CRACK SKIDROW.rar
-
★ Afrykańskie koty -
★ Agent XXL- rodzinny interes -
★ Będziemy mieli dziecko -
★ Cziłała z Beverly Hills 2 -
★ Druga ziemia -
★ Dziewczyna w czerwonej pelerynie -
★ Hall pass -
★ Justin Bieber- Never say never -
★ Los numeros -
★ Megapyton kontra gatoroid -
★ Mordercza sieć -
★ Nie bój się ciemności -
★ Noc rekinów -
★ Piekielna zemsta -
★ Porwanie -
★ Rytuał -
★ Sanctum -
★ Sanktuarium -
★ Scooby-Doo epoka pantozaura -
★ Sekrety i grzeszki -
★ Sucker punch -
★ Szybcy i wściekli 5 -
★ Tożsamość -
★ United -
★ Wasza wysokość -
★ Weekend -
★ Władcy umysłów -
★ Wygrany -
★ Wyprawa po śmierć -
★ X-men -
★ Zlodowacenie -
★ Żona na niby -
A -
C -
D -
Dokumentalne -
H -
J -
L -
M -
N -
Pro Evolution Soccer 5 -
S -
T -
U -
W -
X -
Y -
Z -
Ż
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB , Windows XP/Vista/7
Akcja gry toczy się w krainie nazwanej Amalur. Wcielamy się człowieka, który został wskrzeszony w ramach tajemniczego eksperymentu związanego z urządzeniem zwanym Kołem Dusz. W czasie rozgrywki staramy się odkryć jaka intryga stoi za naszym powrotem na padół żywych i dlaczego nie posiadamy Przeznaczenia – wszyscy mieszkańcy Amalur mają bowiem z góry zapisaną przyszłość, której nie mogą zmienić.
Tytuł łączy cechy klasycznego RPG, z wielkim, otwartym światem wypełnionym postaciami, bogatą historią i rozbudowanym drzewkiem rozwoju oraz dynamicznej gry zręcznościowej przypominającej nieco serię God of War (głównie w zakresie walk). Twórcy poszli na pewne ustępstwa, ale nie zrezygnowali z oryginalnych rozwiązań – przykładowo klasy postaci nie wybieramy na początku zabawy, gdyż jest ona naturalną konsekwencją wyborów dokonywanych podczas przygody. Z drugiej strony o zwycięstwie w potyczkach decyduje nie tylko sprawność palców, ale przede wszystkim poziom bohatera. Na rozwój fabuły istotnie wpływa rozbudowany system dialogowy stworzony na wzór modułu znanego z Mass Effect, co pozwala w znacznej mierze decydować o kierunku, w którym podążamy.
Tworzenie postaci odbywa się za pomocą rozbudowanego kreatora, pozwalającego na wybór jednej z czterech ras oraz zmodyfikowanie praktycznie każdej części ciała. Zgodnie z kanonem gier RPG bohater z czasem nabywa wielu przydatnych umiejętności zarówno bojowych (podzielonych na trzy drzewka: walka wręcz, finezja oraz czarnoksięstwo) jak i rzemieślniczych (np. alchemia, kowalstwo czy tworzenie pierścieni). W sumie zdobyte punkty rozwoju możemy rozdysponować między ponad 60 ogólnych umiejętności. Walkę, stworzoną na modłę dynamicznych gier akcji, urozmaicają m.in. bomby, bronie wzbogacone o magiczne umiejętności czy tryb Reckoning spowalniający czas i zwiększający siłę zadawanych przez nas obrażeń.
W grze, oprócz głównego wątku fabularnego, umieszczono setki misji pobocznych i wyzwań, pozwalających zdobyć doświadczenie, zyskać reputację u danej kasty, a także wejść w posiadanie trofeów. Po otwartym świecie Amalur możemy poruszać się właściwie bez ograniczeń, a duża jego część jest generowana losowo. Mapa podzielona jest na pięć rozległych dystryktów, odróżniających się od siebie zróżnicowanymi warunkami oraz charakterystyką terenu. Oprawa produkcji jest niezwykle barwna i plastyczna.