Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

ROME TOTAL WAR cd 3.iso

gameranking / GRY ROK 2004 / ROME TOTAL WAR cd 3.iso
Download: ROME TOTAL WAR cd 3.iso

614,73 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Kliknij w obrazek Przeniesie cię do Katalogu gry pc Hasło-arsenal Tu znajdziesz Cracka osobno Dodatkowo grę podzieloną Także opis gry Crack Jest przeważnie W obrazie gry

obrazek Tiger Woods PGA Tour 2005 to kolejna część popularnego cyklu symulacji gry w golfa, sygnowanej nazwiskiem Eldricka „Tigera” Woodsa, jednego z czołowych zawodników tej dyscypliny sportowej. W omawianym tytule nie brakuje ciekawych nowości oraz usprawnień wybranych elementów, znanych z poprzedniej odsłony gry. Do dyspozycji wirtualnych sportowców udostępniono 8 autentycznych, licencjonowanych pół golfowych (m.in. Fancourt Golf Club Estate, Edgewood Country Club, Sherwood Country Club oraz Troon North – Monument Course). Ponadto, programiści z firmy Electronic Arts postarali się także o zaimplementowanie fikcyjnych obszarów zmagań (w sumie dostępnych jest 14 aren). Głównym elementem rozgrywki w dalszym ciągu jest rozbudowany tryb Kariery, w którym nie tylko walczymy o jak najlepsze lokaty, ale także dbamy o pozyskiwanie chętnych sponsorów, dobór odpowiedniego ekwipunku, itp. Warto również odnotować fakt powiększenia dostępnego zestawu uderzeń (jeszcze większa kontrola nad sposobem wybijania piłeczki, dzięki opcji TigerVision). Gracze wybierają swojego zawodnika spośród 29 golfistów (15 zawodowców, w tym: Tiger Woods, Retief Goosen, Vijay Singh, Ty Tryon, Charles Howell III, czy Jesper Parnevik; a także 14 postaci fikcyjnych). Co więcej, przy użyciu specjalnego kreatora można stworzyć unikatowego sportowca, uwzględniając typ jego budowy ciała, indywidualne parametry fizyczne oraz ubiór. Prawdziwą gratką dla fanów golfa jest z kolei możliwość poprowadzenia jednej ze sław tego sportu (Arnold Palmer, Jack Nicklaus, Ben Hogan, etc.). Usprawnienia nie ominęły efektów graficznych. Ruchy golfistów wyglądają naturalnie (liczne sesje motion-capture), także w pełni trójwymiarowe środowisko, w jakim poruszają się wirtualni gracze prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania (realizm rozgrywki). Programiści z EA Sports postarali się również o: zaimplementowanie trybu multiplayer (Internet lub sieć lokalna) oraz edytor, służący do projektowania własnych pół golfowych.
obrazek Tiger Woods PGA Tour 2005 to kolejna część popularnego cyklu symulacji gry w golfa, sygnowanej nazwiskiem Eldricka „Tigera” Woodsa, jednego z czołowych zawodników tej dyscypliny sportowej. W omawianym tytule nie brakuje ciekawych nowości oraz usprawnień wybranych elementów, znanych z poprzedniej odsłony gry. Do dyspozycji wirtualnych sportowców udostępniono 8 autentycznych, licencjonowanych pół golfowych (m.in. Fancourt Golf Club Estate, Edgewood Country Club, Sherwood Country Club oraz Troon North – Monument Course). Ponadto, programiści z firmy Electronic Arts postarali się także o zaimplementowanie fikcyjnych obszarów zmagań (w sumie dostępnych jest 14 aren). Głównym elementem rozgrywki w dalszym ciągu jest rozbudowany tryb Kariery, w którym nie tylko walczymy o jak najlepsze lokaty, ale także dbamy o pozyskiwanie chętnych sponsorów, dobór odpowiedniego ekwipunku, itp. Warto również odnotować fakt powiększenia dostępnego zestawu uderzeń (jeszcze większa kontrola nad sposobem wybijania piłeczki, dzięki opcji TigerVision). Gracze wybierają swojego zawodnika spośród 29 golfistów (15 zawodowców, w tym: Tiger Woods, Retief Goosen, Vijay Singh, Ty Tryon, Charles Howell III, czy Jesper Parnevik; a także 14 postaci fikcyjnych). Co więcej, przy użyciu specjalnego kreatora można stworzyć unikatowego sportowca, uwzględniając typ jego budowy ciała, indywidualne parametry fizyczne oraz ubiór. Prawdziwą gratką dla fanów golfa jest z kolei możliwość poprowadzenia jednej ze sław tego sportu (Arnold Palmer, Jack Nicklaus, Ben Hogan, etc.). Usprawnienia nie ominęły efektów graficznych. Ruchy golfistów wyglądają naturalnie (liczne sesje motion-capture), także w pełni trójwymiarowe środowisko, w jakim poruszają się wirtualni gracze prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania (realizm rozgrywki). Programiści z EA Sports postarali się również o: zaimplementowanie trybu multiplayer (Internet lub sieć lokalna) oraz edytor, służący do projektowania własnych pół golfowych.
obrazek Tiger Woods PGA Tour 2005 to kolejna część popularnego cyklu symulacji gry w golfa, sygnowanej nazwiskiem Eldricka „Tigera” Woodsa, jednego z czołowych zawodników tej dyscypliny sportowej. W omawianym tytule nie brakuje ciekawych nowości oraz usprawnień wybranych elementów, znanych z poprzedniej odsłony gry. Do dyspozycji wirtualnych sportowców udostępniono 8 autentycznych, licencjonowanych pół golfowych (m.in. Fancourt Golf Club Estate, Edgewood Country Club, Sherwood Country Club oraz Troon North – Monument Course). Ponadto, programiści z firmy Electronic Arts postarali się także o zaimplementowanie fikcyjnych obszarów zmagań (w sumie dostępnych jest 14 aren). Głównym elementem rozgrywki w dalszym ciągu jest rozbudowany tryb Kariery, w którym nie tylko walczymy o jak najlepsze lokaty, ale także dbamy o pozyskiwanie chętnych sponsorów, dobór odpowiedniego ekwipunku, itp. Warto również odnotować fakt powiększenia dostępnego zestawu uderzeń (jeszcze większa kontrola nad sposobem wybijania piłeczki, dzięki opcji TigerVision). Gracze wybierają swojego zawodnika spośród 29 golfistów (15 zawodowców, w tym: Tiger Woods, Retief Goosen, Vijay Singh, Ty Tryon, Charles Howell III, czy Jesper Parnevik; a także 14 postaci fikcyjnych). Co więcej, przy użyciu specjalnego kreatora można stworzyć unikatowego sportowca, uwzględniając typ jego budowy ciała, indywidualne parametry fizyczne oraz ubiór. Prawdziwą gratką dla fanów golfa jest z kolei możliwość poprowadzenia jednej ze sław tego sportu (Arnold Palmer, Jack Nicklaus, Ben Hogan, etc.). Usprawnienia nie ominęły efektów graficznych. Ruchy golfistów wyglądają naturalnie (liczne sesje motion-capture), także w pełni trójwymiarowe środowisko, w jakim poruszają się wirtualni gracze prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania (realizm rozgrywki). Programiści z EA Sports postarali się również o: zaimplementowanie trybu multiplayer (Internet lub sieć lokalna) oraz edytor, służący do projektowania własnych pół golfowych.
obrazek Sid Meier's Pirates! to nowa, przygotowana z myślą o wymaganiach graczy w XXI wieku, wersja hitu z lat 80-tych ubiegłego stulecia o tym samym tytule. Podobnie jak pierwowzór z dawnych lat, jest to mieszanka elementów zręcznościowych, przygodowych i cRPG osadzona w czasach gdy wszelakiej maści piraci królowali na Karaibach. Gracz ma niepowtarzalną okazję stać jednym z owych zawadiaków i swymi czynami na stale wpisać się w karty historii. Tak samo jak w pierwszych Piratach, tak i w nowożytnej wersji autorzy (notabene w tym i sam Sid Meier) zafundowali nam rozgrywkę otwartą, niemal bez ograniczeń (gra kończy się, gdy zechcemy po prostu odejść na emeryturę). Możemy żeglować posiadanym okrętem, bądź flotą, w dowolnym, wybranym przez siebie kierunku, plądrować miasta, zatapiać napotkane konwoje handlowe, czy nawet oferować swe usługi ówczesnym potęgom kolonialnym: Anglii, Francji, Holandii czy Hiszpanii. Sid Meier's Pirates! zasadniczo składa się z kilku mini-gier, które czynią ją wyjątkową na tle, co by nie mówić niezbyt licznej konkurencji (temat piractwa morskiego, o dziwo nie jest zbyt ostro eksploatowany przez twórców gier). Mowa tu o: sterowaniu swym okrętem, bądź też flotą, unikaniu sztormów, wymykaniu się wrogim okrętom wojennym, itp., zatrzymywaniu się w portach, gdzie uzupełniamy zapasy, rekrutujemy załogę, naprawiamy okręty, sprzedajemy łupy, wysłuchujemy lokalnych plotek, czy bierzemy misje do wykonania (wszystko załatwiamy dzięki specjalnemu menu), odwiedzaniu wpływowych gubernatorów i podnoszeniu swego statusu społecznego w odniesieniu do konkretnej monarchii, toczeniu zaciekłych batalii morskich, tj. manewrowaniu okrętem, ostrzeliwaniu wrogich statków z dział, abordażu, itp., walce wręcz na szpady na pokładach okrętów lub na lądzie (wiele ruchów specjalnych), wydostawaniu się z więzień, unikaniu strażników czy przemykaniu przez labirynty portowych uliczek (do więzienna trafiamy np. po tym jak przegramy bitwę morską), poszukiwaniu legendarnych, zakopanych w nieznanych nikomu miejscach, skarbów (zbieranie kawałków starych map), dowodzeniu oddziałami piratów w atakach na porty i miasta (uproszczony interfejs typowy dla RTS-ów), ...i w końcu na adorowaniu i rozkochiwaniu w sobie córek gubernatorów (m.in. czyny bohaterskie, zaloty, tańce). Jak widać z powyższego opisu zasadniczo mamy tu do czynienia z niemal tą samą grą, co blisko 20 lat temu, rzecz jasna nieco bardziej rozbudowaną i dopracowaną. Największą zmianą jest zaś nowy engine graficzny, jak przystało na obecne czasy, trójwymiarowy. Oprawa wizualna jest bardzo estetyczna i przyjemna dla oka, wszystko zaś zostało zrealizowane na XVII-XVIII modłę, aczkolwiek w charakterystycznym stylu, można powiedzieć, nieco kreskówkowym. Mamy więc autentycznie wyglądające statki, czy ludzi ubranych w ubrania w stylu z tamtych czasów.
obrazek Sid Meier's Pirates! to nowa, przygotowana z myślą o wymaganiach graczy w XXI wieku, wersja hitu z lat 80-tych ubiegłego stulecia o tym samym tytule. Podobnie jak pierwowzór z dawnych lat, jest to mieszanka elementów zręcznościowych, przygodowych i cRPG osadzona w czasach gdy wszelakiej maści piraci królowali na Karaibach. Gracz ma niepowtarzalną okazję stać jednym z owych zawadiaków i swymi czynami na stale wpisać się w karty historii. Tak samo jak w pierwszych Piratach, tak i w nowożytnej wersji autorzy (notabene w tym i sam Sid Meier) zafundowali nam rozgrywkę otwartą, niemal bez ograniczeń (gra kończy się, gdy zechcemy po prostu odejść na emeryturę). Możemy żeglować posiadanym okrętem, bądź flotą, w dowolnym, wybranym przez siebie kierunku, plądrować miasta, zatapiać napotkane konwoje handlowe, czy nawet oferować swe usługi ówczesnym potęgom kolonialnym: Anglii, Francji, Holandii czy Hiszpanii. Sid Meier's Pirates! zasadniczo składa się z kilku mini-gier, które czynią ją wyjątkową na tle, co by nie mówić niezbyt licznej konkurencji (temat piractwa morskiego, o dziwo nie jest zbyt ostro eksploatowany przez twórców gier). Mowa tu o: sterowaniu swym okrętem, bądź też flotą, unikaniu sztormów, wymykaniu się wrogim okrętom wojennym, itp., zatrzymywaniu się w portach, gdzie uzupełniamy zapasy, rekrutujemy załogę, naprawiamy okręty, sprzedajemy łupy, wysłuchujemy lokalnych plotek, czy bierzemy misje do wykonania (wszystko załatwiamy dzięki specjalnemu menu), odwiedzaniu wpływowych gubernatorów i podnoszeniu swego statusu społecznego w odniesieniu do konkretnej monarchii, toczeniu zaciekłych batalii morskich, tj. manewrowaniu okrętem, ostrzeliwaniu wrogich statków z dział, abordażu, itp., walce wręcz na szpady na pokładach okrętów lub na lądzie (wiele ruchów specjalnych), wydostawaniu się z więzień, unikaniu strażników czy przemykaniu przez labirynty portowych uliczek (do więzienna trafiamy np. po tym jak przegramy bitwę morską), poszukiwaniu legendarnych, zakopanych w nieznanych nikomu miejscach, skarbów (zbieranie kawałków starych map), dowodzeniu oddziałami piratów w atakach na porty i miasta (uproszczony interfejs typowy dla RTS-ów), ...i w końcu na adorowaniu i rozkochiwaniu w sobie córek gubernatorów (m.in. czyny bohaterskie, zaloty, tańce). Jak widać z powyższego opisu zasadniczo mamy tu do czynienia z niemal tą samą grą, co blisko 20 lat temu, rzecz jasna nieco bardziej rozbudowaną i dopracowaną. Największą zmianą jest zaś nowy engine graficzny, jak przystało na obecne czasy, trójwymiarowy. Oprawa wizualna jest bardzo estetyczna i przyjemna dla oka, wszystko zaś zostało zrealizowane na XVII-XVIII modłę, aczkolwiek w charakterystycznym stylu, można powiedzieć, nieco kreskówkowym. Mamy więc autentycznie wyglądające statki, czy ludzi ubranych w ubrania w stylu z tamtych czasów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności