zupełnie jak w starszym o osiem lat bracie.
W grze pojawił się silny wątek eksperymentów medycznych przeprowadzanych przez Stroggów na ludziach (część z nich mogliśmy oglądać już w Quake II). Podczas zmagań, schwytany Kane sam staje się ofiarą dyskusyjnych moralnie zabiegów, dzięki czemu uzyskuje specjalne implanty, pozwalające mu siać jeszcze większe zniszczenie. W kwestii tradycyjnych broni nie dokonano drastycznych zmian. Wróciły stare i dobre środki zagłady, np. Nailgun, Hyper Blaster, Railgun, Shotgun, a także Lightning Gun, czyli destrukcyjny miotacz energii, który pojawił się w pierwszej odsłonie programu. Jakby tego wszystkiego było mało, w Quake IV siądziemy za kierownicą kilku pojazdów. Szybka jazda połączona z eksterminacją potworów, jest jednym z najjaśniejszych punktów zmagań.
Również wizerunki przeciwników to powrót do korzeni. Powrócą doskonale znani wrogowie: Berzerkerzy, Gunnerzy i Grunty. W trakcie zmagań zobaczymy również upiorne postacie odpowiedzialne za eksperymenty medyczne, potężnych bossów i samego Makrona – ogromnego robota, pokrytego żywą tkanką.
Program korzysta z dobrodziejstw najnowocześniejszego obecnie silnika, stworzonego przez id Software dla potrzeb Doom 3. Doskonała gra świateł i cieni doskonale komponuje się z ogromnymi budowlami wzniesionymi przez Stroggów. Autorzy postarali się, aby obok klaustrofobicznych lokacji spowitych mrokiem, znalazło się dużo otwartych przestrzeni, powalających rozmachem oglądanych konstrukcji. O zgodność z duchem Quake II postarano się również w inny sposób. W grze ujrzymy mnóstwo symboli i flag z drugiej części gry, a także specyficzny styl budownictwa, który charakteryzował Stroggów.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 2.8 GB HDD, Windows 2000/XP