Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Mosaic Tomb of Mystery.rar

chomik-4 / GRY PC / Mosaic Tomb of Mystery.rar
Download: Mosaic Tomb of Mystery.rar

15,83 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 3.5 GB HDD, Windows XP/Vista Epoka lodowcowa 3 (Ice Age: Dawn of the Dinosaurs) to gra akcji będąca kontynuacją Epoki Lodowcowej 2: Odwilż (Ice Age 2: The Meltdown) - obie produkcje bazują na filmach pod takimi samymi tytułami. W grze poznajemy dalsze losy bohaterów znanych z filmów i gier. Powracają więc: dobroduszny mamut Maniek, ciągle wpadająca w kłopoty wiewiórka, fajtłapowaty Sid oraz odważny tygrys Diego. Wesoła drużyna kontynuuje przemierzanie zmieniającego się prehistorycznego świata, tym razem trafiając do krainy zamieszkałej przez ogromne bestie – dinozaury. Podczas zabawy musimy zmierzyć się z różnymi przeciwnościami losu, poznać nowe tereny i pokonać wielu niebezpiecznych przeciwników.W odróżnieniu od poprzedniej elektronicznej odsłony serii otrzymujemy możliwość wcielenia się w 6 różnych postaci, wśród których pojawiają się oczywiście przedstawiciele wymienionej wyżej obsady. Autorzy przygotowali 15 zróżnicowanych oraz pełnych akcji poziomów, na których możemy wykorzystywać wiele ciekawych umiejętności i zdolności bojowych prowadzonych bohaterów. Poszczególne układy są różnią się od siebie w dużym stopniu i oferują wiele typów wyzwań. Ciekawym dodatkiem jest również rozbudowany tryb dla wielu graczy – możemy w nim zmierzyć się z innymi ludźmi w 8 ciekawych mini-gierkach polegających na współzawodnictwie.Autorzy wiernie odwzorowali wszystkie postacie i lokacje znane z filmu. Całość została opracowana przy wykorzystaniu kolorowej, bajkowej stylistyki i prezentuje się bardzo ładnie. Warto podkreślić także dużą porcję humoru, jaką twórcy zawarli w swoim dziele, zgodnie z resztą z charakterem serii.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP Eragon to gra typu action/adventure zrobiona na podstawie filmu o tym samym tytule, będącego z kolei ekranizacją powieści Christophera Paoliniego. W trakcie rozgrywki, poczynania bohatera obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby.Wcielamy się w postać piętnastoletniego chłopca, o imieniu Eragon, który pewnego dnia znajduje dziwny, niebieski kamień. Szybko się okazuje, że znalezisko to nic innego jak jajo, z którego wykluwa się smoczyca Saphira. Po niedługim czasie ktoś próbuje wykraść młodego smoka, zabijając przy tym wuja Eragona. Na szczęście chłopiec i Saphira ratują się ucieczką. To dopiero początek przygody nierozerwalnie łączącej dwójkę bohaterów. Nowa przyjaciółka wyjawia chłopcu, że pisane mu jest zostanie Smoczym Jeźdźcem i walka z tyranem Galbatorixem. W rękach Eragona spoczywają losy Alagaesii – magicznej krainy zamieszkanej, między innymi, przez elfy, krasnoludy czy potężne smoki.Gra oferuje nam kilkanaście poziomów pełnych akcji – walki, czarów i powietrznych akrobacji (bo w grze pokierujemy nie tylko Eragonem, ale także Saphirą). W trakcie przygody stawiamy czoła niezliczonej rzeszy siepaczy Galbatorixa, dobrze więc się stało, że dwójka młodych bohaterów nie jest zdana tylko na własne siły. Od początku rozgrywki Eragonowi towarzyszy niejaki Brom, pełniący funkcję nauczyciela, przyjaciela i przybranego ojca dla chłopca. Mniej więcej w połowie przygody miejsce Broma zajmuje Murtagh – tajemniczy mistrz miecza, którego losy są w niejasny sposób powiązane z przeznaczeniem głównego bohatera. Eragon potrafi świetnie walczyć wręcz (system walki zawiera dość dużo kombinacji ciosów, zadających więcej obrażeń w miarę rozwijania się postaci), może również strzelać z łuku oraz używać czarów (na przykład by razić wroga ogniem lub stworzyć magiczną tarczę ochraniającą przed ciosami). Towarzysze chłopca dysponują niemal takimi samymi umiejętnościami w zakresie walki. Wyjątkiem jest oczywiście Saphira, która posiada unikalne zdolności. Smoczyca spełnia w grze kilka ról, przede wszystkim znakomicie sprawdza się jako towarzysz broni – kiedy pikuje na nieprzyjaciela ziejąc ogniem i zadając ciosy potężnym ogonem, jest prawdziwą maszyną bojową. Bardzo często odpowiednie wykorzystanie możliwości Saphiry, jest sprawą kluczową dla dokonania postępów w grze, lub wygrania bitwy (na przykład użycie smoczego oddechu do zniszczenia drewnianego mostu, po którym przechodzą oddziały ogrów).
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 1 .8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 5.4 GB HDD, Windows XP/Vista/7 The Scourge Project to futurystyczna, trzecioosobowa strzelanina opracowana przede wszystkim z myślą o rozgrywce w trybie kooperacji. Została zaprojektowana przez hiszpańskiego dewelopera Tragnarion Studios, który pierwotnie miał w planach wyprodukowanie FPS-a, lecz ostatecznie wprowadził na rynek shootera z widokiem z trzeciej osoby (TPP). Gra powstała z myślą o dystrybucji cyfrowej.Historia przedstawiona w The Scourge Project została nakreślona w taki sposób, by najwięcej emocji zapewniało jednoczesne uczestnictwo w rozgrywce czterech graczy. Wcielają się oni w poszczególnych członków Echo Squad – drużyny najemników, która została wynajęta przez organizację Tarn Initiative i wyrusza na akcję wymierzoną w korporację Nogari. Ich zadaniem jest uratowanie Dr Raisbecka, podwójnego agenta działającego na zlecenie Tarn Initiative, oraz zdobycie fragmentu meteorytu służącego do produkcji Ambrozji (surowca zapewniającego dostęp do niekończących się pokładów energii).Sytuacja już na samym początku wymyka się spod kontroli – najemnicy zostają zaatakowani przez nieznane formy życia oraz żołnierzy zarażonych tajemniczym wirusem. Zadaniem Echo Squad jest odkrycie przyczyn pojawienia się obcych i znalezienie sposobu na ich wyeliminowanie przy pomocy futurystycznego asortymentu broni (dziewięć środków zagłady). Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki wybieramy jedną z czterech dostępnych postaci. Każdy z bohaterów posiada unikalną historię, wpływającą w drobnym stopniu na przebieg rozgrywki, a także zestaw wyróżniających go umiejętności. W trybach kampanii oraz multiplayerze postacie zdobywają doświadczenie, potrafiące wpłynąć pozytywnie na ich zdolności.Trójwymiarowy świat The Scourge Project, przedstawiony z perspektywy pierwszej osoby, został oparty na silniku graficznym Unreal Engine 3, przygotowanym przez firmę Epic Games. Z tego też względu wszystkie elementy, które spotykamy na naszej drodze są pieczołowicie dopracowane. Pozytywne wrażenie wywiera również fizyka świata, co skrzętnie wykorzystują przeciwnicy – m.in. miotając w naszą stronę beczki i inne elementy otoczenia.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz , 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP Art of Murder: Hunt for the Puppeteer (Art of Murder: Klątwa Lalkarza) to sequel gry przygodowej z 2007 r. i zarazem trzeci, po Art of Murder: Sztuka Zbrodni oraz Chronicles of Mystery: Scorpio Ritual, projekt rzeszowskiego studia City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają za sobą takie przedsięwzięcia jak Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca, a każdy z kolejnych projektów realizują w konwencji point & click.W Hunt for the Puppeteer ponownie wcielamy się w agentkę FBI, Nicole Bonnet i znów tropimy seryjnego mordercę. Tym razem rzecz dzieje się we Francji, Hiszpanii oraz na Kubie, a naszym zadaniem jest odnalezienie psychopaty, który sieje postrach w największych miastach Europy i Ameryki. Wskazówką jest fakt, że przestępca przy każdej ze swych ofiar zostawia laleczkę odzianą w XVIII-wieczny strój. Trop prowadzi do wydarzeń sprzed kilkuset lat, a my jako rezolutna bohaterka musimy stawić czoła wyzwaniu i odnaleźć zabójcę, zanim zginą kolejni ludzie. Fabuła wymaga łączenia ze sobą informacji, zbierania dowodów zbrodni i odnajdywania postaci, które mogą przysłużyć się rozwikłaniu sprawy.Wszystkie wydarzenia mają miejsce w dwuwymiarowych lokacjach, po których poruszają się trójwymiarowe sylwetki bohaterów. Do stworzenia drugiej odsłony Art of Murder użyto znanego z Syberii oraz Post Mortem silnika Virtools Engine. Zastąpił on darmowe narzędzie Wintermute, wykorzystane w części pierwszej i posłużył do wykreowania takich obszarów jak ulice Paryża i Marsylii, hiszpańskie Pireneje czy Hawana. Dla zbudowania mrocznego klimatu zadbano też o dźwiękową stronę przedsięwzięcia, implementując do projektu nastrojową, zależną od tempa akcji muzykę oraz realistyczne odgłosy otoczenia.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP/Vista Code of Honor 3 to kolejna część serii strzelanin FPP, opracowanych przez rodzime studio deweloperskie City Interactive.Akcja trzeciej odsłony cyklu rozgrywa się w niedalekiej przyszłości i nawiązuje do tematyki pogłębiającego się kryzysu ekonomicznego, który objął swym zasięgiem większość krajów świata. Operujące na terenie Francji ekstremistyczne ugrupowanie wykorzystuje okazję do nakłonienia sfrustrowanej ludności do podjęcia bardziej stanowczych działań przeciw swojemu rządowi. W obawie przed licznymi aktami terroru do akcji wkraczają żołnierze Francuskiej Legii Cudzoziemskiej, a my ponownie przejmujemy kontrolę nad jedną z takich postaci. Tym razem operujemy w całości na terenie Francji, walcząc z wrogimi najemnikami i próbując zidentyfikować osoby stojące za spiskiem mającym na celu przyczynienie się do upadku państwa.Tradycyjnie już dla gier z tej serii do ukończenia mamy kilka poziomów cechujących się liniową strukturą. Najpoważniejszą nowością jest dodanie do rozgrywki systemu zasłon, dzięki którym możemy prowadzić ślepy ostrzał lub lepiej zaplanować kolejne kroki. Pewnych zmian doczekał się także arsenał. Został on nie tylko poszerzony o nowe przedmioty (m.in. granaty ogłuszające), ale również wzbogacony o opcję modyfikowania używanych broni. Pozwala to chociażby na szybkie przekształcenie karabinu maszynowego w snajperski.Oprawa wizualna Code of Honor 3 uległa znacznej poprawie. Misje rozgrywają się zarówno wewnątrz okupowanych przez wrogich najemników budynków jak i na powierzchni.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP Terrorist Takedown 2 to kolejna odsłona cyklu pierwszoosobowych strzelanin, który został zapoczątkowany w 2004 roku przez polską firmę CITY Interactive. Tym razem twórcy programu przenoszą nas do bliżej nieokreślonego kraju na Bliskim Wschodzie, gdzie trwa bezpardonowa wojna pomiędzy tytułowymi terrorystami, a siłami rządowymi, pragnącymi za wszelką cenę utrzymać pokój.Podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach tej serii, tak i w Terrorist Takedown 2 wcielamy się w doskonale wyszkoloną maszynę do zabijania. Pracując dla sił stabilizacyjnych gracz zmierzy się z wrogą partyzantką, strzelającą nie tylko do żołnierzy, ale również do cywilów. Uwalnianie zakładników, chronienie bezbronnych mieszkańców przed samobójczymi atakami, czy wreszcie tradycyjne dla strzelanin misje, w których musimy wyeliminować wszystkich bojowników – w sześciu bardzo rozbudowanych misjach gracz ma pełne ręce roboty.Jak na porządną strzelaninę przystało, produkt oferuje sporo rozmaitych środków zagłady. Wśród szczegółowo odwzorowanych broni znalazły się m.in.: karabiny szturmowe FN SCAR-H, Steyr AUG 203 i AKS-74, pistolet H&K MK.23 USSOCO, pistolet samopowtarzalny Calico M950, lekki karabin maszynowy M249 SAW oraz materiały wybuchowe.Za oprawę wizualną w grze odpowiada silnik Jupiter EX firmy Lithtech – ten sam, którywcześniej napędzał takie produkty, jak: F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon czy Condemned: Criminal Origins. Oprócz ładnej grafiki, autorzy popracowali również nad sztuczną inteligencją komputerowych przeciwników. Wróg uderza znienacka, przygotowuje zasadzki, próbuje manewrów oskrzydlających, a nawet zawiązuje sojusze, aby zlikwidować gracza i jego pomocników. Firma CITY Interactive wykorzystała również w grze oferowany przez silnik zaawansowany system oddziaływań fizycznych. Prowadzony przez nas żołnierz może przemieszczać, uszkadzać lub całkowicie niszczyć przedmioty oraz wykorzystywać je przeciwko wrogom.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows XP/Vista STCC The Game jest produkcją podejmującą tematykę wyścigów samochodowych, w której duży nacisk położono na zapewnienie wysokiego realizmu rozgrywki. Za przygotowanie tej gry odpowiedzialne jest studio developerskie SimBin, znane fanom gatunku za sprawą takich serii jak RACE czy GTR. W ramach ciekawostki warto dodać, że STCC The Game zawiera w sobie wszystkie elementy (trasy, pojazdy, mistrzostwa itp.) z poprzedniej gry szwedzkiego producenta, czyli RACE '07: The WTCC Game.Główną atrakcją gry jest opiewająca na sezon 2008 licencja STCC (skrót od Swedish Touring Car Championship). Mowa tu o zapoczątkowanym w 1996 roku cyklu wyścigów samochodów turystycznych. Zawody te stanowią szwedzki odpowiednik brytyjskiego WTCC (World Touring Car Championship).Wspomniana wyżej licencja dotyczy przede wszystkim obecności prawdziwych zespołów oraz kierowców. Gracz może wcielić się lub stanąć do walki z takimi sławami tego sportu jak Janne Nilsson, Rickard Göransson, Tommy Rustad czy Fredrik Ekblom. Jeśli zaś chodzi o pojazdy, w STCC pojawia się kilka nowych maszyn, nieznanych dotąd miłośnikom gier szwedzkiego producenta, między innymi wytwarzany w Szwecji Volvo C30.Zastosowany w STCC The Game model jazdy jest bardzo realistyczny, choć z myślą o początkujących kierowcach przygotowano możliwość korzystania z różnego rodzaju ułatwień (kontrola trakcji, asystent hamowania, niezniszczalność itp.). Gracz może dokonywać szczegółowych zmian w ustawieniach pojazdu, modyfikując zawieszenie czy przełożenia skrzyni biegów. Wszystkie te usprawnienia mają swoje odzwierciedlenie w zachowaniu maszyny na torze.Zawody rozgrywane są na siedmiu nowych trasach, zlokalizowanych w Norwegii oraz Szwecji. Są to takie obiekty jak Mantorp Park, Knutstorp Ring, Valer Track czy Eco Drive Arena. Gracz staje przed możliwością przystępowania do treningów, pojedynczych wyścigów czy wreszcie pełnego sezonu, składającego się z serii zawodów. W tym ostatnim przypadku zdobywa się punkty, które następnie podliczane są do ogólnej klasyfikacji. W STCC The Game nie zabrakło także mulitplayera, umożliwiającego rozgrywanie wyścigów zarówno w sieci lokalnej, jak i w Internecie.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2/Vista SP1 Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper to kolejna gra przygodowa o jednym z najbardziej znanych detektywów świata. Sherlock Holmes powraca dzięki staraniom producenta Frogwares oraz wydawcy Focus Home Interactive. Pierwsza z wymienionych firm stworzyła już kilka tytułów opowiadających o tym bohaterze (np. Adventures of Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy, czy Sherlock Holmes: The Awakened) oraz szereg innych przygodówek (np. Dracula: Origin, Journey to the Center of the Earth).Kolejna historia o tym niezwykle bystrym detektywie jest wyjątkowo niebezpieczna, gdyż tym razem musi on zmierzyć się z nie lada przeciwnikiem. Jest nim oczywiście tytułowy Kuba Rozpruwacz, czyli jeden z rzekomo najgroźniejszych seryjnych morderców znanych ludzkości. Osobnik ten grasował podobno w osiemnastym wieku w okolicach Londynu i tam też przenosi nas akcja gry. Wcielając się w samego Sherlocka Holmesa, musimy odkryć sprawcę okrutnych zbrodni, przeczesując opuszczone i pogrążone w strachu ulice Londynu.Tytuł jest typowym przedstawicielem gatunku gier przygodowych, więc naszym głównym zadaniem jest przeszukiwanie rozmaitych lokacji, poszukiwanie śladów, łączenie zarówno przedmiotów, jak i faktów oraz oczywiście rozmawianie ze świadkami, podejrzanymi i innymi postaciami. Autorzy zastosowali także nieznany wcześniej system łączenia zbrodni, celem sprawdzenia rozmaitych hipotez, naprowadzających naturalnie na trop mordercy.Nowością względem poprzednich odsłon serii o przygodach Sherlocka Holmesa są również dwa tryby obserwowania świata gry. W pierwszym możemy oglądać otoczenie z perspektywy pierwszej osoby, dzięki czemu można dokładnie przyjrzeć się poszczególnym elementom. Drugi tryb to już bardziej standardowa kamera pokazująca naszego bohatera z oddali, na tle całej lokacji. W tym ujęciu prowadzimy typową rozgrywkę, znaną z klasycznych przygodówek.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB RAM (GeForce 5700 lub lepsza), 3 GB HDD Pierwszoosobowa gra akcji rosyjskiego studia programistycznego Burut, które w 2004 roku stworzyło inną grę z tego samego gatunku pt. Kreed. Inspirację do stworzenia East Front twórcy czerpali z takich tytułów jak Call of Duty, Counter-Strike oraz Shogo: Mobile Armor Division.Fabuła rozpoczyna się prawdziwą, z historycznego punktu widzenia, niemiecką wyprawą do Tybetu. W 1938 roku ekspedycja Ernsta Sheffera, sponsorowana przez okultystyczną nazistowską organizację Ahnenerbe, dotarła do celu – tybetańskiego miasta Lhasa. Mimo ciepłego przyjęcia zgotowanego przez tamtejszych mnichów, Ernst Sheffer nie znalazł niczego, na co liczyli członkowie Ahnenerbe – wrócił więc do Berlina z pustymi rękoma... Tak było w rzeczywistości – w East Front producenci proponują alternatywną wizję tego wydarzenia. W Tybecie ekspedycja Ernsta Sheffera posiadła tajemną wiedzę pozwalającą przywracać martwych ludzi do życia. Długotrwałe eksperymenty zaowocowały powstaniem Super Żołnierzy, prawie niezniszczalnych i nie znających strachu maszyn do zabijania. Okazało się, że jednostki te mają jedną wadę – pewne obszary w ich mózgu, odpowiedzialne za subordynację i obowiązkowość obumarły, przez co nie są w stanie wykonywać rozkazów. Jakiś czas później spokojny tok doświadczeń przerywa interwencja niemieckiego ruchu oporu, który wypowiada wojnę siłom III Rzeszy. Gracz wciela się w rolę protagonisty Karla Stolza, który dotychczas brał osobiście udział w projekcie dr. Sheffera.W pełni interaktywny świat gry oparto na nowym, stworzonym na potrzeby East Front silniku fizycznym. Zapewnia on zachowanie elementarnych praw fizyki, takich jak siła czy prawdopodobieństwo złamania. Pozwala również na wyjątkową interakcję ze światem gry (możliwość wpływania na różne obiekty, przedmioty spadają zgodnie z naturalną trajektorią, itp.), praktycznie każdy element widoczny na ekranie można w mniejszym bądź większym stopniu zdeformować, przesunąć bądź ostatecznie zniszczyć. Ciało postrzelonego przeciwnika (można je podnieść i użyć jako „żywej” tarczy) upada dokładnie tak, jak ma to miejsce w rzeczywistym świecie, bowiem każda postać czy też przedmiot posiada swoje indywidualne fizyczne atrybuty.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor 2.4 GHz Intel Pentium / AMD Athlon,RAM: 1 GB RAM (XP,) 2 GB RAM (Vista) Windows XP Service Pack 1 or Windows Vista Showdown: Scorpion to łakomy kąsek dla miłośników efektownych, futurystycznych strzelanek z widokiem z pierwszej osoby. Jest rok 2068, wizja przeszłości nie jawi się nam jednak specjalnie wesoło, cała Europa Wschodnia dostała się bowiem pod jarzmo zbrodniczych syndykatów i potężnych, amerykańskich i azjatyckich korporacji, które wykorzystują zamieszkaną przez nas część świata jako zaplecze przemysłowo-gospodarcze i gigantyczny rezerwat królików doświadczalnych.W końcu jednak musiało zdarzyć się coś bardzo złego. Jedna z żerujących na słowiańskiej ziemi organizacji odkryła śmiertelnie niebezpiecznego nano-wirusa, który teraz zagraża całemu światu. Rząd rosyjski nie może przejść obok tego obojętnie i wysyła najlepszego na świecie żołnierza sił specjalnych, by uporał się z tym problemem.Naszym celem jest oczywiście zniszczenie diabelstwa w zarodku i powstrzymanie eskalacji śmiercionośnych mikrobów. Żeby jednak tego dokonać, gracz będzie musiał się troszkę natrudzić i przebić się przez hordy wrogo nastawionych „przeszkadzajek”, spośród których warto zwrócić uwagę na podziemnych mutantów, szalonych terrorystów, mechaniczne roboty czy uzbrojone po zęby mini-śmigłowce. Odwiedzamy różnego rodzaju rezydencje, od luksusowych dworów przez zapuszczone slumsy, aż po ultranowoczesne laboratoria czy podmiejskie obiekty przemysłowe. Wszystko to utrzymane w sprawdzonej konwencji science-fiction.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności