CRACK.rar
-
- ❎ Filmy 3D 2013 -
- █WSZYSTKIE BAJKI 3D -
! FILMY- 2014 ! -
► ►filmy◄◄ -
►► GRY PC 2014 -
►►eBook -
access steel -
Alo Alo -
Autodesk Revit 2013 PL 32 i 64 bit -
Autodesk Revit MEP 2012 ENG 32 i 64 bit -
Autodesk Revit Structure 2012 PL 32 i 64 bit -
Autodesk Revit Structure 2013 PL 32 i 64 bit -
Autodesk Showcase 2012 ENG 32-bit -
Autodesk Showcase 2012 ENG 64-bit -
Autodesk SketchBook Pro 2011 ENG 32-bit -
Autodesk SketchBook Pro 2011 ENG 32-bit(1) -
Autodesk Softimage 2012 ENG 32-bit -
Autodesk Softimage 2012 ENG 64-bit -
Chłopaki do wzięcia -
Dane -
Delphi -
FIFA14 -
FILMY 3D -
FILMY 3D Full HD -
Filmy 3D SBS miniHD 1080p -
FILMY BLU–RAY 3D -
Graitec Advance Suite 2012 SP1 -
GTA San Andreas [ PL ] -
Heroes V -
Heroes VI -
Informacje uzupełniające -
KAPITAN BOMBA -
KARTONY -
L.A. NOIRE -
Mass Effect 2 [PL] -
MathCAD 15 -
MathWorks MATLAB 7.9 R2009b 32 i 64 bit -
MAX PAYNE 3 PC -
Microsoft Office 2010 PL 32-bit -
Microsoft Office 2010 PL 64-bit -
Plan rozwoju -
Przykłady obliczeń -
Schematy blokowe -
SERIALE -
SolidWorks 2011 SP4.0 PL 64-bit -
SolidWorks 2012 -
Studium przypadku -
Tekla Structures 17.0 -
Tekla Structures 18.0 -
The Connection Program COP
Autodesk ® Softimage ® to aplikacja do tworzenia wysokiej jakości animacji 3D i efektów wizualnych. Intuicyjny, bezpieczny system pracy w innowacyjnym ICE (Interactive Creative Environment) i Autodesk Face Robot ® - zestawie narzędzi do animacji twarzy, który doskonale rozszerza możliwości oprogramowania Autodesk ® Maya ® lub Autodesk ® 3ds Max ®. Program wchodzi w skład pakietu Autodesk ® Entertainment Creation Suite Premium, umożliwia realizować wyzwania stawiane przy tworzeniu gier 3D i post-produkcji.
- Mechanizm przetwarzania 3D Softimage® GigaCore III — trzecia iteracja architektury Softimage GigaCore zapewnia zaawansowaną obsługę danych i znaczne zwiększenie szybkości działania.
- Zestaw narzędzi Face Robot — oprogramowanie Face Robot umożliwia firmom zajmującym się tworzeniem gier i efektów wizualnych łatwe i szybkie tworzenie realistycznej animacji twarzy.
- Monitor wydajności — dzięki niemu możesz szybko określić, które węzły na wykresach ICE (Interactive Creative Environment) powodują powstanie wąskich gardeł.
- Dodatkowe opcje tworzenia niestandardowych węzłów ICE — programiści korzystający ze środowiska C++ i dyrektorzy techniczni mogą teraz łatwiej tworzyć wyspecjalizowane efekty i narzędzia ICE.
- Widok debuggera sceny — umożliwia uzyskanie informacji o szybkości generowania sceny i użyciu pamięci w celu szybszej identyfikacji i eliminacji problemów.
- Zestaw narzędzi do przeszukiwania sceny — szybkie znajdowanie określonych elementów sceny zapewnia oszczędność czasu.
- Lepsza obsługa grupowania warstw — poprawia wydajność zarządzania elementami sceny.
Minimalne wymagania dla wersji 32-bit:
- System operacyjny: Microsoft® Windows 7 Professional, Microsoft® Windows Vista® Business (SP2), lub Microsoft® Windows® XP Professional (SP3)
- Procesor: Intel® Pentium® D workstation
- Certyfikowana karta graficzna ze sprzętowym wsparciem OpenGL® 1.5 (zalecane 2.0 lub nowsze)
- DirectX® 9.0c application programming interface lub nowsza (zalecane dla zaawansowanych opcji DirectX® 9 API)
- 2 GB RAM
- 1 GB wolnej przestrzeni na dysku (wymagane dodatkowe miejsce na dysku na plik wymiany podczas instalacji)
- Rozdzielczość ekranu 1280 x 1024
- TCP/IP service protocol installed on both client and server computers
- Trzy przyciskowa mysz
- Przeglądarka dokumentów HTML
- Przeglądarka internetowa: Microsoft® Internet Explorer® 5.5 lub nowsza
- Karta sieciowa z podłączeniem do Internetu do pobrania licencji (możliwość podłączenia z licencją bez połączenia z Internetem)
- Napęd DVD-ROM
Pobierz