Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Forbeck Matt, Grubb Jeff - Guild Wars 01 - Duchy Askalonu.rar

fiolek144 / gry / salber16 / Forbeck Matt, Grubb Jeff - Guild Wars 01 - Duchy Askalonu.rar
Download: Forbeck Matt, Grubb Jeff - Guild Wars 01 - Duchy Askalonu.rar

0,77 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
krótki opis obrazka

250 lat temu spłonął Askalon... Broniąc swojej ziemi przed napierającymi hordami bestialskich popielców, zdesperowany król Adelbern przywołał potężny Złowrogi Ogień, by przegnać najeźdźców. Jednak magia może być obosiecznym ostrzem – Złowrogi Ogień spalił zarówno popielców, jak i ludzi. Gdy ciała popielców jeszcze dymiły, zabici askalończycy powstali ponownie, przez furię króla przekształceni w upiornych strażników, którym powierzono zadanie pilnowania stolicy... na wieczność. Potężne niegdyś królestwo stało się nawiedzonym cieniem swej dawnej chwały. Stulecia po tych wydarzeniach ludzie żyjący w Krycie muszą walczyć na wszystkich frontach. By ocalić ludzkość, królowa Jennah pragnie wynegocjować porozumienie ze znienawidzonymi popielcami, jednak ich legiony nie podpiszą zawieszenia broni, póki z ruin zniszczonego Askalonu nie powróci ich najcenniejszy symbol, Pazur Khan-Ura. Grupa awanturników, z których każdy dręczony jest przez upiory przeszłości, wyrusza do nawiedzonego, spustoszonego przez wojnę kraju, by odzyskać Pazur. Nieumarły król rządzący Askalonem nie odda go z własnej woli, a bez tego artefaktu nie ma nadziei na pokój między ludźmi a popielcami. Nie wszyscy jednak pragną by zapanował pokój...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek "Artemis Fowl"- Nowoczesna opowieść o wróżkach, trollach i elfach. Tytułowy Artemis to przedsiębiorczy i niezwykle inteligentny dwunastolatek, potomek sławnego, przestępczego rodu. Pewnego dnia postanawia ukraść elfom ich legendarny skarb i przywrócić rodzinie renomę. Najnowsza ludzka i krasnoludzka technologia, magiczne zaklęcia, szybka akcja i błyskotliwe dialogi to wszystko sprawia, że Artemis Fowl stanowi prawdziwe zagrożenie dla Harrego Pottera. "Artemis Fowl. Arktyczna przygoda"- Kto zaopatruje przestępczą organizację goblinów w zakazane, ludzkie źródła energii? Hally Nieduża, oficer elitarnej jednostki Sił Krasnoludzkiego Reagowania, nie ma wątpliwości, że stoi za tym wróg numer jeden, trzynastoletni Artemis Fowl. Ale czy tak jest naprawdę? Artemis ma własne problemy: jego ojciec jest zakładnikiem rosyjskiej mafii i tylko cud mógłby go uratować. Genialny plan to za mała. Być może tym razem to Artemis potrzebuje pomocy... "Artemis Fowl. Kod wieczności"- Czyżby koniec niecnych spisków Artemisa Fowla? Jego ojciec, wydarty z rąk rosyjskiej mafii, wraca do domu całkiem odmieniony - ku przerażeniu naszego bohatera, jest teraz uczciwym człowiekiem! Zanim jedna Artemis zbłądził na drogę cnoty, ma jeszcze czas na jeden, ostatni interes: skonstruował superkomputer, który zamierza pokazać bezwzględnemu amerykańskiemu przedsiębiorcy. Komputer ten w niewłaściwych rękach mógłby zniszczyć świat ludzi i wróżek, lecz Artemis to przecież diabolicznie inteligentny nastolatek o gigabajtowym umyśle. A więc, co złego może się stać?
obrazek

Gra o tron W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z poacute;łnocy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Kroacute;la, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, roacute;wnie szalone jak on sam... Tron objął Robert - najznamienitszy z buntownikoacute;w. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron. W pakiecie znajduje się 6 części: 1. Gra o tron 2. Starcie królów 3/1 Nawałnica mieczy (Krew i złoto) 3/2 NAWAŁNICA MIECZY (Stal i śnieg) 4/1 Uczta dla wron (Cienie śmierci) 4/2 Uczta dla wron (Sieć spiskowców)

obrazek

Najgłośniejszy cykl powieściowy Stephena Kinga, pisany w latach 1970- 2004, uważany przez samego autora za jego magnum opus. Cykl łączy motywy przewodnie wielu gatunków, obejmujący elementy fantasy, fantastyki naukowej, literatury grozy i westernu. Cykl opowiada historię Rolanda Deschaina, którego celem życiowym jest dotarcie do tytułowej Mrocznej Wieży, mitycznego budynku, który może być istotą całego istnienia, znajdującego się w centrum wszystkich światów. Roland jest ostatnim żyjącym członkiem bractwa rycerskiego znanego jako rewolwerowcy. Początkowo bohater jest bardzo tajemniczy, nie znamy nawet jego wieku, jednakże wraz z rozwojem historii poznajemy jego historię i przyczyny jego podróży. Na swej drodze pomaga napotkanym ludziom w imię kodeksu honorowego zwanego Drogą Elda, jest także zmuszony do dokonywania wielu trudnych wyborów, takich jak wybór pomiędzy życiem przyjaciela, a kontynuowaniem podróży do Wieży.

obrazek

Samo Ostrze Nim Zawisną Na Szubienicy Logena Dziewięciopalcego, cieszącego się złą sławą barbarzyńcę, opuszcza w końcu szczęście. Czeka go los martwego barbarzyńcy, który pozostawi po sobie tylko pieśni i równie martwych przyjaciół. Jezal dan Luthar, uosobienie egoizmu, żywi jedno pragnienie: odnieść zwycięstwo w kręgu szermierczym. Lecz zbliża się wojna, a na polach bitewnych lodowatej Północy walczy się według brutalniejszych zasad niż w turnieju. Inkwizytor Glokta, kaleka, który stał się oprawcą, nie ucieszyłby się z niczego bardziej niż z widoku Jezala powracającego do domu w trumnie. Z drugiej strony człowiek ten nienawidzi każdego. Konieczność tępienia zdrady w sercu Unii, przesłuchanie za przesłuchaniem, nie zyskuje mu przyjaciół, a kolejne zwłoki pozostawiają za sobą ślad, który może doprowadzić do samego skorumpowanego serca rządu - jeśli Glokta utrzyma się dostatecznie długo przy życiu, by owym tropem podążyć...

obrazekPięciotomowy cykl książek Lian Hearn, rozgrywających się w na w pół fantastycznej średniowiecznej Japonii. Tradycyjne japońskie motywy składają się tu na opowieść oryginalną i fascynującą, okrutną i piękną, w której zawiłości politycznych intryg i efektowne opisy walk łączą się z wyrafinowaną prostotą stylu, niespiesznym tempem narracji i niezwykłą atmosferą. Wzorując się na dyskretnych i oszczędnych pociągnięciach pędzla, znanych ze starojapońskich szkiców, autorka kreśli fascynujące tło dla pełnej rozmachu opowieści o miłości i obowiązku, przemocy i współczuciu, kłamstwie i honorze. Lian Hearn udało się przekroczyć granice między gatunkami literackimi, między tradycją a współczesnością, a także między pokoleniami. Stosunki społeczne w średniowiecznej Japonii były niezwykle złożone. Mój świat Trzech Krain jest znacznie prostszy i raczej zasugerowany niż szczegółowo opisany. Myślę, że moje książki można określić jako artystyczną odpowiedź na historię Japonii, a nie jako próbę jej odtworzenia.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności