07 - The Warning.mp3
-
Absolution -
Anno Domini High Definition -
Bad -
Buckethead -
Death Magnetic -
Disorganized Fun -
I’m With You -
In Utero -
Iron Maiden -
Just Say Ozzy -
Lest We Forget (The Best Of) -
Live & Loud -
Lunchbox (Single) -
Master of Puppets -
Master of Reality -
Mechanical Animals -
Metallica -
Michael Jackson -
Muse -
Never Say Die! -
Nevermind -
No More Tears -
No Rest for the Wicked -
One Hot Minute -
Otherside (Single) -
Ozzmosis -
P epper's Ghost -
Paranoid -
Ph ysical Graffiti -
Portrait Of An American Family -
Presence -
Radio Bagdad -
Radiohead -
Rapid eye movement -
Ride the Lightning -
Riverside -
Ronald Jenkees -
Sabbath Bloody Sabbath -
Sabotage -
Second Life Syndrome -
Słodkie Koktajle Mołotowa -
Smells Like Children -
Suchy Chleb dla Konia -
Technical Ecstacy -
The Best Of -
The Golden Age Of Grotesque -
The High End of Low -
The Number Of The Beast -
The Ultimate Sin -
ZEDGE NAJLEPSZE! TAPETY Z APLIKACJI
Grupa powstała w roku 1967 jako kwartet założony przez nastoletnich przyjaciół. Jego pierwotny skład tworzyli: Anthony „Tony” Iommi, William „Bill” Ward, John „Ozzy” Osbourne i Terence „Geezer” Butler. Tony Iommi, gitarzysta prowadzący zespołu, uległ podczas pracy w fabryce wypadkowi, w którym stracił opuszki palców prawej ręki. By grać dalej, skonstruował rękawiczkę z plastikowymi wkładkami. Mimo to gra na gitarze wciąż sprawiała mu zbyt wiele bólu i Iommi zmniejszył napięcie strun strojąc gitarę niżej. W ten sposób zrodziło się charakterystyczne dla zespołu, oryginalne brzmienie. Nisko grająca gitara, ciężko brzmiąca sekcja rytmiczna w połączeniu z dramatycznym, niekiedy histerycznie brzmiącym wokalem Osbourne’a, nadała muzyce Black Sabbath niepowtarzalny i pesymistyczny nastrój. Dopełniały go ponure teksty, utrzymane zazwyczaj w stylu makabreski, czasem o tematyce okultystycznej. Większość utworów grupy z pierwszego okresu jej działalności ma regularną strukturę pieśni trzyczęściowej. Otwierająca część zawiera krótki pasaż instrumentalny i dłuższą partię wokalną. Część druga jest wyłącznie instrumentalna, niekiedy rozbudowana. Część trzecia, zakończona krótką codą jest zwykle wiernym powtórzeniem pierwszej części.