Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Cykl - Kampanie Cieni (mobi-epub, 1-5) Django Wexler.rar

engbog / e-booki / Fantastyka / Cykle fantastyczne / Cykl - Kampanie Cieni (mobi-epub, 1-5) Django Wexler.rar
Download: Cykl - Kampanie Cieni (mobi-epub, 1-5) Django Wexler.rar

12,64 MB

5.0 / 5 (1 głos)
Kapitan Marcus d’Ivoire, dowódca jednego z garnizonów cesarstwa vordonajskiego w koloniach, został przywódcą zdemoralizowanego oddziału, uparcie broniącego małej fortecy na skraju pustyni. Uciekająca przed przeszłością Winter Ihernglass zaciąga się do kolonialnej armii i zostaje awansowana. Losy obojga tych żołnierzy i wszystkich ich podkomendnych zależą od nowo przybyłego pułkownika Janusa bet Vhalnicha. Jednak lojalność Marcusa i Winter zostanie wystawiona na próbę, kiedy zaczną podejrzewać, że ambicje tajemniczego Janusa sięgają królestwa nieziemskich mocy, mogącego zmienić znany świat.

obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazekobrazek Krwawa zbrodnia na zawsze odmienia los trzech sióstr. Zostają porwane do świata elfów, mrocznego Elysium. Rozmiłowani w intrygach i władzy piękni, nieśmiertelni elfowie zdolni są do każdej podłości. Siedemnastoletnia Jude wcale nie pragnie dorównać okrutnym elfom: zamierza ich przewyższyć… Czy dzięki pewnej niedostępnej magicznym istotom umiejętności zdoła przetrwać w obcym świecie i osiągnąć upragniony, nieosiągalny cel? _______________________________________________________________ Ziemia kryje szczątki tych, którzy musieli odejść, ale to dopiero początek…. Najpierw bestialski mord, potem krwawa rzeź królewskiej rodziny i nieoczekiwana koronacja – ale tak, to był dopiero początek. Niemało trzeba sił, by zadawać cios za ciosem i nigdy nie poddawać się znużeniu. O tak, to pierwsza i najważniejsza lekcja: musisz być silna. Gdy wyszło na jaw, że w żyłach Dęba płynie królewska krew, na Jude spoczęło brzemię odpowiedzialności za to, żeby jej braciszek po prostu dożył dnia, w którym będzie mógł przywdziać na swoje skronie koronę. Tymczasem na tronie elfów zasiada zły król, Cardan, a Jude przybiera niewdzięczną rolę szarej eminencji. Nie dość, że w świecie opętanych żądzą władzy magicznych istot wciąż zmieniają się sojusze i układy, to niełatwo jest zapanować nad kapryśnym władcą. Cardan nie zaniedbuje żadnej okazji, by sponiewierać i upokorzyć Jude, choć wcale nie słabnie jego deliryczna fascynacja dziewczyną. __________________________________________________________________ Jude powraca do świata Fearie. Musi zmierzyć się z Cardanem, którego wciąż kocha, pomimo jego zdrady. Kiedy po raz pierwszy ujawnia się mroczna klątwa, Jude musi stać się pierwszą śmiertelną Królową Wróżek i odkryć, jak przełamać czar – lub zaryzykować zachwianie równowagi całego świata wróżek. Jude nudzi się na wygnaniu. Dla zabicia czasu i dla pieniędzy przyjmuje delikatne zlecenia. Ktoś pożera elfy przebywające w krainie ludzi i należałoby położyć temu kres? Oto zadanie w sam raz dla Jude! Niezbyt mile widzianym urozmaiceniem codzienności są odwiedziny Taryn. Bliźniaczka domaga się od Jude szczególnej przysługi: wygnanka z królestwa elfów ma narazić się na hańbiącą śmierć, byle ocalić siostrę przed konsekwencjami pewnego krwawego nietaktu. Jude ma jednak swoje powody, żeby się zgodzić. Przecież to wyborny pretekst, żeby nieco zamącić w bajecznym Elysium. Wie, że czeka ją konfrontacja z Cardanem. Jude jest śmiertelnie niebezpieczną przeciwniczką dla swoich wrogów, ale czy dość potężną, by pokonać magię? Czy zwykła śmiertelniczka przemocą lub przemyślnością zdoła przełamać klątwę?
