hnapl3na.rar
-
>> hello neighbor -
ABBA - You Can Dance [S2EP41] -
ACAD architecture 2012 -
ACAD architecture 2013 -
Alphaville - Forever Young (1984) -
Angry Birds Trilogy Wii -
AutoCAD Architecture 2016 64 bit -
Bajki Scooby-Doo pełnometrażowe (wszystkie) -
Barok -
CD1 -
CD2 -
Czajkowski, Jezioro Łabędzie.432Hz.mp3 -
Cztery pory roku i 4 koncerty - FLAC -
Disney's Planes SU9E4Q -
Dla pianistów -
Home Alone (1990) [1080p] napisy pl -
Jarre-china concert -
JULIO IGLESIAS -
Just Dance 2014 [SJOP41] -
Just Dance 4 WII -
Just Dance Greatest Hits [SJHE41] -
Klasycyzm -
Michael Jackson.432 Hz. Disc.2.mp3 -
Mozart Sonaty Uchida 432 Hz cz.1 -
Mozart Sonaty Uchida 432 Hz cz.1(1) -
Muzyka Klasyczna 432 Hz część 2 -
Muzyka Klasyczna 432 Hz część 2(1) -
Muzyka Klasyczna 432 Hz część 3 -
Najpiękniejsze walce FLAC 432 Hz -
Need for Speed(tm) Undercover [RX9P69] -
Nintendo Wii (jak przerobić-instrukcje) -
Nut Cracker Tchaikowsky -
Polowanie na Czerwony Październik -
Prince of Persia The Forgotten Sands [SPXP41] -
Przeróbka Wii SOFTMOD (instrukcja) -
Ragtime-y -
Rayman Origins [SOJP41] -
Romantyzm 1 Zachód -
Romantyzm 2 Wschód -
S2 -
s6 -
SPONGEBOB (dubbing PL) -
SuperSmashBros -
Tomb Raider - Underworld [RH8E4F] -
Toy Story 3 [STSE4Q] -
Wii -
x64 -
x64(1) -
x86 -
x86(1)
W Hello Neighbor wcielamy się w zwykłego mieszkańca małego domku na przedmieściach, który zaczyna podejrzewać, że mieszkający po sąsiedzku mężczyzna skrywa potworną tajemnicę. Aby potwierdzić te przypuszczenia, postanawia zakraść się do piwnicy sąsiada. Nie będzie to łatwe zadanie, gdyż jest on czujny i jeśli zostanie sprowokowany, nie cofnie się przed niczym, aby zneutralizować zagrożenie dla swojej prywatności.
Główny element mechaniki gry stanowi zaawansowana sztuczna inteligencja pozwalająca sąsiadowi zapamiętywać posunięcia gracza i przewidywać to, co zrobi w przyszłości. Uniknięcie wykrycia – niezbędne dla osiągnięcia celu gry – staje się zatem tym bardziej skomplikowane, im częściej gracz obiera podobną ścieżkę, chcąc przekraść się obok sąsiada. Najczęściej wybierane ścieżki szybko obrastają pułapkami (uniemożliwiającymi ucieczkę), przeszkodami (jak deski zabijające okna) i alarmami (pokroju rozlokowanych gdzieniegdzie kamer).
Gracz może wykorzystywać wabiki, by odwrócić uwagę sąsiada, i wpływać na otoczenie w taki sposób, by utrudnić antagoniście wykrycie obecności bohatera w jego domu. Służy mu tutaj wiele fizycznych obiektów, z którymi może wejść w interakcję (na przykład wyjmując żarówkę z lampy, tym samym uniemożliwiając zapalenie światła), wydające głośne dźwięki telewizor czy radio, a także możliwość zwabienia sąsiada w zastawione przez niego samego pułapki.