Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

OMSI - symulator autobuse 2011 PC.rar

express6 / ►Gry na PC / Gry na pc do 1 GB / OMSI - symulator autobuse 2011 PC.rar
Download: OMSI - symulator autobuse 2011 PC.rar

596,11 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
Wymagania systemowe:
procesor: 2,6 GHz pamięć RAM: 2 GB pamięć karty graficznej: 256

OMSI jest bardzo realistyczna symulacja na PC autobus do domu. Gracz przejmuje rolę kierowcy autobusu i jedzie autobus wraz z pasażerami, jak to możliwe na czas i bezpiecznie przez ruch.

Szczególnie wysokie wartości położono na realistyczną symulację poszczególnych pojazdów, więc autobusy gorsze pod względem skali działania i prowadzenia swoich modeli w niemal każdym względem. W szczególności funkcje, takie jak o szczegóły model kultowego kontroli transmisji, fizyczna symulacja klimatyzacja, jak również w pełni funkcjonalny IBIS (Zintegrowany System Informacji na pokładzie) i oczywiście starannie produkowane sound design (składający się z prawie 100 pojedynczych dźwięków na pojazd) w celu zapewnienia wysokiego poziomu rzeczywistości . Realistyczny i szczegółowy krajobraz gęstego ruchu i obiektów animowanych przyczynia się do "Przygoda Bus" do dyspozycji wszystkich.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB Richard Burns Rally jest kolejną (po produktach z serii Colin McRae Rally marki Codemasters) grą, firmowaną nazwiskiem znanego kierowcy wyczynowego. Patronem został w tym przypadku słynny Rajdowy Mistrz Świata z 2001 roku, urodzony na początku lat siedemdziesiątych XX wieku w Wielkiej Brytanii i jeżdżący wspólnie z pilotem Robertem Reidem. Obaj wspomniani osobnicy ujawniają się w wirtualnej przestrzeni, jako swoiści nauczyciele jazdy w pomysłowo zaprojektowanej opcji treningowej. Ta ostatnia stanowi znakomite przygotowanie do rozbudowanego trybu kariery zawodniczej (siedem rozmaitych tras, składających się z pięciu odcinków specjalnych każda). Dzięki odpowiednim licencjom możemy oglądać w akcji szereg prawdziwych czterokołowców klasy WRC (World Rally Championship), a wśród nich m.in. następujące maszyny: Subaru Impreza, Peugeot 206 i Citroen Xsara. Wszystkie zaimplementowane modele „wozów” charakteryzują się niezwykle precyzyjnym wykonaniem, ponieważ developerzy postanowili profesjonalnie podejść do tematu realizmu (uwagę zwraca szczególnie sposób funkcjonowania hamulców, zawieszenia, turbosprężarek i układów chłodzenia). Ponadto wprowadzono innowacyjny system generowania warunków pogodowych w czasie rzeczywistym (poranne mgły, marznący deszcz, kurz niesiony przez porywisty wiatr itp.), co obok wysokiej jakości algorytmów Sztucznej Inteligencji jeszcze zwiększa autentyczność aplikacji. Perfekcyjną warstwę techniczno-merytoryczną kapitalnie uzupełnia wzorowa oprawa dźwiękowa i trójwymiarowa grafika o wyjątkowej dokładności.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Gobliiins 4 jest kontynuacją cyklu popularnych na początku lat ’90 logicznych przygodówek. Seria pomimo kompletnie liniowej rozgrywki i bardzo wymagających (czasem wręcz absurdalnych) zagadek logicznych zaskarbiła sobie serca wielu fanów głównie ze względu na humor przejawiający się zarówno w grafice, dialogach jak i konstrukcji fabuły. Czwórka jest efektem pracy niewielkiego, niezależnego studia Societe Pollene, pod kierownictwem Pierre Gilhodes, który pracował nad poprzednimi częściami Goblins oraz Woodruff and the Schnibble of Azimuth jeszcze dla studia Coktel Vision. Mimo upływu lat najnowsza odsłona trzyma się ścieżki wyznaczonej przez pierwowzór, co zresztą widać już na pierwszy rzut oka. Podobnie jak w pierwszej części gracze otrzymują do dyspozycji trzy gobliny (stąd właśnie trzy literki „i” w tytule), każdy z nich posiada określone umiejętności, oczywiście niedostępne dla reszty stworków, i tak Tchoup może zbierać i używać przedmioty, Stucco przypadła rola typowego osiłka zdolnego przesunąć nawet najcięższe przeszkody, natomiast arkanami magii zajmie się Perluis. Kluczem do pokonania licznych zagadek, które pojawią się w drodze do celu jest umiejętne wykorzystanie zdolności każdego z nich.
obrazek Pro Beach Soccer to jakby spojrzenie na piłkę nożną z innej strony. Od strony piasku, słońca i kobiet w bikini. Dynamicznych, stojących na wysokim technicznie poziomie spotkań rozgrywanych na względnie małym boisku. Jedna z nielicznych pozycji poświęconych piłce plażowej powstała w studiach firmy PAM Development, odpowiedzialnej m.in. za Top Spin. Wydawcą Pro Beach Soccer jest Wanadoo.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 128MB The Settlers II: The Next Generation to odświeżona wersja drugiej odsłony cyklu gier strategicznych, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w 1996 roku. Program został przygotowany przez niemiecką firmę Blue Byte z okazji dziesiątych urodzin pierwowzoru. Fabuła nowej edycji gry nie różni się niczym od historii opowiedzianej w pierwowzorze. Po upadku Imperium Rzymskiego, wielu ówczesnych przywódców postanowiło wyruszyć w długi rejs statkiem, poszukując krainy, gdzie możliwe stałoby się stworzenie nowego państwa. Jednym z nich był Nautius, który po wylądowaniu w nieskalanym ludzką obecnością świecie, postanowił założyć małą kolonię. Jak nietrudno się domyśleć, trud przerodzenia wioski w wielkie imperium, spada na barki gracza.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, 32 MB karta grafiki No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900). Na wszystkich chętnych czeka tu 30 misji składających się na trzy duże kampanie, w których można opowiedzieć się po stronie jednej z sześciu stron konfliktu (każda grupa posiada swoje specyficzne cechy): Anglików, osadników, amerykańskich patriotów, Hiszpanów oraz Indian zamieszkujących prerię i lasy. Każda z misji w mniejszym lub większym stopniu oparta jest na historycznych wydarzeniach, a jednostki którymi dowodzimy charakteryzowane są przez szereg cech bojowych, między innymi: morale, doświadczenie oraz zdolność do poruszania się w terenie. Gra uwzględnia postęp technologiczny i naukowy jaki następował w latach 1600 – 1900, dlatego też z czasem gracze będą mieli dostęp do nowego typu jednostek. W grze został wykorzystany silnik graficzny umożliwiający m.in. użycie funkcji „zoom” (możliwość dowolnego oddalania i przybliżania widoku, gra toczy się zarówno w dzień jak i w nocy), a rozgrywkę dodatkowo wydłuża zaimplementowany generator map oraz tryb multiplayer z możliwością gry za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Fort Zombie to następna produkcja, w której główną rolę odgrywają coraz popularniejsi zombie. Gra, przygotowana przez studio Kerberos Productions, reprezentuje połączenie akcji z elementami RPG. Deweloper odpowiada za dobrze znaną serię kosmicznych strategii czasu rzeczywistego Sword of the Stars. Tytuł przedstawia dość standardowy scenariusz związany z zombie. Główny bohater zostaje uwięziony w małym miasteczku w stanie Indiana. Oczywiście w okolicy pojawiają się krwiożerczy oraz bardzo głodni nieumarli. Zadaniem gracza jest przetrwać inwazję potworów, wykorzystując wszelkie dostępne środki oraz różne bronie. Oprócz tego musimy również poszukać innych ocalałych i udzielić im niezbędnej pomocy.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 700 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB The Hulk to dynamiczna gra akcji zrealizowana w charakterystycznym konsolowym stylu. Już na wstępie należy dodać, iż Hulk to jeden z najpopularniejszych komiksowych bohaterów firmy Marvel (stworzył go w roku 1962 Stan Lee), zaś akcja gry rozpoczyna się rok po wydarzeniach, które przedstawia kinowy przebój Anga Lee z roku 2003, pt. „The Hulk”. Grający stają się Brucem Bannerem (i jego alter-ego, tytułowym Hulkiem) próbującym powstrzymać okrutnego Leadera przed stworzeniem armii przeraźliwych kreatur, która ma zaprowadzić chaos na Ziemi. Do stworzenia owej militarnej potęgi Leader potrzebuje energii Hulka, a tą wykradł mu zdradziecki profesor Crawford i zgromadził w specjalnej „Kuli”. Teraz zadaniem gracza jest przeszkodzenie w przekazaniu owej mocy Leaderowi. Akcja gry przedstawia pościg naszego bohatera za tajemniczym osobnikiem, który ma dostarczyć „Kulę” Leaderowi i prowadzi grającego przez szereg różnorodnych lokacji umiejscowionych m.in. w San Francisco i w słynnym więzieniu Alcatraz, aż po siedzibę samego Leadera. * Dwie grywalne postacie: Hulk oraz Bruce Banner. * 30 rozbudowanych poziomów, po części przedstawiających lokacje znane z filmu, a po części stworzone specjalnie na potrzeby gry. * Interaktywne otoczenie - praktycznie każdy przedmiot możemy podnieść, rzucić, zniszczyć lub wykorzystać jako broń. * W grze występują „starzy” przeciwnicy Hulka, m.in. Flux, Rampage czy Half-Life. * Głosy zostały podłożone przez znanych aktorów filmowych - Eric Bana w roli Bruce’a. * 25 różnych ataków czy ciosów Hulka, w tym „Sonic Clap” oraz „Gamma Slam”.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Kolejna odsłona jednej z żelaznych sportowych serii korporacji Electronic Arts. Jak już sugeruje sam tytuł tematem tego cyklu są popularne wyścigi samochodowe NASCAR, które rozgrywają się zamkniętych torach. Autorzy zawarli w tej produkcji ponad 175 autentycznych samochodów (a właściwie skórek), jakie brały udział w sezonie 03/04 wyścigów NASCAR. Łącznie gracz może sprawdzić swoje umiejętności i ścigać się na 23 autentycznych oraz 11 wymyślonych trasach wraz z ponad 70 autentycznymi kierowcami wyścigów NASCAR (43 kierowców może brać udział w jednym wyścigu). Każdy zawodnik charakteryzowany jest przez szereg parametrów indywidualnych, posiada też własny styl jazdy, charakter i pamięć, dzięki czemu gracz może być pewien tego, że jeżeli zadarł z jakimś kierowcą to ten nie zawaha się odgryźć i będzie utrudniał mu poszczególne wyścigi. W NASCAR Thunder 2004 zaimplementowano nowy tryb kariery, dzięki któremu po raz pierwszy w tej serii gracze mogą zarządzać własnymi zespołami, organizować pracę ekip, zabiegać o sponsorów, inwestować w nowe technologie związane z konstrukcją samochodów, itp. W ręce gracza oddano też tak odpowiedzialną funkcję jak odpowiednie dostrojenie samochodu przed wyścigiem, w tym zestopniowanie skrzyni biegów, ustawienie sztywności zawieszenia, ciśnienia powietrza w oponach, siły hamowania przednich i tylnich hamulców, położenia spoilerów oraz innych parametrów wpływających na osiągi maszyny.
obrazek MechCommander 2 to sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego opartej na zasadach świata Battletech. W grze kierujemy poczynaniami olbrzymich bojowych maszyn kroczących, zwanych mechami. Przy ich pomocy bronimy własnego terytorium i poszerzamy jego zasięg. Względem części poprzedniej usprawniono grę sprawiając, że jest ona teraz bardziej intuicyjna i grywalna. Rozgrywka składa się z szeregu misji połączonych jedną, nieliniową fabułą. Przed każdym zadaniem uczestniczymy w odprawie, na której otrzymujemy informacje na temat aktualnej sytuacji i dane dotyczące celów misji, np.: zniszcz określone budynki wroga lub konwój, ochraniaj bazę itp. Później możemy odpowiednio wybrać i uzbroić roboty, obsadzić w nich odpowiednich pilotów (których umiejętności stale wzrastają) i wykonać zadanie. Jedną z najważniejszych nowości jest to, że teraz podczas każdej misji możemy, np.: wezwać posiłki, wsparcie powietrzne i artyleryjskie, pojazd naprawczy, helikoptery zwiadowcze, czy pojazdy ratunkowe. Oczywiście wszystko za odpowiednią opłatą punktów C-bills, standardowej waluty w świecie Battletech. Po zniszczeniu wrogiego mecha, możemy przejąć go przy pomocy poduszkowców VTOL. Naprawiają one wrogie jednostki i obsadzają naszą załogą, dzięki czemu możemy je wykorzystać w walce z przeciwnikami. W nagrodę za przejęcie kluczowych obiektów wroga dostajemy dodatkowe punkty. Po zakończeniu misji również otrzymujemy pewną ilość punktów C-bills.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Global Operations to taktyczna gra akcji przedstawiająca rzeczywiste zadania wykonywane przez oddziały specjalne. Łączy w sobie najlepsze cechy takich swoich poprzedniczek jak: Counter Strike, Rainbow Six i Team Fortress. Gracz może wybierać spośród sześciu odmiennych klas postaci, każda o indywidualnych umiejętnościach, tj.: sniper, recon, medic, heavy weapons, demolitions i commando. Dostępne są 32 rodzaje broni plus dodatkowe, specyficzne tylko dla danego typu postaci np. wyrzutnia rakiet dla commando. Przed nami szesnaście różnych map odwzorowujących prawdziwe, występujące w realnym świecie lokacje, każda z własnym scenariuszem opartym na realnych wydarzeniach, które miały miejsce w danym rejonie. Postacie sterowane przez komputer odznaczają się sztuczną inteligencją stojącą na wysokim poziomie. Całość wykonano przy użyciu silnika graficznego Lithtech pozwalającego generować wysokiej jakości efekty wizualne. Akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Twórcy zapewnili elastyczność całego systemu pozwalającą na wprowadzanie późniejszych modyfikacji (MODs), oraz dołączyli edytor własnych poziomów. Tryb multiplayer umożliwia wspólną rozgrywkę do 24 osób poprzez sieć lokalną lub Internet.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności