388.59-desktop-win8-win7-64bit-international-whql.exe
-
ˇ -
►Gry PC -
1.9 TDI -
2010kaiser -
Adobe.Acrobat.XI.Pro.11.0.19.Portable_OK -
AKTYWACJA & KLUCZ & ITP -
Ankit_Fadia -
back -
Biblia TCP IP -
books -
Certified Ethical pdfs -
dewalt -
E-36 -
Hacking and Securing iOS Applications -
Imposters sezon 1 Wgrane Napisy PL -
informatyka -
Java -
Kali pdf -
Logistyka -
Mapa v17 RNS 510 & 810 -
Modyfikowanie Biosu -
nettech -
network hacking and sql injection ebooks -
Old Maps Of The World -
passat B8 instrukcje -
Portal2 -
Programming Basics -
Przewodniki wędkarskie -
Python Programming Tutorial -
Radio OnLine -
russia -
Security Books 01 -
Security Books 02 -
Security Books 03 -
Security Books 04 -
SEX I ZWIĄZKI -
Sieci komputerowe -
System -
tests -
Tips and Tricks -
TV PHILIPS -
udostepnianie -
USUNIECIE KLUCZA WIN 10 -
Visual Aids -
VW GROUP Service Training & Academy -
w10 -
Weźmisz czarno kure -
WiFi Hacking Tutorial -
x570 ryzen am4 win7 drivers -
Zaprojektuj ogród 3D PL
Piotr Gontarczyk, Czwartek, 8 marca 2018, 08:55Tagi: błąd, geforce, gogle, gpu, nvidia, oculus, oculus rift, problem, sterowniki, vr
Lepiej używać wersji z grudnia ubiegłego roku. Użytkownicy gogli VR Oculus Rift od pewnego czasu skarżą się na problemy z ich działaniem na platformach, w których stosowane są najnowsze sterowniki kart graficznych GeForce.
Problemy okazują się na tyle poważne, że firma Oculus zdecydowała się poinformować użytkowników o tym, aby unikali instalowania sterowników Nvidia GeForce nowszych niż wersja oznaczona numerem 388.59. Na razie nie wiadomo co konkretnie jest przyczyną problemów, choć niektórzy użytkownicy twierdzą, że problemy nie występują jeśli w systemie Windows wyłączy się funkcję "szybkie uruchamianie".
Nie wiadomo też kiedy można spodziewać się stosownej poprawki ze strony Nvidii. Oculus potwierdził, że nowsze pakiety sterowników powodują występowanie problemów z wyświetlaniem obrazu w goglach, a także z wydajnością w grach.