Ford Racing 3_Portable.rar
-
●Gry PC (Portable)© -
883 - muzyka włoska -
AdwCleaner -
Andrea Bocelli -
Andrea Bocelli - The Best -
Andrea Bocelli(1) -
ASRock K7VT4A PRO -
DOKUMENTALNE FILMY -
Filmy -
Fotoshop -
HAKERSTWO SUPER - hasło haker -
Muzyka POLSKI ROCK -
nauka japońskiego mp3 -
Nie mów nikomu -
Office 2000 professional -
Pędzle Photoshop 7.0 CE -
STEROWNIKI samsung r530 windows 7(1) -
SZOKUJACE FILMY -
Tapety na pulpit auta -
Torrenty -
Włoska klasyka I
________________________________________________________________________________________________________
Prince of Persia to jeden z prekursorów gatunku platformówek. Autorem sukcesu był urodzony w Nowym Jorku Jordan Mechner, pierwsza część serii ukazała się już w 1989 roku. W sumie wydano ją na liczne platformy, takie jak Amiga, Apple II, Apple Macintosh, DOS, NES, Game Boy, SNES czy Sega Genesis. Pięć lat później pojawiła się kontynuacja, zaś w 1999 roku zupełnie odnowiona wersja - Prince of Persia 3D. Wprawdzie okazała się przeciętniakiem, ale za to w 2003 roku Ubisoft wydał świetnego sequela o podtytule Piaski Czasu, a w 2004 piątą w sumie część - Prince of Persia: Warrior Within. Następny odcinek - Prince of Persia: Kindred Blades - trzyma poziom poprzednich, oferując wiele godzin wspaniałej zabawy. ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Quad Simulator 2010 oferuje dzikiej i ekscytujące wyścigi 3D na złamanie karku. Istnieje wiele różnych krzyże i różne tryby gry, wymagające szczególnej uwagi i maksymalne stężenie w każdym okręgu. Cel ten można osiągnąć tylko z wielką zręcznością. ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
ommand & Conquer: Red Alert to klasyka gatunku strategii w czasie rzeczywistym. Tajne eksperymenty spowodowały rozdzielenie czasu na alternatywne rzeczywistości. Teraz rosyjskie czołgi niszczą miasto za miastem podczas gdy alianci kryją się po swoich bazach. Wzmaga się działalność szpiegów, wszędzie niebezpieczne czyhają pola minowe, a naukowcy obu stron konfliktu pracują nad nowymi, dziwnymi technologiami wojennymi. ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Rapala Pro Fishing to wirtualna symulacja wędkarska, adresowana zarówno do posiadaczy komputerów osobistych, jak i entuzjastów konsol stacjonarnych oraz przenośnych. Niniejszy produkt powstał we współpracy z fińską firmą Rapala, zajmującą się od lat trzydziestych XX wieku przede wszystkim wytwarzaniem przynęt i innych akcesoriów dla miłośników łowienia ryb. ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
uri’s Revenge to tzw. expansion pack, który rozbudowuje podstawową wersję gry Red Alert 2 o wiele nowych, jeszcze bardziej uatrakcyjniających zabawę elementów. Potężna dawka ulepszeń i nowości zawiera między innymi: Nową stronę konfliktu. Obok Aliantów i Sowietów pojawi się „Yuri’s Psychic Army”. Czternaście nowych misji dla trybu single player, w których przyjdzie nam stawić czoła zagrożeniu jakie spowodowały kierowane przez Yuri’ego oddziały. Dziesięć nowych misji dla trybu multiplayer, w których można będzie opowiedzieć się po dowolnej z trzech stron konfliktu. Nowe jednostki, budynki, pojazdy, np.: Virus – snajper strzelający zatrutymi pociskami; Brute – potężnie zbudowany, genetycznie zmodyfikowany piechur potrafiący niszczyć pojazdy; Boomer – głębinowa łódź podwodna wyposażona w potężne rakiety i mogąca atakować obiekty położone na płytkich wodach; Slave Miner – specjalistyczny pojazd wydobywczy posiadający na pokładzie rafinerię. Nowe lokacje, w których toczyć się będzie akcja: Hollywood, Londyn, Kair, Transylwania itd. Ponad godzina nowych, wysokiej jakości przerywników filmowych. ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie. Pomimo tego, iż RollerCoaster Tycoon 3 ideowo nie odbiega od tego z czym mieliśmy do czynienia w RCT1 i 2, to stanowi spory przełom. Przyczyną tego stanu rzeczy jest przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar, a co za tym idzie znaczne jej rozbudowanie i urozmaicenie. Autorzy zaimplementowali w grze silnik graficzny własnej produkcji, dzięki któremu nawet użytkownicy starszych maszyn, typu Pentium III 733MHz z akceleratorem graficznym GeForce 2, mogą cieszyć się bezproblemową rozgrywką. ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Demony Siedmiu Grzechów Głównych wydostały się z piekielnego więzienia i zadomowiły się w Sacra Terra. Użyj wrodzonego sprytu i przebiegłości, aby pokonać każdego z nich i ocalić ludzkość przez zagładą! Podczas wędrówki, gdy będziesz przemieszczał się przez kolejne zakamarki szpitala i stopniowo odkrywał zagadkę średniowiecznego opactwa, wspierać Cię będzie niewinna duszyczka, znana jako Angel. Zastanawiasz się kim ona jest i co się z nią stało? To będzie jedna z szokujących prawd, które odkryjesz w trakcie gry, szukając dobrze zatartych śladów, zbierając przydatne dla Twojej misji przedmioty czy rozwiązując pomysłowe łamigłówki! Kolekcjonerska edycja gry Sacra Terra: Anielska Noc zawiera dodatkowy, bonusowy poziom, szczegółowy przewodnik po grze, tapety oraz concept arty. ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Twierdza to połączenie symulatora budowy średniowiecznych zamczysk i strategii ekonomicznej polegającej na zarządzaniu miastem. Akcja gry osadzona została w średniowiecznej Europie, a gracze mogą: zakładać nowe osady, rozwijać je, budować potężne twierdze oraz toczyć zajadłe batalie z udziałem dziesiątek różnorodnych wojsk. Nasze zamczyska możemy dowolnie projektować i konstruować z szeregu gotowych elementów (wieże, zwodzone mosty, tajemne wejścia, wilcze doły, balisty, kilka rodzajów muru itp.), tak by jak najlepiej pełniły funkcje obronne i nawet podczas oblężenia życie w mieście toczyło się normalnym tokiem. Podobnie tworzymy infrastrukturę ekonomiczną i gospodarczą osady - budując: domy mieszkalne, siedziby drwali, targ, farmy itp., czyli budynki, które zapewnią naszym poddanym pracę, jadło i pieniądze. Jednym z istotniejszych i zarazem widowiskowych elementów gry są walki. Szczególnie atrakcyjne są oblężenia zamków, w nich ścierają się różne jednostki, w tym specjalne jak: inżynierowie, saperzy wykonujący podkopy, żołnierze szturmujący mury z drabinami oraz mobilnym sprzętem (wieże oblężnicze, tarany, przenośne tarcze, balisty i katapulty). ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Stronghold Legends jest udoskonaloną, odświeżoną i mocno zmodyfikowaną wersją drugiej części serii. Chociaż program w dużej mierze bazuje na technicznych osiągnięciach poprzednika i nie jest traktowany jako pełnoprawna kontynuacja (autorzy porównują Legends do Crusadera), to z pewnością nie można zarzucić mu odtwórczości pod względami merytorycznymi, jest mimo wszystko czymś więcej, niźli tylko dodatkiem stand-alone. Twórcy postanowili częściowo zrezygnować ze skomplikowanej warstwy ekonomicznej, głównie poprzez uproszczenie aspektów gospodarczych oraz systemu rozbudowy i pielęgnowania zamku. W zamian położyli większy nacisk na podniesienie dynamizmu rozgrywki, wprowadzenie rewolucyjnych elementów fantasy oraz rozwinięcie sfery batalistycznej. Tym razem mamy więc do czynienia raczej z klasyczną strategią czasu rzeczywistego, aniżeli z symulatorem zarządzania zamkiem. ________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
Opisywana kontynuacja nie wprowadza żadnych rewolucyjnych zmian do mechaniki rozgrywki, zaprezentowanej w pierwszej części tego mini-cyklu. Gracz w dalszym ciągu przystępuje więc do serii wyścigów, wyróżniających się przede wszystkim za sprawą ciekawie zaprojektowanych tras. Tory obfitują w wiele zdradliwych skoczni czy efektownych korkociągów, podczas pokonywania których niejednokrotnie nagina się prawa fizyki. Całość podana jest jednocześnie w bardzo przystępnej formie, nie wymagając żadnego przygotowania ze strony gracza. W Trackmania Nations Forever nie zawarto też modelu uszkodzeń, choć wypadanie poza tor czy odbijanie się od otaczających trasę band wiąże się z utratą wielu cennych sekund. ________________________________________________________________________________________________________