Nie wszystkie bitwy wygrywa się dzięki sile… Theodosia miała sześć lat, kiedy jej kraj został zaatakowany, a jej matkę, Królową Ognia, zamordowano na jej oczach. Tego dnia Kaiser odebrał jej rodzinę, kraj i imię. Theo została koronowana na Księżniczkę Popiołów, otrzymując hańbiący tytuł, miała się wstydzić w nowym życiu spędzonym jako więzień. Przez dekadę była niewolnicą we własnym pałacu. Znosiła niezliczone akty przemocy i kpiny ze strony Kaisera i jego dworu. Była bezsilna, a przeżyć w nowym świecie udało jej się tylko dzięki zakopaniu głęboko w swoim wnętrzu dziewczyny, którą była wcześniej. Pewnej nocy Kaiser zmusza ją do zrobienia czegoś niewyobrażalnego. Z krwią na rękach i nadzieją na odzyskanie utraconego tronu, Theo zdaje sobie sprawę, że przetrwanie już jej nie wystarczy. Posiada przy tym broń – umysł ostrzejszy niż jakikolwiek miecz. Przez dziesięć lat Księżniczka Popiołów patrzyła, jak plądrowano jej kraj i niewolono naród. Teraz to wszystko ma się jednak skończyć… obrazekobrazek (II) Moja matka była królową pokoju, ja wiem zbyt dobrze, że pokój nie wystarczy… Kaiser zamordował matkę Theodosii, Królową Ognia, gdy Theo miała zaledwie sześć lat. Zawłaszczył kraj Theo, a ją samą trzymał jako więźnia, ogłaszając ją Księżniczką Popiołu. Ta epoka dobiegła końca. Kaiser uważał swojego więźnia za słabego i bezbronnego. Nie zdawał sobie sprawy, że błyskotliwy umysł stanowi najbardziej śmiercionośną broń. Theo nie nosi już korony z popiołu. Odzyskała należny jej tytuł i zdobyła zakładnika – Prinza Sorena. Ale jej lud pozostaje w niewoli pod panowaniem Kaisera, podczas gdy ona sama przebywa tysiące kilometrów należnego jej tronu. Aby odzyskać to, co jej odebrano, będzie potrzebowała armii. Rzecz w tym, że wiąże się to z koniecznością zaufania jej ciotce, przerażającej piratce Dragonsbane, według której armię można zdobyć, tylko wydając Theo za mąż. Jednak żadna astreańska Królowa nigdy nikogo nie poślubiła… Theo wie, że wolność ma swoją cenę, ale jest zdecydowana znaleźć sposób na uratowanie własnego kraju bez jednoczesnej utraty siebie.
Świat w kilka wieków po wojnach genetycznych : Ziemia dotknięta zarazą, zamieszkana przez potworne mutanty roślinne i zwierzęce. Nieliczne ocalałe społeczności ludzkie żyją w ciągłym strachu przed Władcami Niebios - olbrzymimi sterowcami rządzonymi przez bezwzględnych satrapów. Male państewko Minervaodważa się na bunt i zostaje zrównane z ziemią przez Władcę Panglotha. Jedyna ocalała przedstawicielka Minervy, wojowniczka Jan, postanawia się zemścić. Jej sprzymierzeńcem na pokładzie Władcy Niebios jest dziwny wytwór inżynierii genetycznej - Milo. Czy naprawdę chce jej pomóc, czy tylko wykorzystać do własnych, przerażających celów? obrazekobrazekobrazek (II) Minerviańska wojowniczka Jan, zawładnąwszy flotą sterowców Władców Niebios, pragnie uleczyć zdegenerowane społeczności zasiedlające Ziemię zarażoną po Wojnach Genetycznych ; jednoczą się przeciw niej inni Władcy Niebios, którzy natrafili w Arktyce na bazę Elojów, zawierającej mądrość zapomnianej od wieków Starej Nauki. Ryn, jedyny "ludzki" mieszkaniec bazy, przechodzi na stronę pięknej Jan. Zagrażają im jednak nie tylko Władcy Niebios i zbuntowane programy komputerowe: w synu Jan odradza się Milo - potworny wytwór inżynierii genetycznej... _____________ (III) Na Ziemi, spustoszonej przez zarazę, z rzadka zaludnionej przez zdegenerowane społeczności, istnieje prawdziwa oaza - Palmyra, rajskie miasto nad Wielką Rafą Koralową w północno-wschodniej części niegdysiejszej Australii. Palmyrczycy nawiązują kontakt radiowy z Marsem, z tamtejszą prastarą bazą uchodźców z Ziemi. Pogodnie oczekują przybycia statku z Marsa, nie spodziewając się, że ściągnęli na swe głowy prawdziwy koszmar: wśród załogi statku znajduje się klon demonicznego Mila Haze'a...
