skoda.doc
-
10k -
11k -
12k -
13k -
14k -
15k -
16k brakuje -
17k brakuje -
18k -
19k -
1k -
2004-10-29 Wisla - Legia -
20k -
21k brakuje -
22k -
23k brakuje -
24k -
25k -
26k -
2k -
3k -
4k -
5k -
6k -
7k -
8k -
9k -
Auto alarmy -
Banknoty PRL -
Baraże -
Barca- Milan 12.03.2013 -
Dla Studentów -
Elektryka -
EPC OPEL (program serwisowy) -
FC Barcelona -
Jak otworzyc zamek -
Liga polska 2004-2005 -
Narzedzia zarzadzajace Rejestrem -
O Dyskach Twardych -
Polska-Portugalia 11.10.2006 -
Poradnik car audio -
regulator cieczy ERP-1 -
Rejestr systemowy -
Rejestr XP (tu też) -
Ronaldinho -
Siemens Logo 8.3 -
Super poprawiacz rejestru -
Śmieszne -
Tematyka samochodowa -
Zwody
moga sie z jakiegos powodu nie zgadzac, a my musimy miec pewnosc.
Opisy pochodza z alarmu zintegrowanego z syrenka i z tad miejsce montazu alarmu (z opisu) bedzie
miejscem montazu syrenki. Alarm montujemy w kabinie w okolicy puszki bezpiecznikow ze wzgledu na dostepnosc
w tym miejscu wiekszosci szukanych przewodow i dlugosc wiazki polaczeniowej. Czesto w opisie wystepuje wzmianka
o zlaczach z ktorych wychodzi przewod w okreslonym kolorze - w czasie produkcji danego modelu zachodza w nim
zmiany i zlacze moze sie nie zgadzac, natomiast kolory przewodow sa takie same i to na nie zwrocmy uwage.
Majac do dyspozycji opis np. GOLF 3, mozemy smialo zalozyc, ze podstawowe kolory przewodow w GOLFIE 1 i 2 beda
takie same. Natomiast w samochodach nowszych niz opis przybywa przewodow (uwaga na "poduszki") i czesto zmienia
sie sterowanie zamka centralnego na minus.
Do pomiaru instalacji i wyjsc alarmu uzywamy wylacznie miernika, uzycie zarowki moze uszkodzic alarm.