-
3728 -
6749 -
2447 -
304
38830 plików
18220,54 GB
Autodesk® 3ds Max Design 2012 dostarcza nowe kreatywne narzędzia, usprawnia interaktywny system pracy oraz dzięki przyspieszonemu rdzeniowi graficznemu zwiększa ogólną produktywność.
Nowy pakiet 3ds Max Design 2012 umożliwia wydajne oraz zintegrowane modelowanie, animację, renderowanie, a także compositing 3D dzięki czemu twórcy i projektanci mogą szybciej przygotować materiał do produkcji. Dzięki rozbudownym narzędziom jest idealnym narzędziem dla osób wykonujących wizualizacje, projektantów oraz
XBR - Następny krok
3ds Max Design 2012 jest kolejnym krokiem w projekcie Excalibur (XBR), który ma na celu rewitalizacje rdzenia programu. Zastosowane usprawnienia mają na celu dramatycznie poprawić ogólną wydajność oraz wizualną jakość, dzięki nowemu systemowi rzutni (viewport) Nitrous wykorzystującymi GPU oraz wielordzeniowe stacje robocze, zapewniając płynniejszą pracę. Wyświetlanie sceny w jakości renderu umożliwia skupienie się na procesie kreacji oraz osiągnięcia końcowego efektu. W 3ds Max Design 2012 zaprezentowano nowy, zintegrowany system symulacji - MassFX, którego pierwszy moduł: mRigids wykorzystuje wielordzeniowy silnik NVIDIA PhysX bezpośrednio w rzutni (viewport).
Przedefiniowany Rendering
W nowej wersji 3ds Max Design 2012 został zintegrowany nowy system renderingu iray od mental images, który umożliwia osiągnięcie fotograficznej jakości bez martwienia się o ustawienia opcji renderingu - podobnie jak ma to miejsce w aparatach typu 'point-and-shot'. Wraz z nowym wsparciem dla VDM (Vector Displacement Maps) można użyć mental ray lub iray do renderowania złożonych scen z wysokiej jakości detalami.
Lepsze rezultaty, szybciej
Dzięki nowej wersji programu, możliwe jest osiągnięcie wysokiej jakości rezultatów w krótszym czasie. Przykładem mogą być nowa biblioteka 80 procedutalnych tekstur z możliwością dynamicznej animacji przy użyciu parametrów, jak też i nowa metoda mapowania LSC (Least Squares Conformal) do tworzenia map UVW, która zachowuje lokalne kąty między powierzchniami (faces) w celu minimalizowania zniekształceń tekstury. Nowe narzędzia do rzeźbienia i malowania umożliwią szybsze osiągnięcie założonej wizji.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB