Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Tony Hawk's Underground 2 - World Destruction Tour [PL] CD3.iso

gameranking / GRY ROK 2004 / Tony Hawk's Underground 2 - World Destruction Tour [PL] CD3.iso
Download: Tony Hawk's Underground 2 - World Destruction Tour [PL] CD3.iso

663,67 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Kolejna część bardzo popularnej serii symulacji jazdy na deskorolce, sygnowanej nazwiskiem słynnej gwiazdy tego sportu – Tony’ego Hawka. Warto przy okazji zaznaczyć, że pierwsza część Tony Hawk Underground, w odróżnieniu od poprzedniczek: Tony Hawk's Pro Skater 4, 3, 2, nie została wydana na komputerach klasy PC, ku rozgoryczeniu użytkowników tychże maszyn.

W trybie gry „Story Mode” gracz ma okazję stać się członkiem drużyny Tony Hawk, która zmierzy się z zespołem Bama Margera w szeregu turniejów znanych pod nazwą World Destruction Tour. Tym samym producenci ze studia Neversoft wprowadzili do serii unikalną możliwość konfrontacji team vs team. Na samym początku rozgrywki można stworzyć swojego własnego bohatera od podstaw i sterować nim podczas wykonywania przeróżnych karkołomnych ewolucji, a ponadto, co stanowi kolejną nowość, istnieje możliwość natychmiastowego przełączenia się na kontrolę innego skatera. W sumie w THU2 mamy ich aż dwudziestu, w tym samego Bam Margera, Mike’a Vallely oraz Tony’ego Hawka. Zmagania mają miejsce w dużych i znanych miastach położonych na całym świecie, w tym w Hiszpanii, Niemczech czy w Rosji. Prócz trybu „Story Mode”, autorzy umożliwili graczom rozgrywkę w trybie „Classic Mode”, gdzie niczym w Tony Hawk Pro Skater 2 lub 3, możemy po prostu wykonać na czas przeszło 100 misji (m.in.: S-K-A-T-E, Secret Tape, High Score) podzielonych na 15 poziomów.

Autorzy cyklu postarali się o zwiększenie możliwości akrobatycznych skaterów, a co za tym idzie uproszczenie kontroli, dzięki czemu teraz można wykonywać jeszcze bardziej widowiskowe wyczyny, jak choćby skok z drapacza chmur, rzecz jasna z jednoczesnym kręceniem młynków, itp. Sporą nowością w kwestii sterowania jest specjalny tryb „Focus Control”, który działa na zasadzie podobnej do tego znanego z gry Max Payne, tj. „Bullet-Time”. Możemy więc zwolnić upływ czasu i wykonać takie ewolucje o jakich nawet nie marzyliśmy w poprzednich odsłonach Tony’ego Hawka. Grę zaopatrzono również w szereg narzędzi umożliwiających modyfikowanie jej poszczególnych elementów i tworzenie nowych. Mowa tu miedzy innymi możliwości zaprojektowania parku skaterskiego (Create-A-Park), tricku, czy też własnego graffiti i loga „Create-A-Graphic”, które namalujemy na przykład na ścianie budynku bądź jako nalepimy jako naklejkę na szybę.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Niech Was numer przy nazwie nie zmyli, Race Driver 2 to zaraz po TOCA 1, TOCA 2 i TOCA Race Driver (aka: Pro Race Driver, V8 Race Driver oraz DTM Race Driver), czwarta już produkcja z serii znanych gier wyścigowych. Kolejna część gry ze stajni Codemasters - Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator ukazała się w wersji na Xboxa i PeCety. Obie wersje posiadają możliwość prowadzenia pojedynków przez Internet (multiplayer do maksymalnie 12 graczy równocześnie), oraz tryb kariery dla pojedynczego gracza (single player). Warto tu dodać, iż podobnie jak w części poprzedniej w trybie jednoosobowym wpleciono do rozgrywki ciekawy wątek fabularny. Race Driver 2 to ambitny projekt gry o tematyce sportów samochodowych, w którym mamy okazję uczestniczyć w 30 globalnych mistrzostwach (m.in.: GT Sports Car Racing, Street Racing, Rally, DTM, V8 Supercars, Global GT Lights, Rally Cross, Formula Ford, Open Wheel Grand Prix i Classic Car Racing), ścigając się na 56 trasach. W grze mamy dostęp do 35 licencjonowanych aut, najlepszych marek świata, takich jak Aston Martin (V12 Vanquish, DB7 i DB5), Jaguar (XJ220, XKR i E-Type), Ford (Mustang Cobra R, Ford GT, GT90, F150 Lightning Pick-up, Falcon BA), Holden Commodore VY, Mitsubishi 3000 GT, Mitsubishi EVO 7, Subaru Impreza WRX, ABT-Audi TT-R, Opel Astra V8 Coupe i AMG-Mercedes CLK. Oprawa graficzna gry prezentuje się bardzo efektownie. Starannie odtworzono wszystkie samochody jakie spotkamy w czasie rozgrywki, podobnie rzecz ma się z trasami, torami i całym otoczeniem - mało powiedzieć, że postacie kierowców składają się z aż 12 tysięcy polygonów. Pojazdy posiadają unikalny system zniszczeń, bardzo realistycznie symulujący wszelkie awarie spowodowane kolizjami aut – oczywiście wszelkie zniszczenia karoserii czy układu jezdnego są od razu widoczne (wgniecenia, oderwane elementy, telepiące się koła, itp.). W stosunku do TOCA Race Driver poprawiono również „inteligencję” komputerowych przeciwników.
obrazek Kolejna część kultowej serii Thief, zaliczanej do gatunku gier akcji typu „stealth” lub też FPS - first person sneaker. Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i tu gracz staje się średniowiecznym złodziejem Garrettem, prawdziwym mistrzem w swoim fachu, jednakże historia, którą opisuje ten tytuł nie łączy się w sposób bezpośredni z tym, co widzieliśmy w pierwszym i drugim Thiefie. Jest to spowodowane tym, że autorzy, zespół Ion Storm (twórcy m.in. Deus Ex 1 i 2) oraz wydawca Eidos Interactive, chcieli, by Thief III zainteresował i spełnił oczekiwania zarówno starych fanów serii jak nowych graczy, którzy nie mieli styczności z żadną odsłoną tego cyklu. Cała akcja rozgrywa się w obrębie jednego, dużego średniowiecznego miasta, które podobnie jak to miało miejsce w rzeczywistości, podzielone jest pomiędzy biedotę (slumsy) i mieszkańców zamożnych (zamki, wyniosłe katedry, muzea, rezydencje, itp.). Rządzą w nim trzy główne ugrupowania The Order of the Hammer, The Pagans oraz Keepers – z tym ostatnim od dawna związany jest bohater gry. Fabuła rzeczonej produkcji opowiada o wysiłkach Garretta mających na celu powstrzymanie nadchodzącej, dawno przepowiedzianej „ery ciemności”. Bohater, by zapobiec temu kataklizmowi musi wykraść z najlepiej strzeżonych miejsc w mieście najstarsze oraz najcenniejsze skarby i artefakty. Niestety, w trakcie wykonywania swej „roboty”, sprawy nagle się komplikują. Garrett przez przypadek budzi „starożytne zło”, a jakby nie dość tego, ugrupowanie, Keepers, któremu zgodził się pomóc w zażeganiu nadchodzącej „ery ciemności” uznaje go za zdrajcę. Teraz całkowicie osamotniony, bez sojuszników i przyjaciół, musi ocalić miasto przed grożącym mu niebezpieczeństwem oraz wyplatać się z tej intrygi. Na graczy wcielających się w postać Garretta ponownie czeka fascynująca i ekscytująca przygoda oraz to, co lubią najbardziej (to czemu ta seria zawdzięcza swój sukces), czyli włamywanie się do przeróżnych zamków, więzień, podziemi, muzeów czy katedr, skradanie się w ciemnościach, obezwładnianie wartowników oraz wykradanie różnych skarbów. Akcja gry podzielona została na szereg misji, które można ukończyć na kilka sposobów. Nasz bohater jest doświadczonym i świetnie wyszkolonym złodziejem, potrafi wspinać się murach, bezszelestnie skradać oraz perfekcyjnie używać noża, łuku (kilka typów strzał) oraz innych złodziejsko/skrytobójczych gadżetów. Dużą nowością i unowocześnieniem w tej części jest mechanizm zwany „body awareness”, dzięki któremu gracz może widzieć ręce swego bohatera i dzięki temu mieć większą kontrolę nad tym co on wykonuje, czy to otwiera zamki, czy wspina się (widzimy kolejne wypukłości - punkty podparcia - w np. murze). Dużym atutem tego Thiefa jest też nowoczesny silnik graficzny ze specjalnym systemem oświetlenia i cieniowania (użyty też w grze Deus Ex 2), zaawansowany silnik fizyczny drugiej generacji firmy Havok oraz pełniący bardzo ważną rolę, przestrzenny system dźwiękowy, dzięki któremu gracz możne rozpoznać, z którego kierunku zbliża się strażnik, po czym stąpa (dywan, czy goły kamień), itp.
obrazek Tom Clancy's Rainbow Six 3: Złota Edycja to kompilacja dwóch produktów: pełnej wersji gry Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield oraz dodatku Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword. Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kontynuacja hitu z roku 1999 zatytułowanego Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear. Podobnie jak w poprzednich częściach tej serii opartej na twórczości Toma Clancy's, dowodzimy tu oddziałem antyterrorystycznym Rainbow. Twórcy przygotowali dla graczy piętnaście wymagających misji umiejscowionych na całym świecie. Zadania są bardzo różnorodne i wymagają od nas jako dowódcy, perfekcyjnego dowodzenia oddziałem. Musimy zniszczyć magazyn broni biologicznej, zlikwidować gang terroryzujący londyński bank, itp. Największą zmianą w stosunku do poprzednich gier z tego cyklu jest nowy engine graficzny. Tym razem za przedstawienie otaczającego nas świata odpowiada trójwymiarowy silnik graficzny firmy Epic nowej generacji, wykorzystany, m.in. w Unreal 2. Idąc dalej, w Raven Shield spotkamy się ze wszystkimi broniami jakie znalazły się w poprzednich grach z serii Rainbow Six oraz Rogue Spear, a ponadto kilkoma nowymi, m.in. Tavor TAR-21, MTAR-21, chiński Type 95 oraz rosyjski SR2. Znacznie poprawiono sztuczną inteligencję zarówno członków naszego oddziału jak i terrorystów, dzięki czemu gra jest jeszcze bardziej wymagająca niż poprzedniczki. Reasumując Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kolejne, jeszcze doskonalsze rozwinięcie popularnej serii taktycznych gier akcji, z lepszą grafiką, poprawionym A.I. oraz większą ilością broni i gadżetów. Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword to oficjalne rozszerzenie do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. Zadaniem gracza w Athena Sword jest ostateczne rozbicie organizacji terrorystycznej znanej z oryginalnego Raven Shielda. Aby wykonać powierzoną misję, przenosimy się wraz z oddziałem antyterrorystycznym Rainbow na teren państw śródziemnomorskich (Włochy, Chorwacja oraz Grecji), gdzie znajdują się ostatnie obozy przeciwników światowego porządku. Jako członkowi kilkuosobowego oddziału, dane nam będzie zwiedzić tereny starożytnego zamku, pełniącego dziś rolę muzeum sztuki nowoczesnej, opuszczonego magazynu oraz ekskluzywnego hotelu. Wszystkie misje zostały doskonale zaprojektowane pod względem architektonicznym, dając pole do popisu fanatykom przygotowywania dokładnych planów misji. Graficznie gra prezentuje poziomu Raven Shiled, jednak zapewnia dodatkowe „smaczki” w postaci chociażby efektów oślepienia promieniami słonecznymi. Pełna obsługa dźwięku przestrzennego gwarantuje realistyczne doznania, takie jak rozpoznawanie źródła dźwięku i jego środowiskowe brzmienie (np. odgłos strzału inny w pomieszczeniach niż na otwartej przestrzeni). Warto dodać, że jak chwalą się autorzy, efekty dźwiękowe zostały przygotowane przez osoby, które pracowały przy tworzeniu filmu „Matrix”.
obrazek Tom Clancy's Rainbow Six 3: Złota Edycja to kompilacja dwóch produktów: pełnej wersji gry Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield oraz dodatku Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword. Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kontynuacja hitu z roku 1999 zatytułowanego Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear. Podobnie jak w poprzednich częściach tej serii opartej na twórczości Toma Clancy's, dowodzimy tu oddziałem antyterrorystycznym Rainbow. Twórcy przygotowali dla graczy piętnaście wymagających misji umiejscowionych na całym świecie. Zadania są bardzo różnorodne i wymagają od nas jako dowódcy, perfekcyjnego dowodzenia oddziałem. Musimy zniszczyć magazyn broni biologicznej, zlikwidować gang terroryzujący londyński bank, itp. Największą zmianą w stosunku do poprzednich gier z tego cyklu jest nowy engine graficzny. Tym razem za przedstawienie otaczającego nas świata odpowiada trójwymiarowy silnik graficzny firmy Epic nowej generacji, wykorzystany, m.in. w Unreal 2. Idąc dalej, w Raven Shield spotkamy się ze wszystkimi broniami jakie znalazły się w poprzednich grach z serii Rainbow Six oraz Rogue Spear, a ponadto kilkoma nowymi, m.in. Tavor TAR-21, MTAR-21, chiński Type 95 oraz rosyjski SR2. Znacznie poprawiono sztuczną inteligencję zarówno członków naszego oddziału jak i terrorystów, dzięki czemu gra jest jeszcze bardziej wymagająca niż poprzedniczki. Reasumując Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kolejne, jeszcze doskonalsze rozwinięcie popularnej serii taktycznych gier akcji, z lepszą grafiką, poprawionym A.I. oraz większą ilością broni i gadżetów. Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword to oficjalne rozszerzenie do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. Zadaniem gracza w Athena Sword jest ostateczne rozbicie organizacji terrorystycznej znanej z oryginalnego Raven Shielda. Aby wykonać powierzoną misję, przenosimy się wraz z oddziałem antyterrorystycznym Rainbow na teren państw śródziemnomorskich (Włochy, Chorwacja oraz Grecji), gdzie znajdują się ostatnie obozy przeciwników światowego porządku. Jako członkowi kilkuosobowego oddziału, dane nam będzie zwiedzić tereny starożytnego zamku, pełniącego dziś rolę muzeum sztuki nowoczesnej, opuszczonego magazynu oraz ekskluzywnego hotelu. Wszystkie misje zostały doskonale zaprojektowane pod względem architektonicznym, dając pole do popisu fanatykom przygotowywania dokładnych planów misji. Graficznie gra prezentuje poziomu Raven Shiled, jednak zapewnia dodatkowe „smaczki” w postaci chociażby efektów oślepienia promieniami słonecznymi. Pełna obsługa dźwięku przestrzennego gwarantuje realistyczne doznania, takie jak rozpoznawanie źródła dźwięku i jego środowiskowe brzmienie (np. odgłos strzału inny w pomieszczeniach niż na otwartej przestrzeni). Warto dodać, że jak chwalą się autorzy, efekty dźwiękowe zostały przygotowane przez osoby, które pracowały przy tworzeniu filmu „Matrix”.
obrazek Tom Clancy's Rainbow Six 3: Złota Edycja to kompilacja dwóch produktów: pełnej wersji gry Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield oraz dodatku Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword. Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kontynuacja hitu z roku 1999 zatytułowanego Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear. Podobnie jak w poprzednich częściach tej serii opartej na twórczości Toma Clancy's, dowodzimy tu oddziałem antyterrorystycznym Rainbow. Twórcy przygotowali dla graczy piętnaście wymagających misji umiejscowionych na całym świecie. Zadania są bardzo różnorodne i wymagają od nas jako dowódcy, perfekcyjnego dowodzenia oddziałem. Musimy zniszczyć magazyn broni biologicznej, zlikwidować gang terroryzujący londyński bank, itp. Największą zmianą w stosunku do poprzednich gier z tego cyklu jest nowy engine graficzny. Tym razem za przedstawienie otaczającego nas świata odpowiada trójwymiarowy silnik graficzny firmy Epic nowej generacji, wykorzystany, m.in. w Unreal 2. Idąc dalej, w Raven Shield spotkamy się ze wszystkimi broniami jakie znalazły się w poprzednich grach z serii Rainbow Six oraz Rogue Spear, a ponadto kilkoma nowymi, m.in. Tavor TAR-21, MTAR-21, chiński Type 95 oraz rosyjski SR2. Znacznie poprawiono sztuczną inteligencję zarówno członków naszego oddziału jak i terrorystów, dzięki czemu gra jest jeszcze bardziej wymagająca niż poprzedniczki. Reasumując Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kolejne, jeszcze doskonalsze rozwinięcie popularnej serii taktycznych gier akcji, z lepszą grafiką, poprawionym A.I. oraz większą ilością broni i gadżetów. Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword to oficjalne rozszerzenie do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. Zadaniem gracza w Athena Sword jest ostateczne rozbicie organizacji terrorystycznej znanej z oryginalnego Raven Shielda. Aby wykonać powierzoną misję, przenosimy się wraz z oddziałem antyterrorystycznym Rainbow na teren państw śródziemnomorskich (Włochy, Chorwacja oraz Grecji), gdzie znajdują się ostatnie obozy przeciwników światowego porządku. Jako członkowi kilkuosobowego oddziału, dane nam będzie zwiedzić tereny starożytnego zamku, pełniącego dziś rolę muzeum sztuki nowoczesnej, opuszczonego magazynu oraz ekskluzywnego hotelu. Wszystkie misje zostały doskonale zaprojektowane pod względem architektonicznym, dając pole do popisu fanatykom przygotowywania dokładnych planów misji. Graficznie gra prezentuje poziomu Raven Shiled, jednak zapewnia dodatkowe „smaczki” w postaci chociażby efektów oślepienia promieniami słonecznymi. Pełna obsługa dźwięku przestrzennego gwarantuje realistyczne doznania, takie jak rozpoznawanie źródła dźwięku i jego środowiskowe brzmienie (np. odgłos strzału inny w pomieszczeniach niż na otwartej przestrzeni). Warto dodać, że jak chwalą się autorzy, efekty dźwiękowe zostały przygotowane przez osoby, które pracowały przy tworzeniu filmu „Matrix”.
obrazek Tom Clancy's Rainbow Six 3: Złota Edycja to kompilacja dwóch produktów: pełnej wersji gry Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield oraz dodatku Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword. Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kontynuacja hitu z roku 1999 zatytułowanego Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear. Podobnie jak w poprzednich częściach tej serii opartej na twórczości Toma Clancy's, dowodzimy tu oddziałem antyterrorystycznym Rainbow. Twórcy przygotowali dla graczy piętnaście wymagających misji umiejscowionych na całym świecie. Zadania są bardzo różnorodne i wymagają od nas jako dowódcy, perfekcyjnego dowodzenia oddziałem. Musimy zniszczyć magazyn broni biologicznej, zlikwidować gang terroryzujący londyński bank, itp. Największą zmianą w stosunku do poprzednich gier z tego cyklu jest nowy engine graficzny. Tym razem za przedstawienie otaczającego nas świata odpowiada trójwymiarowy silnik graficzny firmy Epic nowej generacji, wykorzystany, m.in. w Unreal 2. Idąc dalej, w Raven Shield spotkamy się ze wszystkimi broniami jakie znalazły się w poprzednich grach z serii Rainbow Six oraz Rogue Spear, a ponadto kilkoma nowymi, m.in. Tavor TAR-21, MTAR-21, chiński Type 95 oraz rosyjski SR2. Znacznie poprawiono sztuczną inteligencję zarówno członków naszego oddziału jak i terrorystów, dzięki czemu gra jest jeszcze bardziej wymagająca niż poprzedniczki. Reasumując Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kolejne, jeszcze doskonalsze rozwinięcie popularnej serii taktycznych gier akcji, z lepszą grafiką, poprawionym A.I. oraz większą ilością broni i gadżetów. Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword to oficjalne rozszerzenie do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. Zadaniem gracza w Athena Sword jest ostateczne rozbicie organizacji terrorystycznej znanej z oryginalnego Raven Shielda. Aby wykonać powierzoną misję, przenosimy się wraz z oddziałem antyterrorystycznym Rainbow na teren państw śródziemnomorskich (Włochy, Chorwacja oraz Grecji), gdzie znajdują się ostatnie obozy przeciwników światowego porządku. Jako członkowi kilkuosobowego oddziału, dane nam będzie zwiedzić tereny starożytnego zamku, pełniącego dziś rolę muzeum sztuki nowoczesnej, opuszczonego magazynu oraz ekskluzywnego hotelu. Wszystkie misje zostały doskonale zaprojektowane pod względem architektonicznym, dając pole do popisu fanatykom przygotowywania dokładnych planów misji. Graficznie gra prezentuje poziomu Raven Shiled, jednak zapewnia dodatkowe „smaczki” w postaci chociażby efektów oślepienia promieniami słonecznymi. Pełna obsługa dźwięku przestrzennego gwarantuje realistyczne doznania, takie jak rozpoznawanie źródła dźwięku i jego środowiskowe brzmienie (np. odgłos strzału inny w pomieszczeniach niż na otwartej przestrzeni). Warto dodać, że jak chwalą się autorzy, efekty dźwiękowe zostały przygotowane przez osoby, które pracowały przy tworzeniu filmu „Matrix”.
obrazek Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych. Gracze mają do wyboru szereg trybów rozgrywki (m.in. mistrzostwa, pojedynczy rajd czy jazda po konkretnych odcinkach tras rajdowych) i to zarówno jednoosobowych jak i wieloosobowych, czego bardzo brakowało w części trzeciej. Do gry przeniesionych zostało ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów rajdowych z napędem na cztery (m.in. Citroen Xsara, Mitsubishi Evo 7 oraz Subaru Impreza) i dwa koła (Ford Puma czy Fiat Punto). Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon. System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy). Same rajdy umiejscowione zostały w ośmiu krajach, w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Austrii, Hiszpanii, Grecji i Japonii. Każda trasa podzielona została na sześć odcinków, a ponadto w grze spotykamy się z czterema odcinakami specjalnymi. W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód.
obrazek Kolejna część bardzo popularnej serii symulacji jazdy na deskorolce, sygnowanej nazwiskiem słynnej gwiazdy tego sportu – Tony’ego Hawka. Warto przy okazji zaznaczyć, że pierwsza część Tony Hawk Underground, w odróżnieniu od poprzedniczek: Tony Hawk's Pro Skater 4, 3, 2, nie została wydana na komputerach klasy PC, ku rozgoryczeniu użytkowników tychże maszyn. W trybie gry „Story Mode” gracz ma okazję stać się członkiem drużyny Tony Hawk, która zmierzy się z zespołem Bama Margera w szeregu turniejów znanych pod nazwą World Destruction Tour. Tym samym producenci ze studia Neversoft wprowadzili do serii unikalną możliwość konfrontacji team vs team. Na samym początku rozgrywki można stworzyć swojego własnego bohatera od podstaw i sterować nim podczas wykonywania przeróżnych karkołomnych ewolucji, a ponadto, co stanowi kolejną nowość, istnieje możliwość natychmiastowego przełączenia się na kontrolę innego skatera. W sumie w THU2 mamy ich aż dwudziestu, w tym samego Bam Margera, Mike’a Vallely oraz Tony’ego Hawka. Zmagania mają miejsce w dużych i znanych miastach położonych na całym świecie, w tym w Hiszpanii, Niemczech czy w Rosji. Prócz trybu „Story Mode”, autorzy umożliwili graczom rozgrywkę w trybie „Classic Mode”, gdzie niczym w Tony Hawk Pro Skater 2 lub 3, możemy po prostu wykonać na czas przeszło 100 misji (m.in.: S-K-A-T-E, Secret Tape, High Score) podzielonych na 15 poziomów. Autorzy cyklu postarali się o zwiększenie możliwości akrobatycznych skaterów, a co za tym idzie uproszczenie kontroli, dzięki czemu teraz można wykonywać jeszcze bardziej widowiskowe wyczyny, jak choćby skok z drapacza chmur, rzecz jasna z jednoczesnym kręceniem młynków, itp. Sporą nowością w kwestii sterowania jest specjalny tryb „Focus Control”, który działa na zasadzie podobnej do tego znanego z gry Max Payne, tj. „Bullet-Time”. Możemy więc zwolnić upływ czasu i wykonać takie ewolucje o jakich nawet nie marzyliśmy w poprzednich odsłonach Tony’ego Hawka. Grę zaopatrzono również w szereg narzędzi umożliwiających modyfikowanie jej poszczególnych elementów i tworzenie nowych. Mowa tu miedzy innymi możliwości zaprojektowania parku skaterskiego (Create-A-Park), tricku, czy też własnego graffiti i loga „Create-A-Graphic”, które namalujemy na przykład na ścianie budynku bądź jako nalepimy jako naklejkę na szybę.
obrazek Kolejna część bardzo popularnej serii symulacji jazdy na deskorolce, sygnowanej nazwiskiem słynnej gwiazdy tego sportu – Tony’ego Hawka. Warto przy okazji zaznaczyć, że pierwsza część Tony Hawk Underground, w odróżnieniu od poprzedniczek: Tony Hawk's Pro Skater 4, 3, 2, nie została wydana na komputerach klasy PC, ku rozgoryczeniu użytkowników tychże maszyn. W trybie gry „Story Mode” gracz ma okazję stać się członkiem drużyny Tony Hawk, która zmierzy się z zespołem Bama Margera w szeregu turniejów znanych pod nazwą World Destruction Tour. Tym samym producenci ze studia Neversoft wprowadzili do serii unikalną możliwość konfrontacji team vs team. Na samym początku rozgrywki można stworzyć swojego własnego bohatera od podstaw i sterować nim podczas wykonywania przeróżnych karkołomnych ewolucji, a ponadto, co stanowi kolejną nowość, istnieje możliwość natychmiastowego przełączenia się na kontrolę innego skatera. W sumie w THU2 mamy ich aż dwudziestu, w tym samego Bam Margera, Mike’a Vallely oraz Tony’ego Hawka. Zmagania mają miejsce w dużych i znanych miastach położonych na całym świecie, w tym w Hiszpanii, Niemczech czy w Rosji. Prócz trybu „Story Mode”, autorzy umożliwili graczom rozgrywkę w trybie „Classic Mode”, gdzie niczym w Tony Hawk Pro Skater 2 lub 3, możemy po prostu wykonać na czas przeszło 100 misji (m.in.: S-K-A-T-E, Secret Tape, High Score) podzielonych na 15 poziomów. Autorzy cyklu postarali się o zwiększenie możliwości akrobatycznych skaterów, a co za tym idzie uproszczenie kontroli, dzięki czemu teraz można wykonywać jeszcze bardziej widowiskowe wyczyny, jak choćby skok z drapacza chmur, rzecz jasna z jednoczesnym kręceniem młynków, itp. Sporą nowością w kwestii sterowania jest specjalny tryb „Focus Control”, który działa na zasadzie podobnej do tego znanego z gry Max Payne, tj. „Bullet-Time”. Możemy więc zwolnić upływ czasu i wykonać takie ewolucje o jakich nawet nie marzyliśmy w poprzednich odsłonach Tony’ego Hawka. Grę zaopatrzono również w szereg narzędzi umożliwiających modyfikowanie jej poszczególnych elementów i tworzenie nowych. Mowa tu miedzy innymi możliwości zaprojektowania parku skaterskiego (Create-A-Park), tricku, czy też własnego graffiti i loga „Create-A-Graphic”, które namalujemy na przykład na ścianie budynku bądź jako nalepimy jako naklejkę na szybę.
obrazek Pełnoprawne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Rise of Nations. Za opracowanie dodatku – podobnie zresztą jak pierwowzoru – odpowiada zespół developerski Big Huge Games, na którego czele stoi Brian Reynolds (projektant m.in. drugiej części Cywilizacji czy Alpha Centauri). Throne and Patriots to pełnoprawne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Rise of Nations. Za opracowanie dodatku – podobnie zresztą jak pierwowzoru – odpowiada zespół developerski Big Huge Games, na którego czele stoi Brian Reynolds (projektant m.in. drugiej części Cywilizacji czy Alpha Centauri). Autorzy przygotowali m.in.: szereg nowych opcji do trybu rozgrywki wieloosobowej, sześć nowych nacji do wyboru (Persowie, rdzenne plemiona indiańskie Lakota i Irokezi, Holendrzy, Amerykanie oraz Hindusi), czy kilka kampanii singleplayer (wybrane epizody wojenne z historii ludzkości, włączając w to czasy współczesne). Ponadto, na placu boju pojawia się ponad 20 nowych jednostek, a także możemy wybudować nowe „cuda”, pozwalające nam przejść do wyższej epoki rozwoju technologiczno-gospodarczego. Warto również zwrócić uwagę na wprowadzoną opcję Government - w zależności od wyboru sposobu rządzenia w danym państwie, różnie poradzimy sobie z zaistniałymi problemami natury militarnej, ekonomicznej, czy politycznej. W Throne and Patriots zaimplementowano szereg poprawek systemowych, usuwających wykryte do tej pory błędy programistyczne, oraz zadbano o ogólną poprawę efektów audio-wizualnych.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności