Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Empires Dawn of the Modern World.part2of5.rar

gameranking / GRY ROK 2003 / Empires Dawn of the Modern World / Empires Dawn of the Modern World.part2of5.rar
Download: Empires Dawn of the Modern World.part2of5.rar

205 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu.

Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth. Twórcy bardzo szczegółowo przeanalizowali gusta graczy dotyczące ulubionych okresów historycznych i w odróżnieniu od Empire Earth, gdzie tematem był rozwój ludzkości od jej początku, aż do odległej przyszłości, tu skupiono się na 1000 lat historii naszej cywilizacji obejmujących okres od Średniowiecza do II Wojny Światowej. To samo tyczy się wielkości map, na których tyczy się akcja – gracze uznali, że w Empire Earth najbardziej podobały im się te ogromne (typu „gigantic” lub „large islands”), dlatego też w Empires: Dawn of the Modern World skupiono się właśnie na terenach o tych rozmiarach.

Jest to gra traktująca o rozwoju imperium i podboju. Pozwala graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Każda z cywilizacji (m.in. Anglia, Niemcy i Korea) posiada inne jednostki wojskowe, dysponuje inną technologią i innymi możliwościami ekonomiczno-gospodarczymi, wykorzystuje też różne taktyki walki - rzecz jasna wszystko oparto o autentyczne możliwości i cechy danej nacji. Dla przykładu Niemcy mogą wynaleźć słynną taktykę wojenną „Blitzkrieg”, posiadają Gestapo i mogą wykorzystywać w walce broń chemiczną (chlor). Anglicy zaś są potęgą imperialistyczną i naukową, mogą też wykorzystywać w walce zarazę „Czarną Śmierć”. Z kolei siłą Korei jest ślepe oddanie narodu władcy (graczowi), wyznawanie filozofii Konfucjanizmu oraz sztuka wojenna.

Dwa różne tryby gry: jeden dedykowany tym graczom, którzy lubują się w dynamicznej rozgrywce skupiającej się na walce i bitwach, drugi przeznaczony dla miłośników spokojniejszej gry i powolnego rozwijania imperium, budowania budynków, wynajdowania nowych technologii, itp.
W trybie single player przygotowano kilka rozbudowanych kampanii (każda z składająca się z szeregu rozdziałów). W każdej występuje postać pierwszoplanowa, słynny z historii dowódca czy bohater.
Udoskonalony silnik graficzny 3D, wykorzystany wcześniej w Empire Earth (real-time shadows, vertex shaders, bump mapped terrain, water reflections oraz environment reflection mapping).
Rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
Szereg surowców, w tym: produkty rolne, zwierzęta, drewno, itp.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth. Twórcy bardzo szczegółowo przeanalizowali gusta graczy dotyczące ulubionych okresów historycznych i w odróżnieniu od Empire Earth, gdzie tematem był rozwój ludzkości od jej początku, aż do odległej przyszłości, tu skupiono się na 1000 lat historii naszej cywilizacji obejmujących okres od Średniowiecza do II Wojny Światowej. To samo tyczy się wielkości map, na których tyczy się akcja – gracze uznali, że w Empire Earth najbardziej podobały im się te ogromne (typu „gigantic” lub „large islands”), dlatego też w Empires: Dawn of the Modern World skupiono się właśnie na terenach o tych rozmiarach. Jest to gra traktująca o rozwoju imperium i podboju. Pozwala graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Każda z cywilizacji (m.in. Anglia, Niemcy i Korea) posiada inne jednostki wojskowe, dysponuje inną technologią i innymi możliwościami ekonomiczno-gospodarczymi, wykorzystuje też różne taktyki walki - rzecz jasna wszystko oparto o autentyczne możliwości i cechy danej nacji. Dla przykładu Niemcy mogą wynaleźć słynną taktykę wojenną „Blitzkrieg”, posiadają Gestapo i mogą wykorzystywać w walce broń chemiczną (chlor). Anglicy zaś są potęgą imperialistyczną i naukową, mogą też wykorzystywać w walce zarazę „Czarną Śmierć”. Z kolei siłą Korei jest ślepe oddanie narodu władcy (graczowi), wyznawanie filozofii Konfucjanizmu oraz sztuka wojenna. Dwa różne tryby gry: jeden dedykowany tym graczom, którzy lubują się w dynamicznej rozgrywce skupiającej się na walce i bitwach, drugi przeznaczony dla miłośników spokojniejszej gry i powolnego rozwijania imperium, budowania budynków, wynajdowania nowych technologii, itp. W trybie single player przygotowano kilka rozbudowanych kampanii (każda z składająca się z szeregu rozdziałów). W każdej występuje postać pierwszoplanowa, słynny z historii dowódca czy bohater. Udoskonalony silnik graficzny 3D, wykorzystany wcześniej w Empire Earth (real-time shadows, vertex shaders, bump mapped terrain, water reflections oraz environment reflection mapping). Rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Szereg surowców, w tym: produkty rolne, zwierzęta, drewno, itp.
obrazek Strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth. Twórcy bardzo szczegółowo przeanalizowali gusta graczy dotyczące ulubionych okresów historycznych i w odróżnieniu od Empire Earth, gdzie tematem był rozwój ludzkości od jej początku, aż do odległej przyszłości, tu skupiono się na 1000 lat historii naszej cywilizacji obejmujących okres od Średniowiecza do II Wojny Światowej. To samo tyczy się wielkości map, na których tyczy się akcja – gracze uznali, że w Empire Earth najbardziej podobały im się te ogromne (typu „gigantic” lub „large islands”), dlatego też w Empires: Dawn of the Modern World skupiono się właśnie na terenach o tych rozmiarach. Jest to gra traktująca o rozwoju imperium i podboju. Pozwala graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Każda z cywilizacji (m.in. Anglia, Niemcy i Korea) posiada inne jednostki wojskowe, dysponuje inną technologią i innymi możliwościami ekonomiczno-gospodarczymi, wykorzystuje też różne taktyki walki - rzecz jasna wszystko oparto o autentyczne możliwości i cechy danej nacji. Dla przykładu Niemcy mogą wynaleźć słynną taktykę wojenną „Blitzkrieg”, posiadają Gestapo i mogą wykorzystywać w walce broń chemiczną (chlor). Anglicy zaś są potęgą imperialistyczną i naukową, mogą też wykorzystywać w walce zarazę „Czarną Śmierć”. Z kolei siłą Korei jest ślepe oddanie narodu władcy (graczowi), wyznawanie filozofii Konfucjanizmu oraz sztuka wojenna. Dwa różne tryby gry: jeden dedykowany tym graczom, którzy lubują się w dynamicznej rozgrywce skupiającej się na walce i bitwach, drugi przeznaczony dla miłośników spokojniejszej gry i powolnego rozwijania imperium, budowania budynków, wynajdowania nowych technologii, itp. W trybie single player przygotowano kilka rozbudowanych kampanii (każda z składająca się z szeregu rozdziałów). W każdej występuje postać pierwszoplanowa, słynny z historii dowódca czy bohater. Udoskonalony silnik graficzny 3D, wykorzystany wcześniej w Empire Earth (real-time shadows, vertex shaders, bump mapped terrain, water reflections oraz environment reflection mapping). Rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Szereg surowców, w tym: produkty rolne, zwierzęta, drewno, itp.
obrazek Strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth. Twórcy bardzo szczegółowo przeanalizowali gusta graczy dotyczące ulubionych okresów historycznych i w odróżnieniu od Empire Earth, gdzie tematem był rozwój ludzkości od jej początku, aż do odległej przyszłości, tu skupiono się na 1000 lat historii naszej cywilizacji obejmujących okres od Średniowiecza do II Wojny Światowej. To samo tyczy się wielkości map, na których tyczy się akcja – gracze uznali, że w Empire Earth najbardziej podobały im się te ogromne (typu „gigantic” lub „large islands”), dlatego też w Empires: Dawn of the Modern World skupiono się właśnie na terenach o tych rozmiarach. Jest to gra traktująca o rozwoju imperium i podboju. Pozwala graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Każda z cywilizacji (m.in. Anglia, Niemcy i Korea) posiada inne jednostki wojskowe, dysponuje inną technologią i innymi możliwościami ekonomiczno-gospodarczymi, wykorzystuje też różne taktyki walki - rzecz jasna wszystko oparto o autentyczne możliwości i cechy danej nacji. Dla przykładu Niemcy mogą wynaleźć słynną taktykę wojenną „Blitzkrieg”, posiadają Gestapo i mogą wykorzystywać w walce broń chemiczną (chlor). Anglicy zaś są potęgą imperialistyczną i naukową, mogą też wykorzystywać w walce zarazę „Czarną Śmierć”. Z kolei siłą Korei jest ślepe oddanie narodu władcy (graczowi), wyznawanie filozofii Konfucjanizmu oraz sztuka wojenna. Dwa różne tryby gry: jeden dedykowany tym graczom, którzy lubują się w dynamicznej rozgrywce skupiającej się na walce i bitwach, drugi przeznaczony dla miłośników spokojniejszej gry i powolnego rozwijania imperium, budowania budynków, wynajdowania nowych technologii, itp. W trybie single player przygotowano kilka rozbudowanych kampanii (każda z składająca się z szeregu rozdziałów). W każdej występuje postać pierwszoplanowa, słynny z historii dowódca czy bohater. Udoskonalony silnik graficzny 3D, wykorzystany wcześniej w Empire Earth (real-time shadows, vertex shaders, bump mapped terrain, water reflections oraz environment reflection mapping). Rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Szereg surowców, w tym: produkty rolne, zwierzęta, drewno, itp.
obrazek Strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth. Twórcy bardzo szczegółowo przeanalizowali gusta graczy dotyczące ulubionych okresów historycznych i w odróżnieniu od Empire Earth, gdzie tematem był rozwój ludzkości od jej początku, aż do odległej przyszłości, tu skupiono się na 1000 lat historii naszej cywilizacji obejmujących okres od Średniowiecza do II Wojny Światowej. To samo tyczy się wielkości map, na których tyczy się akcja – gracze uznali, że w Empire Earth najbardziej podobały im się te ogromne (typu „gigantic” lub „large islands”), dlatego też w Empires: Dawn of the Modern World skupiono się właśnie na terenach o tych rozmiarach. Jest to gra traktująca o rozwoju imperium i podboju. Pozwala graczom stanąć na czele legendarnych cywilizacji i poprowadzić milionowe armie do bitew na lądach, morzach, oceanach oraz w powietrzu. Każda z cywilizacji (m.in. Anglia, Niemcy i Korea) posiada inne jednostki wojskowe, dysponuje inną technologią i innymi możliwościami ekonomiczno-gospodarczymi, wykorzystuje też różne taktyki walki - rzecz jasna wszystko oparto o autentyczne możliwości i cechy danej nacji. Dla przykładu Niemcy mogą wynaleźć słynną taktykę wojenną „Blitzkrieg”, posiadają Gestapo i mogą wykorzystywać w walce broń chemiczną (chlor). Anglicy zaś są potęgą imperialistyczną i naukową, mogą też wykorzystywać w walce zarazę „Czarną Śmierć”. Z kolei siłą Korei jest ślepe oddanie narodu władcy (graczowi), wyznawanie filozofii Konfucjanizmu oraz sztuka wojenna. Dwa różne tryby gry: jeden dedykowany tym graczom, którzy lubują się w dynamicznej rozgrywce skupiającej się na walce i bitwach, drugi przeznaczony dla miłośników spokojniejszej gry i powolnego rozwijania imperium, budowania budynków, wynajdowania nowych technologii, itp. W trybie single player przygotowano kilka rozbudowanych kampanii (każda z składająca się z szeregu rozdziałów). W każdej występuje postać pierwszoplanowa, słynny z historii dowódca czy bohater. Udoskonalony silnik graficzny 3D, wykorzystany wcześniej w Empire Earth (real-time shadows, vertex shaders, bump mapped terrain, water reflections oraz environment reflection mapping). Rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Szereg surowców, w tym: produkty rolne, zwierzęta, drewno, itp.
Zawsze aktualne klucze do NOD32 http://nod32123.blogspot.com/
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności