SERIAL.zip
-
Angielski metodą Emila Krebsa -
Audi A8 -
AVG Tune UP 2014 z crackiem -
Car Chip Tunning Tools Diagnostik Wsady -
Nauka języków -
NFS Rivals - Repack 3 GB -
Peugeot -
Peugeot 307 -
PEUGEOT Service Box EPC + SEDRE (11-2010) -
PEUGEOT(1) -
Polonez -
POLONEZ -
Pontiac -
Poprzednie wersje -
Porady Renault Laguna -
Porsche -
Renault -
RENAULT CLIP V.111 -
Renault Dialogys 3,94_2011_Multi -
Renault Megan - Instrukcja -
Renault Megane - Instrukcja(1) -
Renault Scenic II -
Renault(1) -
Renault(1)(1) -
Renault(2) -
RENAULT(3) -
Rover -
Rover 75 -
Rover 75(1) -
Rover 75(2) -
Rover(1) -
sam naprawiam -
samuraj -
Seat -
SEAT(1) -
Seat(1)(1) -
Skoda -
Skoda(1) -
SKODA(1)(1) -
Skoda(2) -
Suzuki -
Suzuki Vitara -
TOLERANCE DATA 2009.2 PL -
Toyota -
Toyota(1) -
TOYOTA(1)(1) -
Trabant -
Vauxcheck -
vitara -
Volvo
Wymagania sprzętowe :
Core 2 Duo 2.0 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP/Vista.
Druga część gry cRPG Two Worlds autorstwa polskiego studia developerskiego Reality Pump.
Druga odsłona gry cRPG polskiej produkcji, zatytułowanej Two Worlds. Twórcy z Reality Pump postarali się przede wszystkim poprawić elementy związane z interaktywnością świata przedstawionego oraz systemem walki wręcz, uzupełniając dodatkowo znaną z pierwszej części programu rozgrywkę szeregiem nowatorskich rozwiązań i pomysłów.
Akcja Two Worlds II rozpoczyna się w pięć lat po wydarzeniach z części pierwszej. Krainą Antaloor rządzi mroczny Gandohar, władca niezwykle skory do eksperymentów z czarną magią. Swą moc czerpie z duszy Kiry, siostry głównego bohatera, która pozbawiana energii z każdym dniem coraz bardziej słabnie. Nasz podopieczny nie może jej niestety uratować, gdyż ostatnia taka próba zakończyła się pojmaniem go i osadzeniem w lochu. Tu śmiałek odsiaduje swój wyrok, cierpiąc przy tym regularne tortury i nie mając nadziei na poprawę swego losu.
Sytuacja zmienia się, gdy więzienie zostaje zaatakowane przez grupę orków, dowodzonych przez Smoczą Królową. Napastnicy w mgnieniu oka docierają do celi, gdzie przebywa bohater, uwalniają go, po czym bez wahania oferują sojusz. Niegdysiejsi wrogowie chcą, byśmy przyłączyli się do nich i pomogli wydrzeć Antaloor z rąk Gandohara. W ten sposób nie tylko rozprawimy się z całym złem tego świata, ale być może uratujemy także siostrę, której siły są już na wyczerpaniu.
Do najciekawszych innowacji Two Worlds II względem pierwowzoru z pewnością możemy zaliczyć znacznie większą swobodę poruszania się głównej postaci. Świat możemy przemierzać nie tylko piechotą, lecz również konno, a także przy pomocy teleporterów czy nawet łodzi. W grze zwiedzimy wiele nowych lokacji, jak na przykład tropikalną dżunglę czy gorącą sawannę. Oczywiście nie zabraknie charakterystycznej dla tych terenów flory i fauny - natkniemy się na nosorożce, strusie, gady oraz wiele innych dzikich zwierząt, których próżno byłoby szukać w pierwszym Two Worlds.
Autorzy postanowili usprawnić interakcję naszego bohatera z otaczającym go światem. Wieloma występującymi w świecie gry obiektami możemy swobodnie manipulować i użytkować je na różny sposób, w zależności od konkretnej sytuacji. Porozrzucane po świecie gry skrzynie, beczki, pudła itp. możemy, przy odrobinie siły i inwencji, wykorzystywać np. jako oręż w walce albo jako przedmioty użytkowe, które pozwolą nam dostać się do miejsc pozornie trudno dostępnych. Zmianom uległ także model walki, który rozszerzono o możliwość aktywnego blokowania ciosów, co doskonale zwiększa liczbę możliwych do zastosowania taktyk bojowych. Warto również napomnieć o całkiem nowym systemie magii i tworzeniu własnych, niezliczonych kombinacji, czarów, które to odpowiednio wykorzystamy do walki z konkretnymi przeciwnikami.