Fallout.3.PL.PAL.XBOX360-TEAM.TripHaZaRd.&.SKAZA.nfo
-
!! APLIKACJE XBOX -
■ Sniper Elite V2 PL -
◘ Grand Theft Auto IV PL Xbox 360 -
◘ MAX PAYNE 3 XBOX 360 -
✬CALL OF DUTY MODERN WARFARE 3 PC -
• Duke Nukem Forever -
• L.A. Noire 2011 -
• Red Faction Armageddon 2011 -
• Transformers Dark of the Moon -
Adobe Illustrator CS3 PL CRACK + DODATKI! -
Akcje -
Assassin's Creed 2 PL (X360) -
Battleship_USA_PS3-HR -
BRINK PS3 -
Call of Duty Black Ops PL (X360) -
Dead.Rising.2.Off.The.Record.PS3 -
Deus Ex Human Revolution PS3 -
DEVIL MAY CRY 4 PS3 -
Dirt 2 (X360) -
DIRT 3 PC PL -
Disgaea 3 Absence of Justice PS3 -
Enslaved - Odyssey to the West PS3 -
F.E.A.R. 2 PROJECT ORIGIN (2011) PS3 -
F1 2010 PL PS3 -
Fallout 3 [PL] -
Far Cry 2 PL (X360) -
Fifa 12 + UEFA EURO 2012 PL -
Forza Motorsport 3 PL -
Gta 4 (ISO) Chomikuj.pl -
GTA Episodes From Libery City (X360) -
Halo 3 ODST (X360) -
Hellboy The Science of Evil PS3 -
Hunted - Kuźnia Demona (2011) PS3 -
Infamous 2 PS3 -
INSTALKA CS3 PL -
John Daly's ProStroke Golf PS3 -
Juiced 2 Hot Import Nights PS3 -
Lego Pirates of the Caribbean (2011) PS3 -
LOST - ZAGUBIENI PS3 -
NCAA_Football_13_PS3-VIMTO -
Ninja_Gaiden_Sigma_2_USA_JB_PS3-MOVE -
Okładki DVD Xbox 360 -
Pędzle -
Projekty PSD -
Prototype (X360) -
Ramki -
Resident Evil 5 Gold Edition (X360) -
Saints Row The Third -
Tekken 6 (X360) -
Windows XP SP3 PL
Działa na iXtreme
producent: Bethesda Softworks
wydawca: Bethesda Softworks
dystrybutor PL: Cenega Poland
kategoria: cRPG
Data Premiery:
Europa (PAL): 31 październik 2008
Polska: 20 marzec 2009
USA (NTSC): 28 październik 2008
tryb gry: single player/Xbox Live
wymagania wiekowe: 18+
nośnik: 1 DVD+R DL :)
Galeria: LINK
Fallout 3 to kolejna odsłona kultowej serii z gatunku cRPG, zapoczątkowanej w 1997 roku. Opracowaniem niniejszej części cyklu zajęli się twórcy gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, wykorzystując jej ulepszony silnik. Aczkolwiek przykładowo system animacji i efektów świetlnych zaprojektowano od podstaw.
Grać można z wykorzystaniem perspektywy FPP lub TPP, ale niezależnie od wybranej kamery wysoka jakość oprawy wizualnej cieszy oko. Developerzy przedstawili nam życie w postnuklearnej rzeczywistości już od chwili narodzin głównego bohatera. Na początku zostajemy zabrani od konającej przy porodzie matki i poddani przez ojca (głos podłożył Liam Neeson) testowi DNA. Wybieramy wtedy swoją płeć, pochodzenie etniczne, unikalne aspekty aparycji etc. Szczególny nacisk został położony na wygląd twarzy, a po zakończonym procesie ojciec zdejmuje maskę i ukazuje swoje oblicze, będące wyraźnie podobne do naszego.
Z kolei tryb kształtowania siedmiu głównych cech protagonisty zaprezentowano w formie lektury specjalnej książeczki dla dzieci, natomiast zapoznawanie się z systemem sterowania przypomina naukę chodzenia. W wieku dziesięciu lat otrzymujemy pistolet-zabawkę na kulki oraz naręczny komputerek Pip-Boy 3000, pozwalający chociażby na podgląd stanu zdrowia, umiejętności i zbioru posiadanych przedmiotów. Dzięki temu urządzeniu słuchamy również stacji radiowych po uprzednim dostrojeniu się do ich częstotliwości. Rozgłośnie serwują nie tylko oryginalną muzykę z lat czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku, ale także podają istotne informacje (np. odnośnie zadań do wykonania). Nasze przygotowania do wyjścia z Krypty 101 kończą się w wieku lat dziewiętnastu, kiedy ruszamy śladem zbiegłego ojca. Jest to rok 2277.
Statystyki głównego bohatera przedstawiono w formie typowego falloutowego systemu S.P.E.C.I.A.L. (siła, percepcja, wytrzymałość itd.). Dowolne trzy spośród czternastu cech można rozwijać nieco szybciej, niż pozostałe. Egzystencja poza Kryptą 101 jest właściwie walką o przetrwanie. Nie można obejść się bez wody (nierzadko radioaktywnej i tym samym koniecznej do neutralizowania medykamentami), pożywienia oraz rzecz jasna broni (np. rozmaite narzędzia do atakowania na dystans, piła spalinowa, a nawet młot). Używamy jej w ramach systemu walki o nazwie V.A.T.S. (Vault-Tec Assisted Targeting System), umożliwiającego w oparciu o punkty akcji m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwnika. Eksplorując wirtualny świat poruszamy się po obszarze nieznacznie mniejszym od tego, który widzieliśmy w Oblivionie. Jest to rejon niegdysiejszej stolicy Stanów Zjednoczonych, więc napotykamy jej charakterystyczne ruiny (chociażby pozostałości Mauzoleum Jeffersona).
Brutalność w Fallout 3 została silnie wyeksponowana. Przykładowo trafiony w głowę wróg żegna się z życiem w asyście rozbryzgującej się na wszystkie strony zawartości czaszki. Sceny tego typu prezentowane są w zwolnionym tempie. Konfrontacje z oponentami nie należą jednak do najłatwiejszych z uwagi na dopracowaną Sztuczną Inteligencję. Wrogowie kryją się za przeszkodami terenowymi, zbierają się w obliczu zagrożenia w trudne do pokonania grupy etc. Warto zauważyć, że trudność walk nie dostosowuje się, tak jak w Oblivionie, do bieżącego stopnia umiejętności protagonisty, więc odwiedzenie niektórych miejsc jest możliwe dopiero po osiągnięciu odpowiedniego progu doświadczenia (ostateczny to dwudziesty).
Developerzy z Bethesda Softworks zaserwowali nam sporą ilość dostępnych zakończeń fabuły. Związane są one naturalnie z podejmowanymi podczas rozgrywki działaniami. W akcji ponownie oglądamy falloutowy system karmy, ewidencjonujący nasze uczynki i wpływający na relacje pomiędzy bohaterem a światem. Ponadto do pomocy możemy zatrudnić najemników, aczkolwiek Fallout 3 jest przede wszystkim grą, skoncentrowaną na jednej postaci.