Feniks, ziemski statek kosmiczny, skierowany do eksploracji układu T-230, wychodzi z nadprzestrzeni w miejscu, którego nie zaznaczono na żadnej z gwiezdnych map. Zapasy paliwa są niemal wyczerpane, następny skok jest niemożliwy. Kapitan musi wydać rozkaz lądowania na obcej, niezbadanej planecie. Wkrótce Ziemianie orientują się, że nie są na niej sami. Dochodzi do pierwszego w historii ludzkości kontaktu - z rasą wojowniczych atevi. Zależeć od niego będzie los załogi Feniksa oraz przyszłość miliardów ludzi, zamieszkujących galaktykę... obrazekobrazekobrazekobrazek
Po całej Galaktyce rozrzucono Bramy zaginionej, lecz niezapomnianej rasy. W odległej przeszłości, nim narodziły się obecne cywilizacje, rasa ta rządziła setkami światów. Nie dla żądzy władzy, nie dla złośliwości, lecz jedynie dla żartu, by bawić się manipulowaniem szczelinami wiążącymi Wszechświat. Nadszedł czas, że istoty żądne władzy pragną je wykorzystywać dla swoich nikczemnych celów. Wymogiem chwili stało się zamknięcie Bram, zniszczenie ich mocy. obrazekobrazekobrazekobrazek (II)Świat Shiuanu został przeklęty. Szalały w nim powodzie i trzęsienia ziemi. Zbliżający się wielki i nieznany satelita ostatecznie przypieczętował zgubę jego mieszkańców. Pozostała im tylko ucieczka lub śmierć razem z ginącym światem. Jedyną możliwością ratunku okazały się Bramy, przejścia pomiędzy światami stworzone przez zapomnianą kosmiczną rasę. Kiedy tylko wiadomość o tym przedostała się do zagrożonych osad i miast, pojawiła się kobieta - Morgaine - której zadaniem było zamknięcie Bram. _____________ (III) Klucznica zamykająca Bramy Świata i jej giermek przybywają z tonącego Shiuanu do krainy zwanej Azeroth, gdzie stoi, ogarnięta ogniami, gwiezdna Brama. To ją Morgaine musi zapieczętować. Za ich przyczyną spada na tę spokojną krainę przerażająca klęska - przybywają hordy z Shiuanu, zdecydowane podbić nową ziemię i pomścić swą utraconą planetę. W Azeroth jednakże pojawia się dodatkowy czynnik: na trzeciej planecie, oprócz rasy ludzkiej, żyją i sprawują rządy qhalowie, przodkowie ludzi. A qhalowie są poza zasięgiem ludzkiej wiedzy... ______________ (IV)Morgaine przemieszcza się ze świata do świata wraz ze swym magicznym mieczem i wiernym towarzyszem Vanye w poszukiwaniu Bram, które mogą na zawsze zniszczyć przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, jeśli nie zostaną zapieczętowane. W świecie targanym buntem i wojną Morgaine musi podjąć największe wyzwanie - spotkać się twarzą w twarz z Gaultem, który jest jednocześnie człowiekiem i obcym. Chce on przejąć kontrolę nad całym światem i wszelkimi Bramami. Morgaine stanie też przed prawdziwym panem Bram - tajemniczą istotą o wielkiej mocy, przewyższającej moc Białej Królowej.
Niech poniesie cię krew… Król Mieszko II został zamordowany. Kraj pozbawiony władcy popada w ruinę. Możni walczą między sobą o wpływy, u granic stoi wroga armia. Kapłani starej wiary robią wszystko, by wyplenić z ludzkich serc niemieckiego boga jedynego. Nastały mroczne, złe czasy. Człowiek staje przeciwko człowiekowi, ramię w ramię ze strzygą i upiorem. Nie ma już „dobra” i „zła”- są tylko różne drogi do zaspokojenia ambicji, żądzy władzy i namiętności. Nadchodzi czas krwi, przerażenia i dzikiego okrucieństwa. Kiedy bóg zasypia, budzą się demony. obrazekobrazekobrazek (II)Mroczna broń na mroczne czasy Czasem okrucieństwo władców sprawia, że nawet pięści najwierniejszych wznoszą się żądając sprawiedliwości. Skarbimir Awdaniec, oddany palatyn Bolesława Krzywoustego powstaje przeciwko władcy. Bunt to jednak zawsze pożoga, krew i zniszczenie. Wśród tego chaosu odradza się zapomniany Mrok. Zło tak przerażające, że nawet zaciekli wrogowie staną ramię w ramię, by walczyć w imię ludzi przeciwko pomiotom starej wiary. W chwili ostatecznej próby decydującą rolę odegra dłoń dzierżąca Jadowity Miecz. _____________ (III) Zło nie czeka na zaproszenie. Atakuje! Po niespełna trzydziestu latach od krwawego buntu palatyna Awdańca kraj znów pogrąża się w wojnie domowej. Tym razem młodsi bracia powstają przeciwko seniorowi i zmuszają go do ucieczki. Władysław, zwany później Wygnańcem, znajduje schronienie w Saksonii. Lecz nie dane mu jest zaznać spokoju. Krew i cierpienia, którymi w przeszłości nasiąkła ta ziemia wracają, aby upomnieć się o swoje. Siły ciemności budzą strzygi, wilkołaki i inne potwory, wlewają w zmarłych upiorne pozory życia. Nadchodzi czas próby. Próby miłości bogów do ludzi i ludzi do siebie nawzajem. A może chodzi jeszcze o coś więcej?
(I) W przestrzeni kosmicznej każdy jest samotny, nawet jeśli przebywa wśród ludzi. Ale niektórzy są naprawdę samotni, zwłaszcza gdy nie wiedzą, czy ogarnia ich szaleństwo, czy też rzeczywistość ma więcej twarzy, niż im się dotąd wydawało. Komandor Reuben Vaybar musi stawić czoło nie tylko przeciwnościom losu, ale także własnej załodze. Na dalekiej Cronnie wojskowi ścierają się z kadrą naukową, piloci widzą tajemnicze cienie, a jeden z dowódców wyprawy popełnia samobójstwo. W końcu sam Vaybar zaczyna widzieć i słyszeć dziwne rzeczy... obrazekobrazek (II) Ludzkość zawsze podejrzewała, że gdzieś we wszechświecie istnieją obcy. I zawsze przypominali oni w jej wyobrażeniach ludzi: latali podobnymi statkami, podobnie wyglądali, poruszali się, mówili. Nic bardziej mylnego. Pierwszy przekonał się o tym komandor Reuben Vaybar jeszcze na Cronnie, lecz ofiara złożona z życia nie zatrzymała intruzów. A potem zaczął się spełniać przerażający scenariusz – gdy okręt Federacji Ziemskiej odnalazł szczątki statku Vaybara, mieszkańcy Układu Słonecznego i kolonii znaleźli się na skraju zagłady. Katastrofę atomową przetrwało kilkanaście procent ludzkości. I większość z ocalałych przeszła straszną przemianę. Jedynie nieliczni toczą wciąż heroiczny bój o przetrwanie rodzaju ludzkiego, o jego tożsamość. Czy Eremita, Rycerz i garść wolnych ciągle mieszkańców osad mają szansę? Gra nie toczy się o kolejne złoża czy planety. Gra toczy się o coś znacznie, znacznie cenniejszego. Dla zdobycia tego Graala intruzi z przestrzeni zrobią wszystko..
Hasło - grzedowicz Format - w tytule Pan z Wami! Jako i ogród jego! Wstąpiwszy, porzućcie nadzieję. Oślepną monitory, ogłuchną komunikatory, zamilknie broń. Tu włada magia. Vuko Drakkainen samotnie rusza na ratunek ekspedycji naukowej badającej człekopodobną cywilizację planety Midgaard. Pod żadnym pozorem nie może ingerować w rozwój nieznanej kultury. Trafia na zły czas. Planeta powitała go mgłą i śmiercią. Dalej jest tylko gorzej. Trwa wojna bogów. Giną śmiertelnicy. Odwieczne reguły zostały złamane. obrazekobrazekobrazekobrazek
Hasło - grzedowicz Format - w tytule
Hasło - grzedowicz Format - w tytule
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności