Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Arthur_And_The_Minimoys.part1.rar

fosyna / Gry PC / Arthur_And_The_Minimoys.part1.rar
Download: Arthur_And_The_Minimoys.part1.rar

95,36 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Limbo to bardzo ciekawie zrealizowana platformówka, nawiązująca do nurtu gier niezależnych pokroju Braid oraz World of Goo. Za stworzenie tytułu odpowiada małe studio PlayDead, mieszczące się w Kopenhadze. Pomysł na grę zrodził się w umyśle twórcy Arnta Jensena pod koniec 2006 roku. Produkcja była nominowana do nagród Independent Games Festival 2010 (rozdawanych w ramach imprezy Game Developers Conference). W grze wcielamy się w małego chłopca, który wyrusza w niebezpieczną podróż, żeby uratować swoją zaginioną siostrę. Bohater przemierza niezwykle dziwne, czarno-białe krainy, które, jak wskazuje sama nazwa gry, znajdują się na skraju samego piekła. Oczywiście na naszej drodze napotykamy na wiele śmiercionośnych zagrożeń – groźne potwory oraz zabójcze pułapki. Twórcy postawili na rozbudowany model rozgrywki, operujący wieloma świeżymi pomysłami i koncepcjami znanymi z innych gier. Sednem zabawy jest więc system fizyki, który odpowiada za większość zagadek logicznych. Podczas przeprawy musimy też uważać na wiele niebezpiecznych i dobrze zamaskowanych pułapek. Niejednokrotnie trzeba działać bardzo szybko, co sprawia, że gra nie jest najłatwiejsza. Zdecydowanie najciekawszym elementem Limbo jest niezwykle tajemniczy klimat, który twórcy uzyskali dzięki wykorzystaniu specyficznej oprawy artystycznej, operującej tylko odcieniami bieli i czarni oraz bardzo skąpym udźwiękowieniem (muzyki w grze praktycznie nie ma). To sprawia, że cała przygoda jest niezwykle intrygująca i niepokojąca, nawet mimo braku wyraźnie zarysowanych elementów fabularnych.
obrazek Trine 2 to kolorowa platformówka wzbogacona silnymi elementami logicznymi, z akcją umiejscowioną w baśniowym świecie fantasy. Autorami gry są ponownie ludzie z Frozenbyte - firmy, która prócz wyprodukowania pierwszej części wsławiła się stworzeniem serii Shadowgrounds. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie cyklu, życiowe drogi trzech głównych bohaterów (maga Amadeusa, złodziejki Zoy'i oraz rycerza Pontiusa) ponownie się przecinają za sprawą tajemniczego artefaktu o nazwie Trine (Trójca). Tym razem herosi trafiają do baśniowej krainy zdominowanej przez hordy goblinów. Jedyną wskazówką dla bohaterów są dwa imiona - Rosabel i Isabel, jednak odkrycie związanej z nimi historii wiąże się z pokonaniem wielu niebezpieczeństw. Cała rozgrywka została osadzona w dwóch wymiarach. W jej trakcie nie brakuje zarówno elementów zręcznościowych, pokroju skakania po platformach oraz walki, jak i logicznych polegających na rozwiązywaniu różnego rodzaju łamigłówek. Zabawę dodatkowo urozmaica możliwość zbierania kul i butelek z doświadczeniem i odkrywanie poukrywanych skarbów. Do dyspozycji otrzymujemy trójkę bohaterów - maga Amadeusa, złodziejkę Zoyę oraz wojownika Pontiusa. Każda z postaci dysponuje własnymi unikalnymi umiejętnościami, których wykorzystanie będzie niezbędne do pomyślnego ukończenia przygody. Niektóre z nich pojawiły się już w poprzedniej części, ale nie zabrakło również nowych. Wojownik jest specjalistą od walki w zwarciu, zadaje duże obrażenia i może blokować wrogie ciosy tarczą. Złodziejka z kolei preferuje łuk i jest najbardziej zwinną z postaci, może też szybować w powietrzu za pomocą liny z hakiem. Natomiast mag dysponuje umiejętnością materializowania i przesuwania przedmiotów, ale jest najsłabszy z całej trójki. Przez większość gry możemy swobodne przełączać się pomiędzy herosami. Nowością w stosunku do poprzednika jest wprowadzenie opcji gry w sieci - o ile w „jedynce” grać można było wyłącznie przy jednym komputerze, tak teraz poszczególni uczestnicy zabawy mogą połączyć się za pośrednictwem Internetu - w każdej chwili do prowadzonej już rozgrywki może dołączyć się dwóch dodatkowych graczy. Pomimo tego, że w Trine 2 rozgrywka toczy się na płaszczyźnie dwóch wymiarów, twórcy zdecydowali się na w pełni trójwymiarową grafikę. Wszystkie postacie są przepięknie animowane, a odwiedzane lokacje są bardzo różnorodne i ociekają wręcz detalami. Całość oprawy wizualnej utrzymana jest w jasnych kolorach i posiada baśniową atmosferę. Twórcy przygotowali szereg nowych lokacji, a animacje bohaterów przeszły stosowny lifting.
The Misadventures of P.B. Winterbottom to szalona platformówka przypominająca w założeniach słynną grę Braid, w której główny bohater również potrafił manipulować czasem. Produkcję przygotowało studio The Odd Gentlemen założone pod koniec 2008 roku przez dwóch deweloperów - Matta Korbę i Paula Bellezza. Gra opowiada o przygodach tytułowego P.B. Winterbottoma, który jest notorycznym złodziejem ciast i innych smakołyków. W pogoni za dziwnie wyglądającym przysmakiem bohater wpada do tajemniczego portalu i wskutek tego wydarzenia zyskuje niezwykłe umiejętności. Od tej chwili gracz może wykorzystywać przeszłe i przyszłe wcielenia Winterbottoma, ułatwiające w znacznym stopniu rozwiązywanie licznych zagadek ukrytych na poszczególnych poziomach. Produkcja jest dość nietypową platformówką wzbogaconą o kilka całkiem oryginalnych pomysłów. Na pierwszym planie jest wspomniane manipulowanie czasem, znane z wielu innych tytułów (Braid, Ratchet & Clank Future: A Crack in Time). Gracz może tworzyć i nagrywać kopie bohatera gry z przeszłości oraz przyszłości, aby współpracować z nimi w pokonywaniu kolejnych przeszkód stojących na drodze prowadzącej do przepysznych ciast. Grając w pojedynkę gracz otrzymuje nieskończoną ilość towarzyszy, którzy pomogą z każdą zagadką. Dzięki opracowanej mechanice sobowtóry głównego bohatera mogą posłużyć za most nad przepaścią, drabinę pozwalającą wspiąć się na platformę, katapultę czy nawet broń. Produkcja stawia w dużym stopniu na pomysłowość i zdolności uczestników zabawy. Wiele sytuacji, zwanych paradoksami czasowymi, wymaga naszej obecności w sześciu miejscach równocześnie. Ważnym aspektem gry stworzonej przez studio The Odd Gentlemen jest specyficzna oprawa audiowizualna. Całość została bowiem zrealizowana w konwencji czarno-białego filmu niemego utrzymanego w stylistyce przypominającej francuską animację Trio z Belleville. Poszczególne poziomy i postacie oglądamy z boku, ale całość prezentuje się naprawdę ciekawie i oryginalnie. Sporym urozmaiceniem jest również żywiołowa i świetnie dobrana muzyka.
obrazek połączenie zręcznościówki i gry logicznej
Image.aspx?id=142959817 Producent: Aidem Media Dystrybutor: Aidem Media Nośnik: CD Data wydania: 2004 Platforma: PC - Windows 95/98/2000/ME/XP Język: Polski Opis: Reksio i Czarodzieje (PC) Reksio i Czarodzieje. Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, Który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania. Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: "No nie wierzę!" monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio... Czy Reksio jest Wybrańcem, o którym mówi przepowiednia...? Który z siedmiu Czarodziejów jest Tym, Który Tak Potwornie Mąci? Czy przy pomocy wiecznie niezadowolonego kreta, gadatliwego kamienia i garści magicznych przedmiotów można uratować Krainę Czarów od zagłady? W jaki sposób sprawdzić, czy jest się zwykłą żabą, czy też zaklętą królewną? Oraz jak nauczyć się potężnych zaklęć w weekend? Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w kolejnej, jeszcze bardziej obfitującej w przygody i niespodzianki, wyprawie... Wymagania sprzętowe: Procesor 166 MHz 32 MB pamięci RAM Windows 95/98/ME/2000/XP Obraz płyty iso. Kod do gry w paczce. Kod 1, 5, 4, 6, Al chomik, chomik, tukan, kretes Wypal obraz na płytce lub zainstaluj w daemonie.
dużo gier logicznych w jednym.polecam
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności