Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Poradnik Serwisowy - Zasilanie silników HDi S.Węgiel.pdf

gagarin108 / KSIĄŻKI / TECHNICZNE / ELEKTROMECHANIKA SAMOCH / Poradnik Serwisowy - Zasilanie silników HDi S.Węgiel.pdf
Download: Poradnik Serwisowy - Zasilanie silników HDi S.Węgiel.pdf

2,39 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
eksploatacjatechniczna1.jpg Samochodowe sieci informatyczne - Poradnik Serwisowy Spis treści: 1. Magistrale informacyjne 2. Magistrala CAN 2.1. Rodzaje magistrali CAN 2.2. Systemy połączeń komponentów magistrali CAN 2.3. Budowa magistrali CAN 2.4. Protokół transmisji danych magistrali CAN 2.5. Możliwości i ograniczenia magistrali CAN 2.6. Przykładowe uszkodzenia magistrali CAN 3. Sieci lokalne 3.1. Sieci LIN 3.2. Budowa magistrali LIN 3.3. Protokół sieci LIN 3.4. Problemy z transmisją danych w magistrali LIN 4. Sieci optyczne 4.1. Magistrala MOST 4.2. Budowa magistrali MOST 4.3. Transmisja danych przez magistralę MOST 4.4. Stany pracy magistrali MOST 4.5. Protokół transmisji danych magistrali MOST 4.6. Uszkodzenia optycznej magistrali MOST 4.7. Magistrala"Byteflight" 4.8. Warstwa fizyczna sieci "Byteflight" 4.9. Transmisja danych w sieci "Byteflight" 4.10. Protokół magistrali "Byteflight" 4.11. Sieci D2B 5. Sieci "FlexRay" 5.1. Budowa sieci "FlexRay" 5.2. Protokół sieci "FlexRay" 6. Sieci bezprzewodowe 6.1. Sieci "Bluetooth" 6.2.Transmisja w standardzie "Bluetooth" 7. Sieci informatyczne - prognozy

Wśród materiałów stosowanych do budowy nadwozi samochodów coraz większą rolę odgrywają tworzywa sztuczne. Współczesny samochód ma w zewnętrznej zabudowie wiele elementów z tych tworzyw: zderzaki, kraty wlotu powietrza, obudowy reflektorów i lusterek zewnętrznych, spoilery , listwy zewnętrzne, wzmocnienia czołowe, a także elementy poszycia zewnętrznego. Dla użytkowników samochodów oznacza to mniej elementów korodujących i więcej elementów odpornych na drobne uszkodzenia. Dla konstruktorów samochodów - możliwość uzyskania wymyślnych kształtów przy względnie niskich kosztach w produkcji seryjnej, jak również oszczędność na ciężarze samochodu, co umożliwia mniejsze zużycie paliwa. Z tworzywa sztucznego wykonane są również elementy zewnętrzne motocykli: owiewki , osłony, błotniki itp.. samochodów ciężarowych, autobusów, ciągników i maszyn budowlanych.To właśnie elementy zewnętrzne nadwozi ulegają najczęściej uszkodzeniu podczas kolizji drogowych, nawet tych najlżejszych. Ich naprawa jest ekonomiczną alternatywą dla wymiany na nowe. trwałość i estetyka naprawionego elementu mogą odpowiadać oryginałowi , pod warunkiem, że naprawa jest wykonana profesjonalnie. W poradniku przedstawiamy technologie przywracania sprawności elementom zewnętrznym nadwozi.

Książka w popularny i zwięzły sposób omawia zasady budowy i utrzymania akumulatora we właściwym stanie technicznym. Liczne zawarte w niej porady i uwagi praktyczne będą pomocne dla wszystkich użytkowników samochodów.

W książce opisano budowę, działanie i rozmieszczenie układów wtryskowych: - RENAULT to układ stosowany Renault Clio, Renault 19, Renault Laguna; - MAGNETI MARELLI S.P.I. to układ stosowany w samochodach Citroën ZX, Citroën BX, Citroën XM, Fiat Cinquecento, Fiat Panda, Fiat Uno, Peugeot 205, Peugeot 309, Peugeot 405, Peugeot 605; - GM M.P.I. to układ stosowany w samochodach Alfa Romeo, 145/146, Fiat Punto, Opel Corsa, Opel Astra. Dodatkowo podano kody numeryczne występujących w układach usterek, umożliwiające autodiagnostykę układów.

W książce opisano budowę, działanie i rozmieszczenie układów wtryskowych: · Ford/Weber C.F.I. to układ stosowany w samochodach Ford Escort i Ford Fiesta · GM Multec S.P.I. układ stosowany w samochodach Opel Astra, Opel Corsa, Opel kadett, Opel Vectra. · Bosch Mono - Jetronic to układ stosowany w samochodach Citroën AX, Fiat Tempra, Fiat Tipo, Fiat Uno, Lancia Y, Peugeot 205, Volkswagen Passat. · Bosch Mono - Motronic to układ stosowany w samochodach Peugeot 306, Lancia Dedra.

W książce opisano budowę, działanie i rozmieszczenie układów wtryskowych: · I.A.W. Weber to układ stosowany między innymi w samochodach Fiat Croma, Fiat Argenta, Lancia Delta, Lancia Prisma, Maserati, Alfa Romeo 33, Alfa Romeo 155. · S.P.I. Marelli/Weber oraz M.I.W. Weber to układy stosowane w samochodachFiat Regata, Lancie Dedra. · P.G.M. Honda oraz M.P.I. Lucas to układy stosowane w samochodach Rover 2000, Rover 216, Rover Montego.

W książce opisano budowę, działanie i rozmieszczenie układów wtryskowych: · K - Jetronic, KE - Jetronic to układy stosowane między innymi w samochodach Audi 80/100/200 Quatro, Mercedes 190/200E/230E, Ford Escort RS Turbo. · Mono - Jetronic to układ stosowany w samochodach VW Passat 1988, Lancia Y10 LX I.E. · Motronic ML4.1 + EZ212K to układ stosowany w samochodzie Alfa Romeo 164 V6 Turbo. · Motronic M1.3 to układ stosowany w samochodach Peugeot 405, Peugeot 405 ECO, Peugeot 205, Peugeot 309, BMW seria 3, BMW seria 5, BMW seria 7.

W książce opisano budowę, działanie i rozmieszczenie układów wtryskowych: · LE3-Jetronic to układ stosowany między innymi w samochodach Fiat Uno Turbo, Opel Kadett 1.8, Opel Omega 1.8, Peugeot 405, Citroën BX 19GTi. · LH-Jetronic to układ stosowany w samochodach Peugeot 505, Saab 900, Volvo 480/440 Turbo, Volvo 740. · Digifant to układ stosowany głównie w samochodach Volkswagen Golf GTi 1.8, Volkswagen Jetta GTi 1.8, Volkswagen Polo. · Motronic to układ w samochodach Alfa Romeo 33, Alfa Romeo 164, Citroën BX 19 16V, Opel Omega 2.0i. Bardzo pomocne dla diagnostów są tablice przedstawiające usterki i odpowiedzialne za nie elementy oraz podstawowe dane regulacyjne dla poszczególnych samochodów.

Seria poradników opisujących konstrukcję i działanie nowoczesnych układów wtryskowych benzyny. W książkach szczegółowo opisano budowę, działanie i spełniane funkcje poszczególnych elementów układów. Przedstawiono również ich wygląd i rozmieszczenie. Zamieszczone schematy elektryczne, tablice usterek oraz podstawowe dane regulacyjne ułatwiają diagnozowanie układów. Poradniki są przeznaczone wyłącznie dla fachowców z branży motoryzacyjnej. Książki z tej serii powstały we współpracy z włoskim wydawnictwem „Semantica”. Modele z lat przed 1987. Praktyczna kontrola i regulacja układów wtrysku. Podręcznik zawiera: opis podzespołów i systemu, czynności regulacyjne, kroki kontrolne, dane techniczne i schematy połączeń, ilustracje połączeń, autodiagnoza.

obrazek W książce opisano prosto i przejrzyście konstrukcje i sposoby działania czterech popularnie stosowanych układów zapobiegających blokowaniu kół. Przedstawiono wygląd i rozmieszczenie poszczególnych elementów układów oraz omówiono budowę, działanie i spełniane funkcje tych elementów. Zamieszczono schematy elektryczne podłączenia elementów układów w różnych samochodach. Dodatkowo dla wybranych samochodów umieszczono tablice diagnostyczne i dane techniczne. · ABS Bosch - stosowany m.in przez Audi, BMW, Citroën, Fiat Lancia, Mercedes i Porsche · ABS Bosch 2E - układ trójkanałowy , uproszczony · ABS ATE - stosowany m.in. przez Ford, Alfa Romeo, Peugeot i Saab · ABS Teves MK II - układ trójkanałowy, z trzydziestopięciostykowym lub pięćdziesięciopięciostykowym elektrycznym układem sterującym
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności