Twierdza 3 2011 PL-PROPHET.part4.rar
-
#Bannery# -
(ZIP) -
^ Pat i Mat - Sąsiedzi - wszystkie odcinki -
♦OPTYCZNA ILUZJA -
1. Filmy -
AIR Summer Special -
Aplikacja -
Awatar - Legenda Aanga księga 1 WODA [20] -
Awatar - Legenda Aanga księga 2 ZIEMIA [20] -
Awatar - Legenda Aanga księga 3 OGIEŃ [21] -
Awatar legenda Anga -
Ciasta(Przepisy) -
ciekawy0 -
Cracki Do Gier -
Five Nights at Freddy's -
Five Nights at Freddy's 2 -
Five Nights at Freddy's 3 -
Five Nights at Freddy's 4 -
Gameboy Emulator + Pokemon -
gry samochodowe -
Gry zrobione przezemnie!!! -
Inne -
margonem -
Moja Historia 5 -
Moja historia 6 -
MOJA PACZKA MODÓW DO MINECRAFTA!!! -
Moje Animacje -
Pistolety -
Pivot -
Postal 2 -
Przedmioty -
Puls Ziemi 1 -
Puls Ziemi 3 -
Puls Życia 1 -
radekrprp -
Słowa -
Słowa na Start 4 -
Słowa na Start 5 -
Słowa na Start 6 -
spotkanie z fizyką -
sprawdziany szóstoklasisty -
Stranded Deep -
Swoimi słowami 1 -
Świat fizyki 2 -
Tapety -
Team Deutsch 1 -
Testy Gimnazjalne -
Tła -
UpBeat 1 -
Wiedza o komputerze
Quad Core 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB , 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Stronghold 3 to osadzona w czasach mrocznego średniowiecza strategia ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest rozbudowa i obrona potężnych zamków. Podobnie jak w przypadku poprzedników, tak i tu kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie zadbanie o dobrobyt naszych podwładnych.
Gracz wciela się w pana na włościach. Na początku dysponuje jedynie niewielkim zamkiem i sprawuje władzę nad małą wioską. Rozgrywka polega na zakładaniu i rozwijaniu nowych osad, budowaniu coraz to większych twierdz i toczeniu wojen z konkurencyjnymi lordami. Gra koncentruje się głównie na aspekcie ekonomicznym i budowniczym. Zamczyska można dowolnie projektować i konstruować z szeregu gotowych elementów (wieże, zwodzone mosty, tajemne wejścia, wilcze doły, balisty, kilka rodzajów muru itp.), tak by jak najlepiej pełniły funkcje obronne, umożliwiając mieszkańcom w miarę spokojny żywot nawet podczas oblężenia. Równie bogate możliwości mamy podczas zarządzania osadami. Możemy budować domy mieszkalne, siedziby drwali, targ, farmy itp., słowem struktury, które zapewnią naszym poddanym pracę, jadło i pieniądze. Oczywiście nie zabrakło również bitew, w których położono nacisk na różnorodne techniki oblężnicze. Podczas potyczek pojawiają się jednostki takie jak inżynierowie, saperzy wykonujący podkopy, żołnierze szturmujący mury z drabinami oraz mobilnym sprzętem (wieże oblężnicze, tarany, przenośne tarcze, balisty i katapulty).