Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

K..., nie wiedzieliśmy! - sed3ak.pdf

Download: K..., nie wiedzieliśmy! - sed3ak.pdf

47 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
wstęp do artykułu:

"Kiedyś znany satyryk, opowiadał anegdotę o dwóch robotnikach, którzy przygotowywali scenę do wieczornego bankietu z udziałem ważnych osobistości. Nieopodal znajdował się szwedzki stół, na którym zawczasu ustawiono smakołyki dla zaproszonych. Robociarze, jako żywo nie zdając sobie z sprawy z przeznaczenia rarytasów wyczyścili stół dokumentnie z wszelakich potraw, w czasie obiadowej przerwy. Gdy później na miejsce pracy przyszedł kierownik imprezy i spojrzał na objedzonych pracowników wymownie, Ci tylko złapali się za głowę i zastrachanym głosem wykrzyknęli, przełknąwszy resztki dekorowanego ciastka – „K***, nie wiedzieliśmy!”.

W dniach żałoby narodowej po zmarłej parze prezydenckiej i innych ważnych osobistościach, cała Polska zdaje się przypominać dwóch niefrasobliwych osobników, łapiąc się w struchleniu za głowię i zakrzykując własne sumienie słowami, że „K***, nie wiedzieliśmy!!!”."

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Przypadek?

Aktualizacja: 2010-06-21 10:35 pm

Naprawdę miałam chęć napisania czegoś zabawnego, czegoś co by się nadawało do “Humorów Prawicy”, ale nie mogę. Moje plany zniweczył wpis niejakiego Samuela Pereiry (znanego też jako S. Preria), który w swojej grupie o nazwie “Mediowo” (na Facebooku) zamieścił taki oto zbiór:
“Czy ktoś mi wyjaśni te 5 wypadków samochodowych? (w jednym niedoszła ofiara przeżyła)


1. bp Mieczysław Cieślar † 18.04.2010 r.
– Duchowny zginął w godzinach nocnych w wypadku samochodowym.
Miał być następcą ks.Adama Pilcha – który zginął w Smoleńsku.
Bp Cieslar był przewodniczącym Kolegium Komisji Historycznej w sprawie inwigilacji luteran przez SB (sprawa Zwierzchnika Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego bp Janusza Jaguckiego)

http://www.kosciol.pl/article.php/20100419123410855



2. dr Dariusz Ratajczak † 28.05.2010 r.
– Zginął w bardzo zagadkowych okolicznościach. Dariusz Ratajczak (48 l.) był doktorem historii, jedynym w Polsce skazanym za „kłamstwo oświęcimskie”.
Znajdujące się w stanie znacznego rozkładu zwłoki znaleziono w ubiegłym tygodniu w samochodzie Renault Kangoo, który prawdopodobnie od 28 maja stał na parkingu pod “Karolinką”.
Gwoli uczciwości trzeba dodać, że był też ofiarą nagonki w “Wyborczej”.

http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100619/KRAJSWIAT/566349035


3. Krzysztof Knyż † 02.06.2010 r.
– ‘Operator Faktów nie żyje’, taka informacja pojawiła się w serwisie tvn, bez szczegółów.
Pracował z W. Baterem (tym, który pierwszego dnia podał poprawną godzinę katastrofy, co media odkryły po 10 dniach)
Śmierć operatora nieomal przemilczana… ponoć w Polsat News (platforma cyfrowa) była relacja na żywo i pokazano jak TU154 ląduje awaryjnie i nie był to bynajmniej rozbity w drobny mak samolot ale dobrze zachowana maszyna – czy ktoś to oglądał? ma nagranie?

http://www.tvnfakty.pl/?p=357


4. prof. Marek Dulinicz † 06.06.2010 r.
szef “rzekomej” grupy archeo, która miała wyjechać do Smoleńska - nie żyje… zginął w wypadku samochodowym.

http://archeowiesci.wordpress.com/2010/06/08/profesor-marek-dulinicz-nie-zyje/


5. Wojciech Sumliński (przeżył) 08.06.2010 r.
– Dziennikarz śledczy Wojciech Sumliński uderzył w Białej Podlaskiej samochodem w mur cmentarny. W oponie znaleziono poziomo wbity gwóźdź, który ją przedziurawił. Dziennikarz chce złożyć do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
Uratował go fakt, że planując wyjechać do Warszawy, chcąc coś załatwić jechał jeszcze po mieście. Dzięki temu prędkość w momencie pęknięcia opony wynosiła 60 km/h.

http://fronda.pl/news/czytaj/samochod_wojciecha_sumlinskiego_uderzyl_w_mur_wypadek



ps. Pod koniec ubiegłego roku też zdarzyła się dziwna historia. Grzegorz Michniewicz, dyrektor generalny Kancelarii Premiera Tuska zmarł nagle 23.12.2009 r. – powiesił się na kablu od odkurzacza.
Nie zostawił listu pożegnalnego. W wieczór poprzedzający tragedię Grzegorz Michniewicz przeprowadził trzy rozmowy telefoniczne w dziwnym, nietypowym nastroju (z żoną, pewnym urzędnikiem i ze swoim przyjacielem) oraz wysłał serię SMS-ów.
Przyjaciel z którym Michniewicz rozmawiał przed śmiercią przez Skype wyznał, że Grzegorz był w fatalnym stanie psychicznym, tak jakby był czymś przerażony, wręcz szlochał.
Michniewicz miał dostęp do wszystkich, nawet najbardziej tajnych dokumentów premiera Tuska. Przez jego ręce przechodziła cała korespondencja do premiera – w tym prywatna.

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/dyrektor-generalny-kancelarii-premiera-nie-zyje--samobojstwo,50715,1


Później dodała jeszcze Dominika G.:
“zapomnieliśmy o jeszcze jednej bardzo istotnej śmierci – szyfranta Zielonki… jego szczątki odnaleziono w kwietniu br. w Wiśle. Czy przypadkiem nie było tak, że był on potrzeby Rosjanom do rozszyfrowania kodów z telefonów satelitarnych… a potem się go po prostu pozbyli?”
To jak to było z tą krwią na rękach…?

Claroklara
www.bibula.com
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Katastrofa_samolotu_w_Smoleńsku_-_film_amatorski.avi play
Od 30s do 45s widać białą (LEŻĄCĄ-ŻYWĄ !!!) postać która ...
Od 30s do 45s widać białą (LEŻĄCĄ-ŻYWĄ !!!) postać która macha do kamerzysty... Pilot? To, co znalazłem: 11s-12s sekunda widać postać która idzie po lewej stronie, ta sama co w 26s 26s kolo kola: widać idącego człowieka w szarej kurtce pewnie "gapia" widać go ułamek sekundy 20/1s Słychać po polsku i zdrowo: Uspokój się z kabiny pilotów, która jest cala 49/50s - i ubijaj siuda! (i zabij tutaj!) 39s-41s - Ktoś wychodzi z kabiny pilotów czarna postać. 52s - Slychać głos "Boże Mój" możliwe ze Biskupa Płońskiego głos księdza jakby po tonacji <-- tutaj chyba jednak nie słychać tego, ale jak się przytnie w odpowiednim momencie to tak wychodzi wiec jednak to nie bardzo =] 52/3s słychać po rosyjsku: żyje, 56/7s parę sekund później strzały 1:02s/03 Ktoś wychodzi z kadłuba, albo przechodzi koło kadłuba. 1:06s następny strzał,WIDAĆ ŹRÓDŁO STRZAŁU !!! DYM IDZIE POZIOMO!!! PO WYSTRZALE Miedzy drzewami po lewej stronie ekranu 1:06 - 1:12s Ktoś wyskakuje z Kadłuba 1:08/9s Słychać śmiechy wojskowych, parę sekund po następnym strzale 1:12s słychać jak mówią: Zmiana Planu Kur.. 1:13s - 1:16s widać jak ktoś stoi i po strzale jakby pada. Strasznie nie wyraźnie ale kamera na szczęście staje w miejscu (ucieczka kamerzysty który na moment przystaje) a postać opada na ziemie (możliwie, ze to ta, która wyszła z kadłuba z 1:02s lub 39s.). Tlumaczenie na YT: 303patriot 0:48:00 - dawaj siuda! (biegnij tutaj!) 0:50:00 - i ubijaj siuda! (i zabij tutaj!) 0:53:00 żyje! 0:57:00 - STRZAŁ! 1:06:00 - STRZAŁ! 1:12:00 - zmiana planów kuźwa! 1:13:00 ja naprawdę ! 1:16:00 - STRZAŁ! 1:20:00 - otiec uchodi! (ojciec uciekaj!) - to mówi mężczyzna, który nagrywał film do swojego ojca (tego w niebieskiej kurtce i z torbą)! widać, że autor nagrania jest "w szoku" sytuacją, którą nakręcił. Tłumaczenie z ONET.pl (film zniknął już z serwisu???) . youtube.com/watch?v=-DbLgBifsTU 0:19:00 - postać na wraku samolotu pomiędzy lewym a środkowym kołem 0:22:00 - uspokój się! 0:29:00 - wsiech! (wszystkich!) 0:31:00 - ubijat! (zabijać!) 0:31:00 - 0:44:00 - leżąca postać koło skrzydła, która podnosi ręce do góry w geście poddania się a z lewej strony głównego drzewa niejasna postać kierująca coś w stronę leżącej postaci z uniesionymi do góry rękami 0:48:00 - dawaj siuda! (biegnij tutaj!) 0:50:00 - i ubijaj siuda! (i zabij tutaj!) 0:53:00 żyje! 0:57:00 - STRZAŁ! 1:06:00 - STRZAŁ! 1:12:00 - zmiana planów kuźwa! / lub ja wam dam kur.. 1:13:00 ja naprawdę ! 1:16:00 - STRZAŁ! 1:20:00 - idziemy, towarzyszu, uciekamy Słowa kamerzysty ostatnie: "ni chu.., sjebie " - pierd..., nie ma chu.., nie odejdę " miedzy 40 a 50 sekunda słychać nie zabijajcie nas i strzały Sprawdźcie sami 1:17, za tym dziadkiem w niebieskiej kurtce jest drzewo w kształcie litery V - zerknijcie na prawa stronę tego drzewa tuz po strzale, który wydaje się, ze pochodzi właśnie z tamtego miejsca!! WYRAŹNIE UPADA CZŁOWIEK UBRANY NA CIEMNO!! 2 min. Zaczerpnięto z chomika xdriverx.
fragmenty: (...) Polish agents were scouring the office of one of the plane crash victim within two hours of the crash announcement - and before they could even be sure that person was dead, it has been reported. (...) Footage of the crash site showing no bodies or personnel belongings by the wreckage, supposed to be strewn over an area of only 300 to 500 metres, is prompting speculation. (...) Gunshots heard on a video clip shot at the site of the crash site in the immediate aftermath have also raised questions.
fragmenty: (...) - A simple trick has been applied - they put a false beacon, which strongly deviated the aircraft from the landing course. Approaching the airstrip in accordance with false indications of the beacon, the plane lost altitude, and pilot was too late to see where the beacon led him. The plane touched the tops of trees and crashed. (...) Three aircraft landed at the Smolensk airport on that day. The first, Yak-40, with journalists safely landed 45 minutes before the accident. A mysterious IL-76 appeared after it, which made four circles over the airfield and flew away. It was on that very plane that the operation of the false beacon has been checked. After making sure everything is ready for the provocation, the IL flew back.
fragmenty: "Samolot z polskimi dziennikarzami wylądował wcześniej, później mgły się zwykle unoszą. Tymczasem świadkowie mówią o gęstej mgle. Zgromadzeni w odległym o kilkanaście kilometrów Katyniu mówią, że w momencie katastrofy nie było mgły, a jedynie chmury. Około 10 było już w rejonie lotniska pogodnie, co pokazywały telewizyjne kamery. Spostrzeżenia naocznych świadków katastrofy z okolic Smoleńska, wziąwszy pod uwagę, iż miała miejsce (w/g czasu polskiego o 8,56) - w/g czasu moskiewskiego o 10,56. Przetłumaczone z rosyjskiego forum: Winzard 11:56 - Rano żona jechała autem - mgły nie było żadnej! Red Angel 11:59 - Właśnie ok. 11-tej mgła zrobiła się nagle gęsta. http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375" "Wypowiedź Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej (ZUT). Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h. http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100410&typ=ks&id=ks19.txt"
fragmenty: "Samolot z polskimi dziennikarzami wylądował wcześniej, później mgły się zwykle unoszą. Tymczasem świadkowie mówią o gęstej mgle. Zgromadzeni w odległym o kilkanaście kilometrów Katyniu mówią, że w momencie katastrofy nie było mgły, a jedynie chmury. Około 10 było już w rejonie lotniska pogodnie, co pokazywały telewizyjne kamery. Spostrzeżenia naocznych świadków katastrofy z okolic Smoleńska, wziąwszy pod uwagę, iż miała miejsce (w/g czasu polskiego o 8,56) - w/g czasu moskiewskiego o 10,56. Przetłumaczone z rosyjskiego forum: Winzard 11:56 - Rano żona jechała autem - mgły nie było żadnej! Red Angel 11:59 - Właśnie ok. 11-tej mgła zrobiła się nagle gęsta. http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375" "Wypowiedź Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej (ZUT). Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h. http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100410&typ=ks&id=ks19.txt"
fragmenty: (...) Polish agents were scouring the office of one of the plane crash victim within two hours of the crash announcement - and before they could even be sure that person was dead, it has been reported. (...) Footage of the crash site showing no bodies or personnel belongings by the wreckage, supposed to be strewn over an area of only 300 to 500 metres, is prompting speculation. (...) Gunshots heard on a video clip shot at the site of the crash site in the immediate aftermath have also raised questions.
fragmenty: (...) - A simple trick has been applied - they put a false beacon, which strongly deviated the aircraft from the landing course. Approaching the airstrip in accordance with false indications of the beacon, the plane lost altitude, and pilot was too late to see where the beacon led him. The plane touched the tops of trees and crashed. (...) Three aircraft landed at the Smolensk airport on that day. The first, Yak-40, with journalists safely landed 45 minutes before the accident. A mysterious IL-76 appeared after it, which made four circles over the airfield and flew away. It was on that very plane that the operation of the false beacon has been checked. After making sure everything is ready for the provocation, the IL flew back.
z Jarosławem Kaczyńskim rozmawiają Katarzyna Gójska-Hejke i Tomasz Sakiewicz.
pierwsze wywiady, oceny i sądy po tragedii - artykuły różnych mediów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności